• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Розроблення проектної документації будівництва автомобільної дороги державного значення від автомобільної дороги Т-18-01 Рівне – Здолбунів – Мізоч – Дубно км 49+590 до автомобільної дороги М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м.Бухарест) км 218+700, Рівненська область

Розроблення проектної документації будівництва автомобільної дороги державного значення від автомобільної дороги Т-18-01 Рівне – Здолбунів – Мізоч – Дубно км 49+590 до автомобільної дороги М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м.Бухарест) км 218+700, Рівненська область

Завершена

9 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 9 800.00 UAH
Період оскарження: 08.07.2019 17:28 - 21.07.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

щодо відхилення пропозиції ДП "Укрдіпродор" та рішення вибору переможця торгів

Номер: 20033c43914b45b1b2834049a0d57d7f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-08-002698-b.a4
Назва: щодо відхилення пропозиції ДП "Укрдіпродор" та рішення вибору переможця торгів
Вимога:
Вимога Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства "Укрдіпродор" розглянувши матеріали про прийняття рішення щодо визнання переможця за процедурою закупівлі: «Розробка проектної документації будівництва автомобільної дороги державного значення від автомобільної дороги Т-18-01 Рівне – Здолбунів – Мізоч - Дубно км 49+590 до автомобільної дороги М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) км 218+700, Рівненська область» (далі – Процедура закупівлі), звертається до тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Рівненській області (далі – Тендерний комітет) з наступним. Відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Крім того, у відповідності до норм ст. 3 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. За результатами вивчення змісту тендерної документації Процедури закупівлі, ДП "Укрдіпродор" дійшов висновку, що її окремі положення містять вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників процедури, а отже суперечать вимогам частини 4 ст. 22 Закону та порушують законні інтереси скаржника. У відповідності до розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді, та завантажується файл який повинен містити: - інформація та документи, що підтверджують відповідальність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно з переліком додатку №2). У п. 1.2.1. додатку №2 до тендерної документації визначено чіткий перелік працівників, які необхідні для виконання робіт за Предметом закупівлі відповідно до технічної специфікації – Завдання (додаток №4). Згідно з відкритою інформацією у системі публічних закупівель ProZorro, у період уточнень вимог до тендерної документації, учасником ПП «Науково-виробнича фірма «Мостопроект» у розділі «питання» було задано питання 1: «Враховуючи предмет закупівлі і склад даного проекту, чому не враховані кваліфікаційні фахівці, наприклад, - з інженерно-будівельного проектування у частині технології будівельного виробництва ?» ( далі – Питання). На Питання була надана відповідь, що «Кваліфіковані фахівці з інженерно-будівельного проектування у частині технології будівельного виробництва, інженер – проектувальник в частині інженерних вишукувань будуть внесені до кваліфікаційних вимог тендерної документації». Дані умови тендерної документації є дискримінаційними, так як виконання робіт згідно до Процедури закупівлі можуть виконувати тільки ті учасники у яких є фахівці з інженерно-будівельного проектування у частині технології будівельного виробництва, інженер – проектувальник в частині інженерних вишукувань. Звертаємо увагу, що саме ПП «Науково-виробнича фірма «Мостопроект» серед усіх учасників Процедури закупівлі мало в наявності сертифікат «Інженерно-будівельне проектування доріг» та був обраний переможцем Процедури закупівлі. ДП "Укрдіпродор" вважає, що початковий перелік працівників, які необхідні для виконання робіт за Предметом закупівлі зазначених у додатку №2, є достатнім для якісного виконання зазначених робіт. У відповідності до норм Закону України «Про архітектурну діяльність» архітектор (інженер), що має кваліфікаційний сертифікат, - фахівець, який за результатами атестації отримав такий сертифікат, що надає йому повноваження ведення особистої діяльності у сфері архітектурної діяльності, і який несе відповідальність за результати своєї роботи. Отже, архітектор (інженер), що має кваліфікаційний сертифікат здійсню свою діяльність у сфері архітектурної діяльності без розбивки на напрямки діяльності. Тобто кожен сертифікований архітектор (інженер) може розробляти будь-який розділ проекту або доручати цю роботу членам проектної групи без зняття відповідальності з сертифікованого архітектора (інженера). Аналогічну позицію підтверджено листом Всеукраїнської громадської організації «Гільдія проектувальників у будівництві» (далі – Гільдія) від 08.08.2019 р. №44 (далі – Лист-відповідь) на запит ДП "Укрдіпродор" щодо можливості виконання робіт за розділом «технологія будівельного виробництва» інженером-проектувальником із сертифікатом «Інженерно-будівельне проектування доріг» при розробленні проектної документації будівництва автомобільних доріг. У Листі-відповіді Гільдія зазначає, що ГІП, виходячи із досвіду роботи інженера-проектувальника, його професійного рівня визначає можливість виконання робіт за розділом «технологія будівельного виробництва» інженером-проектувальником із сертифікатом «Інженерно-будівельне проектування доріг». Враховуючи викладене, вважаємо, що замовник Процедури закупівлі свідомо вніс зміни до тендерної документації, а саме додав сертифікат інженерно-будівельного проектування у частині технології будівельного виробництва до кваліфікаційних вимог тендерної документації, що призвело до порушення ст. 2 та частини 4 ст. 22 Закону. Підсумовуючи, робимо висновок, що кваліфікаційні вимоги Тендерного комітету прийняте з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи значну кількість порушень, а також керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: 1. Скасувати рішення про визнання Приватним підприємством «Науково-виробнича фірма «Мостопроект» переможцем процедури закупівлі – код за ДК 021:2015:45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг). 2. Завершити процедуру у встановленому законом порядку.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання аналогічного договору. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються у тендерній документації. Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Рівненській області було прийнято рішення про встановлення кваліфікаційних критеріїв, а саме: наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт згідно предмету закупівлі. Замовником було передбачено перелік інженерів-проектувальників, які повинні бути в учасника процедури закупівлі. Відповідно до проведеного електронною системою закупівель аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією була пропозиція ДП - Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор». Після проведеного аукціону Замовником було здійснено розгляд тендерної пропозиції вище вказаного учасника на відповідність вимогам тендерної документації, під час чого було встановлено що тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки у складі тендерної пропозиції учасника були відсутні відомості про наявність в нього інженера-проектувальника в частині технологій будівельного виробництва. Відповідно до п.2 ч.4 ст.28 Закону України « Про публічні закупівлі», у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Одночасно повідомляємо, що відповідно до ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Звертаємо Вашу увагу, що в учасника закупівлі є можливість звернутися до Замовника за роз’ясненням щодо тендерної документації, однак ніхто з учасників не оскаржував вимоги щодо встановлення переліку інженерів-проектувальників.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Про видалення дискримінаційних умов Тендерної документації

