• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021-2015 - 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів (Права на використання програмного забезпечення до автоматизованої системи контролю оплати вартості послуг з паркування у м. Харкові, на яке майнові права не передаються замовнику, при цьому майнові та авторські права на об'єкт інтелектуальної власності на зазначене програмне забезпечення залишаються у розробника (постачальника))

Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету/funds from the local budget

Завершена

4 000 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
Період уточнення: 18.07.2019 10:59 - 08.08.2019 12:00
Відповідь надана

Запит на додаткову інформацію щодо технічних вимог

Номер: 01bd8d0d935146808ae13bd1bfd7d4ed
Дата опублікування: 07.08.2019 12:05
Опис: Просимо надати повний перелік нормативно-правових актів, які визначають вимоги до якості послуг згідно з предметом закупівлі (п. 11.2. Технічних вимог)
Відповідь: Пункт 11.2. Технічних вимог (Додаток 4 до Тендерної документації) містить наступне: «Сервіс повинен мати інтерфейси, які можна налаштовувати для надання даних про евакуацію ТЗ і про винесені постанови/повідомлення для зовнішніх систем.». Цей пункт жодним чином не стосується та не визначає вимоги щодо якості закупівлі послуг згідно з предметом закупівлі, а місить вимоги про сервіс, який повинен мати інтерфейс. Щодо повного переліку нормативно-правових актів, які встановлюють вимоги щодо якості закупівлі послуг згідно з предметом закупівлі: якість послуг, що надаються, повинна відповідати предмету закупівлі, технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі (Додаток 4 Технічні вимоги) та усім нормативно-правовим актам, які відносяться до предмета закупівлі та будуть чинними на момент укладення договору про закупівлю.
Дата відповіді: 09.08.2019 12:58
Відповідь надана

Запит на додаткову інформацію щодо технічних вимог

Номер: 0d6c912eabde497e8917ad17ef28aa14
Дата опублікування: 07.08.2019 12:03
Опис: З метою відповідності запропонованого програмного забезпечення учасником прохання надати назву Зовнішньої Інформаційної Системи (у випадку наявності відкритого API, опублікованого у відкритому доступі), з якою програмне забезпечення учасника має здійснювати технічну взаємодію для отримання інформації щодо відсутності оплати вартості послуг з паркування, або ж внести зміни до технічних вимог шляхом включення опису API, реалізація якого дозволить програмному забезпеченню учасника виконувати вимоги пункту технічних вимог, а саме п. 6.5
Відповідь: Відповідно до пункту 3.6.Технічних вимог (Додаток 4 до Тендерної документації) «СУБД повинна бути основним вузлом, на якому буде зберігатися достовірна інформація про стан оплати вартості послуг з паркування, рівні контролю, правопорушення, облікові записи користувача, облікові записи інспекторів з паркування тощо». Тобто база даних буде знаходитися всередині програмного забезпечення та повинно відповідати Технічним вимогам Замовника, та мати технічну взаємодію між програмним забезпеченням та сайтом Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету, шляхом завантаження відповідних відомостей до Порталу Інспекції з паркування Департаменту територіального контролю Харківської міської ради.
Дата відповіді: 09.08.2019 13:00
Відповідь надана

