-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт фасадів Луцької міської дитячої поліклініки на проспекті Волі,3а в м.Луцьку
Завершена
7 230 762.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 153.81 UAH
мін. крок: 0.5% або 36 153.81 UAH
Період уточнення:
17.07.2019 15:14 - 23.07.2019 09:00
Відповідь надана
Щодо можливості підготовки та подання документів у складі тендерної пропозиції (оригіналів та засвідчених копій) виключно в електронній формі, підписаних (завірених) виключно кваліфікованим електронним підписом підписувача-керівника та кваліфікованою елек
Номер:
ad2eb054490e42d29bd645d136819ed0
Дата опублікування:
23.07.2019 08:53
Опис:
Комплексний аналіз умов тендерної документації дає підстави для висновку що усі документи (оригінали та засвідчені копії), які подаються у складі пропозиції, повинні містити зображення власноручного підпису уповноваженої особи та зображення відбитка печатки учасника (у разі використання печатки). Фактично для підготовки документа (засвідченої копії) учасник повинен підготувати проект документа, роздрукувати його на папері, підписати та засвідчити печаткою - тобто сварити документ (копію документа) у паперовій формі, далі відсканувати (або сфотографувати) документи і конвертувати отримане зображення у формат даних електронного документа (Portable Document Format (PDF) згідно специфікації специфікації PDF 1.4 (ISO 19005-1:2005).
Зважаючи не великий обсяг інформації та документів, які вимагаються від учасників у складі тендерної пропозиції, такий процес підготовки потребує значних затрат матеріальних ресурсів та робочого часу працівників учасника.
Разом з тим, в Україні, активно триває процес діджиталізації управлінських процесів, діловодства та роботи з електронними документами, в тому числі в органах державної влади та місцевого самоврядування, з використанням електронних довірчих послуг.
Так, наріз в Країні створена достатня нормативно-правова база для повного переходу діловодства та роботи з документами виключно в електронну, зокрема на підставі:
Закону України «Про електронні довірчі послуг»;
Постанови КМУ від 17 січня 2018 р. № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності»
Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання, затвердженого Наказом Мін’юсту від 11.11.2014 № 1886/5;
Наказу Державного агентства з питань електронного урядування України від 07.09.2018 № 60 «Про затвердження Вимог до форматів даних електронного документообігу в органах державної влади».
При цьому згідно із Законом України «Про електронні довірчі послуг»:
– Електронна взаємодія фізичних та юридичних осіб, яка потребує відправлення, отримання, використання та постійного зберігання за участю третіх осіб електронних даних, аналоги яких на паперових носіях повинні містити власноручний підпис відповідно до законодавства, а також автентифікація в складових частинах інформаційних систем, в яких здійснюється обробка таких електронних даних та володільцями інформації в яких є органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, повинні здійснюватися з використанням кваліфікованих електронних довірчих послуг. (частина друга стаття 17);
– Кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису. Кваліфікована електронна печатка має презумпцію цілісності електронних даних і достовірності походження електронних даних, з якими вона пов’язана (частини четверта і п’ята статті 18).
Крім того, згідно з Типовою інструкцією з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну, затвердженої Постановою КМУ від 17 січня 2018 р. № 55
– електронна копія електронного документа - візуальне подання електронного документа в електронній формі без кваліфікованих електронних підписів, якими його було завізовано та/або підписано, відповідність та правовий статус якої засвідчено кваліфікованою електронною печаткою (підпункт 7 пункту 6 Інструкції)
– електронна копія оригіналу паперового документа (фотокопія) - візуальне подання паперового документа в електронній формі, отримане шляхом сканування (фотографування) паперового документа, відповідність оригіналу та правовий статус якого засвідчено кваліфікованою електронною печаткою установи (підпункт 8 пункту 6 Інструкції);
– підписання проекту електронного документа (підписання) - накладання уповноваженою особою (уповноваженими особами), зазначеною (зазначеними) у реквізитах підписувача такого документа, кваліфікованого електронного підпису (підписів) на проект електронного документа для засвідчення факту його затвердження (підпункт 20 пункту 6 Інструкції);
– проект електронного документа - документ в електронній формі до накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженою особою (уповноваженими особами), зазначеною (зазначеними) у реквізитах підписувача такого документа (підпункт 24 пункту 6 Інструкції);
Наявна нормативна база дозволяє готувати документи виключно в електронній формі засобами комп’ютерної техніки, підписувати/засвідчувати кваліфікованим електронним підписом печаткою, які за юридичною силою прирівняні до власноручного підпису / «мокрої» печатки юридичної особи.
