• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Розроблення проектної документації будівництва автомобільної дороги державного значення від автомобільної дороги Т-18-01 Рівне – Здолбунів – Мізоч – Дубно км 49+590 до автомобільної дороги М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м.Бухарест) км 218+700, Рівненська область

Розроблення проектної документації будівництва автомобільної дороги державного значення від автомобільної дороги Т-18-01 Рівне – Здолбунів – Мізоч – Дубно км 49+590 до автомобільної дороги М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м.Бухарест) км 218+700, Рівненська область

Завершена

9 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 9 800.00 UAH
Період уточнення: 08.07.2019 17:28 - 15.07.2019 09:30
Відповідь надана

Аналогічний договір

Номер: 761576ebb10a44fb94e10019a2ffb842
Дата опублікування: 11.07.2019 14:12
Опис: Доброго дня! Відповідно до додатку 2 тендерної документації «Аналогічними договорами є договори з виготовлення та/або розроблення проектної документації (проектно-кошторисної документації) на капітальний ремонт та/або будівництво та/або реконструкцію автомобільних доріг І технічної категорії за класом наслідків СС-3. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання ними аналогічного договору (аналогічних договорів) наступними документами: - копія (ми) договору(ів), які вказані учасником в таблиці передбаченій п.1.3.1.; - копія (ми) виконавчих кошторисів на роботи з проектування всіх елементів доріг, а саме: проектування земляного полотна, проектування дорожнього одягу, проектування штучних споруд, проектування організації та безпеки дорожнього руху, згідно договорів, які вказані учасником в таблиці передбаченій п.1.3.1.; - копія (ми) актів виконаних робіт, згідно договорів, які вказані учасником в таблиці передбаченій п.1.3.1. Виконаними вважаються роботи з проектування всіх елементів доріг, а саме: земляного полотна, дорожнього одягу, штучних споруд, організації та безпеки дорожнього руху та які прийняті і відповідно підписані контрагентом (замовником).» проте не зазначено, що договір має бути завершеним. Чи підтверджує наявність досвіду виконання аналогічних робіт договір, який виконаний на 90% з підтвердженням актами виконаних робіт по етапах?
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) у складі пропозиції учасник разом з договором повинен надати оригінал позитивного експертного висновку щодо виконання аналогічних робіт по договору (договорах), зазначеному (-их) учасником в таблиці (п. 1.3.1.). Тобто виконання робіт по аналогічному договору повинно бути завершено та отримано позитивний експертний висновок на виконані роботи.
Дата відповіді: 12.07.2019 16:36
Відповідь надана

щодо умов Проекту договору

Номер: e64547b744d84741888151054ebc2430
Дата опублікування: 10.07.2019 17:49
Опис: Відповідно до п. 2.15. Проекту договору: Підрядник протягом 3 (трьох) місяців з моменту підписання акту приймання-передачі проектної документації зобов’язаний надати Замовнику позитивний висновок експертизи. П.2.14 має умову, що розроблена проектна документація передається Підрядником до експертної організації для проведення експертизи. Але Замовник не доручає Підряднику функції замовника експертизи проектної документації і не визначає умови оплати послуг експертної організації (сума послуг стане відома при укладанні договору на проведення експертизи). Питання: Як Підрядник може прийняти на себе відповідальність за зобов’язання між замовником експертизи і експертною організацією, надати результат робіт третьої особи за іншим договором (не за предметом закупівлі) і відповідати за дії третіх осіб вартістю розробки проектної документації (п.2.16)? Просимо прибрати з умов договору безглуздні умови – п.2.15, 2.16, 2.17.
Відповідь: Датою завершення Підрядником повного обсягу робіт за даним Договором вважається дата отримання Замовником проектної документації разом з позитивним висновком експертизи. До проекту договору (додаток № 5 до тендерної документації) будуть внесені зміни
Дата відповіді: 12.07.2019 16:35
Відповідь надана

щодо умов договору

Номер: de1cfb5f71094069b145849042588817
Дата опублікування: 10.07.2019 17:25
Опис: В п.2.9 Проекту договору «Замовник здійснює платежі ( по мірі надходження державних коштів на рахунок Замовника), але тільки після підписання Сторонами акту здачі-прийняття виконаних робіт на протязі 5 робочих днів», а в п. 2.11 Замовник «…подає документи на оплату не пізніше 10-ти календарних днів з моменту підписання Замовником акта приймання-передачі проектної документації переданою за накладною». Просимо прибрати розбіжності для недопущення неоднозначного тлумачення умов договору.
Відповідь: П.2.9. проекту договору стосується здійснення платежів за кожен окремий етап (у разі якщо графіком виконання робіт передбачено виконання та здачу робіт поетапно), тобто проміжні платежі. П.2.11 проекту договору стосується оплати повного обсягу робіт з виготовлення проектної документації разом з позитивним висновком експертизи.
Дата відповіді: 12.07.2019 16:35
Відповідь надана

про наявність аналогічного досвіду робіт

Номер: fbe17d208bbc4183ba3bf68fabaff5b5
Дата опублікування: 10.07.2019 17:06
Опис: П.1.3.1. Додатку 2 до Тендерної документації встановлено вимогу: *Аналогічними договорами є договори з виготовлення та/або розроблення проектної документації (проектно-кошторисної документації) на капітальний ремонт та/або будівництво та/або реконструкцію автомобільних доріг І технічної категорії за класом наслідків СС-3. Питання: Підприємство з великим досвідом проектування мостів, шляхопроводів, мостових переходів і т.п.(з підходами) на автомобільних дорогах з наявними експертними звітами даних проектів не має право приймати участь у даній закупівлі з даним предметом закупівлі?
Відповідь: Тендерною документацією визначено поняття аналогічних договорів стосовно предмету закупівлі.
Дата відповіді: 12.07.2019 16:34
Відповідь надана