Роз'яснення технічних вимог

Номер: 8dd351042db642d9ae07327f05af0df0
Дата опублікування: 07.08.2019 11:58
Опис: Ч. 3 та 4 п. 6.5. Технічних вимог (Додаток 4 до Тендерної документації) передбачено: "Фіксувати точний час і записувати його на фотографії; фіксувати координати зйомки і записувати їх на фотографії". Прохання надати роз'яснення, чи вимагаєтся відповідність програмного забезпечення учасника в розрізі вимог, що передбачені ч. 3 та 4 п. 6.5 Технічних вимог, вимогам Постанови КМУ від 13 січня 2016 року № 94 "Про затвердження Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки"?
Відповідь: ДСТУ 8809:2018 «Метрологія. Прилади контролю за дотриманням правил дорожнього руху з функціями фото- і відеофіксації. Вимірювачі швидкості руху транспортних засобів дистанційні, вимірювачі просторово-часових параметрів місцеположення транспортних засобів дистанційні. Метрологічні та технічні вимоги» (далі - ДСТУ 8809:2018), встановлює особливі вимоги до вимірювачів просторово-часових параметрів місцеположення транспортних засобів дистанційних. В п. 17.1 ДСТУ 8809:2018 передбачається, що «вимірювачі просторово-часових параметрів в автоматичному режимі роботи мають використовувати алгоритм аналізу зображень з відеокамер і/чи оброблення даних з давачів (зазвичай радарних або лазерних) для визначення параметрів місцеположення ТЗ відносно ліній обмежень залежно від часових інтервалів або конкретних моментів часу (наприклад, моментів зміни сигналів світлофора)». Відповідно до п. 3.4 ДСТУ 8809:2018 автоматичний режим роботи приладу контролю дистанційного – режим роботи, за якого без участі оператора забезпечується цілісне виконання послідовних дій: вибір цільового ТЗ, вимірювання швидкості руху та/або просторово-часових параметрів місцеположення ТЗ, документування результатів вимірювання та фото- і відеофіксації належної до цих результатів дорожньої ситуації. Відповідно до ст 14-2 КУпАП інспектори з паркування здійснюють фіксацію порушень правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, в режимі фотозйомки (відеозапису). В примітці до ст. 14-2 роз’яснено, що режим фотозйомки (відеозапису) передбачає здійснення уповноваженою посадовою особою фото/відеофіксації обставин порушення правил зупинки, стоянки або паркування транспортних засобів, а саме: дати, часу (моменту), місця розташування транспортного засобу по відношенню до нерухомих об’єктів та/або географічних координат, інших ознак наявності складу адміністративного правопорушення, передбаченого відповідною статтею Особливої частини цього Кодексу. Таким чином, інспектори здійснюють фіксацію порушень правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів безпосередньо, в ручному, а не в автоматичному режимі. З огляду на вищевикладене, не вимагається відповідність програмного забезпечення учасника в розрізі вимог, що передбачені ч. 3 та 4 п. 6.5 Технічних вимог, вимогам Постанови КМУ від 13 січня 2016 року № 94 "Про затвердження Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки".
Дата відповіді: 09.08.2019 16:19
Відповідь надана

Надання розясненнь щодо Технічних вимог

Номер: 2c41fbf06f0c427aa427a55db8c1ff92
Дата опублікування: 07.08.2019 11:52
Опис: Добрий день. Просимо надати розяснення щодо технічної вимоги, що передбачена у ч. 3 п. 6.4. Технічних вимог (додаток 4 до тендерної документації), а саме: яка форма постанови про факт евакуації ТЗ, що встановлена державними органами, мається на увазі?
Відповідь: Відповідно до підпункту 4 пункту 6.4. Технічних вимог (Додаток 4 Тендерної документації) міститься наступне: «фіксація факту тимчасового затримання ТЗ з фото ТЗ до евакуації з винесенням постанови про факт евакуації ТЗ згідно з формою, встановленою державними органами». Враховуючи вище наведене, готовий програмний продукт повинен містити документ, який відповідає формі, встановленої державними органами. Відповідно до постанови «Про затвердження Порядку тимчасового затримання інспекторами з паркування транспортних засобів та їх зберігання» від 14 листопада 2018 р. № 990, під час тимчасового затримання транспортного засобу і порушення паркування, інспектор з паркування складає не тільки акт огляду та тимчасового затримання транспортного засобу, а і виносить постанову у справі про адміністративне правопорушення. Також Замовником в підпункті 4 пункту 6.4. Технічних вимог (Додаток 4 Тендерної документації) передбачено, що форма документу, яка складається інспекторами паркування має відповідати формам передбаченим та затвердженим державними органами - будь-то акту, постанови/повідомлення. Тому Ваш програмний продукт повинен мати функціональну можливість формування і друку вище вказаного документу.
Дата відповіді: 09.08.2019 13:32
Відповідь надана

