• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

детальна інформація у тендерній документації

Завершена

410 760.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 500.00 UAH
Період уточнення: 26.07.2019 08:58 - 17.08.2019 09:00
Відповідь надана

ТД

Номер: 99175241cc9c41bb949f72cf146b4274
Дата опублікування: 03.08.2019 08:53
Опис: UA-2017-05-29-002155-b
Відповідь: Приносимо вибачення, проте суть Вашого питання незрозуміла
Дата відповіді: 06.08.2019 11:56
Відповідь надана

ТД

Номер: 09111fe08de54da58efdbcb72129dc68
Дата опублікування: 03.08.2019 08:48
Опис: Доброго ранку! 1. п. 4.4 - Згідно заявок замовника, у кожен заклад окремо протягом липня 2019 року. - це як? 2. Всі документи тендерної пропозиції подаються через електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі pdf із зазначенням «ім’я файлу» (назва файлу) кожного окремого документу з накладанням ЕЦП/КЕП керівника або уповноваженої особи Учасника на підписання тендерної документації. - кожен документ подавати окремо чи згідно списку, ел підпис накладати на кожен файл чи документ? 3. 8) Довідку у довільній формі щодо підтвердження застосування заходів із захисту довкілля всіх учасників (виробника). - поясніть, що значить втробна в дужках 4. Учасник на етапі Кваліфікації, пропозиція якого визначена системою, як економічно найвигідніша, повинен протягом 24 годин з моменту визначення такої пропозиції – оголошення результатів аукціону, надати зразки продукції що пропонується поставлятись учасником у заводському пакуванні, ідентичному тому що постачатиметься та у супроводі заводського етикування. Надані зразки є частиною пропозиції учасника та поверненню не підлягають. Надані учасником зразки будуть використанні як еталон при прийманні продукції. - ЗРАЗКИ НЕ МОЖУТЬ БУТИ ЧАСТИНОЮ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ!!! 5. 1.2. Копія документу, який підтверджує відносини учасника з виробником (дистриб’ютором, дилером, тощо) на продукцію, яка є предметом закупівлі дійсний впродовж 2019 року. - не стосується матеріально- технічної бази 6. 3.1. Довідка про виконання аналогічних договорів за період 2018 – 2018 р.р. – договір на поставку продукції, що є предметом закупівлі, із зазначенням назви, адреси замовників: П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовників. - внесіть зміни, напишіть 2017-2019 7. 3.4. Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої в повному обсязі продукції, що є предметом закупівлі, (згідно Додатку 4) - не стосується кваліфікаційних критеріїв - стосується технічного опису предмету закупівлі, дайте вияснення, які саме документи засвідчують якість та безпеку в повному обсязі для даної продукції, адже обовязкова сертифікація відмінена.
Відповідь: Відповідні зміни внесені в Тендерну Документацію
Дата відповіді: 05.08.2019 14:28
Відповідь надана

ОСНОВНЕ ЗАПИТАННЯ ЩОДО СЕРВЕТКИ

Номер: 34c4e7f7b7724cf28cbe6b2feb8f2e20
Дата опублікування: 02.08.2019 08:56
Опис: І основне запитання!!!!! НАВІЩО ВАМ ДВОШАРОВА СЕРВЕТКА?????? Серветка переважно призначена для садочків, в садочках у Вас 10000 і навіть більше дітей Ця серветка - розхідний матеріал, яка використовується при харчуванні дітей, навіщо така дорога? Вам потрібно 10000дітей*3прийоми їжі*250днів=7500000серветок Ви замовляєте 4432*100=443200 тобто 6 відсотків від потреби Цього Вам вистачить на 15 днів, а далі що? Внесіть зміни, пропишіть одношарову серветку, ЗБІЛЬШІТЬ відповідно кількість мінімум у два рази, а замовивши серветку в більшому пакуванні(наприклад 500 шт),(можна заначити від 100шт до 500 і зазначити загальну кількість, щоб по розподілу було легше) ви ще більше зможете її закупити!!! Крім того по першій закупівлі Ви побачили по яким цінам Вам готові дану продукцію відвантажити, тому можете сміливо збільшувати кількість і отримати більше продукції за передбачені кошти. А можливо папір туалетний теж ма бути виготовлений з целюлози???
Відповідь: Замовник має право встановлювати такі необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, які вважає доцільними
Дата відповіді: 05.08.2019 14:33
Відповідь надана

