-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція приміщень будівлі амбулаторії загальної практики - сімейної медицини №2 м.Ізюм, пров.Залізничний,4
Завершена
2 277 488.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 387.44 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 387.44 UAH
Період оскарження:
18.07.2019 11:59 - 29.07.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушень
Номер:
8be777ccc532461187949ea3c400630b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-18-001037-b.c2
Назва:
Вимога про усунення порушень
Вимога:
Вимога про усунення порушень
05 серпня 2019 року ТОВ "ЕТАЛОН-БУДІВЕЛЬНИК" брало участь в аукціоні на закупівлю робіт по об'єкту "Реконструкція приміщень будівлі амбулаторії загальної практики - сімейної медицини №2 м. Ізюм, пров. Залізничний,4". За результатами якого переможцем визначено ПП "МОНОЛІТ АРТ ПЛЮС" (протокол тендерного комітету від 07.08.2019 № 30)
Даним рішенням Замовник порушив вимоги ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, а саме:
1. Тендерна пропозиція Переможця оформлена з порушенням вимог пунктів 1.3 – 1.5 Розділу ІІІ Тендерної документації, а саме: відсутня нумерація сторінок пропозиції, відсутні реєстри документів. У пункті 1.7 Розділу ІІІ Тендерної документації міститься опис формальних помилок, зокрема неповна або неправильна нумерація сторінок тендерної пропозиції. Таким чином тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам Тендерної документації.
2. Переможець не має в наявності всього обладнання, яке необхідно для виконання робіт за предметом договору:
Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації ціну пропозиції слід визначати відповідно до вимог щодо технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих Державних стандартів України на виконання будівельно-монтажних робіт. Технічне завдання (Додаток 1 до Тендерної документації) містить такий вид робіт як прокладання трубопроводів водопостачання. Відповідно до ДСТУ-Н Б В.2.5-73:2013, ДБН В.2.5-64:2012, ДБН Д.2.4-15:2000 такі роботи повинні супроводжуватись гідравлічними випробуваннями. Для проведення випробування використовується установка для гідравлічних випробувань трубопроводів, тиск нагнітання: низький 0,1 МПа [1 кгс/см2], високий 10 МПа [100 кгс/см2]. Однак у Відомості ресурсів та довідці від 02.08.2019 № 50, які надані Переможцем в складі його тендерної пропозиції, така установка відсутня. Це також свідчить про штучне заниження договірної ціни.
Виходячи з вище викладеного, вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможцем ПП "МОНОЛІТ АРТ ПЛЮС" та керуючись п.4 ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" відхилити його пропозицію. У випадку незадоволення цієї вимоги будемо змушені звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про усунення порушень.docx 09.08.2019 11:40
- Відповідь на вимогу.odt 12.08.2019 11:56
Дата подачі:
09.08.2019 11:40
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учасник! Дякуємо за звернення.
Ваша вимога була розглянута на засіданні тендерного комітету Замовника, протокол №33. За результатами розгляду повідомляємо наступне:
1. Пунктом 1.7 Розділу ІІІ Тендерної документації визначено, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону, тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. До формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, зокрема належить неповна або неправильна нумерація сторінок тендерної пропозиції, також - інші помилки, які не здатні впливати на зміст пропозиції, нівелювати технічний потенціал або конкурентоспроможність учасника. Допущення учасниками у тендерній пропозиції таких вищевказаних формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Таким чином, відсутність нумерації сторінок та реєстру тендерним комітетом Замовника було віднесено до формальних помилок, які пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції учасника ПП "МОНОЛІТ АРТ ПЛЮС».
