-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Металопластикові вікна та двері (включаючи транспортні,демонтажні та монтажні роботи)
Завершена
1 378 933.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 894.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 894.50 UAH
Період уточнення:
24.07.2019 16:34 - 31.07.2019 16:39
Відповідь надана
копії
Номер:
f1bdaf43d26347da96cb9e030edbc377
Дата опублікування:
26.07.2019 10:00
Опис:
Як правильно завіряти скан копії, чи потрібно на копії писати "копія вірна і дата" ? і в якому форматі зберігати копії ?
Відповідь:
Розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1.6. передбачає «1.6. Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), з копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки, тощо). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином за підписом та печаткою учасника (окрім випадків, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки). Копії документів, що вимагаються згідно цієї тендерної документації, перед виготовленням скан-копії з такого документу для її завантаження в систему також завіряються у вказаному вище порядку.
Документи завантажуються окремими файлами, які мають назву.»
Тобто, перед виготовлення скан-копії з відповідного документа, його копія має бути завірена належним чином (підпис керівника, печатка, «Згідно з оригіналом» або « Копія вірна» ) .Документи завантажувати окремими файлами, які мають назву. Документ, який має кілька аркушів, завантажувати одним файлом. Всі аркуші документа завіряються .
п. 1.10. Усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи тощо), які складаються безпосередньо Учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку та містити: № та дату, посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис уповноваженої особи, а також відбитки печатки* (у разі наявності).
Тобто, документи, оригінали, складені учасником, повинні мати вих.№,дату складання, підпис керівника, печатку (за наявності)
Дата відповіді:
29.07.2019 12:35