-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Розроблення проектiв землеустрою щодо вiдведення земельних дiлянок нацiональному природному парку «Днiстровський каньйон» та оформлення права користування земельними дiлянками
Місце надання послуг: за адресою визначеною замовником Кількість – 1 послуга, відповідно до ТЗ
Торги відмінено
9 226 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 46 132.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 46 132.50 UAH
Період оскарження:
06.08.2019 15:07 - 02.09.2019 00:00
Скарга
Очікує розгляду
Скарга на рішення замовника - Державна організація (установа, заклад) Національний природний парк "Дніпровський каньйон" про допущення до участі в аукціоні учасників
Номер:
5c0a85449d2c4c50b6126c6792aec9dc
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-06-002013-b.b4
Назва:
Скарга на рішення замовника - Державна організація (установа, заклад) Національний природний парк "Дніпровський каньйон" про допущення до участі в аукціоні учасників
Скарга:
27.09.2019 р. було оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій, відповідно до якого було прийнято рішення про допущення до участі в аукціоні учасників ПП «ПРИКАРПАТСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР», ПП «РІГА», ДП «ЦЕНТР ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ», ТОВ «НВП «АГРОРЕСУРССИСТЕМИ», ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР», ТОВ «РЕГІОНАЛЬНИЙ ЗЕМЕЛЬНО-КАДАСТРОВИЙ ЦЕНТР «ГАЛИЦЬКІ ЗЕМЛІ».
У свою чергу ТОВ «НВП «АГРОРЕСУРССИСТЕМИ» вважає рішення Замовника щодо допущення до аукціону учасників ПП «ПРИКАРПАТСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР», ТОВ «РЕГІОНАЛЬНИЙ ЗЕМЕЛЬНО-КАДАСТРОВИЙ ЦЕНТР «ГАЛИЦЬКІ ЗЕМЛІ» та ТОВ «ПОДІЛЬСІКІЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР» таким, що не відповідає чинному в Україні законодавству, а тендерні пропозиції даних учасників такими, що не відповідають тендерній документації Замовника.
Щодо ПП "ПРИКАРПАТСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР": учасником, у порушення пункту 3.8. розділу 3 тендерної документації не надано копію ліцензії, дозволу або інших, прирівняних до них документів на надання послуг (у разі, якщо передбачено чинним законодавством) у передбачений тендерною документацією спосіб. Також, у порушення пункту 3.7 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція даного учасника не містить інформацію про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юридичної особи – учасника.
Учасником не надано калькуляцію (кошторис) на надання послуг з розроблення з урахуванням вимог держаних стандартів, норм і правил у сфері землеустрою та календарний план надання послуг, що є порушенням підпунктів 2, 4 пункту 3.8. розділу 3 тендерної документації.
Крім того, тендерна пропозиція не містить проекту договору (пункт 6.3. розділу 3 тендерної документації) та гарантійного листа, що ціна тендерної пропозиції буде розрахована відповідно до вимог чинного в Україні законодавства (абзац 7 пункт 6, розділ 1).
Щодо ТОВ «РЕГІОНАЛЬНИЙ ЗЕМЕЛЬНО-КАДАСТРОВИЙ ЦЕНТР «ГАЛИЦЬКІ ЗЕМЛІ»: У порушення пункту 3.2. (п.п. 3.2.1 абзац 8) розділу 3 тендерної документації даним учасником додано до тендерної документації нечитабельні та незавірені документи (файли: Договір №12_10-15.pdf; Повірка приймача GNSS S660P.pdf) (Копії документів повинні містити чіткі літери, що не можуть мати подвійного трактування змісту через низьку якість копій, повинні бути повно розмірними та належним чином посвідченими.).
У порушення пункту 3.4 розділу 3 тендерної документації Банківська гарантія видана не тим банком, який зазначено у п.9 відомостей про учасника.
Крім того, у порушення пункт 1 (п.п. 3.7) Додатку № 1 тендерної документації у відомостях про наявність матеріально-технічної бази не зазначено підстав володіння та користування обладнанням
Щодо ТОВ «ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР»
У пункті 9. Відомостей про учасника відсутні дані р/р АТ «АСВІО БАНК», надана інформація лише про МФО даного банку. Таким чином, даний банк не є обслуговуючим банком учасника. Крім того, у порушення пункту 3.4 розділу 3 тендерної документації Копія «Витягу зі статуту» не завірена банком.
