-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Розроблення проектiв землеустрою щодо вiдведення земельних дiлянок нацiональному природному парку «Днiстровський каньйон» та оформлення права користування земельними дiлянками
Місце надання послуг: за адресою визначеною замовником Кількість – 1 послуга, відповідно до ТЗ
Торги відмінено
9 226 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 46 132.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 46 132.50 UAH
Період уточнення:
06.08.2019 15:07 - 27.08.2019 18:00
Відповідь надана
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Номер:
8d25b58b52e34a7f86c9910746cd3212
Дата опублікування:
27.08.2019 16:09
Опис:
У тендерній документації міститься пункт «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів».
Чи вважатиме Замовник виготовлення будь-якого виду документації із землеустрою досвідом виконання аналогічних робіт, чи мова йде про якийсь конкретний вид документації?
Відповідь:
Аналогічним договором в розумінні тендерної документації вважатиметься будь-який договір ідентичний за кодом CPV чи конкретним предметом закупівлі, тобто на виготовлення документації із землеустрою будь-якого виду
Дата відповіді:
29.08.2019 16:27
Відповідь надана
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
aec0a8990a964d87abf5364416aa42f4
Дата опублікування:
22.08.2019 13:12
Опис:
Щодо включення Замовником до Тендерної документації вимог про наявність не менше 3-ох сертифікованих інженерів – землевпорядників з наданням копій кваліфікаційних сертифікатів;
не менше 3-ох сертифікованих інженерів – геодезистів з наданням копій кваліфікаційних сертифікатів. (Пункт 2 Додатку 1 до Тендерної документації)
Зазначені вимоги є дискримінаційними, такими, що суперечать законодавству та штучно обмежують коло потенційних учасників публічної закупівлі, фактично лише тими учасниками у яких за основним місцем роботи працюють 3 сертифіковані інженери-землевпорядники та 3 сертифіковані інженери -геодезисти.
Відповідно до статті 1 Закону України "Про топографо-геодезичну та картографічну діяльність" топографо-геодезичні та картографічні роботи- проце створення геодезичних, топорафічних і картографічих матеріалів, даних, топографо-геодезичної та картографічної продукції.
Згідно статті 5 Закону України "ПРо топографо-геодезичну і картографічну діяльність" Суб'єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є: юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.
Згідно статті 25 Закону України "Про землеустрій" відповідність документації із землеустрою положенням нормативно-технічних документів, державних стандартів, норм і правил у сфері землеустрою засвідчується: у паперовій формі-підписом та особистою печаткою сертифікованого інженера-землевпорядника, який відповідає за якість робіт із землеустрою; в електронній формі-електронним цифровим підписом сертифікованого інженера-землевпорядника, який відповідає за якість робіт із землеустрою, згідно із законодавством про використання електронного цифрового підпису.
Відповідно до статті 26 Закону України "Про землеустрій" від 22.05.2003 № 858-IV розробниками документації із землеустрою є юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою.
Згідно статті 68 Закону України "Про землеустрій" складення документації із землеустрою особою, яка не отримала кваліфікаційного сертифіката забороняється.
Документація із землеустрою та технічна документація з оцінки земель, яка була підписана такою особою, є не дійсною.
Таким чином, відповідно до вищезазначених норм законодавства України при виконанні робіт із землеустрою та складанні відповідної документації із землеустрою а також, топографо-геодезичних і картографічних робіт, потрібна наявність за основним місцем роботи лише двох сертифікованих інженерів-землевпорядників та одного сертифікованого інженера-геодезиста.
Відповідно до частини третьої статті 64 Господарського кодексу України підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис.
Крім того, відповідно до статті 19 Конституції України
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише, на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Чому Замовник діє в спосіб не передбачений Конституцією і Законами України?
Відповідь:
Вказаними нормами закону встановлено лише мінімальну кількість працівників які повинні працювати за основним місцем роботи. Законом не обмежено можливості наявності в штаті і більшої кількості сертифікованих працівників для забезпечення якісного та своєчасного виконання в певний період часу значного обсягу робіт (послуг) з розробки відповідної документації із землеустрою та оформлення права користування земельними ділянками, що розташовані в різних адміністративно-територіальних одиницях. Враховуючи вищенаведене, кількість земельних ділянок, їхній розмір та місце розташування, по яким необхідно буде здійснити розробку документації із землеустрою та реєстрацію відповідних прав, в рамках виконання договору, замовником встановлено у відповідності до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" вимогу щодо саме такої кількості працівників для забезпечення якісного та своєчасного виконання своїх зобов'язань.
