-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Imaging equipment for medical, dental and veterinary use) (НК 024:2019: 37618 – Система рентгенівської комп’ютерної томографії всього тіла) Сканер для комп’ютерної томографїї (CT scanner) (Джерело фінансування: кошти донора Європейського Союзу та в рамках проекту "Зменшення ризику епідемії туберкульозу на прикордонних територіях України і Польщі шляхом будівництва туберкульозної лікарні на 100 ліжок в Закарпатській області та впровадження інноваційних методів моніторингу, профілактики і лікування туберкульозу")
процедура закупівлі здійснюється в рамках реалізації та за рахунок коштів Проекту, що фінансується Європейським Союзом через Орган управління СОП «Україна-Польща-Білорусь» ЄІС 2014-2020, представлений Міністерством інвестицій та економічного розвитку Республіки Польща в рамках Грантового контракту PLBU.03.01.00-UA-0010/17-00 згідно програми (проекту) „Зменшення ризику епідемії туберкульозу на прикордонних територіях України і Польщі шляхом будівництва туберкульозної лікарні на 100 ліжок в Закарпатській області та впровадження інноваційних методів моніторингу, профілактики і лікування туберкульозуˮ
Завершена
23 223 800.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 116 119.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 116 119.00 UAH
Період уточнення:
12.08.2019 16:28 - 02.09.2019 15:00
Відповідь надана
Питання
Номер:
2623826c229441c298b5dd989e85cba0
Дата опублікування:
30.08.2019 15:00
Опис:
ЗАПИТ
про надання роз’яснень
Відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Документи, складання (подання) яких передбачено та урегульовано законодавством України, можуть не передбачатись законодавством країн, де зареєстровані іноземні учасники.
Водночас згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, оскільки вимоги у тендерній документації встановлюються замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням статті 5 Закону та з дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону, замовникам, згідно з роз’ясненнями Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (лист від 17.01.2018 р. N 3304-06/1900-06), доцільно конкретизувати вимоги щодо подання документів у складі тендерних пропозицій іноземними учасниками або надання відповідної інформації, у разі якщо такі документи не передбачені законодавством країни, де зареєстровані такі учасники.
Разом з тим, якщо учасниками процедури закупівлі є іноземні особи, такі учасники можуть надавати замовнику документи та інформацію на підтвердження відповідності встановленим у тендерній документації вимогам з урахуванням законодавства країни реєстрації такого учасника.
При цьому у разі якщо тендерна документація замовника не містить конкретизації, будь-яка фізична або юридична особа може звернутись до замовника за роз'ясненнями змісту тендерної документації та/або зі зверненням щодо внесення змін згідно статті 23 Закону.
У зв'язку з вищевказаним, просимо надати роз’яснення щодо наступних документів, передбачених тендерною документацією публічної закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-12-001779-a), далі – Тендерна документація, Публічна закупівля:
1. Відповідно до статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема, розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
При цьому забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов'язань учасника перед замовником, що виникли у зв'язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України (далі – МЕРТ) листом від 16.11.2017 N 3304-06/41830-03 звернулось до Національного банку України (далі - НБУ) за роз'ясненням щодо можливості та механізму надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії учасниками торгів - нерезидентами. У свою чергу, НБУ листом від 18.12.2017 N 57-0007/84845 повідомив, що надання гарантій за тендерними пропозиціями учасникам публічних закупівель, які є нерезидентами, у більшості випадків здійснюватимуть саме банки-нерезиденти (лише сплата коштів може бути здійснена банком-резидентом у разі наявності контргарантії).
Водночас Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затверджене постановою Правління НБУ № 639 від 15.12.2004, встановлює вимоги саме до банків-резидентів (розділ II та розділ III Положення) щодо здійснення ними операцій за наданими та отриманими гарантіями.
З огляду на викладене та виходячи зі змісту статей 22 і 24 Закону, якщо забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, розмір, вид та умови надання такого забезпечення встановлюються замовником самостійно у тендерній документації та зазначаються у оголошенні про проведення торгів.
Так, Тендерною документацією визначено наступний вид забезпеченням тендерної пропозиції – «електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у електронному вигляді у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП чи електронного підпису банку гаранта».
Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 247 000,00 грн. Також в Тендерній документації вказано, що разом з банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ, видану банку-гаранту. Таким чином, Тендерною документацією передбачено розмір забезпечення тендерної пропозиції тільки в гривні, а банк-гарант повинен мати ліцензію НБУ.
У зв'язку з цим, просимо роз’яснити:
- чи може юридична особа – нерезидент, яка виявила намір взяти участь у Публічній закупівлі, надати забезечення Тендерної документацї у вигляді банківської гарантії у іноземній валюті (євро або доллар США) – у розмірі, еквівалентному розміру забезпечення тендерної пропозиції, вираженому в гривні?
3. Згідно з п.п. 9 п. 1 ст. 5 Розділу 3 Тендерної документації Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Проте у разі прийняття участі у Публічній закупівлі іноземної компанії, юридичної особи – нерезидента, очевидно, що інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", відносно юридичної особи – нерезидента не може міститися в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що може слугувати підставою для відхилення Тендерної пропозиції. Така вимога Тендерної документації містить ознаки дискримінації учасників.
З урахуванням викладеного, з метою забезпечення принципу недискримінації, просимо надати роз’яснення, які саме відомості або документи має надати юридична особа – нерезидент для дотримання вимог Тендерної документації щодо наявності в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи – нерезидента (учасника Публічної закупівлі).
3. Додатком №1 до Тендерної документації визначено перелік документів, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з п. 2 Приміток до даного Додатку «в разі, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати, якийсь з вказаних документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою* в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів». Крім того, відповідно до п. 4 Приміток «Учасник-нерезидент повинен надати зазначені у цій тендерній документації документи з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналоги документів). У разі подання аналогу документу або у разі відсутності такого документу та його аналогу учасник-нерезидент повинен додати до тендерної пропозиції пояснювальну записку із зазначенням назви документу/інформації, передбаченої тендерною документацією та назви аналогу документу або інформації про відсутність такого документу та його аналогу із зазначенням причин відсутності».
2.1. Одним з трьох кваліфікаційних критеріїв, передбаченим Додатком №1 до Тендерної документації, є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, є:
«3.1 Довідка у довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів)*, яка повинна містити інформацію про повну назву контрагента, його код ЄДРПОУ та адресу; номер, дату, суму та предмет договору.
3.2. Сканована(і) з оригіналу копія(її) аналогічного(них) договору(ів) відповідно до інформації згідно п. 3.1. (не менше одного) та документ про його повне виконання (Видаткова накладна або Акт прийому-передачі, тощо).»
У зв'язку з викладеним, просимо роз’яснити, яким чином нерезидент, який виявив намір взяти участь у Публічній закупівлі, може підтвердити свою відповідність вищевказаному кваліфікаційному критерію, якщо цей нерезидент має досвід виконання аналогічних договорів з іноземними конрагентами, які можуть не мати код ЄДРПОУ, а умови цих договорів можуть бути конфіденційними?
2.2. Пунктом 1.3 «Інших вимог та відповідних документів» передбачено подання Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, (завіреного учасником) виданого не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання пропозицій. Просимо пояснити, який аналог (видавник та назва документу) витягу з ЄДРПОУ повинен надавати юридична особа – нерезидент (країна реєстрації - Польща), який виявив намір взяти участь у Публічній закупівлі?
2.3. Пунктом 3 «Інших вимог та відповідних документів» передбачено подання Відомостей щодо сплати податків та зборів - для платників ПДВ та платників єдиного податку. В цьому же пункті 3 вказано, що у разі, якщо учасник не є платником ПДВ та платником єдиного податку, він повинен подати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених свідоцтв. Просимо пояснити, яким чином юридична особа – нерезидент (країна реєстрації - Польща), який виявив намір взяти участь у Публічній закупівлі, повинен надати відомості щодо сплати податків та зборів з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених свідоцтв, якщо законодавством України взгалаі не передбачено подібних положень в будь-яких формулюваннях?
