-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021-2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації шкільного харчування)
ДК 021-2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації шкільного харчування)
Торги відмінено
11 522 840.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 57 614.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 57 614.20 UAH
Період оскарження:
08.07.2019 16:41 - 01.09.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Щодо порушення Замовником вимог Закону "Про публічні закупівлі"
Номер:
6b9e61b191d048df8c5a71502be96bfd
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-08-002482-b.b8
Назва:
Щодо порушення Замовником вимог Закону "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Замовник порушив вимоги Закону "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга (2).PDF 11.09.2019 22:42
- Платіжне доручення (5).PDF 11.09.2019 22:42
- рішення від 13.09.2019 № 12919 + лист Замовнику.pdf 14.09.2019 00:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.09.2019 № 13888.pdf 01.10.2019 16:45
- рішення від 30.09.2019 № 13888.pdf 03.10.2019 23:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.09.2019 22:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.10.2019 23:28
Дата виконання рішення Замовником:
07.10.2019 17:32
Коментар замовника щодо усунення порушень:
відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 13888-р/пк-пз від 30.09.2019 торги відмінені
Задовільнена:
Так
Скарга
Відхилено
Щодо умов тендерної документації
Номер:
f929934b52b344e39368dc5e90018388
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-08-002482-b.c7
Назва:
Щодо умов тендерної документації
Скарга:
Встановлення органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення 5413.pdf 02.08.2019 23:34
- Скарга АМК.pdf 02.08.2019 23:35
- рішення від 06.08.2019 № 10700.pdf 07.08.2019 14:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.08.2019 № 11664.pdf 22.08.2019 17:23
- рішення від 21.08.2019 № 11664.pdf 27.08.2019 21:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.08.2019 23:35
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
27.08.2019 21:43
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо умов тендерної документації
Номер:
6d03a21581f4422aa2d118b2b86ddcde
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-08-002482-b.c6
Назва:
Щодо умов тендерної документації
Вимога:
1) Встановлення органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- платіжне доручення П.pdf 02.08.2019 23:29
- Платіжне доручення 5413.pdf 02.08.2019 23:31
- Скарга АМК.pdf 02.08.2019 23:32
Дата опублікування:
02.08.2019 23:27
Опис причини скасування:
помилка сканування
Дата скасування:
02.08.2019 23:34
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
827ae56994fe464a86f0e383ae044b11
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-08-002482-b.b5
Назва:
Скарга
Скарга:
Оскарження умов тендерної документації Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Дискримінаційна вимога 02.08.2019 21:27
- Скан-копія платіжного доручення 02.08.2019 21:27
- рішення від 06.08.2019 № 10699.pdf 07.08.2019 14:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.08.2019 № 11673.pdf 22.08.2019 17:21
- рішення від 21.08.2019 № 11673.pdf 27.08.2019 21:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.08.2019 21:28
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
27.08.2019 21:45
Вимога
Відхилено
Щодо умов проекту договору
Номер:
501cff0028fe4d189d2359d8be4b0975
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-08-002482-b.b4
Назва:
Щодо умов проекту договору
Вимога:
Шановний замовник. Згідно з Технічними вимогами виконавець через шкільні їдальні (які безпосередньо знаходяться в закладах) надає учням шкіл Солом’янського району м. Києва збалансоване гаряче харчування. Але, згідно з п. 6.2.3. проекту договору - надати Виконавцеві приміщення їдалень у закладах освіти для надання Послуг за цим Договором є право, а не обов’язок замовника. Дана трактовка проекту договору надає право замовнику надати приміщення лише одному переможцю закупівлі, та не реалізувати своє право у разі перемоги іншого. Вважаємо, що ця трактовка проекту договору допускає зловживання замовником своїми правами та суперечить принципу прозорості закупівлі. Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до вимог ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.07.2019 15:23
Вирішення:
вимога / скарга не задоволена
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
19.07.2019 09:46
Підтвердження вирішення:
Шановний Учаснику! Відповідно до п. 7 частини 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник включає до складу Тендерної документації проект договору про закупівлю. Відповідно до п. 7 частини 2 ст.22 цього Закону, тобто у сфері публічних закупівель при проведенні конкурентних процедур закупівель проект договору складає сам Замовник дотримуючись норм ГК України.