Надання роз'яснень щодо визначень, що застосовуються у Технічних вимогах

Номер: cb9081647a7647c28a39801c6710acfb
Дата опублікування: 07.08.2019 11:49
Опис: Добрий день. Просимо надати роз'яснення щодо визначення "сазп-іп", що застосовується у п. 5.2.1. Технічних вимог (Додаток 4 до Тендерної документації) у зв'язку із відсутністю визначення цього терміну в розділі 1. "Терміни та абревіатури" Технічних вимог (Додаток 4 до Тендерної документації)
Відповідь: Відповідно до пункту 5.2.1. Технічних вимог (Додаток 4 до Тендерної документації) передбачено: "Система повинна дозволяти інтеграцію оплати вартості послуг з паркування до терміналів самостійної оплати або будь-якої іншої сазп-іп мережі.". Замовником була припущена технічна помилка і замість «сазп-іп мережі» повинно бути «cash-in мережі.»
Дата відповіді: 09.08.2019 13:01
Відповідь надана

ТД

Номер: d155b275d93b40b28f6dca58ade9766f
Дата опублікування: 31.07.2019 10:08
Опис: Добрий день! Згідно з викладенними умовами ТД, та керуючись статтею 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) звертаємося до Вас з наступним. Відповідно до статті 16 Закону Ви, як Замовник, маєте право встановлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Ви встановили такі кваліфікаційні критерії (сторінка 22 Тендерної документації): - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Зважаючи на те, що предметом закупівлі є права на використання програмного забезпечення, надання учасником «довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі» є помилковою вимогою. У зв’язку з чим просимо: або прибрати цей пункт з кваліфікаційних критеріїв (п.1. тап.1.1. відповідно) або надати роз’яснення, яку конкретно інформацію така довідка має містити. Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Автоматична система контролю оплати вартості послуг з паркування є інноваційною системою, яка не має аналогу в Україні, а тому програмне забезпечення до такої системи раніше не створювалося і, відповідно, права на використання такого програмного забезпечення не надавалося третім особам. Тобто в учасника не може бути досвіду виконання аналогічного договору. У зв’язку з чим просимо: прибрати п.3 та п.3.1. з Додатку 2 Тендерної документації. Дякуємо!
Відповідь: Відповідно до п.2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Зважаючи на викладене, Закон не визначає способу документального підтвердження встановлених кваліфікаційних критеріїв та не висуває обов’язкових вимог до способу підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. На виконання вимог п.2 частини 2 статті 22 Закону замовник для підтвердження встановленого кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» вимагає довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі. При цьому, жодних вимог до самого обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі, замовник не висуває, що вказує на право учасника самостійно вирішувати які саме обладнання та матеріально-технічну базу вказувати у довідці для виконання вимоги, передбаченої у п.1 Додатку 2 Тендерної документації. З огляду на викладене, вказана вимога тендерної документації не потребує коригування або вилучення, т.я. не встановлює відносно учасників жодних обмежень та не дискримінує їх. Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 до тендерної документації, які повинні свідчити про те, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів), та копію(ї) договору(ів) та копію(ї) акту(ів) приймання-передачі/копії інших документів, що підтверджують факт надання послуг згідно аналогічного договору замовнику та виконання аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі, або оригінали відгуків про виконання учасником аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі від замовників. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору (номер, дата), назву предмету закупівлі (договору), вартість виконаного аналогічного договору, рік (роки) виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі. При цьому, п.3.1 Додатку 2 Тендерної документації визначено, що аналогічним(и) договором(ами) є договір(ори) з поставки та/або розроблення та/або супроводу програмного забезпечення. Зважаючи на викладене, замовником не встановлено жодних обмежень щодо аналогічного договору, зокрема, кількості аналогічних договорів, кола замовників, сфери застосування тощо, що вказує на те, що дана вимога тендерної документації не потребує коригування або вилучення, т.я. не встановлює відносно учасників жодних обмежень та не дискримінує їх.
Дата відповіді: 02.08.2019 14:42