3. Додатком № 2 до Тендерної документації визначено медико-технічні вимоги до предмету закупівлі, дотримання яких є обов’язковим. Загальними вимогами до предмету закупівлі, предбаченими цим Додатком, встановлено, що учасник повинен надати копію ліцензії Державної інспекції ядерного регулювання України на право роботи із джерелами іонізуючого випромінювання, яка дає право Учаснику поставляти та вводити в експлуатацію товар, що є предметом закупівлі по даних торгах.
У зв'язку з цим, просимо роз’яснити, який документ як аналог вищевказаної ліцензії повинна надати юридична особа – нерезидент (країна реєстрації - Польща), який виявив намір взяти участь у Публічній закупівлі? Просимо чітко вказати видавника та назву цього документу.
4. Додатком № 2 до Тендерної документації визначено медико-технічні вимоги до предмету закупівлі. Загальними вимогами до предмету закупівлі, предбаченими цим Додатком, деталізовано умови сервісного обслуговування. Так, відповідно до п. 12.цих вимог учасник має підтвердити можливість післягарантійного технічного (ремонтні роботи) та сервісного обслуговування комп’ютерного томографа. (Учасник повинен надати гарантійний лист).
Пунктом 13 визначено, що сервісне обслуговування повинно здійснюватися інженерним персоналом, що сертифікований виробником запропонованого обладнання (Учасник повинен надати копію сертифікату(ів) інженера(ів)). Інженерний персонал повинен бути у штаті самого Учасника, інформація про дану(их) особу(іб) зазначається в обов’язковому порядку у довідці відповідно до ДОДАТКУ №1, вимоги до ст.16 Закону, п.п.2.1.
Пунктом 14 встановлено вимогу до Учасника щодо наявності сервісного центру з обслуговування комп’ютерних томографів розташованого на території України.
У зв'язку з вказаним, просимо роз’яснити, чи може юридична особа - нерезидент, яка виявила намір взяти участь у Публічній закупівлі, для виконання умов сервісного обслуговування (п.12-14) надати контракт, укладений з юридичною особою-резидентом України, який надає послуги з сервісного обслуговування продукції, яка є предметом публічної закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-12-001779-a) та авторизований виробником продукції, на території України?
Відповідь:
Роз’яснення:
1. Забезпечення тендерної пропозиції.
Частиною першою ст 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)зазначено, що Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
Вимоги в тендерній документації встановлюються замовником самостійно згідно із законодавством, зважаючи на специфіку предмета закупівлі.
Відповідні рекомендації до забезпечення тендерної пропозиції містить лист Мінекономрозвитку від 17.01.2018 р. № 3304-06/1900-06.
У ньому ж зазначено, що за роз’ясненням щодо можливості та механізму надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії учасниками торгів — нерезидентами Мінекономрозвитку звернулося до НБУ.
У листі НБУ від 18.12.2017 р. № 57-0007/84845 указано, що надання гарантій за тендерними пропозиціями учасникам публічних закупівель, які є нерезидентами, у більшості випадків здійснюватимуть саме банки-нерезиденти.
З огляду на викладене та виходячи зі змісту статей 22 і 24 Закону, якщо забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, розмір, вид та умови надання такого забезпечення встановлюються замовником самостійно у тендерній документації та зазначаються у оголошенні про проведення торгів.
Повідомляємо, що рахунок, зазначений у пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, відкритий для зарахування коштів (у разі невиконання учасником умов, передбачених у частині третьої статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі") виключно у національній валюті України. З метою забезпечення єдиних критеріїв оцінки тендерних пропозицій учасників, валютою тендерної пропозиції визначена гривня, тому, учасник – юридична особа – нерезидент відповідно до вимоги тендерної документації надає забезпечення тендерної пропозиції у гривні.
Замовник разом із тендерною документацією має право вимагати, які саме умови повинні бути зазначені в гарантії, а в разі невиконання таких(-ої) вимог(-и) — відмовитися приймати таку гарантію.
Антимонопольний комітет України у своєму рішенні №917-р/пк-пз від 28.02.2017 р. висловив позицію, згідно з якою вимога замовника стосовно оформлення банківської гарантії не є дискримінаційною щодо нерезидентів. Варто зазначити, що таку вимогу насправді можливо виконати (зокрема, із застосуванням механізму контргарантії іноземного банку).
