-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля камяне
Тверде паливо
Завершена
367 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 675.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 675.00 UAH
Період оскарження:
03.07.2019 10:06 - 26.08.2019 00:00
Скарга
Розгляд припинено
СКАРГА на рішення Максимільянівської сільської ради щодо встановлення в тендерній документації дискримінаційних вимог до учасників при проведенні процедури закупівлі - ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне ДГ (13-100)
Номер:
76de2e27144145a299c9dda267af58fa
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-03-000297-b.b8
Назва:
СКАРГА на рішення Максимільянівської сільської ради щодо встановлення в тендерній документації дискримінаційних вимог до учасників при проведенні процедури закупівлі - ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне ДГ (13-100)
Скарга:
Вих № 25/08/2019-1
Від 25.08.2019 року
Орган оскарження: Антимонопольний комітет України
Постійно діюча адміністративна колегія
Антимонопольного комітету України
з розгляду скарг про порушення
законодавства у сфері публічних
закупівель
вул. Митрополита Василя Липківського,45
м. Київ, 03680
Тел.: (044) 594-64-12
Факс: (044) 520-10-42
Найменування Замовника: Максимільянівська сільська рада
код ЄДРПОУ 05380378
85622, Україна, Донецька область,
Мар’їнський район,
с. Максимільянівка, вул. Жовтнева, 102
+380958595085 Факс: не відомий
e-mail: maxsovet@gmail.com
Суб’єкт оскарження: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО
«ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС»
код ЄДРПОУ 33124465
Місцезнаходження:
03194, м. Київ, Святошинський район,
вул. Зодчих, будинок 4, квартира 258
Тел.: +380958277223, +380971662151
e-mail: ugledarenergoplus@gmail.com
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-03-000297-b
Підстави подання скарги: порушення Замовником під час проведення
процедури закупівлі - ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне ДГ (13-100) ст. ст. 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині встановлення в тендерній документації дискримінаційних вимог до учасників
СКАРГА
на рішення Максимільянівської сільської ради щодо встановлення в тендерній документації дискримінаційних вимог до учасників при проведенні процедури закупівлі - ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне ДГ (13-100)
03 липня 2019 року Максимільянівською сільською радою (далі за текстом – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю - ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне ДГ (13-100) (ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-03-000297-b).
23 серпня 2019 року тендерним комітетом Замовника затверджена НОВА РЕДАКЦІЯ тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товару за предметом: ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне ДГ (13-100) (рішення засідання тендерного комітету № 35 від 22.08.2019 року) (далі за текстом – тендерна документація у новій редакції), яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua 23.08.2019 року о 09:04.
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» вважає, що тендерна документація у новій редакції у процедурі закупівлі - ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне ДГ (13-100) містить дискримінаційні вимоги до учасників, а отже складена та затверджена з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно якої одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників;
- ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до якої Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників;
Детально ознайомившись з вимогами тендерної документації у новій редакції у процедурі закупівлі - ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне ДГ (13-100) ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» вважає, що тендерна документація Замовника містить наступні дискримінаційні вимоги:
1. Згідно з Додатком 3 до тендерної документації у новій редакції учасник повинен надати:
- якщо учасник закуповує вугілля у виробника - спеціальний дозвіл на користування надрами та дозвіл на виконання підземних гірничих робіт, виданий виробникові вугілля (у вигляді кольорової скан-копії, зробленої з оригіналу документа, що містить мокру печатку уповноваженого органу). Дозволи повинні зберігати свою чинність протягом строку дії договору, укладеного за результатом закупівлі.
Ця вимога тендерної документації вже оскаржувалася ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» в даній процедурі закупівлі та рішенням органу оскарження від 07.08.2019 р. № 10813-р/пк-пз визнана дискримінаційною та замовника зобов’язано вести зміни до тендерної документації.
Замовником виконано рішення органу оскарження від 07.08.2019 р. № 10813-р/пк-пз та затверджена тендерна документація в новій редакції (протокол засідання тендерного комітету № 34 від 16.08.2019 р.) розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу 16.08.2019 р. о 10:57.