Підготовка та подання документів тендерної пропозиції виключно в електронній формі з використанням кваліфікованого електронно підпису та печатки учасника (без необхідності друкування, підписання / засвідчення документів в електронній формі, на наступного їх сканування) дозволяє значно скоротити витрати матеріальних ресурсів і робочого часу на підготовку тендерної пропозиції
Виходячи з викладеного вище, просимо роз’яснити наступні питання:
1. Чи може учасника (замість сканкопій з створених ним і підписаних паперових документів) подавати у складі тендерної пропозиції оригінали відповідних електронних документів, підписаних виключно кваліфікованим електронним підписом керівника учасника та скріплених кваліфікованою електронною печаткою учасника, які накладаються на кожний документи (файл з документом) окремо, але без додавання зображення власноручного підпису / зображення відлиску печатки)?
2. Чи може учасника (замість сканкопій з завірених його підписом і печаткою паперових копій документів) подавати у складі тендерної пропозиції електронні копія електронних документів / електронні копії оригіналів паперових документів (фотокопій) – у розумінні Постанови КМУ від 17 січня 2018 р. № 55 – засвідчених виключно кваліфікованим електронним підписом керівника учасника та кваліфікованою електронною печаткою учасника, які накладаються на кожну електронну копію (файл з копією) окремо, але без додавання зображення власноручного підпису / зображення відлиску печатки)?
Відповідь:
Умови подання інформації тендерної пропозиції учасника даної закупівлі прописано в Тендерній документації, та не передбачено подання тендерної пропозиції учасника електронними документами .
Дата відповіді:
25.07.2019 17:46
Відповідь надана
Щодо подання інформації та документів про залучення субпідрядників
Номер:
083927cc17384dfd8e46f0c69a14ebc4
Дата опублікування:
23.07.2019 07:51
Опис:
Згідно з умовами тендерної документації (підпункт 7 абзацу другого пункту 1 розділу 3) Тендерна пропозиція повинна містити інформацію про субпідрядника (субпідрядників) щодо кожного суб”єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (Додаток 5).Обов’язково додаються – завірена копія ліцензії (з додатком);.
У зв’язку з цим просимо роз’яснити наступні питання:
1. Чи повинен учасник подавати у складі тендерної пропозиції за формою згідно з Додатком 5 до Тендерної документації інформацію щодо суб”єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі МЕНШЕ НІЖ 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, та надавати копію ліцензії такого субпідрядника (з додатком)
2. Хто повинен завіряти копію (відчувати вірність копії) ліцензії (з додатком) субпідрядника – сам учасник (власною печаткою та підписом уповноваженої особи) чи суб”єкт господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника та якому видана відповідна ліцензія.
Відповідь:
Вимога щодо надання учасником у тендерній пропозиції інформації щодо субпідрядника зазначена у пп.7 п.1 Розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» та у формі згідно Додатку 5 Тендерної документації.Чи надати інформацію щодо субпідрядника в обсязі МЕНШЕ НІЖ 20 відсотків від вартості договору про закупівлю- учасник вирішує на свій розсуд. Копія ліцензії судпідрядника завіряється згідно умов тендерної документації у «***Примітки» по тексту після Додатку 8.
Дата відповіді:
25.07.2019 17:45
Відповідь надана
Щодо підстав відхилення тендерної пропозиції учасника, які не передбачені частиною першою статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
59dd3a3e04934300b9e160f4c29d8b99
Дата опублікування:
23.07.2019 07:40
Опис:
Підпунктом 2.1.2 підпункту 2.1 пункту 2 розділу 5 Тендерної документації встановлено, що «Будь-які спроби учасника вплинути на оцінювання замовником тендерних пропозицій або прийняття рішення про вибір переможця призведе до відхилення його тендерної пропозиції».
Звертаємо вашу увагу, що перелік підстав для відхилення тендерних пропозиції учасників встановлений частиною першою статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» є вичерпний і не підлягає розширеному тлумаченні.