2. Стосовно вимоги тендерної документації згідно з п.п. 9 п. 1 ст. 5 Розділу 3 Тендерної документації Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", то - відповідно п.4 Примітки, ДОДАТКУ №1 тендерної документації – «Учасник-нерезидент повинен надати зазначені у цій тендерній документації документи з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналоги документів). У разі подання аналогу документу або у разі відсутності такого документу та його аналогу учасник-нерезидент повинен додати до тендерної пропозиції пояснювальну записку із зазначенням назви документу/інформації, передбаченої тендерною документацією та назви аналогу документу або інформації про відсутність такого документу та його аналогу із зазначенням причин відсутності».
2.1. Стосовно вимоги тендерної документації згідно п. 1. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: таблиця - п.3, п.п.3.1 та п.п.3.2 ДОДАТКУ №1, повідомляємо, що «Учасник-нерезидент повинен надати зазначені у цій тендерній документації документи з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналоги документів). У разі подання аналогу документу або у разі відсутності такого документу та його аналогу учасник-нерезидент повинен додати до тендерної пропозиції пояснювальну записку із зазначенням назви документу/інформації, передбаченої тендерною документацією та назви аналогу документу або інформації про відсутність такого документу та його аналогу із зазначенням причин відсутності».
Доказом постачання товару/виконання робіт можуть бути офіційні повідомлення та листи, платіжні доручення (або інші документи), які підтверджують факт проведення розрахунків з постачання товару/виконаних робіт, які не являються конфіденційними або інші документи відповідно до законодавства країни реєстрації такого учасника.
При наданні потенційним учасником документу, який він вважає конфіденційним, учасник має право при завантаженні тендерної пропозиції позначити даний тип файлу як конфіденційний і він буде відкритим тільки для замовника.
Аналогом коду ЄДРПОУ суб’єкта господарювання у країні реєстрації – Польща, є - REGON (Rejestr Gospodarki Narodowej) — загальнопольський реєстр суб’єктів народного господарства РП. Реєстр створено для статистичних цілей і ведеться Головним Управлінням по Статистиці в Польщі — GUS.
2.2. Стосовно вимоги тендерної документації згідно Пункту 1.3 «Інших вимог та відповідних документів» передбачено подання « Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, (завіреного учасником) виданого не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання пропозицій», повідомляємо, що «Учасник-нерезидент повинен надати зазначені у цій тендерній документації документи з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналоги документів). У разі подання аналогу документу або у разі відсутності такого документу та його аналогу учасник-нерезидент повинен додати до тендерної пропозиції пояснювальну записку із зазначенням назви документу/інформації, передбаченої тендерною документацією та назви аналогу документу або інформації про відсутність такого документу та його аналогу із зазначенням причин відсутності».
2.3. Стосовно вимоги тендерної документації згідно Пункту 3 «Інших вимог та відповідних документів», «Відомості щодо сплати податків та зборів ( у разі наявності)», повідомляємо, що «Учасник-нерезидент повинен надати зазначені у цій тендерній документації документи з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналоги документів). У разі подання аналогу документу або у разі відсутності такого документу та його аналогу учасник-нерезидент повинен додати до тендерної пропозиції пояснювальну записку із зазначенням назви документу/інформації, передбаченої тендерною документацією та назви аналогу документу або інформації про відсутність такого документу та його аналогу із зазначенням причин відсутності».
Платники податків фізичні чи юридичні особи, організаційні підрозділи – країни реєстрації Польща, а також відділи юридичних осіб, які на підставі окремих положень є платниками податків, підлягають обов’язковій реєстрації та отримують номер NIP (Номер податкової ідентифікації) виданий відповідним Податковим управлінням (Urząd Skarbowy).
3. ДОДАТОК №2 до Тендерної документації, МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, п.3 – надання Ліцензії ДІЯР.
Діяльність з використання джерел iонiзуючого випромiнювання (ДІВ) має здійснюватися ліцензіатом згiдно з "вимогами та умовами безпеки ліцензійними умовами провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання'', Затвердженими наказом держатомрегулювання України вiд 02.12.2002 №125, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.12.2002 за №978/7266. Порушення умов провадження такої діяльності може нести правові наслідки як для Замовника, так і для Виконавця згідно чинного законодавства.