Номер: 9d7d8780dfdc4920a8dbc23a041955a7
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-08-002698-b.a3
Назва: Про видалення дискримінаційних умов Тендерної документації
Вимога:
П.1.2.1. Додатку 2 до Тендерної документації встановлено вимогу: *Учасники включають до таблиці працівників, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до Технічної специфікації – Завдання (Додаток № 4) з дотриманням діючих норм і правил, а саме: експерт- технічне обстеження будівель і споруд; інженери – проектувальники (не менше п’яти), в тому числі: інженери – проектувальники автомобільних доріг (не менше двох) з документальним підтвердженням наявності в них сертифікатів інженерно-будівельного проектування, інженер-проектувальник штучних споруд (не менше одного) з документальним підтвердженнням наявності в нього сертифікату інженерно-будівельного проектування інженер – проектувальник забезпечення захисту від шуму з документальним підтвердженням наявності в нього сертифікату інженерно-будівельного проектування, інженер – проектувальник забезпечення безпеки життя і здоров’я людини та захисту навколишнього природного середовища з документальним підтвердженням наявності в нього сертифікату інженерно-будівельного проектування. Враховуючи, що для розроблення даної проектної документації необхідний більший перелік сертифікованих фахівців і відповідно до ст.19 Закону України «Про архітектурну діяльність» - по одному, в тому числі Головний інженер проекту по об’єкту може бути лише – ОДИН, на виконання ст.3, ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», абз.1,2 ст.19 Закону України «Про архітектурну діяльність», вимагаємо видалити з Тендерної документації вибіркову, дискримінуючу вимогу щодо наявності саме такого переліку працівників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Перелік сертифікованих фахівців, зазначених в п.1.2. Додатку №2 тендерної документації доповнено. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

щодо умов Тендерної документації

Номер: c53de338f0b44c3c8635fbfb15766457
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-08-002698-b.a2
Назва: щодо умов Тендерної документації
Вимога:
Відповідно до п.1.3.3. Додатку 2 до Тендерної документації учасник повинен надати «Оригінал позитивного експертного висновку щодо виконання аналогічних робіт по договору (договорах), зазначеному (-их) учасником в таблиці (п. 1.3.1.) та скановану копію відповідного договору.» При проходженні експертизи проектної документації Оригінал позитивного експертного висновку отримує замовник будівництва, проектувальник може отримати лише копію експертного висновку. Просимо видалити некоректну вимогу та внести зміни до Тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Щодо умов Проекту договору

Номер: 818584d0979d41fabfd8dd08629458a7
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-08-002698-b.b1
Назва: Щодо умов Проекту договору
Вимога:
Проект договору (Додаток № 5 до тендерної документації) передбачає виконання робіт за предметом тендерної закупівлі - розроблення проектної документації будівництва (п.1.1, 1.2). Відповідно до п.2.9. Замовник здійснює платежі (по мірі надходження державних коштів на рахунок Замовника), але тільки після підписання Сторонами акту здачі-прийняття виконаних робіт на протязі 5 робочих днів. Згідно п.2.10. Датою завершення Підрядником повного обсягу робіт за даним Договором вважається дата отримання Замовником проектно-кошторисної документації по накладній разом з оформленим Актом виконаних робіт, що оформляється Підрядником українською мовою в 4 примірниках. Експертиза проектної документації може бути проведена за окремим договором з Експертною організацією на умовах, які не мають відношення до даного Проекту договору. Просимо прибрати п.2.16, п.2.17 з Проекту договору (Додаток № 5 до тендерної документації) тому, що містять умови, які залежать від третіх осіб, не мають відношення до предмету договору і зобов’язань Підрядника за договором.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Підрядник повинен якісно та у встановлені терміни здійснити розроблення проектної документації будівництва. Отримання висновку експертизи передбачено п.25 Завдання на розроблення проектної документації. Відповідно до п.12 Постанови Кабінету міністрів України №560 від 11.05.2011 р. «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету міністрів України», замовником експертизи є: замовник будівництва/ проектувальник, якщо це передбачено договором на виконання проектно-вишукувальних робіт. Проектом договору буде передбачено, що замовником експертизи є проектувальник (відповідні зміни будуть внесені до договору).
Статус вимоги: Відхилено