• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Придбання автомобіля швидкої медичної допомоги для транспортування пацієнтів Тип А

Придбання автомобіля швидкої медичної допомоги для транспортування пацієнтів Тип А

Торги відмінено

1 880 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 0.01 UAH
Період оскарження: 31.07.2019 08:29 - 24.08.2019 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду

Скарга про порушення законодавства в сфері державних закупівель

Номер: cd964a926fbc4e5f876ce49eb791e2b5
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-31-000009-c.b4
Назва: Скарга про порушення законодавства в сфері державних закупівель
Скарга:
Звернення щодо прийняття скарги до розгляду, прийняття рішення про встановлення порушень процедури закупівлі та зобов'язання Замовника відмінити торги
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром», Коморкін Кирило 380442336740 tender@avtospetsprom.com.ua
Скарга
Розгляд припинено

Скарга

Номер: 04b8b07c04054d7fae4d2d41d70365fb
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-31-000009-c.a3
Назва: Скарга
Скарга:
щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 09.09.2019 22:07
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 09.09.2019 22:07
Автор: ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC", Андрій Гончаренко +380733403434 office@briorson.com.ua
Вимога
Вирішена

Вимоги щодо внесення змін до тендерної документації та усунення дискримінаційних вимог

Номер: 995b9032191c4013895d36903c953d93
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-31-000009-c.b2
Назва: Вимоги щодо внесення змін до тендерної документації та усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
1. Відповідно до п. 3.2 Медико-технічних вимог тендерної документації замовником встановлено вимогу, що робочий об’єм двигуна автомобіля повинен бути 2298 см3. Встановлена замовником вимога, щодо робочого об’єму двигуна автомобіля є необґрунтованою та дискримінаційною щодо учасників, які поставляють автомобілі із меншим або більшим робочим об’ємом та виключає можливість запропонувати еквівалент. Крім того, жодним національним стандартом не встановлено обмеження щодо робочого об’єму двигуна, який повинен мати автомобіль швидкої медичної допомоги. Ми, як виробник автомобілів швидкої медичної допомоги які відповідають ДСТУ 7032:2009 та пройшли клінічні випробування на відповідність технічному регламенту бажаємо прийняти участь в даній процедурі закупівлі та спроможні задовільнити потреби Замовника з наступними параметрами: робочий об’єм 2494 см3, що має перевагу по зрівнянню з автомобілями з робочим об’ємом двигуна 2298 см3. Враховуючи вище викладене з метою забезпечення конкурентної закупівлі, економії бюджетних коштів на всіх етапах закупівлі та не дискримінації виробників автомобілів швидкої медичної допомоги, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині та встановити вимогу: робочий об’єм не більше, см3 не менше 2298 см3 не більше 2500 см3, у разі не виконання даної вимоги будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України. 2. Відповідно до п. 4.1 Медико-технічних вимог тендерної документації замовником встановлено вимоги до електрокардіографу практично на 100% з інструкції по експлуатації окремого пристрою, всі технічні вимоги на електрокардіограф прописано під конкретний пристрій одного виробника це електрокардіограф Innomed HS112C-1, що фактично унеможливлює запропонувати у складі автомобіля швидкої медичної допомоги – еквівалент, інший кардіограф, такі дії ЗАМОВНИКА штучно обмежують конкуренцію, чим порушує наші права, вимагаємо виключити дискримінаційні вимоги, внести зміни до тендерної документації в цій частині та встановити уніфіковані конкурентні вимоги до даного медичного обладнання. 3. Відповідно до п. 4.2 Медико-технічних вимог тендерної документації замовником встановлено вимоги до Дефібрилятора-монітора практично на 100% з інструкції по експлуатації окремого пристрою, всі технічні вимоги на дефібрилятор-монітор прописано під конкретний пристрій одного виробника це Дефібрилятор-монітор CARDIO-AID 360В, що фактично унеможливлює запропонувати у складі автомобіля швидкої медичної допомоги – еквівалент, інший дефібрилятор-монітор, такі дії ЗАМОВНИКА штучно обмежують конкуренцію, чим порушує наші права, вимагаємо виключити дискримінаційні вимоги, внести зміни до тендерної документації в цій частині та встановити уніфіковані конкурентні вимоги до даного медичного обладнання. 4. Відповідно до п. 3.1 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію виконання аналогічного договору Замовник вимагає від учасника не менше 1-єї копії договору з бюджетною організацією з усіма додатками та відгуками від контрагентів, що зазначені в довідці. Статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон) передбачена можливість встановлення кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, проте Замовник безпідставно обмежив коло потенційних учасників виключно до тих, які мають досвід роботи з бюджетними установами чи організаціями. При цьому учасники, які мають досвід виконання аналогічних договорів для контрагентів із небюджетної сфери, не можуть взяти участь у оскаржуваній закупівлі. Отже, прописуючи таку вимогу, Замовник автоматично залишає поза межами закупівлі учасників, які мають можливість поставити товар, але не мають досвіду роботи саме з бюджетними установами. Таким чином, вищеквказані вимоги є обмежуючі та дискримінаційними і порушує принципи закупівлі, визначені ЗУ “Про публічні закупівлі” та такою що порушує наше право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель. Враховуючи вищезазначене, Замовник повинен внести зміни до тендерної Документації. Виходячи з вищевикладеного та наголошуючи на наявності позитивної практики розгляду подібних випадків Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням вимагаємо привести документацію у відповідність з цчинним законодавством України. В інакшому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Зміни до тендерної документації (дод3 вимога)
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