Замовником були включені до проекту договору істотні умови які є обов’язковими в публічних закупівлях:
-предмет договору;
-строк дії договору;
-порядок змін до умов договору (вони зазначені в розділі VII проекту договору та визначені в частині 4 статті 36 Закону «Про публічні закупівлі»);
-інші умови, які безпосередньо стосуються даної закупівлі, а саме надання послуг з організації харчування.
Всі інші умови проекту договору про закупівлю включаються на розсуд Замовника, враховуючи закупівлю даного виду та є не істотними.
П. 6.2.3. проекту договору Замовником викладено відповідно до врахувань технічних вимог (тобто їх виконання в період надання послуг),зазначених в Додатку 3 Тендерної документації.
Щодо наклепу про зловживання Замовника, про яке Ви зазначаєте публічно нагадуємо, що подання громадянином звернення, яке містить наклеп і образи, дискредитацію органів місцевого самоврядування, об'єднань громадян та їхніх посадових осіб, керівників та інших посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності, тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством. Окрім того, за завідомо неправдиве повідомлення суду, прокурору, слідчому або органу досудового розслідування про вчинення злочину передбачена кримінальна відповідальність за ст. 383 Кримінального кодексу України.
Дякуємо!
Вимога
Вирішена
Щодо надання документів
Номер:
65e33e8d6ac146d78abc46aad451ff08
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-08-002482-b.b3
Назва:
Щодо надання документів
Вимога:
Шановний Замовник! Тендерна документація містить вимоги надати сканкопії оригіналів листів-відгуків з позитивними відгуками про виконання аналогичних договорів, крім того якщо в наданому (их) аналогічному договорі (ах) є перелік закладів, де надавались послуги, надати позитивні листи-відгуки цих закладів (не менше 5 відгуків від 5 різних закладів) за підписом керівника закладу та представника батьків.
По-перше, яким чином можуть надавати відгуки на виконання договорів особи, які не є сторонами цих договорів – директора та батьки?? Також – яким чином учасник повинен підтвердити повноваження представника батьків??
По-друге, вважаємо, що вимога до учасника надати лист-відгук від контрагента суперечить нормам чинного законодавства України, оскільки ніде в нормах чинного законодавства не передбачено, що контрагент зобов’язаний надавати постачальникові лист-відгук. Тобто цілком можлива ситуація, коли у замовника змінилося керівництво і тепер між учасником і новим керівництвом немає конструктивних відносин. У таких випадках учасник не має можливості надати лист-відгук, але це не виключає його можливості надавати послуги належної якості після укладення договору про закупівлю.
Починаючі учасники позбавляються можливості взяти участь у тендері. За частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного
договору.
Відповідно до частини 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»,
документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних
осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної
пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі
застосування переговорної процедури закупівлі).
Наявність листів-відгуків не передбачена чинним законодавством ані для юридичних, ані для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців. Отже, Замовник не має права їх вимагати. Вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації та привести її у відповідність до законодавства. В іншому випадку я буду змушений оскаржити умови тендерної документації до АМК.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.07.2019 15:02
Вирішення:
вимога / скарга задоволена частково
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
19.07.2019 15:01
Підтвердження вирішення:
Шановний Учаснику! Тендерна документація готується відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Кваліфікаційні вимоги до Учасників встановлюються відповідно до вимог ст.16 Закону. Замовник має право в рамках чинного законодавства встановлювати вимоги до Учасників за такими кваліфікаційними критеріями, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору один з найактуальніших кваліфікаційних критеріїв та включає в собі не тільки надання виконаного договору(ів), відповідно до вимог Додатку 2 Тендерної документації, а також наявність листів-відгуків від контрагентів та безпосередніх отримувачів послуг про виконання цих послуг, актів виконаних робіт, накладних, тощо.