Кожна компанія, яка займається отриманням (придбанням) та передачею (збутом), у тому числі з метою постачання, займається монтажем, демонтажем, інсталяцією, технічним обслуговуванням будь-якого обладнання, що генерує іонізуюче випромінювання (у даному випадку - це комп’ютерний томограф) повинна мати дозвіл у вигляді ліцензії Державної інспекції ядерного регулювання України на право роботи із джерелами іонізуючого випромінювання. Тому, потенційний учасник/ постачальник/виконавець повинен в обов’язковому порядку мати Ліцензію Державної інспекції ядерного регулювання України на право роботи із джерелами іонізуючого випромінювання.
4. ДОДАТОК №2 до Тендерної документації, МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, щодо виконання умов сервісного обслуговування (п.13 -14) повідомляємо наступне. Юридична особа - нерезидент, яка виявила намір взяти участь у даній закупівлі, для виконання умов сервісного обслуговування (п.12-14) може надати контракт, укладений з юридичною особою-резидентом України із зазначеним чітким переліком обов’язків пов’язаних з виконанням умов тендерної документації та умов договору (має право надавати послуги з інсталяції, монтажу, пусконалагоджувальних робіт, сервісного обслуговування товару, матиме Ліцензію на право роботи із джерелами іонізуючого випромінювання та ін.), та надати у складі тендерної пропозиції документ безпосередньо від виробника запропонованого обладнання, що дана юридична особа-резидент має право на території України здійснювати/виконувати дані види робіт.
Дата відповіді:
04.09.2019 20:04
Відповідь надана
Питання
Номер:
34a8d27169614919938b094fd3a04310
Дата опублікування:
30.08.2019 14:58
Опис:
Питання №1
Застосовується до PKT.3.4, PKT.3.6, PKT.3.7 (генератор та лампа),
Замовник включив до цих пунктів такі вимоги:
3.4 Максимальна напруга рентгенівської трубки [кВ] - Не менше 140 кВ
3.6 Розмір малої фокальної плями за стандартом IEC - Не більше 0,6 х 1,0 мм
3.7 Розмір великої фокальної плями за стандартом IEC - Не більше 1,0 х 1,0 мм
Вимоги, сформульовані в пункті 3.4, 3.6 та 3.7 не дають можливості подати нам конкурентну пропозицію, що не підлягає відхиленню.
Сформульовані в цьому відношенні умови щодо максимально необхідної напруги рентгенівської трубки та розміру малої та великої фокальних плям, не дають можливості нам подати пропозицію на висококласний 80-рядний комп'ютерний томограф, що забезпечує високу якість досліджень та заощаджує електроенергію.
Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних підрядників, які здатні належним чином виконати предмет договору та запропонувати томографи, що відповідають діагностичній цілі, очікуваної Замовником, до систем підрядників, що пропонують системи з параметрами лампи максимальною напругою не менше 140 кВ, а розмір фокальних плям: мала не більше 0,6 х 1,0 мм і велика не більше 1,0 х 1,0 мм.
Система, яку ми хотіли б запропонувати вам у цьому тендері, оснащена рентгенівською трубою MegaCoolTM (7,5 МТО), для якої максимальна анодна напруга становить 140 кВ, але 135 кВ використовується клінічно. Апарат має ряд сучасних технологічних рішень (наприклад, алгоритм ітерації, оптимізація PUREVISION Optics: оптимізація рентгенівського променя, високоефективний детектор PUREVISION, правильно підібрана фільтрація рентгенівських променів). Ні один сканер Canon для клінічного використання не використовує напругу, що перевищує 135 кВ.
Ця анодна напруга лампи дозволяє виконувати повний спектр діагностичних досліджень також для баріатричних пацієнтів. Пропозиція компанії включає в себе комп'ютерні томографи з можливістю обстеження пацієнтів максимальною вагою 300 кг.
Рентгенівська труба MegaCoolTM має малу фокальну пляму 0,9 х 0,8 мм і велику фокальну пляму 1,6 х 1,4 мм.