Проте Замовником повторно внесені зміни до тендерної документації 23 серпня 2019 року та в Додаток 3 повернута наступна вимога:
- якщо учасник закуповує вугілля у виробника - спеціальний дозвіл на користування надрами та дозвіл на виконання підземних гірничих робіт, виданий виробникові вугілля (у вигляді кольорової скан-копії, зробленої з оригіналу документа, що містить мокру печатку уповноваженого органу). Дозволи повинні зберігати свою чинність протягом строку дії договору, укладеного за результатом закупівлі.
Вважаємо вимогу щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції спеціального дозволу на користування надрами та дозволу на виконання підземних гірничих робіт дискримінаційними, оскільки:
І. Щодо спеціального дозволу на користування надрами:
Відповідно до п. 5 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого Постановою КМУ № 615 від 30.05.2011 р. дозволи надаються на такі види користування надрами:
- геологічне вивчення родовищ корисних копалин;
- геологічне вивчення, в тому числі дослідно-промислова розробка родовищ корисних копалин загальнодержавного значення;
- видобування корисних копалин;
- геологічне вивчення нафтогазоносних надр, у тому числі дослідно-промислова розробка родовищ, з подальшим видобуванням нафти, газу (промислова розробка родовищ);
- будівництво та експлуатація підземних споруд, не пов'язаних з видобуванням корисних копалин, у тому числі споруд для підземного зберігання нафти, газу та інших речовин і матеріалів, захоронення шкідливих речовин і відходів виробництва, скидання стічних вод;
- створення геологічних територій та об'єктів, що мають важливе наукове, культурне, санітарно-оздоровче значення (наукові полігони, геологічні заповідники, заказники, пам'ятки природи, лікувальні, оздоровчі заклади тощо);
- виконання робіт (здійснення діяльності), передбачених угодою про розподіл продукції.
Таким чином, п. 5 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого Постановою КМУ № 615 від 30.05.2011 р. містить ВИКЛЮЧНИЙ ПЕРЕЛІК випадків у яких надаються спеціальні дозволи на користування надрами.
Відповідно до п. 5 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого Постановою КМУ № 615 від 30.05.2011 р. спеціальні дозволи на користування надрами мають лише суб’єкти господарювання, які здійснюють видобування корисних копалин – в даному випадку рядового вугілля будь-якої марки фракцією 0-200 мм.
Предметом закупівлі є вугілля кам’яне марки ДГ фракція 13-100.
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» має прямі договірні відносини з виробником вугілля кам’яного марки ДГ (13-100) – ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІМПЕКС ФОРМ» (копія договору додається), яке не здійснює видобування корисних копалин, а здійснює сортування з вугілля кам’яного марки ДГ (0-200), яке закуповується ТОВ «ІМПЕКС ФОРМ» у суб’єктів господарювання, які здійснюють його видобування у вугілля кам’яне марки ДГ (13-100) за допомогою спеціальної установки.
Таким чином, виробник вугілля кам’яного марки ДГ (13-100) – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІМПЕКС ФОРМ» яке пропонується Замовнику ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» відповідно до п. 5 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого Постановою КМУ № 615 від 30.05.2011 р. НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ МАТИ спеціальний дозвіл на користування надрами, а отже виконати вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції спеціального дозволу на користування виробника вугілля кам’яного марки ДГ (13-100) – ТОВ «ІМПЕКС ФОРМ», ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» не зможе як і не зможе прийняти участь в даній закупівлі.
ІІ. Щодо дозволу на виконання підземних гірничих робіт.
Порядок та підстави видачі дозволів на виконання підземних гірничих робіт регулюється Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (далі за текстом – Порядок № 1107).
Згідно до п. 12 Додатку 2 до Порядку № 1107 підземні гірничі роботи належать до робіт підвищеної небезпеки на які відповідно до п. 6 Порядку № 1107 роботодавцеві надається дозвіл.
Проте, як зазначалося вище, предметом закупівлі є вугілля кам’яне марки ДГ фракція 13-100.
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» має прямі договірні відносини з виробником вугілля кам’яного марки ДГ (13-100) – ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІМПЕКС ФОРМ» (копія договору додається), яке не здійснює видобування корисних копалин, а отже НЕ ПРОВОДИТЬ ПІДЗЕМНІ ГІРНИЧІ РОБОТИ, а здійснює сортування (на поверхі землі) з вугілля кам’яного марки ДГ (0-200), яке закуповується ТОВ «ІМПЕКС ФОРМ» у суб’єктів господарювання, які здійснюють його видобування у вугілля кам’яне марки ДГ (13-100) за допомогою спеціальної установки.
