• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля марки АО (25-50)

Торги відмінено

3 714 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 37 140.00 UAH
Період уточнення: 04.08.2019 18:24 - 13.08.2019 00:00
Відповідь надана

Сертифікат походження

Номер: 50f02a73bbd84ddcb07a8006441a4317
Дата опублікування: 08.08.2019 13:55
Опис: Відповідно до п.2 Додатку №1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо необхідності подачі сертифікату походження на вугілля антрацитних марок, а саме АО. Відповідно до вимог, сертифікат походження повинен бути виданий на ім’я Учасника або за дорученням Учасника. Слід зазначити, що дана вимога є дискримінаціною та значно звужує можливе коло учасників даної процедури закупівлі. Так, сертифікат походження товару оформлюється та засвідчується на кожну окрему поставку товару, що здійснюється одночасно одним або кількома транспортними засобами одному й тому ж вантажоодержувачу від одного й того ж вантажопостачальника. Тобто, для того, щоб сертифікат походження був виданий на ім’я учасника або за дорученням учасника (який буде виступати вантажоодержувачем), в останнього має бути заключений договір безпосередньо з виробником вугілля марки АО (вантажопостачальник). Таким чином, Замовник вибудовує лінію взаємозв’язку виробник-учасник, та позбавляє можливості взяти участь в тендері тих учасників, котрі мають лінію взаємозв’язку виробник-постачальник-учасник. Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників. Згідно з п.3 ст.4 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до вищезазначеної вимоги, Замовник дискримінує учасників, котрі не співпрацюють безпосередньо з виробниками вугілля, а співпрацюють з постачальниками вугілля та які мають сертифікати походження, що видані на їх ім’я. З метою дотримання вимог та уникнення порушень норм Закону України «Про публічні закупівлі» просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Повідомляємо, що задля усунення будь-яких суперечностей з даного питання, найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації та виключено пункт умов документації щодо необхідності надання сертифікату походження на вугілля антрацитних марок, а саме марки АО.
Дата відповіді: 09.08.2019 14:41
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: e72ad8bda0f94e8f8b8a5f6c81a267f9
Дата опублікування: 07.08.2019 17:44
Опис: ч. 2 Додатку № 1 до тд встановлено вимогу про надання учасником сертифікату походження на вугілля, видане на імя учасника або за дорученням учасника. Встановлюючи дану вимогу Замовником порушено ч. 3 ЗУ "Про пулічні закупівлі". Зазначаємо, що дана вимога є дискримінаційною з наступних підстав: Термін "сертифікат про походження товару" (далі — сертифікат) — документ, яким підтверджується країна походження товару, виданий уповноваженим органом даної країни. Сертифікат про походження товару може бути виданий в країні вивезення товару на підставі сертифіката, раніше виданого уповноваженим органом у країні походження товару. Зазначаємо, що сертифікат походження на вугілля не є обовязковим документом. Вказаною вимогою Замовник дискримінує тих учасників, які закуповують товар на теріторії України через постачальників. Таким чином Учасники не мають можливості отримати сертифікат походження товару, адже такий документ видається у країні, у який виробляється цей товар. Звертаємо увагу, що вугілля, яке є предметом закупівлі не виробляється та не видобувається на теріторії України. Крім того, у тендерній документації Замовник встановив вимогу щодо наданя інформації про виробника, країну походження товару, тощо. Враховуючи вищевикладене вимагаємо викючии дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Повідомляємо, що задля усунення будь-яких суперечностей з даного питання, найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації та виключено пункт умов документації щодо необхідності надання сертифікату походження на вугілля антрацитних марок, а саме марки АО.
Дата відповіді: 09.08.2019 14:42
Відповідь надана

Щодо предмету закупівлі

Номер: c2022e1155e84b59b35c999d14b2934c
Дата опублікування: 07.08.2019 12:27
Опис: Шановеий, замовнику! Чи буде підставою для відхилення тендерної пропозиції, якщо Учасник у складі пропозиції запропанує вугілля марки АО (25-70)?
Відповідь: Шановний учаснику! Повідомляємо, що відповідно до п. 1.1 Додатку № 1 до тендерної документації, найменування товару, що закуповується є вугілля марки АО (25-50) та згідно п. 4.1 розділу І тендерної документації предметом закупівлі є “ДК 021:2015 – 09110000-3. Тверде паливо (вугілля марки АО (25-50))”, а тому вугілля марки АО (25-70) не відповідає даним умовам тендерної документації та предмету закупівлі, причому учасникам процедури закупівлі при підготовці їх тендерних пропозицій, слід враховувати, що еквіваленти вугілля діючими стандартами, технічними умовами та нормативними документами в Україні не передбачені. Підстави відхилення тендерних пропозицій, зазначено у ч. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі” та відповідно у п. 3 розділу V тендерної документації.
Дата відповіді: 07.08.2019 14:47
Відповідь надана

Вимга щодо надання сертифікату походження - дискримінаційна

Номер: b01c56377d414ce09080971658963a58
Дата опублікування: 07.08.2019 09:41
Опис: Шановний Замовнику! Вимога щодо надання сертифікату походження є незаконою! Надайте розяснення якими чинними нормативно-павовими актами передбачено порядок отримання сертифікату походження на вугілля? яким чинним законодавством УКРАЇНИ передбачено видача сертифікапу походження на вугілля? Нагадуємо, що при встановленні вимоги Замовник керується чинним законодавством.
Відповідь: Повідомляємо, що задля усунення будь-яких суперечностей з даного питання, найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації та виключено пункт умов документації щодо необхідності надання сертифікату походження на вугілля антрацитних марок, а саме марки АО.
Дата відповіді: 09.08.2019 14:42
Відповідь надана

Щодо сертифікату походження

Номер: 55f579ade8ad4cf6a1737bbc9f430c16
Дата опублікування: 07.08.2019 09:20
Опис: ТД Встановленно вимогу : Учасник в складі пропозиції повинен надати сертифікат походження на вугілля антрацитних марок, асаме марки АО. Сертифікат походження повинен бути виданий на ім’я Учасника або за дорученнямУчасника. Дана вимога є дискримінаційною, так як сертифікат походження може видаватись постачальнику Учасника. На підставі яких нормативно-правових актів Учасник повинен отримувати сертифікат походження? Просимо прибрати дискримінаційну вимогу або додати модливість надавати сертифікат походження виданий на постачальника учасника.
Відповідь: Повідомляємо, що задля усунення будь-яких суперечностей з даного питання, найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації та виключено пункт умов документації щодо необхідності надання сертифікату походження на вугілля антрацитних марок, а саме марки АО.
Дата відповіді: 09.08.2019 14:42
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: 763fdbe4de1c41ddbb77ed0db4cf71c3
Дата опублікування: 06.08.2019 14:23
Опис: Будь ласка, викладіть тендерну документацію в форматі Word
Відповідь: Повідомляємо, що відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі", фізична / юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, але Ваше звернення не відповідає вимогам даної статті, оскільки не містить прохання надати роз’яснення щодо тендерної документації та/або вимог щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Окрім цього, додатково повідомляємо, що необхідні для редагування учасниками додатки до тендерної документації, викладені у форматі Word (*.docx).
Дата відповіді: 07.08.2019 14:34