Різне

Номер: e67faf385b734c15a9c95f1b963926fc
Дата опублікування: 02.08.2019 08:45
Опис: Доброго ранку! Так багато запитань і вимог!!!! Дійсно, 1. Яке відношення має копія документу про відносини з дилером, виробником до наявності матеріально-технічної бази? Потрібно вимагати документального підтвердження наявності транспорту(власного, орендованого, договір про перевезення), призначеного для перевезення продукції, наявності складу(офісу), навігатора!!!!!! 2. Чому прибрали з досвіду аналогічних договорів 2017 рік? Внесіть зміни 2017-2019 рік, а то вже дуже якись короткий період. 3. пункт 4.2.1 - розділіть інформацію і гарантійний лист, тому що воно якось виглядає не зовсім зрозуміло 4. Пропишіть правиль технічні вимоги до продукції і зазначте конкретно документи, які бажаєте побачити для підтвердження якості і безпеки!!! При такій редакції документації Вам можна пропонувати і туалетний папір за ТУУ
Відповідь: Відповідні зміни внесено в Тендерну Документацію
Дата відповіді: 05.08.2019 14:39
Відповідь надана

Технічні характеристики туалетного паперу

Номер: c427848b5c19451584d3abf36f69c66d
Дата опублікування: 02.08.2019 08:29
Опис: Відповідно до чинних норм Вага паперу туалетного при довжині 65 метрів становить не менше 180 грамм , при дотриманні мінімальних технологічних нормативів ДСТУ . просимо виправити невідповідність або відстані або грамажу. Крім того, Ви вимагаєте, щоб туалетний папір відповідав вимогам ДСТУ, а самі ж зазначаєте параметри, які не відповідають ДСТУ.
Відповідь: Шановний Учаснику у тендерній документації чітко прописано вага не менше 165 г., а тому наші вимоги не суперечать нормам ДСТУ.
Дата відповіді: 06.08.2019 12:12
Відповідь надана

ЄЦП

Номер: fa10fa1a3c2444e6b35418fbfbadf25c
Дата опублікування: 02.08.2019 08:05
Опис: Шановний замовнику Відповідно до вимог Розділу пункту 1 тендерної документації встановлено вимогу щодо подання окремих файлів за назвою файлу. Чи передбачає це спосіб подання виключно кожен окремий документ ( йог о копія) окремим файлом у форматі pdf ? Вимога щодо здійснення підпису документів із використанням ЕЦП – суперечить чинному законодавству ,у тому числі ЗУ «Про електронні довірчі послуги» . Просимо надати вияснення чи очікує замовник здійснення підпису кожного окремого документу та файлу ЕЦП ? Просимо прибрати вимогу щодо надання довідки щодо застосування заходів із захисту довкілля щодо виробника ,оскільки тендерна документація передбачає правовідносини із дилером ,а не виробником що у свою чергу унеможливлює контроль учасником заходів із захисту довкілля виробника .
Відповідь: Допускається подання пропозиції із накладання ЕЦП/КЕП через функціонал майданчика на всю пропозицію загалом
Дата відповіді: 06.08.2019 12:09
Відповідь надана

