• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

детальна інформація у тендерній документації

Завершена

410 760.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 500.00 UAH
Період оскарження: 26.07.2019 08:58 - 23.08.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Порушення вимог Замовника

Номер: d80db17d3f484b6da98e7f3b24674d2f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-26-000116-b.a11
Назва: Порушення вимог Замовника
Вимога:
Прошу розглянути вимогу, що знаходиться у вкладенні (файл Вимога на ТОВ Бембікс.docx) та надати відповідь у найближчий час. У разі ігнорування моєї вимоги, я буду вимушений звернутись до Антимонопольного комітету України, так як пропозиція ТОВ "Бембікс" не відповідає усім вимогам Тендерної документації Замовника.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Зразки продукції відповідають вимогам Тендерної документації двошарові, Виробник ПрАТ "Київський картонно-паперовий комбінат"
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Звернення на підставі ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: e4112ce1bf2b46be908f210c52c01a37
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-26-000116-b.a10
Назва: Звернення на підставі ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Доброго вечора! А я не згоден з такою причиною відхилення! Прошу Вас, на підставі ч. 3. ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: "3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.", надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності моєї пропозиції вимогам тендерної документації. Прошу конкретизувати: 1. Який саме п. 4.1 Тендерної документації Ви маєте на увазі?(у Вас їх декілька) 2. Яке саме документальне підтвердження відсутнє стосовно п .4.1 Тендерної документації, який Ви мали на увазі? 3. Яке саме документальне підтвердження вимагалось згідно п .4.1 Тендерної документації, який Ви мали на увазі? Можливо, Ви спираєтесь на пп. 4.2.1 п.4.2 розділу 4 додатка 4 до тендерної документації, так дайте відповідь на основі цього. Але дуже Вас прошу, при наданні відповіді, врахуйте запитання, які Вам були задані в період обговорення, та лист-розяснення, який міститься у вкладенні до даного звернення. Дякую.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до вимог Тендерної документації товар повинен відповідати ДСТУ 4267:2003; ТУ У, та/або ДСТУ (b) показники безпеки товару (токсичні елементи, радіонукліди, пестициди та ін.) повинні відповідати вимогам чинного законодавства. Для документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам щодо якості та гарантій якості учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції. Підтверджуючими документи на відповідність є сертифікати відповідності та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Без відповіді

Скасування рішення

Номер: 9cb9c6f1fb5e42e9b1b5092f62c23433
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-26-000116-b.b9
Назва: Скасування рішення
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівпобутхім" не погоджується з рішенням Замовника. Детальний опис у вкладенні.
Пов'язані документи: Учасник
Скарга
Виконана замовником

Скарга до АМКУ

Номер: 76250340d3ee4c1ab5b323cf20e18867
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-26-000116-b.b8
Назва: Скарга до АМКУ
Скарга:
Скарга та платіжне доручення у вкладенні
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.10.2019 21:01
Дата виконання рішення Замовником: 15.10.2019 15:19
Коментар замовника щодо усунення порушень: тендерним комітетом прийното рішення про скасування рішення про визначення переможця
Автор: ФОП Нікітін Андрій Сергійович, Нікітін Андрій Сергійович +380673322464 nikitin.andrey80@gmail.com
Вимога
Відкликано скаржником

