• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021-2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації шкільного харчування)

ДК 021-2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації шкільного харчування)

Торги відмінено

11 522 840.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 57 614.20 UAH
Період уточнення: 08.07.2019 16:41 - 26.08.2019 18:00
Відповідь надана

Щодо умов проекту договору

Номер: f21247b7a83f472d91352de740d1f0c4
Дата опублікування: 16.07.2019 15:30
Опис: Шановний замовник. Згідно з п. 4.6. проекту договору, Замовник зобов’язує Виконавця не пізніше ніж за три робочі дні до кінця поточного місяця надати Замовнику акти виконаних робіт за надані Послуги в поточному місяці (але не сплачений) для реєстрації фінансових зобов’язань (заборгованості) в ГУДКС України в м. Києві. За умов ненадання вищезазначених документів Замовник не вважає себе таким, що має кредиторську заборгованість перед Виконавцем. Питання – яким чином можливо надати акт на останні три дня надання послуг у поточному місяці? У зв’язку з чим Замовник не буде оплачувати надання послуг у разі ненадання акту? Чому Виконавець повинен надавати акт за повний місяць до його закінчення?
Відповідь: Шановний Учаснику! Орган ГУДКС України в місті Києві реєструє фінансові зобов'язання в місяці, коли надані послуги. Можна надати акти в останній день, але в тому ж таки місяці..
Дата відповіді: 18.07.2019 09:32
Відповідь надана

Роз'яснення умов ТД

Номер: 976613c96361490a955632e16882f454
Дата опублікування: 16.07.2019 15:25
Опис: Шановний замовник. Чи буде переможець закупівлі організовувати харчування школярів за батьківськи кошти?
Відповідь: Шановний Учаснику! Надання послуг з організації харчування школярів за батьківські кошти не передбачено. Дякуємо!
Дата відповіді: 18.07.2019 12:14
Відповідь надана

Роз'яснення

Номер: 88add13c56e3427ca7622df5b4f10fbd
Дата опублікування: 16.07.2019 14:06
Опис: Шановний замовник. В п. 1.4 Додатку 2 Тендерної документації ви вимагаєте: «В довідці вказати наявність технологічного обладнання, необхідного для приготування обідів в їдальнях закладів освіти, за адресами згідно Додатку 1 до проекту договору, Додаток 4 Тендерної документації.» Що мається на увазі? Вимога звучить так, що учасники повинний до подачі тендерної пропозиції мати технологічне обладнання в їдальнях закладів освіти, за адресами згідно Додатку 1 до проекту договору, Додаток 4 Тендерної документації - ? Чи мається на увазі, що Учасник взагалі повинен мати технологічне обладнання у повному обсязі для необхідного для приготування обідів в їдальнях закладів освіти, за адресами згідно Додатку 1? В довідці достатньо вказати, що у учасника наявне технологічне обладнання, чи потрібний його перелік? Яке технологічне обладнання передається Замовником для надання послуги переможцю закупівлі – те, що купувалося Замовником (інформація міститься в загальному доступі на сайті Прозоро на закупівлю обладнання для шкільних їдалень) чи Замовник передає інше обладнання також?
Відповідь: Шановні Учасники! Учасник надає інформацію щодо наявності технологічного обладнання (необхідного для виконання умов договору) в повному обсязі та перелік цього обладнання по кожному закладу окремо. Вимога зазначена з метою вивчення Замовником спроможності Учасника щодо якісного та своєчасного надання послуг з організації харчування в закладах освіти (довідка в довільній формі) про наявність технологічного обладнання, необхідного для приготування обідів в їдальнях закладів освіти , Відповідно до п.2.5.4 розділу II Наказу Міністерства Аграрної Політики та Продовольства України від 01.10.2012 №590 (зі змінами від 17.10.2015 № 429) всі оператори ринку для здійснення виробничого процесу повинні мати необхідний рівень чистоти та обладнання для здійснення технологічних процесів.
Дата відповіді: 18.07.2019 08:45
Відповідь надана

Роз'яснення умов ТД

Номер: 2f749ba59f9f458bbe0c4a3401e4bf05
Дата опублікування: 16.07.2019 13:44
Опис: Шановний Замовник! Згідно з п. 1.3. Додатку 2 вимагається від ВСІХ учасників надати «Документи про реєстрацію потужностей операторів ринку харчових продуктів на приміщення закладів, де будуть здійснюватись послуги (надати витяг з реєстру потужностей на зберігання та реалізацію харчових продуктів по кожному закладу окремо із переліку, який зазначено в Додатку 1 до проекту договору, Додаток 4).». Тобто, на одні й ті ж потужності повинні зареєструвати діяльність, наприклад, десять учасників (якщо їх буде 10) - ? На підставі чого (якого документу) повинні реєструвати потужності потенційни учасники закупівлі - суб’єкти господарської діяльності, які не ведуть та не будуть вести господарську діяльність, якщо не стануть переможцями закупівлі за об’єктами Замовника?
Відповідь: Шановні Учасники! Відповідно до п.1.3 Додатку 2 Тендерної документації Учасники надають документи про реєстрацію потужностей операторів ринку харчових продуктів на приміщення закладів, де будуть здійснюватись послуги (надати витяг з реєстру потужностей на зберігання та реалізацію харчових продуктів по кожному закладу окремо із переліку, який зазначено в Додатку 1 до проекту договору, Додаток 4). Враховуючи те, що Замовник не може знати, скільки Учасників може прийняти участь у торгах на дану закупівлю, вимога встановлюється до всіх зацікавлених осіб, які мають намір прийняти в них участь. Відповідно до ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» всі оператори ринку зобов’язані зареєструвати свої потужності. Держреєстру підлягає кожна окрема потужність (п.1.6 розділ 1 Порядку №39).
Дата відповіді: 18.07.2019 08:53
Відповідь надана

Щодо тендерної документації

Номер: a8a9d21c20d44ae3895ebe345a1855e8
Дата опублікування: 16.07.2019 13:36
Опис: Шановний Замовник! В Додатку 1 зазначено, що „Пропозиція " подається у вигляді, наведеному нижче. Учасник не повинен відступати від даної форми.». Але, в Пропозиції рекомендується зазначати вартість послуг з врахуванням ПДВ, а при цьому діяльність з організації харчування школярів не обкладається ПДВ. Також в Додатку 1 Замовником зазначається, що «1. У разі надання пропозицій Учасником - не платником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та у графі «Загальна вартість, грн., з ПДВ» зазначається ціна без ПДВ, про що Учасником робиться відповідна позначка. 2. Учасники повинні дотримуватись встановленої форми.» Питання – яким чином можливо в документі, в якому Замовником не допускається відступ від форми – відступати від форми та зазначати ціну з ПДВ, коли Замовник вимагає в незмінної формі без ПДВ??
Відповідь: Дякуємо за питання, у "Форму" Пропозиції будуть внесені зміни
Дата відповіді: 18.07.2019 08:55