Разом з тим, згідно зі частиною шостою статті 55 Конституції України Кожен має право будь-якими не забороненими законом засобами захищати свої права і свободи від порушень і протиправних посягань. Крім того, положення Закону України «Про публічні закупівлі» гарантує право учасника захищати свої майнові права та охоронювані законом інтереси, в тому числі у випадах порушення процедури закупівлі з боку замовника та інших учасників, у будь який спосіб, не заборонений законом в тому числі шляхом звернення до замовника з вимогами щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі (статті 23 Закону) та оскарження рішень, дій і бездіяльності замовника до Органу оскарження (Антимонопольного комітету України) або судовому порядку (стаття 18 Закону).
Водночас, в контексті умов, передбачених підпунктом 2.1.2 підпункту 2.1 пункту 2 розділу 5 Тендерної документації, спроби учасника відповідно до Конституції та законів України захистити свої майнові права та охоронювані законом інтереси у разі порушення або загрози їх порушення з боку замовника, інших учасників та третіх осіб можуть бути розцінені як спроба «вплинути на оцінювання замовником тендерних пропозицій або прийняття рішення про вибір переможця призведе до відхилення його тендерної пропозиції». В свою чергу це може призвести до прийняття непромірного рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника з підстав, не передбачених статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з викладеним вище, просимо внести зміни у тендерну документації та виключити умови, передбачені підпунктом 2.1.2 підпункту 2.1 пункту 2 розділу 5, як такі, що не відповідають частині першій статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Конституції України та законодавству України в цілому.
Відповідь:
Підпункт 2.1.2 підпункту 2.1 пункту 2 розділу 5 Тендерної документації якраз і свідчить про намагання Замовника унеможливити будь-який незаконний вплив учасника на хід процедури торгів та вибору переможця. Та це ніяким чином не впливає на право захисту ваших, як Учасника, майнових прав та охоронюваних законом інтересів.
Дата відповіді:
25.07.2019 17:42
Відповідь надана
Щодо надання копії дозволів
Номер:
1f7414fb1cc9457abf5516849fd4f803
Дата опублікування:
23.07.2019 07:17
Опис:
Згідно з пунктом 7 додатку 6 до Тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції скановану копію дозволу та/або ліцензії (з додатком) на право займатися відповідною господарською діяльністю.
При цьому умовами тендерної документації не конкретизовано, про які саме дозволи йдеться .
У зв’язку з викладеним просимо надати роз’яснення на наступне запитання:
1. Чи передбачено умовами виконання будівельних робіт на об’єкті виконання робіт підвищеної небезпеки, які передбачені Додатком 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48)
2. Чи зобов’язаний учасник надати у складі тендерної пропозиції скановану копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, у разі якщо при здійсненні капітального ремонту на об’єкті буде заплановано виконувати роботи підвищеної небезпеки, які передбачені у Додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48) ? Якщо ні – то чи зобов’язаний буде учасник (у разі визнання переможцем торгів) надати такий дозвіл під час укладення договору згідно з частиною другою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Чи зобов’язаний учасник надати у складі тендерної пропозиції скановану копію дозволу на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, у разі якщо при здійсненні машини і механізми, які зазначені учасником у Довідці за формою згідно з Додатком 2 до Тендерної документації та / або у Підсумковій відомості ресурсів (розділи ІІ і ІІІ) передбачені Додатком 3 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48) ? Якщо ні – то чи зобов’язаний буде учасник (у разі визнання переможцем торгів) надати такий дозвіл під час укладення договору згідно з частиною другою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь:
Повний перелік робіт на об’єкті, згідно проектно-кошторисної документації, включає в себе роботи з підвищеною небезпекою.Щодо надання скан-копії дозволу на виконання робіт з підвищеної небезпеки, то він має бути наданий безпосереднім виконавцем робіт або субпідрядником (за умови експлуатації (застосування) машин і механізмів, устаткування підвищеної небезпеки - також).
Дата відповіді:
25.07.2019 17:41
Відповідь надана
Щодо складання довідки за формою згідно з Додатком 2 до Тендерної документації
Номер:
3f94cf91093744b8addbcc32ff9cb006
Дата опублікування:
23.07.2019 06:57
Опис:
Згідно з умовами тендерної документації (абзац перший пункту розділу 5 тендерної документації) Кваліфікаційними критеріями та вимогами, які висуваються з метою оцінки відповідності Учасників установленим кваліфікаційним та іншим вимогам цієї документації є: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази (Додаток 2).