Щодо неправомірності підписання договору

Номер: bd97cb01802f4bf9ae1bb9477e25a3b8
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-26-000116-b.b7
Назва: Щодо неправомірності підписання договору
Вимога:
Шановний Замовнику ! Інформую щодо невиконання вимог встановлених чинним законодавством для Учасника ,з яким опубліковано намір про укладення договору . зокрема: Невиконання кваліфікаційних вимог встановлених Замовником відповідно до вимог статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» , зокрема: Відповідно до розділу 3 пункт 5 Тендерної документації Замовника Учасник визначений переможцем , згідно абзаці 2 у частини 3 згаданої статті : переможець завантажує в систему документи що підтверджують відсутність підстав визначених пунктами 2,3,5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Згідно Закону України «Про публічні Закупівлі» це : 2) відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; 5) фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;6) службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; Учасник ПП «Альянс-Новагрупп» надано виключно Довідку ДФС щодо відсутності заборгованості із платежів та зборів ,відповідно до частини 2 Статті 17 та довідку видану уповноваженим органом МВС на підтвердження пункту 6 частини 1 статті 17 . Документ за назвою «Витяг Мінюсту» - це копія завірена учасником витягу з Єдиного Державного Реєстру , доступ до якого є відкритим , станом на 25.08 , тобто до оголошення результатів торгів та формування протоколу розкриття тендерних пропозицій . Даний документ не передбачався замовником та не являється «витягом Мін Юсту» Відповідно до листа МЕРТ України вих.№ 3304-04/6186-06 від 12.02 .2019 року Документом що підтверджує відсутність підстав за пунктом 2 частини 1 статті 17 Закону України є Витяг сформований спеціальним апаратним комплексом на основі ідентифікації Заявника стосовно самого Заявника із Реєстру НАЗК України відповідно до листа НАЗК від 20-02/8613/19 від 07.02.2019 року . Даний документ відсутній у складі пропозиції Учасника . Також у складі пропозиції відсутні інші документи ,у тому числі щодо п.5 , п.8 . Також звертаємо увагу що довідку на виконання пункту 3 передбачену Замовником Учасником подано із порушенням строків установлених законом , зокрема відповідно до п.3 абзац 2 статті 17 передбачає : « Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.» а також відповідно до розділу 3 пункт 5 Тендерної документації Замовника , зокрема термін подання становить 7 днів. Усталена практика АМКУ та Судових розглядів щодо даних трактувань Судове рішення у справі від 03 жовтня 2017 р. по справі № 925/945/17 ; Судове рішення у справі 18 вересня 2017 р. по справі № 916/1679/17 , Рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2409-р/пк-пз від 16.03.2018 та Рішення № 6871-р/пк-пз від 02.10.2017 . Дана практика становлю обов язкові правила та умови врахування термінів та підстав для відхилення. У будь –якому разі , станом на сьогодні 12.09.2019 року термін встановлений законом та Замовником сплив , незважаючи на спосіб обрахунку , отже, відповідно інформуємо що у звязку із закінченням терміну кваліфікації та порушення термінів встановлених абзацом 2 частиною 3 статті 17 Закону України «про публічні Закупівлі» пропозиція Учасника з яким опубліковано намір про укладення договору ПП «АЛЬЯНС-НОВАГРУПП» , підлягає відхиленню як такої що не відповідає вимогам тендерної документації та вимогам встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» , а також як такий який не надав належне документальне підтвердження у передбачені законом терміни стосовно відсутності підстав передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: У зв`язку з тих, що процедура затягнулась, а товар дітям потрібен якнайшвидше.
Дата скасування: 04.10.2019 12:35
Вимога
Вирішена

технічні характеристики

Номер: 1b2b6cd550f54915b639f1545e875afc
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-26-000116-b.b6
Назва: технічні характеристики
Вимога:
Відповідно до пункту 6 розділу 3 – чи достатньо для підтвердження технічних та якісних характеристик довідки довільної форми ? Адже іншого способу підтвердження характеристик не передбачено ТД ? Відповідно до інформації щодо істотних умов договору – «повернення та заміна товару у випадку дефектів товарного вигляду» - чи це означає що Замовник очікує отримати товар із чітким етикування виробника та захисною плівкою кожної одиниці ? Якщо так то як буде визначено належний / неналежний товарний вигляд ? Чи поширюється в розумінні Замовника право надавати еквівалент також на нормативні документи ( наприклад еквівалентними є ТУ , ТУ У . ДСТУ , ТІ ,паспорти якості , сертифікати якості , сертифікати відповідності за стандартами нормативних документів ISO , тощо) ? Звертаємо увагу замовника що ТУ та ISO не є рівнозначними документами , та відповідно ТУ ( ДСТУ , ТУ У ) поширюється на товари ,а вимоги ISO за виключенням стандарту 22 000 поширюється на організації та відповідно не можуть бути віднесені до технічних характеристик. Звертаю увагу замовника що вимоги ISO 9001:2008 та 14001 :2004 втратили чинність та чинними стандартами є впроваджені відповідно 2015 року , вимагаємо змінити вимогу та передбачити лише чинні нормативні документи ,адже з таким же успіхом можна посилатись на ГОСТ 5304 -64 виданий Радянським Союзом. Вимагаємо прибрати із переліку технічних вимог стандарти що не стосуються товарів .адже згідно статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» в праві встановлювати вимоги ВИКЛЮЧНО щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі , а згадані нормативні документи стосуються виключно організацій що їх впроваджують ,а отже встановлення даної вимоги суперечить Закону «Про публічні Закупівлі»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо еквіваленту: У разі якщо умови цього Додатку в обґрунтованих випадках, містять посилання на конкретні торговельні марки чи фірму (фірмові найменування, комерційні назви, моделі), патент (патентована назва), конструкцію або тип продукції, джерело походження або виробника, то учасник має право пропонувати на торги (включати до своєї тендерної пропозиції) продукцію (товари, матеріали, обладнання) вказаних торгівельних марок / фірм, патентів, конструкції / типів предмета закупівлі, джерел походження / виробників або еквівалент (еквівалентні товари, еквівалентна продукція) з урахуванням вимог цього Додатку. Щодо надання проекту договору відповідно до розділу 3 пункту 6: Надання проекту договору означає, що учасник погоджується з усіма умовами договору. Щодо ISO? відповідні зміни внесені в ТД.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Кваліфікаційні