Якість документів

Номер: e7dc3e943c454088b1a17da8f3664a43
Дата опублікування: 02.08.2019 08:01
Опис: Замовник в пункті 1 Розділу 3 зазначив наступне: «Замовник залишає за собою право відхилити тендерну пропозицію, якщо сканкопії документів оприлюдненні в такому вигляді, що їх об’єктивно неможливо прочитати, вони і будуть вважатися ненаданими, а тендерна пропозиція буде відхилена згідно ст.30 Закону України «Про публічні і закупівлі».» Дана вимога викладена зовсім не зрозуміло, і дозволяє відхиляти пропозиції учасників без наявності реальних на те підстав. Яким чином буде встановлюватись якість та вигляд сканованих документів? А вашу тендерну документацію можна прочитати!? Додойте тендерну документацію у форматі Word!
Відповідь: «Замовник залишає за собою право відхилити тендерну пропозицію, якщо сканкопії документів оприлюдненні в такому вигляді, що їх об’єктивно неможливо прочитати, вони і будуть вважатися ненаданими, а тендерна пропозиція буде відхилена згідно ст.30 Закону України «Про публічні і закупівлі», тобто дані документу , що розміщений Учасником, неможливо ідентифікувати та прочитати. Обєктивнясть відхиленняч пропозицій Учасника за даною підставою може оцінити будь який учасник та бажаючий, оскільки доступ до даної інформації вільний, а тому жодних зловживань неможливо.
Дата відповіді: 19.08.2019 10:01
Відповідь надана

Відносини з виробником

Номер: 2798b04203d541c7b773b59bfd5a6a35
Дата опублікування: 02.08.2019 07:54
Опис: Звертаю увагу що вимога щодо документу що підтверджує правовідносини з виробником , дистрибютором , диллером, тощо - незаконна та беззмістовна , оскільки товар може реалізовуватись не тільки через диллерів а й через гуртові локальні торгові центри що тим не менше дозволяє учаснику пропонувати його в межах чинного законодавства, та відповідно такий документ у свою чергу не свідчить про якість чи походження товару , оскільки не передбачений чинною системою оцінки якості УкрСЕПРО , ДНДІ «СИСТЕМА» , та держстандартами.
Відповідь: Шановний Учасник, відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Однією з найголовніших вимог до продукції, яку планує закуповувати Замовник є - якість та безпечність продукції, оскільки така продукція буде поставлятися в дитячі навчальні заклади. Вимагаючи наявність зазначених документів, Замовник резюмує, що відповідність учасника всім зазначеним вимогам є ознакою його компетентності, дисциплінованості, що прямо впливає на якість продукції, і в свою чергу, на думку Замовника, збільшує вірогідність відповідності предмета закупівлі його інтересам, враховуючи той факт, що товари будуть поставлятися в дитячі навчальні заклади. Дякуємо за питання.
Дата відповіді: 06.08.2019 12:04
Відповідь надана

Подання документів, які не передбачені чинним законодавством

Номер: ac3deba78ad14891bc05717aa4a13b7b
Дата опублікування: 02.08.2019 07:53
Опис: Чи не буде підставою для відхилення подання учасником взамін передбаченому документу тендерною документацією, його еквіваленту або пояснення з посиланням на нормативні акти щодо неможливості(необовязковості) подання такого документу згідно чинного законодавства?
Відповідь: Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі неможливості надати будь-який документ, який вимагається умовами тендерної документації Учаснику необхідно обов’язково надати пояснення щодо неможливості надання такого документу.
Дата відповіді: 05.08.2019 16:09
Відповідь надана

Заходи із захисту довкілля

Номер: 0e5397e3733b4a9e8b20c7220eacbd0a
Дата опублікування: 02.08.2019 07:53
Опис: Довідка про застосування заходів довкілля всіх учасників(виробника) – стосується заходів які вживає виключно учасник чи й інші субєкти підприємницької діяльності на території України? Звертаю увагу що така вимога може застосовуватись виключно до Учасника , оскільки право контролю та гарантування дотримання природоохоронного законодавства між усіма іншими субєктами господарювання(виробниками , диллерами , тощо ) покладено на Держекоінспекцію , яка в даному випадку не виступаж стороною закупівлі.
Відповідь: Довідку, щодо підтвердження застосування заходів із захисту довкілля всіх учасників (виробника), надається Учасником закупівлі у довільній формі
Дата відповіді: 19.08.2019 09:55