Одним із способів підтвердження виконання аналогічного договору може бути лист-відгук.
Вимога щодо надання даних документів встановлена з метою запобігання зловживань з боку недобросовісних Учасників, які мають не виконані договори з вини Виконавця та мають негативні відгуки від Замовників
До пп..4 п. 1.3 Додатку 2, будуть внесені зміни. Дякуємо.
Вимога
Вирішена
Щодо кваліфікаційних вимог
Номер:
89ff1e6500a34a1b93c00a8d7a98df8b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-08-002482-b.b2
Назва:
Щодо кваліфікаційних вимог
Вимога:
Шановний замовник. Тендерна документація містить протиріччя, а саме: вимагається надати довідку про виконання аналогічного договору(ІВ) за 2017-2019 роки – тобто припускається один договір, але також вимагається надати сканкопії оригіналів листів-відгуків з позитивними відгуками про виконання зазначених у довідці (п.1) договорів від замовника – тобто у множині. Згідно з ст. 16 Закону про публічні закупівлі» передбачається наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору – в однині. Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.07.2019 14:40
Вирішення:
вимога / скарга задоволена
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
18.07.2019 10:41
Підтвердження вирішення:
Частину 3. п. 1.3 Додатку 2 Тендерної документації буде приведено у відповідність
Вимога
Вирішена
Щодо працівників
Номер:
0d6594f37ba948e98f04a8aa8f6490aa
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-08-002482-b.b1
Назва:
Щодо працівників
Вимога:
Шановний замовник. В тендерної документації, п. 2.1. вимагається від учасників надати довідку про наявність ПРАЦІВНИКІВ відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи, з урахуванням наказу МОН України № 1205 від 06.12.2010 «Про затвердження Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти».
Також вимагається - Учасники по кожному закладу окремо, який зазначено в переліку Додатку 1 до проекту договору, Додаток 4 до Тендерної документації надають наступну інформацію:
-завідуючий виробництвом не менше одного
-кухарі не нижче 2 розряду в кількості не менше двох,
-кухонні працівники не менше двох.
Довідка також має містити відомості про наявність в ШТАТНОМУ РОЗКЛАДІ керівного складу, технолога, та інших працівників, які будуть задіяні у виконанні договору.
2.2. На підтвердження інформації викладеної в вищезазначеній довідці надати затверджену сканкопію штатного розкладу установи, організації оригінали скан-копій трудових книжок (першу сторінку та сторінку з відміткою, що працівники працюють в данній установі, організації) або цивільно-правових договорів або трудових угод.
По-перше, є практика оскаржень вимог замовників закупівель щодо працівників та рішень АМК – вимоги щодо наявності штатних працівників є дискримінаційними. Вимагаємо виключити зазначену вимогу з тендерної документації.
По-друге, Наказ МОН №1205 обов’язковий для виконання виключно закладами освіти, не є нормативним документом для інших суб’єктів господарювання, крім того встановлює кількість працівників харчоблоку у школах, які самостійно організовують харчування учнів, не розповсюджується на інші установи. Вважаємо, що встановлення Замовником кількості працівників харчоблоку є втручанням в господарську діяльність учасників, у тому числі переможця закупівлі. Вимагаємо виключити дискримінаційні вимоги з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.07.2019 14:24
Вирішення:
вимога / скарга задоволена частково
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
18.07.2019 09:48
Підтвердження вирішення:
Щодо кількості працівників будуть внесені зміни. Зазначаємо, також, що з метою якісного та своєчасного обслуговування учнів при здійсненні послуг, в кожному закладі повинна бути необхідна кількість обслуговуючого персоналу Виконавця. Дані документи використані , як типові для визначення Замовником необхідної кількості працівників.
Задовільнена:
Так