• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ПГВ 19П-078_Послуги з розміщення радіоактивних відходів

90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з розміщення радіоактивних відходів)

Завершена

763 412.08 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 15 200.00 UAH
Період уточнення: 29.07.2019 10:07 - 02.08.2019 14:00
Відповідь надана

Щодо скасування вимоги

Номер: 719c40f713a046e2a2845273dd95408b
Дата опублікування: 02.08.2019 13:58
Опис: Питання №2 В Додатку №1 до документації процедури закупівлі Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників процедур закупівель Критерії кваліфікації : Наявність дозвільних документів відповідно до вимог чинного законодавства. № п/п 4 3. Скановану копію Ліцензії на право проводження діяльності з використання джерел іонізуючих випромінювань У своїй діяльності підприємства НГК використовують Са¬нітарні правила поводження з радіоактивними відходами СППРВ (СанПіН 42-129-11-3938-85) та Державні санітар¬но-екологічні правила і норми з радіаційної безпеки при проведенні операцій з металобрухтом (ДСЕПІН 6.6.1 - 079/211.3.9.001-02) та інструкції з радіаційної безпеки. Ретельний аналіз і порівняння окремих статей ОСПУ вказують на певну невизначеність головних поло¬жень стосовно діяльності НГУ. Дія ОСПУ поширюється на практичну діяльність, пов’язану з опроміненням від природних джерел, які визначено Правилами як такі, що вимагають контролю (п. 1.2). і виділяють виробниче та професійне опромінення (п. 1.3). При цьому професій¬не опромінення розглядається як таке, що передбачено проектом радіаційно-ядерних технологій (п. 1.3), тобто діяльності НГУ воно ніяк не може стосуватися. Зі сфери дії цих правил виключено «інші, не модифіковані люд¬ською діяльністю джерела природного походження» (п. 1.11). Немає роз’яснення таких важливих питань: чи стосується виробниче опромінення НГУ, чи становлять виняток сконцентровані певним чином на техногенних об’єктах НГУ радіоактивні речовини. У п.1.5 джерела іонізуючого випромінювання (далі ДІВ) зазначено як «радіоактивні речовини та пристрої, які містять радіоактивні речовини, або пристрої, що створюють випромінювання». У тексті вказано на кон¬кретні пристрої і види діяльності, але діяльності НГУ та її об’єктів серед них немає. Хоча ці речовини та об’єкти дійсно підпадають під визначення ТПДПП у формулю¬ванні ОСПУ як «джерело випромінювання природного походження, що в результаті господарської та вироб¬ничої діяльності людини було піддане концентруванню або збільшилася його доступність, унаслідок чого ви¬никло додаткове (до природного радіаційного фону) ви¬промінювання». Із п.п. 9.2.1 та 9.2.5 ОСПУ випливає, що підприєм¬ства з видобування нафти і газу належать до ІІ категорії потенційно небезпечних об’єктів, що застосовують ра¬діаційно-ядерні технології чи використовують ДІВ. Во¬чевидь, що радіаційно-ядерні технології не стосуються НГУ. Тільки в п. 18.1 з’являється перша згадка про те, що має відношення до НГУ, зокрема до «виробництв, на яких може мати місце підвищене опромінення від дже¬рел природного походження працівників, не віднесених до категорії «персонал», належать: видобування корис¬них копалин (не уранових) ... (...нафторозробка)...». Отже, з одного боку, поняття ТПДПП у НРБУ та ОСПУ може бути віднесено до природних радіоактивних речовин нафтогазодобування, вплив яких на праців¬ників, які не підпадають під категорію «персонал», під¬тверджує п. 18.1 ОСПУ, з іншого, - немає жодних підстав безпосередньо застосовувати положення вказаних до¬кументів до поводження з речовинами, які можуть бути об’єктом нових нормативних документів. При цьому слід наголосити, що в останньому випадку мова йде саме про «речовини» в різному фізичному стані, пов’язані чи не пов’язані з матеріалами штучного походження, а не «дже¬рела» чи «пристрої», які розглядаються в ОСПУ та НРБУ. В офіційному листуван¬ні Державної інспекції ядерного регулювання України (далі - ДІЯРУ) щодо об’єкту НКТ, використовують по¬няття - «матеріали, забруднені техногенно-підсиленими джерелами природного походження». Звідси видно, що розрізняють поняття «дже¬рела» та «матеріали» де відсутній склад¬ник, який би вказував на те, що ці «матеріали» є радіоактив¬ними, тобто джерелами іонізуючого випромінювання. Офіційні повідомлення ДИЯРУ від 26.08.2016 року Щодо поводження з матеріалами та відходами, забрудненими техногенно-підсиленими джерелами природного походження, що утворюються у нафтогазовій галузі Останнім часом до Державної інспекції ядерного регулювання України надходять звернення щодо проблем поводження з накопиченими на підприємствах нафтогазової галузі насосно-компресорними трубами (НКТ) та іншим відпрацьованим обладнанням, які внаслідок виробничої діяльності забруднюються техногенно-підсиленими джерелами природного походження (містять підвищені концентрації радіонуклідів природного походження). Накопичені матеріали та відходи, забруднені техногенно-підсиленими джерелами природного походження , створюють негативний вплив на персонал, населення та навколишнє природне середовище та викликають занепокоєння громадськості . Згідно із «Положенням про Державну інспекцію ядерного регулювання України ,«затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 № 363, регулювання безпеки поводження з матеріалами та відходами, забрудненими техногенно-підсиленими джерелами природного походження, що утворюються у нафтогазовій галузі, не віднесено до компетенції Держатомрегулювання, оскільки ця галузь не належить до діяльності у сфері використання ядерної енергії. Навіть згідно наказу №138 від 03.12.2013 року «Про затвердження переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування,» робота з НКТ не підлягає ліцензуванню. Пропонуємо скасувати цю вимогу.
Відповідь: Згідно умов п.1 розділу ІІ «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до документації процедури закупівель» ДПЗ «Учасники процедур закупівель можуть звернутися до Замовника не пізніше ніж за два робочих дні до завершення періоду уточнень ТІЛЬКИ ЧЕРЕЗ ЕЛЕКТРОННУ СИСТЕМУ закупівель за роз’ясненнями щодо документації процедури закупівлі, з уточненнями технічних вимог до предмета закупівлі та/або вимог до кваліфікації Учасників. Звернення щодо роз’яснень та вимоги/скарги, отримані Замовником після вказаного періоду та в інший спосіб ніж вказано вище до розгляду не приймаються.». У разі виникнення технічних питань Ви маєте змогу звернутися за контактними телефонами, зазначеними в п.2 розділу І «Загальні положення» ДПЗ та Оголошенні.
Дата відповіді: 02.08.2019 14:52
Відповідь надана