Таким чином, виробник вугілля кам’яного марки ДГ (13-100), яке пропонується Замовнику ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІМПЕКС ФОРМ» відповідно до п. 6 Порядку № 1107 НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ МАТИ дозвіл на виконання підземних гірничих робіт , а отже виконати вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції спеціального дозволу на користування виробника вугілля кам’яного марки ДГ (13-100) – ТОВ «ІМПЕКС ФОРМ», ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» не зможе як і не зможе прийняти участь в даній закупівлі.
На підставі вищенаведеного, з метою усунення дискримінаційних вимог, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом виключення з неї вимоги щодо необхідності надання учасниками в складі тендерної пропозиції якщо учасник закуповує вугілля у виробника - спеціальний дозвіл на користування надрами та дозвіл на виконання підземних гірничих робіт, виданий виробникові вугілля (у вигляді кольорової скан-копії, зробленої з оригіналу документа, що містить мокру печатку уповноваженого органу). Дозволи повинні зберігати свою чинність протягом строку дії договору, укладеного за результатом закупівлі.
ІІ. Згідно з п. 3 Додатку 1 до тендерної документації у новій редакції учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надає копію посвідчення якості товару, видану виробником разом із копією залізничної накладної із зазначенням номеру вагону (або товарно-транспортної накладної), видаткової накладної та/або акту прийому-передачі, що підтверджують реалність отримання товару від виробника (постачальника), який у подальшому і було поставлено учасником іншим особам в рамках виконання аналогічного договору. Якщо в рамках виконання аналогічного договору учасник придбавав вугілля не у виробника, а у постачальника, то він повинен надати два пакети документів, сторонами за якими є виробник-постачальник та постачальник-учасник.
Ця вимога вже також була предметом оскарження ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» та Замовник самостійно виключив її з тендерної документації у редакції, затвердженій протоколом засідання тендерного комітету № 30 від 19.07.2019 р.
Проте Замовником повторно внесені зміни до тендерної документації 23 серпня 2019 року та в п. 3 Додаток 1 включена наступна вимога:
Учасник на підтвердження ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ надає копію посвідчення якості товару, видану виробником разом із копією залізничної накладної із зазначенням номеру вагону (або товарно-транспортної накладної), видаткової накладної та/або акту прийому-передачі, що підтверджують реалність отримання товару від виробника (постачальника), який у подальшому і було поставлено учасником іншим особам В РАМКАХ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ. Якщо в рамках виконання аналогічного договору учасник придбавав вугілля не у виробника, а у постачальника, то він повинен надати два пакети документів, сторонами за якими є виробник-постачальник та постачальник-учасник.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною з наступних підстав:
- при відвантаженні товару від виробника до учасника як залізничним, так і автомобільним транспортом в жодних документах не зазначається, що даний товар придбаний учасником для реалізації КОНКРЕТНОМУ ПОКУПЦЮ УЧАСНИКА, оскільки покупець учасника не є стороною договору між учасником та виробником, тому жодні документи (залізнична накладна, товарно-транспортна накладна) складені між учасником та виробником не зможуть підтвердити що конкретна партія товару (або частина партії) придбана саме для конкретного покупця учасника.
На підставі вищенаведеного, з метою усунення дискримінаційних вимог, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, а саме виключити з тендерної документації вимогу щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції на підтвердження ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ копію посвідчення якості товару, видану виробником разом із копією залізничної накладної із зазначенням номеру вагону (або товарно-транспортної накладної), видаткової накладної та/або акту прийому-передачі, що підтверджують реалність отримання товару від виробника (постачальника), який у подальшому і було поставлено учасником іншим особам В РАМКАХ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ. Якщо в рамках виконання аналогічного договору учасник придбавав вугілля не у виробника, а у постачальника, то він повинен надати два пакети документів, сторонами за якими є виробник-постачальник та постачальник-учасник
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. На строк до винесення рішення за скаргою призупинити процедуру відкритих торгів, які проводяться Максимільянівською сільською радою за предметом закупівлі - ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне ДГ (13-100).
3. Встановити наявність порушень Максимільянівською сільською радою порядку проведення процедури закупівлі - ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне ДГ (13-100).
4. Прийняти рішення, яким зобов’язати Максимільянівську сільську раду усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації за предметом закупівлі - ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне ДГ (13-100) викладені в даній скарзі.
