-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ПГВ 19П-078_Послуги з розміщення радіоактивних відходів
90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з розміщення радіоактивних відходів)
Завершена
763 412.08
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 15 200.00 UAH
мін. крок: 2% або 15 200.00 UAH
Період оскарження:
29.07.2019 10:07 - 02.08.2019 14:00
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження Протоколу №ПГВ 19П-078 Вх від 28.08.2019р.
Номер:
8ca126e278a84f4bbf1a95851d1aa3bd
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-29-000249-b.a2
Назва:
Оскарження Протоколу №ПГВ 19П-078 Вх від 28.08.2019р.
Вимога:
Зауваження, які переможець торгів отримав від замовника, що надійшли з листом №23/3 від 13.08.2019р. ніяк не перетинаються з Протоколом №ПГВ 19П-078 Вх. Таким чином переможець тендерної закупівлі не в повній мірі був проінформований замовником тендерної закупівлі про не відповідність наданої документації в процедурі тендерної закупів
Як вбачається з Протоколу № ПГВ 19П-078 Вх від 28.08.2019 року, пропозиція учасника (ТОВ «УЦРБ») не відповідає критеріям кваліфікації, визначеним в ДПЗ, у зв’язку з цим ТОВ «УЦРБ» було дискваліфіковано.
Після дискваліфікації одного з учасників склалася ситуація, коли замовником до оцінки було допущено тендерні пропозиції менше ніж двох учасників - ПП Спец-Монтаж.
Згідно з частиною 3 пункту 5 статті 28 закону, якщо за результатами розгляду тендерних пропозицій до оцінки допущено тендерні пропозиції менше ніж двох учасників, процедура закупівлі відміняється.
Таким чином, допустивши до оцінки тендерних пропозицій пропозицію, що не відповідає вимогам ДПЗ, замовник порушив норми статті 28 закону, які неможливо усунути. Виходячи з цього, замовнику слід, згідно пункту 2 частини 1 статті 31 закону прийняти рішення про відміну торгів через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та провести зазначену публічну закупівлю знову.
Відповідно до п. 1 статті 31 закону допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій є умовою, при якій замовник відміняє торги.
Отже, і в цьому випадку замовник також має прийняти рішення про відміну торгів.
Згідно пункту 3 ст. 11 закону України «Про публічні закупівлі» (далі – закон) тендерний комітет або уповноважена особа (особи) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Відповідно до пункту 4 закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Як передбачає пункт 1 статті 31 закону замовник відміняє торги в разі:
відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг;
неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом;
подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій;
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій;
відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Маємо зауважити, що замовник допустив до оцінки тендерних пропозицій дві пропозиції, не помітивши, що вони фактично не відповідають вимогам документації процедури закупівлі (ДПЗ).
Одним з принципів здійснення закупівель є недискримінація серед учасників (рівні умови для всіх учасників). На сьогоднішній день чинний закон не передбачає можливості корегування пропозицій учасників після проведення аукціону та визначення переможця закупівель. При цьому, стаття 17 закону встановлює підстави, щодо яких замовник має право вимагати у переможця процедури закупівлі додаткові документи. Даний випадок не підпадає під дію зазначеного пункту закону.
З огляду на вище викладене просимо поновити ТОВ «УЦРБ» в статусі переможця тендерної закупівлі № 4302519 ПГВ 19П-078_Послуги з розміщення радіоактивних відходів та надати додаткові зауваження невідповідності вимогам ДПЗ для подальшого їх усунення. У випадку відмови пропонуємо відмінити дану процедуру закупівлі та перенести на інші терміни.
Пов'язані документи:
Учасник
- УЦРБ оскарження.pdf 01.09.2019 22:29
- Дозапит документів ТОВ УЦРБ ПГВ 19П-078.pdf 01.09.2019 22:29
- договор на нкт Укрнафта-УЦРБ.rar 01.09.2019 22:29
Дата подачі:
01.09.2019 22:29
Вирішення:
Доброго дня.
По суті питань, викладених у вимозі ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР РАДІАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ", повідомляємо наступне.
Дозапит документів згідно листа вих. 28/3–727 від 13.08.2019 р. здійснювався замовником в рамках умов п. 1 розділу III. Документації процедури закупівлі (далі- ДПЗ), у зв’язку із виявленням замовником під час розгляду пропозиції ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР РАДІАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ" відсутності інформації/документів, що є обов’язковими для завантаження в Систему (абз. 11-12).
Коригувальні заходи відповідно до абз. 16 п. 1 розділу III. ДПЗ по п. 1, 2 протоколу відхилення від 28.08.2019 р. №ПГВ 19П-078 Вх замовником не здійснювались у зв’язку із дискваліфікацією учасника по критеріям для оцінки фінансового стану (коефіцієнт загальної поточної ліквідності не відповідає вимогам ДПЗ).
При цьому, згідно вимог Регламенту взаємодії структурних підрозділів АТ «Укргазвидобування» під час закупівель товарів, робіт та послуг, введеного в дію наказом АТ «Укргазвидобування» від 18.02.2019 р. №116 (далі- Регламент) та інших внутрішніх локально-нормативних документів, забезпечення пропозиції процедури закупівлі та забезпечення виконання договору про закупівлю застосовується при закупівлях з очікуваною вартістю від 10 млн. грн. (очікувана вартість по процедурі ПГВ19П-078 складає 763 412,08 грн.).