Згідно з Додатком 2 до тендерної документації учасник повинен наддати інформацію про Назву машини, механізму, устаткування, обладнання.
Водночас умовами тендерної документації не передбачено, які саме машини, механізми, устаткування, обладнання учасник повинен зазначати у довідці за формою згідно з Додатком 2: 1) будь-які машини і механізми, які він має у наявності
2) лише ті машини і механізми, які учасник планує використовувати для виконання робіт, та які зазначені ним у підсумковій відомості ресурсів.
Відсутність зазначеної інформації утруднює підготовку та подання документів у складі тендерної пропозиції та може призвести до безпідставного відхилення тендерної пропозиції.
У зв’язку з викладеним просимо надати роз’яснення на наступне запитання:
1. Який саме машини, механізми, устаткування, обладнання учасник повинен зазначати у довідці за формою згідно з Додатком 2: 1) ті, які плануються використовувати для виконання робіт на об’єкті та які зазначені в Підсумковій відомості ресурсів або 2) будь-які машини, механізми, устаткування, обладнання, які учасник вважає за необхідне зазначити у вказаній довідці.
2. Чи повинен учасник зазначати у Довідці за формою згідно з Додатком 2 до Тендерної документації машини і механізми, вартість яких включається до загальновиробничих витрат та які відображаються у розділі ІІІ Підсумкової відомості ресурсів?
3. Чи буде підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, якщо у Довідці за формою згідно з Додатком 2, учасник не зазначить машин і механізмів, які відображаються у Підсумковій відомості ресурсів (в тому числі тих, вартість яких включається до загальновиробничих витрат)?
Відповідь:
Замовник згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагає від учасників подання ними документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, один із них: наявність обладнання та матеріально-технічної бази (ст.16 Закону.)Логічно буде Учаснику показати так наявну матеріально-технічну базу, щоб переконати Замовника, що її буде достатньо для виконання робіт на об’єкті, прописавши її якомога розширено .
Дата відповіді:
25.07.2019 17:38
Відповідь надана
Щодо обсягів фінансування робіт у 2019 та 2020 бюджетних роках
Номер:
2df9c6b5cdbe4d62b45d63fb6872111a
Дата опублікування:
23.07.2019 06:41
Опис:
Згідно з умовами тендерної документації (підпункт 11 абзацу другого пункту 1 розділу 3) Тендерна пропозиція повинна містити Проект договору про закупівлю робіт за державні кошти з Додатком №1 «Календарний план виконання робіт» та Додатком №2 «Договірна ціна» з локальними кошторисами (Додаток 10).
Відповідно до умов тендеру (пункту 9 Оголошення) та підпункту 4.4 пункту 4 розділу 1 тендерної документації строк виконання робіт встановлено строк виконання робі становить від 30 серпня 2019 до 18 грудня 202018.12.2020.
Таким чином строк виконання робіт, що становлять предмет закупівлі складає більше одного бюджетного року.
Водночас у тендерній пропозиції не зазначено обсяг бюджетного фінансування робіт у 2019 та 2020 роках, що унеможливлює підготовку та подання Календарного плану виконання робіт в розрізі вартості (Додаток №1 до Договору про закупівлю робіт за державні кошти).
У зв’язку з викладеним просимо надати роз'яснення на наступне запитання:
Який обсяг фінансування робіт, що становлять предмет закупівлі, передбачено (планується) на 2019 та 2020 роки?
Відповідь:
Станом на 25.07.2019, на час початку проведення процедури закупівлі,бюджетом міста передбачено виділити кошти на виконання робіт на цьому об’єкті: в 2019 році - в сумі 2692,943 тисяч гривень, в 2020 році – в сумі 4537,819 тисяч гривень.
Дата відповіді:
25.07.2019 17:36
Відповідь надана
чи може підприємець вважатися ІТРом
Номер:
1a9f84c1754a492abb644d58246412a3
Дата опублікування:
19.07.2019 08:05
Опис:
Шановний замвонику!