Щодо Проекту договору

Номер: 998f7f3949c2477481782ad1c723b9ce
Дата опублікування: 10.07.2019 16:59
Опис: Проект договору (Додаток № 5 до тендерної документації) передбачає додатки (п.10.1): - Протокол погодження договірної ціни (Додаток № 1); - Календарний план ( Додаток № 2); - Графік виконання робіт ( Додаток № 3); - Зведений кошторис ( Додаток № 4). Календарний план і Графік виконання робіт – документи не одного змісту?
Відповідь: Додаток "Календарний план" складається Замовником та визначає договірні зобов'язання Замовника щодо фінансового забезпечення виконання робіт. У ньому конкретизуються умови договору щодо джерел фінансування та розрахунків за виконані роботи, а також розподіл фінансових ресурсів за кожним джерелом фінансування. Дотримання зазначеного плану Замовником забезпечує дотримання Підрядником строків виконання робіт, графіка виконання робіт, інших умов договору. Додаток "Графік виконання робіт" конкретизує зобов'язання Виконавця, визначені умовами договору, щодо складу, обсягів, послідовності, строків виконання робіт. Обґрунтованість положень цього додатка забезпечує ритмічність виконання робіт, своєчасність матеріально-технічного забезпечення тощо. Аналіз виконання "Графіка виконання робіт" дає можливість оцінювати сторонам хід виконання робіт в цілому та виконання окремих етапів робіт, дотримання Виконавцем та субпідрядниками визначених у договорі підряду строків виконання робіт та окремих видів робіт та своєчасно вживати заходів щодо наявних відхилень. Невиконання Виконавцем графіка дає підстави Замовнику реалізувати свої права щодо притягнення до відповідальності Виконавця відповідно до умов договору та чинного законодавства.
Дата відповіді: 12.07.2019 16:32
Відповідь надана

Дискримінаційні, вибіркові вимоги наявності фахівців

Номер: ffc0d563c89948f490deaf861ee4e4f8
Дата опублікування: 10.07.2019 14:43
Опис: П.1.2.1. Додатку 2 до Тендерної документації встановлено вимогу: *Учасники включають до таблиці працівників, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до Технічної специфікації – Завдання (Додаток № 4) з дотриманням діючих норм і правил, а саме: експерт- технічне обстеження будівель і споруд; інженери – проектувальники (не менше п’яти), в тому числі: інженери – проектувальники автомобільних доріг (не менше двох) з документальним підтвердженням наявності в них сертифікатів інженерно-будівельного проектування, інженер-проектувальник штучних споруд (не менше одного) з документальним підтвердженнням наявності в нього сертифікату інженерно-будівельного проектування інженер – проектувальник забезпечення захисту від шуму з документальним підтвердженням наявності в нього сертифікату інженерно-будівельного проектування, інженер – проектувальник забезпечення безпеки життя і здоров’я людини та захисту навколишнього природного середовища з документальним підтвердженням наявності в нього сертифікату інженерно-будівельного проектування, Питання 1. Чим визначений даний вибірковий перелік кваліфікованих проектувальників? Враховуючи предмет закупівлі і склад даного проекту. чому не враховані кваліфіковані фахівці, наприклад, – з інженерно-будівельного проектування у частині технології будівельного виробництва, інженер – проектувальник в частині інженерних вишукувань (розділ ПОБ та звіти з інженерних вишукувань за підписами відповідальних кваліфікованих фахівців обов’язкові)? Враховуючи ст.19 Закону України «Про архітектурну діяльність» і те, що підписує розділ проекту і несе за нього відповідальність один сертифікований фахівець, а інші виконавці можуть не мати сертифікат, у вищезазначених умовах вказана вимога про наявність сертифікованих фахівців не менше двох. Питання 2. Чому сертифікованих інженерів – проектувальників автомобільних доріг вимагається не менше двох? Як дана вимога відповідає абз.1,2 ст.19 Закону України «Про архітектурну діяльність», ст.3, ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»? Серед усіх кваліфікованих фахівців, які будуть залучені до розроблення проектно-кошторисної документації, Замовник вимагає наявність лише частину і чомусь деяких не менше двох. Або видаліть дану дискримінаційну, вибіркову вимогу, або переконайтеся в наявності в учасників всіх, необхідних для розроблення даного проекту, кваліфікованих фахівців.
Відповідь: Перелік кваліфікованих проектувальників в тендерній документації визначений замовником робіт з врахуванням складу і обсягів робіт з проектування, згідно завдання на проектування. Кваліфіковані фахівці з інженерно-будівельного проектування у частині технології будівельного виробництва, інженер - проектувальник в частині інженерних вишукувань будуть внесені до кваліфікаційних вимог тендерної документації. Наявність відповідної кількості сертифікованих фахівців в тендерній документації пояснюється великим обсягом робіт з проектування та необхідністю якісного виконання зазначених робіт. Процедура закупівлі робіт відбувається у відповідності з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). У відповідності до ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. У відповідності до ч. 4 ст. 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Відповідно до ч. 6 ст. 28 за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
Дата відповіді: 12.07.2019 16:30