ДОДАТОК:
1. Оригінал платіжного доручення в електронній формі № 503 від 25.08.2019 р.
2 Сканований з оригіналу Статут ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» у новій редакції зі змінами, затверджений рішенням засновника від 31.12.2005 р. (у якому зазначена назва підприємства на українській та російській мові, повноваження директора).
3. Скановані з оригіналу зміни до Статуту ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС», затверджені рішенням засновника № 4 від 09.12.2014 р.
4. Сканована копія електронного витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань від 25.11.2017 р.
5. Сканована копія сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик № 147, власником якого є ТОВ «ІМПЕКС ФОРМ».
6. Сканована копія договору поставки № 1 від 02.05.2019 р.
Директор
ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА
«ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» В.Ф. Пилипенко
Пов'язані документи:
Учасник
- АМКУ Максимильяновка 2 на портал.pdf 25.08.2019 17:52
- Скан-копія платіжного доручення 25.08.2019 17:53
- рішення від 29.08.2019 № 11981 .pdf 30.08.2019 02:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.08.2019 17:53
Опис причини скасування:
Повторно детально ознайомившись вимогами тендерної документації у новій редакції Скаржник прийщов до висновку що тендерна документація у новій редакції не містить дискримінаційних вимог, а отже вимоги скарги є безпідставними
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
26.08.2019 21:05
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
30.08.2019 02:17
Вимога
Вирішена
РЕКОМЕНДАЦІЯ 3
Номер:
3ce9704f245c409aad950fa67a3a8875
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-03-000297-b.b7
Назва:
РЕКОМЕНДАЦІЯ 3
Вимога:
Пропонуємо включити наступну вимогу до складу тендерної документації:
Учасник повинен у складі своєї пропозиції надати лист від виробника, у якому останній зазначає місце видобування вугілля та басейн видобування. У листі повинно бути посилання на номер даної закупівлі (ідентифікатор закупівлі).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.08.2019 00:17
Вирішення:
Внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
РЕКОМЕНДАЦІЯ 2
Номер:
5e029ac0737a4b1596fc949bfa263792
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-03-000297-b.b6
Назва:
РЕКОМЕНДАЦІЯ 2
Вимога:
Ознайомившись з умовами закупівлі, пропонуємо вам свої рекомендації, які слід відобразити в тендерній документації.
Так, з метою підтвердження реальності факту виконання аналогічного договору та реальності походження вугілля за аналогічним договором слід внести наступну вимогу у тендерну документації:
Учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надає копію посвідчення якості товару, видану виробником разом із копією залізничної накладної із зазначенням номеру вагону (або товарно-транспортної накладної), видаткової накладної та/або акту прийому-передачі, що підтверджують реальність отримання товару від виробника (постачальника), який у подальшому і було поставлено учасником іншим особам в рамках виконання аналогічного договору. Якщо в рамках виконання аналогічного договору учасник придбавав вугілля не у виробника, а у постачальника, то він повинен надати два пакети документів, сторонами за якими є виробник-постачальник та постачальник-учасник.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.08.2019 00:16
Вирішення:
Внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
ПРОПОЗИЦІЯ
Номер:
dac138a2fa1548dca15f942018057dd8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-03-000297-b.b5
Назва:
ПРОПОЗИЦІЯ
Вимога:
