• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція приміщень будівлі амбулаторії загальної практики - сімейної медицини №2 м.Ізюм, пров.Залізничний,4

Завершена

2 277 488.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 387.44 UAH
Період уточнення: 18.07.2019 11:59 - 23.07.2019 14:00
Відповідь надана

Вимога про усунення порушень

Номер: 5950cb1668ff4c34b0f6e621feb6bb9f
Дата опублікування: 23.07.2019 10:57
Опис: 1. Відповідно до підпункту 3 пункту 5.3. Розділу ІІІ Тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати інформацію в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо виконання робіт код за ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція. Ця вимога є дискримінаційною та порушує чинне законодавство України. Відповідно до Розділу ІІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Тобто під час закупівлі одних й тих же видів будівельних робіт (будівництво, капітальний ремонт, реконструкція, реставрація)) кожен замовник може визначати код Єдиного закупівельного словника починаючи з 4500000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт". Виходячи з вище викладеного аналогічними договором може вважатись договір, за яким виконувались такі ж види будівельних робіт, які передбачені технічними вимогами (додаток 1 до Тендерної документації). 2. Відповідно до пункту 5.9.1. Розділу ІІІ Тендерної документації переможець повинен надати замовнику інформацію у довільній формі за підписом уповноваженої службової (посадової) особи учасника – юридичної особи про те, що відомості про юридичну особу не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, є відкритим з вільним доступом до нього. Тому зазначена вище вимога є порушенням ч. 3 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі". 3. Відповідно до пункту 5.11. Розділу ІІІ Тендерної документації документи, передбачені пунктом 5.9 тендерної документації, подаються переможцем торгів замовнику в електронному вигляді шляхом їх завантаження в електронну систему закупівель (з наступним накладенням електронного цифрового підпису переможця торгів). Зазначена вимога суперечить діючому законодавству України, а саме: 1) 07 листопада 2018 року набрав чинності Закон України "Про електронні довірчі послуги", яким "електронний цифровий підпис" замінено на "кваліфікований електронний підпис". Електронні дані з накладеним електронним цифровим підписом, який підтверджено з використанням посиленого сертифіката відкритого ключа, визнаються після набрання чинності Законом України "Про електронні довірчі послуги" електронними даними із створеним кваліфікованим електронним підписом, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим Законом. Таким чином вимога щодо накладання тільки електронного цифрового підпису є дискримінаційною. 2) вимога накладання ЕЦП/КЕП учасника на електронні документи чи скан-копії паперових документів, що видані уповноваженими органами, суперечить вимогам Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг". 4. Відповідно до підпункту а) пункту 6.1. Розділу ІІІ Тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати інформацією в довільній формі про якість товару, екологічну чистоту. Однак відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів предметом закупівлі є роботи! Виходячи з вище викладеного та керуючись ч. 1 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі", вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до вимог ст. 22 зазначеного Закону. У випадку незадоволення даної вимоги про усунення порушень залишаємо за собою право на звернення до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Шановний дописувачу! Тендерний комітет КНП «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО - САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ М.ІЗЮМ» дуже вдячний за Вашу пильну увагу до нашої роботи. Ваша вимога від 23.07.2019 року про усунення порушень була розглянута на засіданні тендерного комітету. Зважаючи на Вашу конструктивну критику, у тендерну документацію будуть внесені певні зміни, з деякою частиною вимог тендерний комітет погодитися не може. Надаємо інформацію конкретно по пунктах Вашої вимоги: 1. Відповідно до Розділу ІІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Тобто, під час закупівлі одних й тих же видів будівельних робіт (будівництво, капітальний ремонт, реконструкція, реставрація), кожен замовник може визначати код Єдиного закупівельного словника починаючи з 4500000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт". Виходячи з вище викладеного, аналогічним договором може вважатись договір, за яким виконувались такі ж види будівельних робіт, які передбачені технічними вимогами(додаток 1 до Тендерної документації). Тому вимога до підпункту 3. пункту 5.3 розділу ІІІ Тендерної документації цілком обґрунтована. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни. 2. Абзац другий частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» містить безумовну вимогу до переможця, тому вимоги підпункту 5.9.1 розділу ІІІ Тендерної документації обґрунтовані. 3. Підпункт 5.11. розділу ІІІ Тендерної документації жодним чином не дискримінує учасників, бо в самій системі Prozorro використовується термін «електронний цифровий підпис», тендерний комітет впевнений, що система прийме кваліфікований електронний підпис і це не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції. 4. Підпункт а) пункту 6.1. розділу ІІІ Тендерної документації передбачає підтвердження якості та екологічної чистоти матеріалів та обладнання, які будуть поставлятися та використовуватися при виконанні робіт. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни. Тендерний комітет глибоко поважає Ваше право на звернення до Антимонопольного комітету України.
Дата відповіді: 25.07.2019 09:18