Номер: 804b1290652d435f97fb3e5d107065ee
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-26-000116-b.b5
Назва: Кваліфікаційні
Вимога:
Відповідно до вимог Ст16 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо визначити чітко межі кваліфікаційних критеріїв .у тому числі :вимога щодо договорів у період 2018 -2019 року – вимагає підтвердити наявність досвіду у кожному із періодів ,адже саме так звучить вимога? Більшість договорів мають строк дії календарний рік – то чи вимагається по 1 договору у кожному із років ? Звертаю увагу замовника що вимога щодо документів щодо якості та безпеки продукції не стосується кваліфікаційних вимог ,відповідно до вимог Закону та не може бути застосована у пункті тендерної документації де надається інформація щодо кваліфікаційних вимог . Вимагаємо прибрати некомпетентну приписку.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідні зміни буде внесено у Тендерну Документацію
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Кваліфікаційні

Номер: 95190766dadf4b0a9f4269cc56fecd82
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-26-000116-b.b4
Назва: Кваліфікаційні
Вимога:
Замовником передбачено вимогу надання підтвердження правовідносин із диллером . Чому не з виробником ? Чим підтверджується статус диллера ? Адже статус виробника підтверджується нормативними документами на продукцію ,в той же час статус диллера не регулюється законодавством та не свідчить про відповідність установленим кваліфікаційним чи технічним вимогам. Ви вже проводили цю закупівлю і відхиляли учасників з надуманих підстав, в тому числі і на підставі невідповідності договорів з постачальниками(виробниками). Відповідно до статті 16 Законом передбачено вичерпний перелік кваліфікаційних вимог – вимагаємо прибрати ті які не передбачені Законом та права встановлювати які не має замовник ,і систематизувати належним чином передбачені Законом кваліфікаційні вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Це право замовника встановлювати кваліфікаційні критерії.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Зразки

Номер: 813d14c4b832471ba9ba55f3d3e77c46
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-26-000116-b.b3
Назва: Зразки
Вимога:
Відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка пропозицій здійснюється автоматично на основі даних електронної системи поданих до кінцевого строку подання пропозицій. Подання зразків після формування протоколу розкриття тендерних пропозицій та визнання їх частиною тендерної пропозиції суперечить вимогам Закону та йде врозріз із практикою постійно діючої колегії при АМКУ. Вимагаємо вилучити вимоги що суперечать усім нормам Закону та призведуть до відміни процедури у звязку із порушеннями з боку Замовника .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: відповідні зміни внесені в Тендерну Документацію
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Зразки

Номер: aa59685e705245259f832d1bdef30745
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-26-000116-b.b2
Назва: Зразки
Вимога:
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» стаття 25 ч.1 Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. – відповідно вимога надання зразків неможлива до виконання , та зразки не можуть бути частиною тендерної пропозиції , оскільки неможливо їх подати у електронному вигляді .як передбачено ЗУ .Інших способів подання не передбачено чинним законодавством для процедури відкритих торгів . Вимагаємо прибрати суперечливу та незаконну вимогу .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідні зміни внесено в Тендерну Документацію
Статус вимоги: Задоволено