Якщо учасник закуповує вугілля у власника сертифікату або у виробника, який не є суб'єктом господарювання,а лише збагачує вугілля або сортує (переробляє) за допомогою розсівної установки (або іншого способу), то даний учасник повинен надати дозволи від суб'єкта господарювання, на видобуту саме марку вугілля (в даному випадку марка ДГ) також договір з специфікацією та ціною ,та об'ємом між суб'єктом господарювання та власником сертифікату (переробником) на закупівлю вугілля. також власник повинен надати дозвіл або ліцензію на розсів (збагачення,сортування) марки вугілля, що була закуплена у офіційного суб'єкта господарювання. також власник сертифікату(переробник) повинен надати документ, що підтверджує ситофракційний аналіз виходу марки дг 13-100 на об'єм не менший ніж потребує замовник з іншої фракції вугілля (дгр 0-200,дгр 0-100 тощо), а також посвідчення якості та протокол випробувань (по можливості) видане суб'єктом господарювання на партію вугілля ,що закуповулася власником сертифікату (переробником) тому що більшість учасників закуповують вугілля , у постачальників , а потім у замовника виникають питання щодо низької якості(зольності,вологи та теплоти згоряння) або зовсім вугілля не горить. А головне що реальність виробленого вугілля не існує. ТАКИМ ЧИНОМ ПРОСИМО ВАС ВНЕСТИ ЗМІНИ ЩОДО РЕАЛЬНОСТІ ПОХОДЖЕННЯ ВУГІЛЛЯ , ТАК ЯК ВИ ЗАКУПОВУЄТЕ ВУГІЛЛЯ ЗА БЮДЖЕТНІ КОШТИ І НЕ МОЖЕТЕ РИЗИКУВАТИ ЩОДО ПОСТАВКИ НЕ ЯКІСНОГО ВУГІЛЛЯ. ТАКИМ ЧИНОМ ЗАМОВНИК НЕ СТАВИТЬ УЧАСНИКА В ЗАЛЕЖНІСТЬ ВІД ВИРОБНИКА, ТАК ЯК УЧАСНИК МОЖЕ ЗАКУПОВУВАТИ ВУГІЛЛЯ ЯК У ВИРОБНИКА (СУБ'ЄКТА ГОСПОДАРЮВАННЯ) ТАК І У ПОСЕРЕДНИКА(ВЛАСНИКА СЕРТИФІКАТУ, ПЕРЕРОБНИКА).ЯКЩО УЧАСНИК ОФІЦІЙНО ЗАКУПОВУЄ ВУГІЛЛЯ , ЯКЕ ВИРОБЛЯЄ(ВИДОБУВАЄ) СУБ'ЄКТ ГОСПОДАРЮВАННЯ, ТО НАДАТИ ДАНІ ДОКУМЕНТИ,ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ЛЕГАЛЬНЕ ПОХОДЖЕННЯ ВУГІЛЛЯ , РЕАЛЬНУ ЯКІСТЬ ТОВАРУ ЗОВСІМ НЕ ВАЖКО!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.08.2019 00:15
Вирішення:
Внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на рішення Максимільянівської сільської ради щодо встановлення в тендерній документації дискримінаційних вимог до учасників при проведенні процедури закупівлі - ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне ДГ (13-100)
Номер:
c43725ac170a4052ac2cbc9bda7bc495
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-03-000297-b.a4
Назва:
СКАРГА на рішення Максимільянівської сільської ради щодо встановлення в тендерній документації дискримінаційних вимог до учасників при проведенні процедури закупівлі - ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне ДГ (13-100)
Скарга:
Вих № 17/07/2019-1
Від 17.07.2019 року
Орган оскарження: Антимонопольний комітет України
Постійно діюча адміністративна колегія
Антимонопольного комітету України
з розгляду скарг про порушення
законодавства у сфері публічних
закупівель
вул. Митрополита Василя Липківського,45
м. Київ, 03680
Тел.: (044) 594-64-12
Факс: (044) 520-10-42
Найменування Замовника: Максимільянівська сільська рада
код ЄДРПОУ 05380378
85622, Україна, Донецька область,
Мар’їнський район,
с. Максимільянівка, вул. Жовтнева, 102
+380958595085 Факс: не відомий
e-mail: maxsovet@gmail.com
Суб’єкт оскарження: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО
«ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС»
код ЄДРПОУ 33124465
Місцезнаходження:
03194, м. Київ, Святошинський район,
вул. Зодчих, будинок 4, квартира 258
Тел.: +380958277223, +380971662151
e-mail: ugledarenergoplus@gmail.com
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-03-000297-b
Підстави подання скарги: порушення Замовником під час проведення
процедури закупівлі - ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне ДГ (13-100) ст. ст. 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині встановлення в тендерній документації дискримінаційних вимог до учасників
СКАРГА
на рішення Максимільянівської сільської ради щодо встановлення в тендерній документації дискримінаційних вимог до учасників при проведенні процедури закупівлі - ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне ДГ (13-100)
03 липня 2019 року Максимільянівською сільською радою (далі за текстом – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю - ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне ДГ (13-100) (ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-03-000297-b).