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази згідно кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність ліцензованого спеціалізованого проммайданчику для зберігання відпрацьованих насосно–компресорних труб, ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР РАДІАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ" мало підтвердити шляхом надання заповненої форми, наведеної в документації (Таблиця №2), а не шляхом посилання на певні файли.
Крім того, наявність досвіду виконання аналогічного договору не підтверджується завантаженими сканокопіями договорів, про що вказано у вимозі, оскільки ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР РАДІАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ" по цих договорах виступає замовником, а не виконавцем.
Слід зазначити, що завантажений 27.08.2019 р. в 14:41 год. файл «ХарДМСК 2019.pdf» не береться до уваги замовником відповідно до абз. 13 п. 1 розділу III. ДПЗ, оскільки він був завантажений учасником самостійно та без дозапиту замовника.
Також, філія ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування» не є замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», здійснює закупівлі за власні кошти відповідно до затвердженого АТ «Укргазвидобування» внутрішнього Регламенту, дані закупівлі не підпадають під дію Закону України «Про публічні закупівлі», про що Ви, як учасник процедури закупівлі ПГВ19П-078, були ознайомлені шляхом підписання та завантаження в Систему закупівель Додатку №5 до ДПЗ «Декларація про прийняття умов проведення процедури закупівлі».
Підписанням вказаної декларації ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР РАДІАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ" погодилося, що зазначена процедура закупівлі проводиться відповідно до затвердженого Товариством внутрішнього Регламенту, та підтвердило, що процедура закупівлі не підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», та повністю відповідає нормам чинного законодавства України.
Згідно вимог абз. 3 п. 4.6.1. Регламенту замовник відміняє закупівлю, у разі подання для участі у процедурі закупівлі менше двох пропозицій, при цьому для участі у процедурі закупівлі ПГВ19П-078 подано дві пропозиції від учасників ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР РАДІАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ" та ПП "СПЕЦ-МОНТАЖ", отже вимога щодо відміни даної закупівлі є неправомірною.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження Протоколу №ПГВ 19П-078 Вх від 28.08.2019р.
Номер:
39805f996fa24f95a4d953150a18b52e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-29-000249-b.b1
Назва:
Оскарження Протоколу №ПГВ 19П-078 Вх від 28.08.2019р.
Вимога:
Зауваження, які переможець торгів отримав від замовника, що надійшли з листом №23/3 від 13.08.2019р. ніяк не перетинаються з Протоколом №ПГВ 19П-078 Вх. Таким чином переможець тендерної закупівлі не в повній мірі був проінформований замовником тендерної закупівлі про не відповідність наданої документації в процедурі тендерної закупів
Як вбачається з Протоколу № ПГВ 19П-078 Вх від 28.08.2019 року, пропозиція учасника (ТОВ «УЦРБ») не відповідає критеріям кваліфікації, визначеним в ДПЗ, у зв’язку з цим ТОВ «УЦРБ» було дискваліфіковано.
Після дискваліфікації одного з учасників склалася ситуація, коли замовником до оцінки було допущено тендерні пропозиції менше ніж двох учасників - ПП Спец-Монтаж.
Згідно з частиною 3 пункту 5 статті 28 закону, якщо за результатами розгляду тендерних пропозицій до оцінки допущено тендерні пропозиції менше ніж двох учасників, процедура закупівлі відміняється.
Таким чином, допустивши до оцінки тендерних пропозицій пропозицію, що не відповідає вимогам ДПЗ, замовник порушив норми статті 28 закону, які неможливо усунути. Виходячи з цього, замовнику слід, згідно пункту 2 частини 1 статті 31 закону прийняти рішення про відміну торгів через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та провести зазначену публічну закупівлю знову.
Відповідно до п. 1 статті 31 закону допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій є умовою, при якій замовник відміняє торги.
Отже, і в цьому випадку замовник також має прийняти рішення про відміну торгів.
Згідно пункту 3 ст. 11 закону України «Про публічні закупівлі» (далі – закон) тендерний комітет або уповноважена особа (особи) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Відповідно до пункту 4 закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Як передбачає пункт 1 статті 31 закону замовник відміняє торги в разі:
відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг;
неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом;
подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій;
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій;
відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Маємо зауважити, що замовник допустив до оцінки тендерних пропозицій дві пропозиції, не помітивши, що вони фактично не відповідають вимогам документації процедури закупівлі (ДПЗ).
Одним з принципів здійснення закупівель є недискримінація серед учасників (рівні умови для всіх учасників). На сьогоднішній день чинний закон не передбачає можливості корегування пропозицій учасників після проведення аукціону та визначення переможця закупівель. При цьому, стаття 17 закону встановлює підстави, щодо яких замовник має право вимагати у переможця процедури закупівлі додаткові документи. Даний випадок не підпадає під дію зазначеного пункту закону.
З огляду на вище викладене просимо поновити ТОВ «УЦРБ» в статусі переможця тендерної закупівлі № 4302519 ПГВ 19П-078_Послуги з розміщення радіоактивних відходів та надати додаткові зауваження невідповідності вимогам ДПЗ для подальшого їх усунення. У випадку відмови пропонуємо відмінити дану процедуру закупівлі та перенести на інші терміни.
Пов'язані документи:
Учасник
- УЦРБ оскарження.pdf 01.09.2019 22:22
- договор на нкт Укрнафта-УЦРБ.rar 01.09.2019 22:22
Дата подачі:
01.09.2019 22:22
Опис причини скасування:
1111
Дата скасування:
01.09.2019 22:27