• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля марки АО (25-50)

Торги відмінено

3 714 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 37 140.00 UAH
Номер: b4c55689a7d64baa95529d051215bcba
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-08-15-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.08.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 15.08.2019 10:09 - 10.09.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.08.2019 Одеса № 294 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 14.08.2019 та службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Романа КУТАФІНА від 14.08.2019. Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби Від 14.08.2019 № 294 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 10. UA-2019-08-04-000006-a 04.08.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків Федоряка В.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-05, vasilvasil77@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог частини першої та четвертої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно з інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник 15.08.2019 відмінив зазначену процедуру закупівлі.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 серпня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу досліджувались документи та інформація щодо зазначеної закупівлі: річний план закупівель відділу освіти Татарбунарської районної державної адміністрації Одеської області (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація. Згідно з частиною четвертою статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг – 133 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. Під час проведення моніторингу встановлено, що Замовник, під час проведення процедури закупівлі, очікувана вартість якої станом на день оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі (04.08.2019) складала 3 734 000,00 грн не оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, чим порушив вимоги частини першої та четвертої статті 10 Закону. Станом на день оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України становив 27,9787 грн, відповідно очікувана вартість закупівлі твердого палива перевищила суму, еквівалентну 133 тисячам євро (3 721 167,10 грн). Слід зазначити, що згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель Замовником 15.08.2019 внесені зміни до оголошення про проведення процедури закупівлі в частині зменшення суми очікуваної вартості (3 714 000,00 грн) та відмінено зазначену процедуру закупівлі.
Період усунення порушень: 16.08.2019 11:44 - 04.09.2019 00:00
Дата публікації висновку: 16.08.2019 11:44

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 1). Щодо річного плану закупівель UA-P-2019-08-03-000118-b, повідомляємо, що під час його публікації в очікуваній вартості предмета закупівлі вугілля марки АО (25-50) було допущено технічну помилку / описку в одній цифрі та опісля виявлення даної технічної описки її було виправлено з 3`734`000.00 грн на 3`714`000.00 грн. 2). Щодо оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-08-04-000006-a, слід зауважити, що їх очікувана вартість становить 3`714`000.00 грн. та відповідає річному плану закупівель UA-P-2019-08-03-000118-b і в еквіваленті валюти Євро, на момент оприлюднення оголошення станом на 04.08.2019 по курсу Національного банку України, який становив 27,9787 грн за 1 євро, складав 132 743,84 Євро (3`714`000.00 / 27.9787 = 132 743,84)‬, що не перевищує 133 000,00 Євро, а отже Замовник не зобов'язаний був оприлюднювати на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою. Підтвердженням чого є також, той факт, що у п. 2 розділу І Висновку про результати моніторингу закупівлі в інформації про предмет закупівлі зафіксовано: “Вугілля марки АО (25-50) (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету), 3714000UAH, 09110000-3, ДК021, 520, т”, а оскільки 3714000 UAH = 132 743,84 EUR, будь-які порушення в цій частині відсутні. 3). Щодо відміни даної процедури закупівлі, повідомляємо, що відбулося скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів “ДК 021:2015 – 09110000-3. Тверде паливо (вугілля марки АО (25-50))" з 3 714 000.00 грн до 3 708 000.00 грн., у зв'язку з чим 15.08.2019, було визнано відкриті торги “ДК 021:2015 – 09110000-3. Тверде паливо (вугілля марки АО (25-50))" [оголошення на prozorro.gov.ua: UA-2019-08-04-000006-a ● 43ad0bfa1190414a878fd1558023050e] такими, що не відбулися, відповідно до ч. 2 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі”. Враховуючи усе вищевикладене, можемо з упевненістю прийти до висновку, що допущення технічної помилки / описки у річному плану закупівель UA-P-2019-08-03-000118-b та внесення змін до нього не може бути розцінено як порушення Закону України “Про публічні закупівлі”. А отже, будь-які порушення усунуті та / або відсутні взагалі.
Дата публікації звіту: 19.08.2019 14:16

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
Опис: -
Дата публікації: 28.08.2019 09:07