01 липня 2019 року тендерним комітетом Замовника затверджена тендерна документація
щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товару за предметом: ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне ДГ (13-100) (рішення засідання тендерного комітету № 27 від 01.07.2019 року) (далі за текстом – тендерна документація), яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua 03.07.2019 року о 10:06.
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» вважає, що тендерна документація Замовника у процедурі закупівлі - ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне ДГ (13-100) містить дискримінаційні вимоги до учасників, а отже складена та затверджена з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно якої одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників;
- ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до якої Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників;
Детально ознайомившись з вимогами тендерної документації Замовника у процедурі закупівлі - ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне ДГ (13-100) ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» вважає, що тендерна документація Замовника містить наступні дискримінаційні вимоги:
1. Відповідно до п. 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник на підтвердження наявності обладнання та матеріально – технічної бази повинен надати в складі тендерної пропозиції паспорт на ваги, в якому повинна стояти відмітка про дату проходження повірки, у відповідності до норм чинного законодавства України. Така дата повірки не повинна бути прострочена.
Проте, відповідно до підпункту 1 п. 3 розділу ІV Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 193 від 08.02.2016 р., зареєстрованого в Міністерстві юстиції України за № 278/28408 від 24.02.2016 р. позитивні результати періодичної, позачергової повірок та повірки після ремонту засобу вимірювальної техніки (далі – ЗВТ) засвідчують відбитком повірочного тавра на ЗВТ чи записом з відбитком повірочного тавра у відповідному розділі експлуатаційних документів та/АБО ОФОРМЛЮЮТЬ СВІДОЦТВО ПРО ПОВІРКУ ЗВТ ЗА ФОРМОЮ ЗГІДНО З ДОДАТКОМ 2 до цього Порядку
Таким чином, повірка вагового обладнання може бети оформлена не тільки шляхом внесення запису в експлуатаційні документи, але й шляхом видачі відповідного свідоцтва.
Наше підприємство має повірений засіб вимірювальної техніки (ЗВТ), результати якого оформлені САМЕ СВІДЦТВОМ ПРО ПОВІРКУ ЗАСОБУ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ, яке не є простроченим, але не може взяти участь в даній закупівлі у зв’язку з встановленням Замовником у тендерній документації вимоги, що повірка вагового обладнання може бути підтверджена виключно записом в паспорті на ваги.
На підставі вищенаведеного, з метою усунення дискримінаційних вимог, просимо зобов’язати Замовника внести зміни в тендерну документації шляхом додавання пункту, що повірка вагового обладнання може бути підтверджена також шляхом надання учасником в складі тендерної пропозиції чинного свідоцтва про повірку вагового обладнання.
2. Відповідно до п. 3 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів.
Згідно з п. 3 Додатку 1 до тендерної документації учасники для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів повинні надати:
- не менше трьох договір, актів прийому-передачі, видаткових накладних
Проте, згідно з п. 3 Додатку 1 до тендерної документації аналогічним є той договір, який укладений ІЗ БЮДЖЕТНОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ, ТОБТО ПІДПРИЄМСТВОМ, УСТАНОВОЮ, ОРГАНІЗАЦІЄЮ, ЯКА ЗДІЙСНЮВАЛА РОЗРАХУНОК ЗА ПОСТАВЛЕНЕ ВУГІЛЛЯ ЗА БЮДЖЕТНІ КОШТИ (КОШТИ ДЕРЖАВНОГО ТА/АБО МІСЦЕВИХ БЮДЖЕТІВ).
Окрім цього, аналогічним є той договір, предмет якого є ідентичним даному предмету закупівлі, В ЧАСТИНІ МАРКИ ТА ФРАКЦІЇ ВУГІЛЛЯ.
Вважаємо вимогу щодо надання на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів виключно договорів, укладених з бюджетними установами дискримінаційною, оскільки:
- учасник може не мати досвіду поставки товару на бюджетний сектор економіки, але мати позитивний досвід поставки на комерційний сектор економіки та різниці в поставці вугілля на бюджетний або комерційний сектор економіки жодної немає, оскільки в обох випадках необхідно здійснювати постачання якісного товару та поставляти його в строки, встановлені договором;
- навіть маючи досвід поставки саме на бюджетний сектор економіки саме 3 договорів не за всіма ними підписується на підтвердження виконання договору і акти прийому-передачі, і видаткові накладні, а підписується лише один з даних документів;
По – друге, вважаємо вимогу щодо надання на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів лише договорів на поставку вугілля марки ДГ (13-100) у кількості 3 штук також дискримінаційною, оскільки наше підприємство має досвід поставки вугілля інших марок, яке може бути підтверджено як вимагає Замовник і актами прийому – передачі, і і видатковими накладними, та не має досвіду поставки вугілля кам’яного марки ДГ (13-100) у кількості 3 виконаних договорів, яке може бути підтверджено і актами прийому – передачі, і видатковими накладними, але має можливість поставляти вугілля кам’яне марки ДГ (13-100) маючи прямі договірні відносини з виробником.