Вищезгадана сучасна технологія PUREVISION Optics (що походить від Canon - One Genesis) також сприяє можливості використання малої фокальної плями майже у всіх дослідженнях, не скорочуючи термін роботи рентгенівської трубки. Це рішення набагато вигідніше, ніж старі технології, коли мала фокусна пляма на рентгенівській трубці використовується лише для досліджень високої роздільної здатності, наприклад, дослідження слухового каналу та дослідження зорового нерва. Тоді, коли інші дослідження проводяться з використанням великої фокальної плями.
Сучасні запропоновані нами сканери дозволяють отримати високу роздільну здатність з низьким та високим контрастом при найменшій дозі рентгенівського випромінювання серед інших конкуруючих КТ-сканерів.
У зв'язку з вищезазначеним ми просимо дати можливість участі в тендері з системою високого класу та внесити зміни:
Пункт:
3.4 Максимальна напруга на рентгенівській трубці Не менше 140 кВ
Замінити на:
3.4 Максимальна напруга на рентгенівській трубці Не менше 135 кВ
Пункти:
3.6 Розмір малої фокусної плями у відповідності зі стандартом IEC Не більше 0,6 х 1,0 мм
3.7 Розмір великої фокусної плями у відповідності зі стандартом IEC Не більше 1,0 х 1,0 мм
Замінити на:
3.6 Розмір малої фокусної плями у відповідності зі стандартом IEC Не більше 0,9х0,8 мм
3.7 Розмір великої фокусної плями у відповідності зі стандартом IEC Не більше 1,6 х 1,4 мм
З повагою
Відповідь:
Доброго дня,
1)Величина параметру, що зазначається в п.3.4 відповідає характеристикам КТ більшості світових виробників діагностичного медичного обладнання:
Наприклад максимальна напруга на рентгенівській трубці, повинна становити не менше 140 кВ:
Ingenuity Elite, Philips - 140 кВ;
Scenaria 128, Hitachi - 140 кВ;
Somatom Force, Siemens - 150 кВ;
Revolution EVO, GE Healthcare - 140 кВ.
Даний параметр впливає на якість зображення та дозу опромінення пацієнта. Тобто при зменшенні значення показника параметру, для отримання якісного зображення, пацієнтами буде отримуватися більша доза опромінення, особливо це буде стосуватися пацієнтів з надмірною вагою тіла. Тому зменшення показника призведе до погіршене діагностичних можливостей комп’ютерного томографа та призведе до збільшення опромінення пацієнта під час проходження діагностичних процедур.
П.3.6 та п.3. 7 - збільшення розмірів фокусної плями призведе до погіршення роздільної здатності та зменшення діагностичної точності отриманих зображень, тобто користувач може не побачити дрібніші структури, що особливо важливо при проведенні досліджень легень.
Наприклад розмір малої фокусної плями у відповідності зі стандартом IEC КТ Ingenuity Elite, Philips - 0,5 х 1,0 мм;
розмір малої фокусної плями у відповідності зі стандартом IEC КТ Somatom Force, Siemens - 0,4 х 0,5 мм;
розмір малої фокусної плями у відповідності зі стандартом IEC КТ Revolution EVO, GE Healthcare 0,6 х 0,7 мм
Розмір великої фокусної плями у відповідності зі стандартом IEC КТ Ingenuity Elite, Philips -1,0 х 1,0 мм
Розмір великої фокусної плями у відповідності зі стандартом IEC КТ Somatom Force, Siemens - 0,6 х 0,7 мм
Розмір великої фокусної плями у відповідності зі стандартом IEC КТ Revolution EVO, GE Healthcare - 0,9 х0,9 мм
Зміна вищезазначених показників може призвести до погіршення діагностичних якостей обладнання, що в свою чергу може призвести до хибних діагнозів, збільшення часу проведення досліджень або до необхідності проведення повторних досліджень в короткотривалий період часу, що може негативно вплинути на стан пацієнта.