вимога щодо усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації

Номер: 764dd2e412634506af154d7d0fb327b9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-31-000009-c.b1
Назва: вимога щодо усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації
Вимога:
1. Відповідно до п. 3.2 Медико-технічних вимог тендерної документації замовником встановлено вимогу, що робочий об’єм двигуна автомобіля повинен бути 2298 см3. Встановлена замовником вимога, щодо робочого об’єму двигуна автомобіля є необґрунтованою та дискримінаційною щодо учасників, які поставляють автомобілі із меншим або більшим робочим об’ємом та виключає можливість запропонувати еквівалент. Крім того, жодним національним стандартом не встановлено обмеження щодо робочого об’єму двигуна, який повинен мати автомобіль швидкої медичної допомоги. Ми, як виробник автомобілів швидкої медичної допомоги які відповідають ДСТУ 7032:2009 та пройшли клінічні випробування на відповідність технічному регламенту бажаємо прийняти участь в даній процедурі закупівлі та спроможні задовільнити потреби Замовника з наступними параметрами: робочий об’єм 2494 см3, що має перевагу по зрівнянню з автомобілями з робочим об’ємом двигуна 2298 см3. Враховуючи вище викладене з метою забезпечення конкурентної закупівлі, економії бюджетних коштів на всіх етапах закупівлі та не дискримінації виробників автомобілів швидкої медичної допомоги, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині та встановити вимогу: робочий об’єм не більше, см3 не менше 2298 см3 не більше 2500 см3, у разі не виконання даної вимоги будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України. 2. Відповідно до п. 4.1 Медико-технічних вимог тендерної документації замовником встановлено вимоги до електрокардіографу практично на 100% з інструкції по експлуатації окремого пристрою, всі технічні вимоги на електрокардіограф прописано під конкретний пристрій одного виробника це електрокардіограф Innomed HS112C-1, що фактично унеможливлює запропонувати у складі автомобіля швидкої медичної допомоги – еквівалент, інший кардіограф, такі дії ЗАМОВНИКА штучно обмежують конкуренцію, чим порушує наші права, вимагаємо виключити дискримінаційні вимоги, внести зміни до тендерної документації в цій частині та встановити уніфіковані конкурентні вимоги до даного медичного обладнання. 3. Відповідно до п. 4.2 Медико-технічних вимог тендерної документації замовником встановлено вимоги до Дефібрилятора-монітора практично на 100% з інструкції по експлуатації окремого пристрою, всі технічні вимоги на дефібрилятор-монітор прописано під конкретний пристрій одного виробника це Дефібрилятор-монітор CARDIO-AID 360В, що фактично унеможливлює запропонувати у складі автомобіля швидкої медичної допомоги – еквівалент, інший дефібрилятор-монітор, такі дії ЗАМОВНИКА штучно обмежують конкуренцію, чим порушує наші права, вимагаємо виключити дискримінаційні вимоги, внести зміни до тендерної документації в цій частині та встановити уніфіковані конкурентні вимоги до даного медичного обладнання. 4. Відповідно до п. 3.1 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію виконання аналогічного договору Замовник вимагає від учасника не менше 1-єї копії договору з бюджетною організацією з усіма додатками та відгуками від контрагентів, що зазначені в довідці. Статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон) передбачена можливість встановлення кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, проте Замовник безпідставно обмежив коло потенційних учасників виключно до тих, які мають досвід роботи з бюджетними установами чи організаціями. При цьому учасники, які мають досвід виконання аналогічних договорів для контрагентів із небюджетної сфери, не можуть взяти участь у оскаржуваній закупівлі. Отже, прописуючи таку вимогу, Замовник автоматично залишає поза межами закупівлі учасників, які мають можливість поставити товар, але не мають досвіду роботи саме з бюджетними установами. Таким чином, вищеквказані вимоги є обмежуючі та дискримінаційними і порушує принципи закупівлі, визначені ЗУ “Про публічні закупівлі” та такою що порушує наше право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель. Враховуючи вищезазначене, Замовник повинен внести зміни до тендерної Документації. Виходячи з вищевикладеного та наголошуючи на наявності позитивної практики розгляду подібних випадків Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням вимагаємо привести документацію у відповідність з цчинним законодавством України. В інакшому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Надіслана помилково
Дата скасування: 08.08.2019 15:40