-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля камяне
Тверде паливо
Завершена
367 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 675.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 675.00 UAH
Період уточнення:
03.07.2019 10:06 - 20.08.2019 12:00
Відповідь надана
вимоги
Номер:
9c0fc9ae691344298e3da29a68ba6209
Дата опублікування:
12.07.2019 10:20
Опис:
Просимо Замовника звернути увагу на зазначені закупівлі:
UA-2019-01-11-000583-b; UA-2019-01-11-000923-c; UA-2019-03-04-000244-b; UA-2019-03-04-001098-b; UA-2019-02-20-000155-c; UA-2019-05-11-000898-a; UA-2019-04-09-001617-a (Ваша закупівля, СКАСОВАНО – вирішили додати декілька нових дискримінаційних вимог); UA-2019-06-10-000461-a; UA-2019-06-10-001807-b; UA-2019-07-11-002651-b
А також на документи які вимагаються Замовниками з метою підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі.
(Виникає бажання почути від деяких Замовників визначення «Пласичного шару» а також пояснення на що впливає та від чого залежить його товщина)
Приєднуємось до ВИМОГИ учасника в частині: «Наведені ваші вимоги дають чітко зрозуміти, що Замовник підігруєте конкретному учаснику, тим самим дискримінуєте інших учасників торгів». Із наведених вище закупівель дуже легко зробити висновок, з якою метою і для якого саме учасника це робиться.
Сподіваємось, що Замовник зробить відповідні висновки та внесе зміни в тендерну документацію видаливши ВСІ дискримінаційні вимоги.
Відповідь:
Шановний учаснику! Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації замовник самостійно визначає технічні та якісні характеристики закуповуваного товару та кваліфікаційні вимоги до учасників. Тендерний комітет Максимільянівської сільської ради не має жодного відношення до зазначених вами закупівель, оскільки ми не виступаємо їх замовниками. Щодо вашого питання стосовно пластичного шару та його визначення. Радимо Вам звернутися із відповідним запитанням до тих замовників, які прописують відповідну технічну характеристику товару у своїй тендерній документації. Жодних дискримінаційних умов дана закупівля не містить.
Дата відповіді:
19.07.2019 11:28
Відповідь надана
УТОЧНЕННЯ
Номер:
583036d3de214f4f825fc09edddfad81
Дата опублікування:
11.07.2019 23:12
Опис:
Шановний Замовнику! Відповідно до ДСТУ 7146:2010 нижча теплота згорання вугілля ДГ 13-100 визначається на рівні не менше ніж 5500 ккал/кг. Водночас у Додатку 3 Тендерної документації зазначається, що запропоноване учасником вугілля повинно відповідати наступній вимозі: нижча теплота згорання 5500 ккал/кг. Враховуючи зазначене, просимо вказати, чи вірно ми розуміємо, що відповідно до Додатку 2 Тендерної документації, теплота згорання вказана за нижчою межею та нижча теплота згорання запропонованого учасником вугілля повинна бути саме не менше ніж 5500 ккал/кг. Водночас учасник може запропонувати вугілля нижча теплота згорання якого є і вище ніж 5500 ккал/кг. Таким чином, проаналізувавши вимоги ДСТУ та вашої тендерної документації ми прийшли до висновку, що якщо учасник запропонує вугілля нижча теплота згорання якого є вище ніж 5500 ккал/кг, то це не буде підставою для відхилення. Просимо вказати, чи до вірних висновків ми прийшли та чи вірно ми зрозуміли умови тендерної документації.
Відповідь:
Шановний учаснику! Ознайомившись із вашим запитанням-уточненням повідомляємо наступне. Дійсно, у Додатку 3 Тендерної документації теплота згорання вказана за нижчою межею передбаченою нормами ДСТУ 7146:2010, а саме на рівні 5500 ккал/кг. Тож, вказану вимогу треба розуміти таким чином, що нижча теплота згорання запропонованого учасником вугілля повинна бути не менше ніж 5500 ккал/кг. Водночас учасник може запропонувати вугілля нижча теплота згорання якого є і вище ніж 5500 ккал/кг. А отже, якщо учасник запропонує вугілля нижча теплота згорання якого є вище ніж 5500 ккал/кг, то це не буде підставою для відхилення його тендерної пропозиції.
Дата відповіді:
16.07.2019 13:45
Відповідь надана
Якість товару
Номер:
11f528307b264cb3a31d0e60f0867d16
Дата опублікування:
10.07.2019 12:50
Опис:
Шановний замовнику згідно Додатка 3 до тендерної документації, в таблиці - якісних характеристик товару які повинні відповідати наступним критеріям ,де Замовник вимагає Вихід летких речовин- 44-47% ,але згідно діючого ДСТУ 7146:2010 вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб, у таблиці 1 для вугілля ДГ 13-100 ,показники стосовно Вихіду летких речовин,взагалі відсутні. Також в Національному стандарті України вугілля кам’яне та антрацит Класифікація ДСТУ 3472 : 2015,показники з такими вимогами,що запрошує Замовник, не значаться.
На підставі вище викладеного вважаємо, що при встановленні технічних та якісних показників Замовником було безпідставно змінені показники, тим самим порушено вимоги діючих державних стандартів, зокрема вимоги ДСТУ 7146:2010.
Просимо Замовника торгів внести відповідні зміни до Документації.
З повагою.
Відповідь:
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно визначає технічні, якісні та кількісні характеристик необхідного йому товару та зазначає їх у тендерній документації до закупівлі. Враховуючи зазначене Замовником були визначені технічні характеристики, зокрема показники вологи, зольності, виходу летких речовин з урахування існуючих норм ДСТУ. Водночас нормами чинного законодавства України та існуючими ДСТУ не передбачена заборона можливості визначення інших показників виходу летких речовин, відмінних від тих, що встановлені у ДСТУ. У зв’язку з цим, при визначенні якісних характеристик товару, Замовником було вирішено встановити показники виходу летких речовин на рівні 44-47%, оскільки саме такі показники задовольняють потреби замовника, з урахуванням того обладнання для опалювання, яке у нього встановлено. Також марка вугілля визначається по двом основних показникам: відбиття вiтринiту та товщинi пластичного шару. Може бути так наприклад, що вихід летких речовин не спiвпадає з ДСТУ 3472:2015 в якому вказанi класифiкацii марок вугілля, але вiдбиття вiтринiту і товщина пластичного шару не виходять за рамки, якi визначенi в ДСТУ 3472 :2015. Також вже було доказано установами, що видають сертифiкати генетичних, технологічних та якісних характеристик, що саме по вiдбиттю вiтринiту та товщинi пластичного шару і визначається марка вугілля. Також icнують пiдприємства, де вихiд летких речовин не спiвпадає з ДСТУ 3472 :2015, але сертифiкати виданi ТК - 92 або ВП,,УКРНДIВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ'' ДП,, НТЦ,, ВУГЛЕIННОВАЦIЯ'', і цi сертифiкати являются дiйсними, так як їх видавала офiцiйна (спеціально уповноважена) установа. Тому навiть є Пояснення вiд даних установ, що по виходу летких речовин не визначається марка вугілля!
Додатково зазначаємо, Декрет Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію», який встановлював обов’язковість норм ДСТУ наразі втратив чинність. Відповідно до ч. 2 ст. 23 Закону України «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Водночас ДСТУ 7146:2010 не визнано таким, що повинно застосовуватись обов’язково.
Враховуючи зазначене, порушень з боку Замовника не вбачається.
Дата відповіді:
15.07.2019 15:31