Дата відповіді:
04.09.2019 20:14
Відповідь надана
Участь нерезидентів у процедурі закупівлі
Номер:
1c9a6b8bea63491396eb139d9394c6c3
Дата опублікування:
22.08.2019 17:11
Опис:
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) принципами здійснення закупівель є
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статтею 5 Закону визначено наступні вимоги щодо недискримінації учасників:
- вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах;
- замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом;
- замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Електронна система закупівель згідно з вимогами частини 3 статті 12 Закону повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Крім того, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Закон передбачає, що при використанні електронної системи закупівель документи створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» (абзац 3 частини 3 статті 12 Закону). Водночас Законом не визначено, яких саме вимог потрібно дотримуватися, а також чи є обов'язковим накладення електронного підпису на документи. Оскільки нормативно-правове регулювання отримання електронного підпису нерезидентами наразі відсутнє, просимо надати роз’яснення щодо наступного:
1) яким чином нерезидент (іноземна компанія, утворена відповідно до законодавства іншої держави), який не має електронного підпису та не має можливості його отримати у зв'язку з відсутністю необхідного законодавчого регулювання, може взяти участь у публічній закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-12-001779-a)?
Відповідь:
Тендерний комітет Обласного клінічного територіального медичного об’єднання «Фтизіатрія» керуючись нормами частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» розглянув звернення потенційного учасника про надання роз’яснень та повідомляє про наступне.
Учасник-нерезидент повинен надавати документи з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналоги документів). У разі подання аналогу документу або у разі відсутності такого документу та його аналогу учасник-нерезидент повинен додати до тендерної пропозиції відповідну пояснювальну записку.
Процедури закупівель в електронній системі закупівель проводяться із дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922. Стаття 12 Закону № 922 передбачає, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки, документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV (далі — Закон № 851). Разом з тим зазначаємо, що вимоги Закону № 851-IV стосуються саме електронних документів, створення яких завершується накладанням електронного підпису. У разі якщо учасник, згідно із законодавством, не може накласти ЕЦП на електронний документ, то такий учасник надає лист-пояснення, в якому зазначає законодавчі підстави непроставляння такого ЕЦП.
Звертаємо Вашу увагу на те, що вимогами тендерної документації накладання ЕЦП на всю тендерну пропозицію не передбачено.
Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації.
Також звертаємо увагу, що згідно п. 57 ст. 4 положення про Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, затвердженого постановою КМУ від 20.08.2014року №459 Мінекономрозвитку відповідно до покладених на нього завдань надає роз’яснення щодо застосування законодавства у сфері державних закупівель.
Дата відповіді:
28.08.2019 15:10
Відповідь надана
Учасники закупівлі
Номер:
ce75b154ac6449f6903fbc68ed2acd99
Дата опублікування:
21.08.2019 10:25
Опис:
Згідно з п. 5 Розділу 1 тендерною документацією у публічній закупівлі (предмет закупівлі код ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Imaging equipment for medical, dental and veterinary use), НК 024:2019: 37618 – Система рентгенівської комп’ютерної томографії всього тіла (NK 024:2019 37618 Full-body CT system) (Сканер для комп’ютерної томографїї)(CT scanner) беруть участь вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах.
Просимо Вас роз’яснити, чи можуть брати участь в даній процедурі публічної закупівлі об’єднання підприємств, до складу якого можуть входити підприємства (юридичні особи), утворені за законодавством інших держав, та українські підприємства?
Відповідь:
Тендерний комітет Обласного клінічного територіального медичного об’єднання «Фтизіатрія» керуючись нормами частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» розглянув звернення потенційного учасника про надання роз’яснень та повідомляє про наступне.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до пункту 35 частини першої статті 1 Закону учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Водночас частинами третьою та четвертою статті 118 Господарського кодексу України (далі – ГК України) визначено, що об'єднанням підприємств є господарська організація, утворена у складі двох або більше підприємств з метою координації їх виробничої, наукової та іншої діяльності для вирішення спільних економічних та соціальних завдань. Об'єднання підприємств є юридичною особою.
Разом з тим, повідомляємо, що згідно з п. 57 ст. 4 положення про Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, затвердженого постановою КМУ від 20.08.2014 року № 459, надання роз’яснення щодо застосування законодавства у сфері державних закупівель покладається на Мінекономрозвитку. "
Дата відповіді:
23.08.2019 09:03