Щодо внесення змін до Документації

Номер: 7d93ccf2c0a8495d90446a3d384f0fe9
Дата опублікування: 02.08.2019 13:33
Опис: Питання №1 В Додатку №1 до документації процедури закупівлі Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників процедур закупівель Критерії кваліфікації № п/п 1 Обов’язково: наявність ліцензованого спеціалізованого проммайданчику для зберігання відпрацьованих насосно –компресорних труб. У зв'язку з відсутністю в українському ліцензійному законодавстві даної норми, пропонуємо замінити цю вимогу на існуючий регламентуючий документ, а саме: Дозвіл (санітарний паспорт) на проведення робіт з джерелами іонізуючих випромінювань в установах України.
Відповідь: Згідно умов п.1 розділу ІІ «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до документації процедури закупівель» ДПЗ «Учасники процедур закупівель можуть звернутися до Замовника не пізніше ніж за два робочих дні до завершення періоду уточнень ТІЛЬКИ ЧЕРЕЗ ЕЛЕКТРОННУ СИСТЕМУ закупівель за роз’ясненнями щодо документації процедури закупівлі, з уточненнями технічних вимог до предмета закупівлі та/або вимог до кваліфікації Учасників. Звернення щодо роз’яснень та вимоги/скарги, отримані Замовником після вказаного періоду та в інший спосіб ніж вказано вище до розгляду не приймаються.». У разі виникнення технічних питань Ви маєте змогу звернутися за контактними телефонами, зазначеними в п.2 розділу І «Загальні положення» ДПЗ та Оголошенні.
Дата відповіді: 02.08.2019 13:55