Вважаємо, що вище перелічені помилки даних учасників є суттєвими та повинні були завадити у прийнятті тендерної пропозиції даних учасників та допуску їх до аукціону, а відповідно до пункту 5.3. тендерної документації тендерні пропозиції даних учасників повинні були бути відхиленими
Пов'язані документи:
Учасник
- платіжне доручення.PDF 02.10.2019 14:59
- скарга.pdf 02.10.2019 14:59
- додатки.pdf 02.10.2019 14:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.10.2019 14:59
Вимога
Відхилено
Щодо кількості кваліфікованих працівників на підприємстві
Номер:
7408165157ac438ca211d4758c7948e9
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-06-002013-b.c3
Назва:
Щодо кількості кваліфікованих працівників на підприємстві
Вимога:
У тендерній документації містяться вимоги до кількості кваліфікованих працівників на підприємстві не менше 10-ти. Серед цих працівників повинно бути не менше 3-ох сертифікованих інженерів – землевпорядників та не менше 3-ох сертифікованих інженерів – геодезистів.
Згідно діючого законодавства для проведення робіт із землеустрою на підприємстві обов’язково має бути в наявності не менше 2-ох сертифікованих інженерів-землевпорядників та для виконання топографо-геодезичних робіт з використанням апаратури СРНС – не менше 1-го сертифікованого інженера-геодезиста. Ці спеціалісти регулярно проходять підвищення кваліфікації, здають іспити, що слугує своєрідною гарантією, що розробники документації із землеустрою ознайомлені з останніми змінами в технологіях виконання робіт, вимогах, стандартах тощо. В той же час, це зовсім не означає, що спеціалісти які мають відповідну освіту та досвід, але не отримали сертифікат, не мають право або кваліфікацію брати участь у виконанні даних робіт.
Також, нелогічним є співвідношення вимоги щодо кількості саме 10-ти профільних спеціалістів з вимогою мінімального комплекту обладнання для виконання польових робіт.
Незрозумілою є і вимога про наявність саме штатних працівників. Законодавство дозволяє юридичним особам самостійно обирати спосіб та умови співпраці між нею та фізичними особами. Тобто, залучення до виконання робіт фізичних осіб за договорами цивільно-правового характеру абсолютно знаходиться в правовому полі і жодним чином не впливає на якість виконання робіт. На наш погляд, дана вимога є втручанням у внутрішню політику Виконавців.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.08.2019 16:12
Вирішення:
Відповідь на Ваше питання щодо кількості працівників вже висвітлена на попередні вимоги . Документацією встановлено вимогу саме такої мінімальної кількості працівників, що зумовлено об'ємами виконання робіт. Законом не встановлено для замовника стандартний зразок кваліфікаційних критеріїв, отже відповідні вимоги моделюються щодо кожної конкретної закупівлі окремо на розсуд Замовника. Немає обмежень щодо можливості наявності в штаті і більшої кількості сертифікованих працівників для забезпечення якісного та своєчасного надання послуг, а отже жодних норм законодавства не порушено.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо внесення змін до тендерної документації
Номер:
2a21beefb3584f209fe1bd8996ad6ba8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-06-002013-b.a2
Назва:
Щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Відповідно до п 1.1. ПОЛОЖЕННЯ про національний природний парк "Дністровський каньйон", який ЗАТВЕРДЖЕНО Наказом Міністерства екології та природних ресурсів України 12.12.2011 № 517, Національний природний парк "Дністровський каньйон" - є об'єктом природно-заповідного фонду загальнодержавного значення.
Таким чином, предмет Закупівлі: «71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії (CPV) (Розроблення проектiв землеустрою щодо вiдведення земельних дiлянок нацiональному природному парку «Днiстровський каньйон» та оформлення права користування земельними дiлянками)» та вимоги технічного завдання суперечать нормам земельного законодавства, оскільки для об’єктів природно-заповідного фонду, відповідно до ст. 47 ЗУ «Про землеустрій» розробляються проекти землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використанні земель та їх режимоутворюючих об’єктів.
Отже, беручи до уваги вищезазначене, виконання проектiв землеустрою щодо вiдведення земельних дiлянок нацiональному природному парку «Днiстровський каньйон», є не можливим! Тому просимо привести у відповідність і внести відповідні зміни до предмету закупівлі та технічне завдання до норм чинного законодавства України!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.08.2019 10:09
Опис причини скасування:
не актуально
Дата скасування:
23.08.2019 08:49
Вимога
Вирішена
Щодо внесення змін до тендерної документації
Номер:
1d947ab736134c5e9d8fccce46fb1391
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-06-002013-b.a1
Назва:
Щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Відповідно до ст.23 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.08.2019 15:11
Вирішення:
відповідні зміни буде внесено
Статус вимоги:
Задоволено