-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Придбання автомобіля швидкої медичної допомоги для транспортування пацієнтів Тип А
Придбання автомобіля швидкої медичної допомоги для транспортування пацієнтів Тип А
Торги відмінено
1 880 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 0.01 UAH
мін. крок: 0% або 0.01 UAH
Період уточнення:
31.07.2019 08:29 - 18.08.2019 00:00
Відповідь надана
дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Номер:
e11bece2325d4e5eaaf2746663a983bd
Дата опублікування:
08.08.2019 15:44
Опис:
Вимоги щодо внесення змін до тендерної документації
1. Відповідно до п. 3.2 Медико-технічних вимог тендерної документації замовником встановлено вимогу, що робочий об’єм двигуна автомобіля повинен бути 2298 см3. Встановлена замовником вимога, щодо робочого об’єму двигуна автомобіля є необґрунтованою та дискримінаційною щодо учасників, які поставляють автомобілі із меншим або більшим робочим об’ємом та виключає можливість запропонувати еквівалент. Крім того, жодним національним стандартом не встановлено обмеження щодо робочого об’єму двигуна, який повинен мати автомобіль швидкої медичної допомоги. Ми, як виробник автомобілів швидкої медичної допомоги які відповідають ДСТУ 7032:2009 та пройшли клінічні випробування на відповідність технічному регламенту бажаємо прийняти участь в даній процедурі закупівлі та спроможні задовільнити потреби Замовника з наступними параметрами: робочий об’єм 2494 см3, що має перевагу по зрівнянню з автомобілями з робочим об’ємом двигуна 2298 см3. Враховуючи вище викладене з метою забезпечення конкурентної закупівлі, економії бюджетних коштів на всіх етапах закупівлі та не дискримінації виробників автомобілів швидкої медичної допомоги, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині та встановити вимогу: робочий об’єм не більше, см3 не менше 2298 см3 не більше 2500 см3, у разі не виконання даної вимоги будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України.
2. Відповідно до п. 4.1 Медико-технічних вимог тендерної документації замовником встановлено вимоги до електрокардіографу практично на 100% з інструкції по експлуатації окремого пристрою, всі технічні вимоги на електрокардіограф прописано під конкретний пристрій одного виробника це електрокардіограф Innomed HS112C-1, що фактично унеможливлює запропонувати у складі автомобіля швидкої медичної допомоги – еквівалент, інший кардіограф, такі дії ЗАМОВНИКА штучно обмежують конкуренцію, чим порушує наші права, вимагаємо виключити дискримінаційні вимоги, внести зміни до тендерної документації в цій частині та встановити уніфіковані конкурентні вимоги до даного медичного обладнання.
3. Відповідно до п. 4.2 Медико-технічних вимог тендерної документації замовником встановлено вимоги до Дефібрилятора-монітора практично на 100% з інструкції по експлуатації окремого пристрою, всі технічні вимоги на дефібрилятор-монітор прописано під конкретний пристрій одного виробника це Дефібрилятор-монітор CARDIO-AID 360В, що фактично унеможливлює запропонувати у складі автомобіля швидкої медичної допомоги – еквівалент, інший дефібрилятор-монітор, такі дії ЗАМОВНИКА штучно обмежують конкуренцію, чим порушує наші права, вимагаємо виключити дискримінаційні вимоги, внести зміни до тендерної документації в цій частині та встановити уніфіковані конкурентні вимоги до даного медичного обладнання.
4. Відповідно до п. 3.1 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію виконання аналогічного договору Замовник вимагає від учасника не менше 1-єї копії договору з бюджетною організацією з усіма додатками та відгуками від контрагентів, що зазначені в довідці.
Статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон) передбачена можливість встановлення кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, проте Замовник безпідставно обмежив коло потенційних учасників виключно до тих, які мають досвід роботи з бюджетними установами чи організаціями. При цьому учасники, які мають досвід виконання аналогічних договорів для контрагентів із небюджетної сфери, не можуть взяти участь у оскаржуваній закупівлі. Отже, прописуючи таку вимогу, Замовник автоматично залишає поза межами закупівлі учасників, які мають можливість поставити товар, але не мають досвіду роботи саме з бюджетними установами.
Таким чином, вищеквказані вимоги є обмежуючі та дискримінаційними і порушує принципи закупівлі, визначені ЗУ “Про публічні закупівлі” та такою що порушує наше право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель. Враховуючи вищезазначене, Замовник повинен внести зміни до тендерної Документації.
Виходячи з вищевикладеного та наголошуючи на наявності позитивної практики розгляду подібних випадків Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням вимагаємо привести документацію у відповідність з цчинним законодавством України. В інакшому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Відповідь:
Зміни до тендерної документації (дод3 вимога)
Дата відповіді:
12.08.2019 09:42