2. Учасник ПП "МОНОЛІТ АРТ ПЛЮС" у складі своєї пропозиції надав Відомість ресурсів та Довідку про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для здійснення виконання робіт, що є предметом закупівлі. В Довідці, зокрема вказано, що учасник гарантує у разі необхідності залучення додаткового обладнання за власні кошти. Крім того, Технічними вимогами від 02.08.2019 року №52, учасник підтверджує, що розрахунок ціни пропозиції відповідає наступним вимогам: - ціна пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, що передбачені технічним завданням;
- структура договірної ціни є динамічною і визначена у відповідності з п.6.3.2.3 Національного стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", затвердженого наказом Мінрегіону України від 05.07.2013р. №293, та положень Загальних умов, затверджених Постановою КМУ від 01.08.2005р. № 668 із змінами в межах обсягів асигнувань, визначених за результатами торгів;
- ціна пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується, виходячи з обсягів робіт, на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об`єкту замовлення;
- в ціні пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт;
- ціна пропозиції визначена відповідно до вимог щодо технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих Державних стандартів України на виконання будівельно-монтажних робіт;
- ціна пропозиції торгів складається з договірної ціни.
- договірна ціна є динамічною і включає розрахунок прямих та загальновиробничих витрат, розрахунок загальновиробничих витрат до договірної ціни, відомість ресурсів.
Решта витрат, які враховуються у вартості будівництва, визначається розрахунково.
Об’єкт будівництва має клас наслідків СС1.
Також, учасник у складі пропозиції надав гарантійний лист від 02.05.2019 №64, в якому зазначено, що роботи, які є предметом закупівлі, будуть виконуватися в обсягах та у строки, які визначено замовником, та згідно вимог замовника до предмета закупівлі, наведених у додатку 1 до тендерної документації.
Таким чином, учасник ПП "МОНОЛІТ АРТ ПЛЮС" підтвердив відповідність технічним вимогам Замовника, встановленим в тендерній документації та відповідність кваліфікаційним критеріям.
Слід відмітити, що одним із принципів здійснення закупівель, встановлених ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ(зі змінами) є максимальна економія та ефективність, а пропозицію учасника ПП "МОНОЛІТ АРТ ПЛЮС" електронною системою закупівель за результатом визначено найбільш економічно вигідною.
Тендерний комітет глибоко поважає Ваше право на звернення до Антимонопольного комітету України.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога про усунення порушень.
Номер:
a570dc37d8d244358d0c3268516fa144
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-18-001037-b.a1
Назва:
Вимога про усунення порушень.
Вимога:
Вимога про усунення порушень.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про усунення порушень.docx 23.07.2019 10:59
Дата подачі:
23.07.2019 10:59
Вирішення:
Шановний дописувачу! Тендерний комітет КНП «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО - САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ М.ІЗЮМ» дуже вдячний за Вашу пильну увагу до нашої роботи. Ваша вимога від 23.07.2019 року про усунення порушень була розглянута на засіданні тендерного комітету. Зважаючи на Вашу конструктивну критику, у тендерну документацію будуть внесені певні зміни, з деякою частиною вимог тендерний комітет погодитися не може. Надаємо інформацію конкретно по пунктах Вашої вимоги:
1. Відповідно до Розділу ІІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Тобто, під час закупівлі одних й тих же видів будівельних робіт (будівництво, капітальний ремонт, реконструкція, реставрація), кожен замовник може визначати код Єдиного закупівельного словника починаючи з 4500000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт". Виходячи з вище викладеного, аналогічним договором може вважатись договір, за яким виконувались такі ж види будівельних робіт, які передбачені технічними вимогами(додаток 1 до Тендерної документації). Тому вимога до підпункту 3. пункту 5.3 розділу ІІІ Тендерної документації цілком обґрунтована. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
2. Абзац другий частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» містить безумовну вимогу до переможця, тому вимоги підпункту 5.9.1 розділу ІІІ Тендерної документації обґрунтовані.
3. Підпункт 5.11. розділу ІІІ Тендерної документації жодним чином не дискримінує учасників, бо в самій системі Prozorro використовується термін «електронний цифровий підпис», тендерний комітет впевнений, що система прийме кваліфікований електронний підпис і це не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції.
4. Підпункт а) пункту 6.1. розділу ІІІ Тендерної документації передбачає підтвердження якості та екологічної чистоти матеріалів та обладнання, які будуть поставлятися та використовуватися при виконанні робіт, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Тендерний комітет глибоко поважає Ваше право на звернення до Антимонопольного комітету України.
Статус вимоги:
Задоволено