Я, як підприємець - фізична особа, маю найманих працівників-робітників, але особистов иконую роботу ІТР (функцію керівника та виконроба). Чи можу я показувати себе у довідці про наявність працівників - в розділі ІТР - як керівника та виконроба якщо у мене є вища освіта будівлеьна освіта (ПЦБ)? Чи в цій довідці треба вказувати тільки найманих працівників, в т.ч. ІТР.?
Відповідь:
Згідно абзацу 3 частини 2 статті 16 Закону про публічні закупівлі кваліфікаційні критерії установлюються Замовником відносно працівників учасника. Оскільки Закон про публічні закупівлі дозволяє фізичним особам, незалежно від статусу, брати участь у публічних закупівлях, забороняючи при цьому будь-яку дискримінацію учасників (статті 3 і 5 цього Закону), то вимога щодо доказів наявності трудових ресурсів відповідної кваліфікації , знань та досвіду, охоплює як самого учасника, так і його найманих працівників.
Дата відповіді:
23.07.2019 16:54
Відповідь надана
чи можна виключати матеріали, які не використовуються по нормах
Номер:
45d50933cc9946139375387e9533097a
Дата опублікування:
19.07.2019 08:01
Опис:
Шановний замовнику! В технічному завданні ви наводите конкретні ресурсні норми (шифр норм) згідно яких виконуються роботи.
ці норми передбачають матеріали, які зараз не використовуються для якісного ремонту - наприклад дрантя, пакля інше.
Чи можу я не враховувати в договірній ціні та відомості ресурсів матеріали, які не будуть фактично використовувися?
Відповідь:
Так, можна, керуючись ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 згідно Розділу 6.3.Вартість матеріалів, виробів та конструкцій.
Дата відповіді:
23.07.2019 16:52
Відповідь надана
заміна машин ручним трудом
Номер:
606f424363ff495eaced3abc5bf7ee06
Дата опублікування:
19.07.2019 07:58
Опис:
Шановний замовнику! В документації ви пишите "Якщо будівельно-монтажні роботи планується виконувати із застосуванням наявних в організації претендента, замість передбачених нормами машин і механізмів,претендент зобов’язаний провести заміну будівельних механізмів, керуючись п.6.2.1.5 ДСТУ-НБД.1.1-2:2013 та надати порівняльні розрахунки заміни механізмів."
В технічному завданні у вас є посилання на конкретні ресурсні норми, які слід використовувати. Але при роботах багато машин і механізмів заміняються ручним трудом (наприклад для внутріоб'єктного переміщення матеріалів).
Прошу повідомити, чи потрібно проводити заміну машин ручним трудом та подавати у пропозиції (до аукціону) порівняльні розрахунки заміни механізмів на ручний труд? Чи це стосується тільки заміни одних машин іншими ?
Відповідь:
У разі можливої заміни машин ручним трудом - порівняльні розрахунки такої заміни надаються учасником –переможцем, виконані згідно п.6.2.1.5 ДСТУ Н Б Д.1.1-2:2013.
Дата відповіді:
23.07.2019 16:50
Відповідь надана
чи правильно вказано у документації ДСТУ згідно якого треба розраховувати ціну тендерної пропозиції
Номер:
677705b905074f719a60b09343bedf60
Дата опублікування:
19.07.2019 07:54
Опис:
Шановний замовнику! В документації ви пишите "Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно ДСТУ-НБД.1.1-2:2013 з урахуванням змін та доповнень."
ДСТУ-НБД.1.1-2:2013 - це НАЦІОНАЛЬНИЙ СТАНДАРТ УКРАЇНИ. НАСТАНОВА ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ. ПРЯМИХ ВИТРАТ. У ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА. ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013
Але ж вартість будівництва розраховується згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва , глава 6.2 яких передбачає правила визначення ціни тендерної пропозиції
Якщо у документації допущена помилка, прошу замінити ДСТУ-НБД.1.1-2:2013 на ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Якщо ж малася на увазі все таки НАСТАНОВА ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ. ПРЯМИХ ВИТРАТ. У ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА. ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 , то чи обов'язково керуватися ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 при обрахунку ціни тендерної пропозиції?
Відповідь:
Ціна тендерної пропозиції (договірної ціни) учасника повинна бути розрахована відповідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 з урахуванням змін та доповнень. Відповідні уточнення посилань на нормативні документи будуть проведені шляхом внесення змін до умов Тендерної документації.
Дата відповіді:
23.07.2019 16:40