-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція внутрішньої мережі електропостачання для Комунального закладу “Печенізький ліцей ім.Г.Семирадського” Печенізької районної ради Харківської області за адресою: вул.Незалежності, 48, смт.Печеніги, Печенізького району, Харківської області
Завершена
1 140 195.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 700.98 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 700.98 UAH
Період оскарження:
06.08.2019 08:38 - 12.08.2019 10:00
Вимога
Відхилено
Вимога надати у складі пропозиції Учасника «Акт ознайомлення Учасника з об’єктом будівництва, з підписанням відповідного акту огляду об’єкта з Замовником»
Номер:
6d3a40f4db974f23a8c1f4476d643389
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-06-000060-b.c2
Назва:
Вимога надати у складі пропозиції Учасника «Акт ознайомлення Учасника з об’єктом будівництва, з підписанням відповідного акту огляду об’єкта з Замовником»
Вимога:
Вимога надати у складі пропозиції Учасника «Акт ознайомлення Учасника з об’єктом будівництва, з підписанням відповідного акту огляду об’єкта з Замовником»
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 09.08.2019 12:52
Дата подачі:
09.08.2019 12:52
Вирішення:
Уповноважена особа ВІДДІЛУ ОСВІТИ ПЕЧЕНІЗЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (надалі Замовник) щодо вимоги при закупівлі: “Реконструкція внутрішньої мережі електропостачання для Комунального закладу “Печенізький ліцей ім.Г.Семирадського” Печенізької районної ради Харківської області за адресою: вул.Незалежності, 48, смт.Печеніги, Печенізького району, Харківської області (ДК 021:2015 - 45454000-4 - реконструкція)” повідомляє наступне:
Відповідно до норм Наказу ДП “Прозорро” №10 від 19.03.2019 року “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” (надалі Інструкція) у випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень та на рішення Замовника по кваліфікації на етапі розгляду пропозицій учасник має можливість протягом 2 робочих днів з моменту оголошення через електронну форму в ЕСЗ звернутися до замовника з вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі.
Документація замовника до оголошення про здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" при закупівлі: “ Реконструкція внутрішньої мережі електропостачання для Комунального закладу “Печенізький ліцей ім.Г.Семирадського” Печенізької районної ради Харківської області за адресою: вул.Незалежності, 48, смт.Печеніги, Печенізького району, Харківської області (ДК 021:2015 - 45454000-4 - реконструкція)” містить вимогу щодо обов’язкового ознайомлення учасника з об’єктом будівництва, з підписанням відповідного акту огляду об’єкта з Замовником, яка є потрібною, не є дискримінаційною та відповідно до вимог Інструкції може бути додатково зазначена замовником при проведені торгів. В зв’язку з тим, що реконструкція об’єкту буде здійснюватися в навчальному закладі, можливо під час здійснення учбового процесу, з метою дотримання правил техніки безпеки, перед початком робіт та на етапі підготовки та подання пропозицій учасникам необхідно здійснити огляд даного об’єкту.
Додатково: відповідно до Інструкції: “у випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень учасник має можливість протягом 2 робочих днів з моменту оголошення через електронну форму в ЕСЗ звернутися до замовника з вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі”, отже статус “Учасника” у автора вимоги можливо ще відсутній (у зв’язку з тим що його пропозиція можливо ще не подана), але ж автор вимоги вже звернувся за вимогою до замовника….
На підставі зазначеного вище, повідомляємо, що при закупівлі: “Реконструкція внутрішньої мережі електропостачання для Комунального закладу “Печенізький ліцей ім.Г.Семирадського” Печенізької районної ради Харківської області за адресою: вул.Незалежності, 48, смт.Печеніги, Печенізького району, Харківської області (ДК 021:2015 - 45454000-4 - реконструкція)” підстави для внесення змін до документації відсутні та автор вимоги не довів наявність дискримінаційних вимог.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога надати у складі пропозиції Учасника «Акт ознайомлення Учасника з об’єктом будівництва, з підписанням відповідного акту огляду об’єкта з Замовником»
Номер:
5732ae8ef11d41f3a0b3f4b0c2d356cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-06-000060-b.b1
Назва:
Вимога надати у складі пропозиції Учасника «Акт ознайомлення Учасника з об’єктом будівництва, з підписанням відповідного акту огляду об’єкта з Замовником»
Вимога:
Відповідно до умов «Документації до оголошення про здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Документація) затвердженої рішенням уповноваженої особи від 06 серпня 2019 року, таку документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), а також Інструкції про використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої Наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 року №10 (надалі Інструкція).
Так, відповідно до частини 2 Розділу 5 «Оцінка пропозиції» цієї Документації:
«Обов’язковим є ознайомлення Учасника з об’єктом будівництва, з підписанням відповідного акту огляду об’єкта з Замовником. Зазначений акт, підписаний Учасником та Замовником, подається у складі пропозиції Учасника. В акті обов’язково зазначається: найменування об’єкту, найменування Замовника та Учасника торгів, дата та час складання та підписання цього акту».
Вимога надати у складі пропозиції Учасника «Акт ознайомлення Учасника з об’єктом будівництва, з підписанням відповідного акту огляду об’єкта з Замовником» є такою, що містить корупційні ризики, є дискримінаційною та порушує вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» з наступних підстав.
1. Відповідно до п. 35 ч. 1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«Учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі».
при цьому, відповідно до Розділу 1 «Загальні положення» Документації та абз. 6 ст. 3 Інструкції, затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 року №10
«Учасник - фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією».
Тобто, до подання Тендерної пропозиції, у розумінні норм Закону та умов Документації, фізичні особи, у тому числі фізичні особи – підприємці або юридичні особи, не являються Учасниками, та відповідно не мають можливості підписати вищевказаний Акт в якості Учасника з Замовником.
Тобто, підписання Акту ознайомлення Учасника з об’єктом будівництва у якості Учасника з Замовником, можливо тільки у випадку подання тендерної пропозиції, та подальшого внесення змін до змісту поданої пропозиції, шляхом додавання такого акту.
Проте, відповідно до ч. 5 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Тобто, ініціювати, а тим більше проводити переговори, щодо проведення огляду об’єкта та підписання Акту ознайомлення Учасника з об’єктом будівництва, після подання пропозиції – є незаконним.
2. Закупівлі при використанні електронної системи закупівель здійснюються на принципах відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінації учасників, що передбачено ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановлення Замовником вимоги щодо надання Учасником Акту ознайомлення Учасника з об’єктом будівництва, підписаного Учасником та Замовником, містить корупційні ознаки та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого Акту, а як результат, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої повинен подаватися такий Акт, залежить не від учасника, а від Замовника, з урахуванням таких вимог.
Разом з цим, є незрозумілою вимога замовника щодо надання Учасником вищезазначеного Акту, оскільки відповідно до п.5. розділу 1 «Загальні положення» Інструкції затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.08.2019 12:44
Опис причини скасування:
Не вмещается
Дата скасування:
09.08.2019 12:50