Дата відповіді:
27.08.2019 09:52
Відповідь надана
Щодо внесення змін та приведення у відповідність тендерної документації до норм чиного законодавства
Номер:
9f80341facfe4613baa9d260edbe24a9
Дата опублікування:
22.08.2019 10:05
Опис:
Відповідно до п 1.1. ПОЛОЖЕННЯ про національний природний парк "Дністровський каньйон", який ЗАТВЕРДЖЕНО Наказом Міністерства екології та природних ресурсів України 12.12.2011 № 517, Національний природний парк "Дністровський каньйон" - є об'єктом природно-заповідного фонду загальнодержавного значення.
Таким чином, предмет Закупівлі: «71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії (CPV) (Розроблення проектiв землеустрою щодо вiдведення земельних дiлянок нацiональному природному парку «Днiстровський каньйон» та оформлення права користування земельними дiлянками)» та вимоги технічного завдання суперечать нормам земельного законодавства, оскільки для об’єктів природно-заповідного фонду, відповідно до ст. 47 ЗУ «Про землеустрій» розробляються проекти землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використанні земель та їх режимоутворюючих об’єктів.
Отже, беручи до уваги вищезазначене, виконання проектiв землеустрою щодо вiдведення земельних дiлянок нацiональному природному парку «Днiстровський каньйон», є не можливим! Тому просимо привести у відповідність і внести відповідні зміни до предмету закупівлі та технічне завдання до норм чинного законодавства України!
Відповідь:
Відповідно до статті 50 закону України «Про землеустрій» «проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок складаються у разі зміни цільового призначення земельних ділянок або формування нових земельних ділянок». Проектом землеустрою щодо відведення земельних ділянок Національного природного парку «Дністровський каньйон» та оформлення прав користування земельними ділянками проводиться за рахунок земель сільськогосподарського призначення, лісогосподарського призначення, а також формуються нові земельні ділянки за рахунок земель запасу та загального користування. В даному випадку проводиться зміна цільового призначення земельних ділянок лісогосподарського та сільськогосподарського призначення на землі природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, а також формуються нові земельні ділянки, за рахунок земель запасу та загального користування які будуть віднесені до земель природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення.
Відповідно до статті 126 Земельного кодексу України право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".
Дата відповіді:
23.08.2019 12:16
Відповідь надана
Щодо внесення змін до тендерної документації
Номер:
e6a0757fa71e48558e6da3d7510318b6
Дата опублікування:
16.08.2019 15:08
Опис:
Відповідно до пункту 6.6. розділу 6. Тендерної документації Нацiонального природного парку «Днiстровський каньйон», затвердженої рішенням тендерного комітету від 06 серпня 2019 року (надалі – Тендерна документація) передбачено, що переможець торгів надає, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання договору у розмірі 1,5 % від ціни договору у вигляді банківської гарантії, яка має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю.
Відповідно до умов вищевказаної Тендерної документації, обов’язок банка сплатити повну суму договірного забезпечення (гарантована сума) протягом 10 робочих днів за першою письмовою вимогою Замовника (Бенефіціара), в якій буде посилання на невиконання або неналежне виконання Принципалом взятих на себе зобов’язань за договором закупівлі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Водночас Додаток 5 до Тендерної документації містить «Проект договору на закупівлю послуг за державні кошти» (надалі – проект договору), який згідно із Законом та умовами Тендеру подається Учасником тендеру погодженим у складі Тендерної пропозиції. Зокрема розділом 11 проекту договору передбачено, що не пізніше дати укладення договору про закупівлю Учасник-переможець, вносить забезпечення виконання договору в розмірі 1.5 % вартості договору у формі ___________________ на розрахунковий рахунок замовника, та у разі надання забезпечення виконання договору шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника Учасник - переможець процедури закупівлі повинен надати оригінал та копію платіжного доручення, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору. Внесення забезпечення виконання договору про закупівлю не припиняє виконання зобов'язань Учасника за договором про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору або частково відповідно до проміжних актів виконаних робіт.
Тобто слід зауважити, що проектом договору передбачено зовсім інший вид забезпечення договору ніж банківська гарантія, оскільки відповідно до постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 банківська гарантія - спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку.
Отже, приходимо до висновку, що одночасно Тендерною документацією та додатками до неї вимагається два кардинально різні способи забезпечення виконання договору, що унеможливлює коректне виконання вимог Замовника.
Враховуючи вищенаведене, з метою усунення вказаних порушень вважаємо за необхідне внести зміни у Тендерну документацію на закупівлю послуг 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії (CPV)(Розроблення проектiв землеустрою щодо вiдведення земельних дiлянок нацiональному природному парку «Днiстровський каньйон» та оформлення права користування земельними дiлянками), шляхом вилученням норм що суперечать діючому законодавству та вводять в оману майбутніх учасників закупівлі.
Відповідь:
Відповідні зміни будуть внесені .
Дата відповіді:
19.08.2019 17:50