• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція внутрішньої мережі електропостачання для Комунального закладу “Печенізький ліцей ім.Г.Семирадського” Печенізької районної ради Харківської області за адресою: вул.Незалежності, 48, смт.Печеніги, Печенізького району, Харківської області

Завершена

1 140 195.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 700.98 UAH
Період уточнення: 06.08.2019 08:38 - 12.08.2019 10:00
Без відповіді

Вимога надати у складі пропозиції Учасника «Акт ознайомлення Учасника з об’єктом будівництва, з підписанням відповідного акту огляду об’єкта з Замовником»

Номер: 05f37950f72940fc80ab9d55ace666c4
Дата опублікування: 09.08.2019 11:02
Опис: Відповідно до умов «Документації до оголошення про здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»(надалі – Документація) затвердженої рішенням уповноваженої особи від 06 серпня 2019 року, таку документацію розробленовідповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), а також Інструкції про використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої Наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 року №10 (надалі Інструкція). Так, відповідно до частини 2Розділу 5 «Оцінка пропозиції» цієї Документації: «Обов’язковим є ознайомлення Учасника з об’єктом будівництва, з підписанням відповідного акту огляду об’єкта з Замовником. Зазначений акт, підписаний Учасником та Замовником, подається у складі пропозиції Учасника. В акті обов’язково зазначається: найменування об’єкту, найменування Замовника та Учасника торгів, дата та час складання та підписання цього акту». Вимога надати у складі пропозиції Учасника «Акт ознайомлення Учасника з об’єктом будівництва, з підписанням відповідного акту огляду об’єкта з Замовником» є такою, що містить корупційні ризики, є дискримінаційною та порушує вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» з наступних підстав. 1. Відповідно до п. 35 ч. 1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі». при цьому, відповідно до Розділу 1 «Загальні положення» Документації та абз. 6 ст. 3 Інструкції, затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 року №10 «Учасник - фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією». Тобто, до подання Тендерної пропозиції, у розумінні норм Закону та умов Документації, фізичні особи, у тому числі фізичні особи – підприємці або юридичні особи, не являються Учасниками, та відповідно не мають можливості підписати вищевказаний Акт в якості Учасника з Замовником. Тобто, підписання Акту ознайомлення Учасника з об’єктом будівництва у якості Учасника з Замовником, можливо тільки у випадку подання тендерної пропозиції, та подальшого внесення змін до змісту поданої пропозиції, шляхом додавання такого акту. Проте, відповідно до ч. 5 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.Тобто, ініціювати, а тим більше проводити переговори, щодо проведення огляду об’єкта та підписання Акту ознайомлення Учасника з об’єктом будівництва, після подання пропозиції – є незаконним. 2. Закупівлі при використанні електронної системи закупівельздійснюються на принципах відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінації учасників, що передбачено ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Встановлення Замовником вимоги щодо надання Учасником Акту ознайомлення Учасника з об’єктом будівництва,підписаного Учасником та Замовником, містить корупційні ознаки та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого Акту, а як результат, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої повинен подаватися такий Акт, залежить не від учасника, а від Замовника, з урахуванням таких вимог. Разом з цим, є незрозумілою вимога замовника щодо надання Учасником вищезазначеного Акту, оскільки відповідно до п.5. розділу 1 «Загальні положення» Інструкції затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 року №10 – через електронну систему закупівель в електронному вигляді подаються усі документи і відомості, пов’язані з проведенням закупівлі. А, відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу, та повинна містити, в тому числі: «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами». Тобто, Документація повинна містити усі документи і відомості, пов’язані з проведенням закупівлі, в тому числі про об’єкт будівництва(та про технічні характеристики такого об’єкту будівництва), а підписання Учасником та Замовником акту огляду об’єкту є незаконним та порушує принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Враховуючи викладене, просимо Замовника: 1. Усунути вимоги Документації, що порушують права Учасників, а саме усунути вимогу надати у складі пропозиції Учасника «Акт ознайомлення Учасника з об’єктом будівництва, з підписанням відповідного акту огляду об’єкта з Замовником» є такою, що містить корупційні ризики, є дискримінаційною та порушує вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі»;