На підставі вищенаведеного, з метою усунення дискримінаційних вимог, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити з неї вимоги щодо можливості надання в складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів лише договори, укладені з бюджетними установами та виключно договори на поставку вугілля кам’яного марки ДГ 13-100.
3. Відповідно до п. 3 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів.
Згідно з п. 3 Додатку 1 до тендерної документації учасники для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів повинні надати:
- не менше трьох договір, актів прийому-передачі, видаткових накладних.
Акт прийому-передачі та видаткова накладна є ІДЕНТИЧНИМИ первинними документами, які підтверджують факт прийому – передачі товару за договором, але чинне законодавство не містить вимоги щодо обов’язкового складання за ВСІМА ДОГОВОРАМИ, що укладаються на території України як акту прийому-передачі, так і видаткової накладної. В більшості випадків на підтвердження факту передачі товару сторонами договору складається один з первинних документів: або видаткова накладна, або акт прийому – передачі (це стосується і нашого підприємства).
На підставі вищенаведеного, з метою усунення дискримінаційних вимог, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації в частині можливості надання учасниками на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору або акту прийому – передачі, або видаткової накладної.
4. Відповідно до п. 3 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів.
Згідно з п. 3 Додатку 1 до тендерної документації учасники для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів повинні надати:
Копію посвідчення якості товару ,видану виробником разом із копією залізничної накладної (з зазначенням номеру вагону) , видаткову накладну та акт прийому-передачі або інформацією про автотранспорт , яким здійснювалось постачання саме з тієї партії.( товаро-транспортна накладна) підписана виробником та покупцем ,з якої надається копія аналогічного договору(ів) та посвідчення якості вугілля кам`яне ,що складає предмет закупівлі за таким аналогічним договором, де відповідно учасник зобов`язаний фігурувати як одержувач або відправник або власник ,що дає можливість встановити ,що даний документ безпосередньо стосується учасника закупівлі та в якому такий учасник зазначений як сторона.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною з наступних підстав:
- при відвантаженні товару від виробника до учасника як залізничним, так і автомобільним транспортом в жодних документах не зазначається, що даний товар придбаний учасником для реалізації КОНКРЕТНОМУ ПОКУПЦЮ УЧАСНИКА, оскільки покупець учасника не є стороною договору між учасником та виробником, тому жодні документи (залізнична накладна, товарно-транспортна накладна) складені між учасником та виробником не зможуть підтвердити що конкретна партія товару (або частина партії) придбана саме для конкретного покупця учасника.
На підставі вищенаведеного, з метою усунення дискримінаційних вимог, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, а саме виключити з тендерної документації вимогу щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору копію посвідчення якості товару ,видану виробником разом із копією залізничної накладної (з зазначенням номеру вагону) , видаткову накладну та акт прийому-передачі або інформацією про автотранспорт , яким здійснювалось постачання саме з тієї партії.( товаро-транспортна накладна) підписана виробником та покупцем ,з якої надається копія аналогічного договору(ів) та посвідчення якості вугілля кам`яне ,що складає предмет закупівлі за таким аналогічним договором , де відповідно учасник зобов`язаний фігурувати як одержувач або відправник або власник ,що дає можливість встановити ,що даний документ безпосередньо стосується учасника закупівлі та в якому такий учасник зазначений як сторона.
5. Згідно з Додатком 3 до тендерної документації якісні характеристики товару повинні відповідати наступним критеріям:
№ з/п Марка вугілля Зольність, % Вологість, % Нижча теплота згоряння Вихід летких речовин
1 ДГ 13-100 не більше 14 не більше 14 5500 кКал/кг 44-47%
Вважаємо вимогу щодо визначення якісного показника нижчої теплоти згорання вугілля кам’яного марки ДГ (13-100) на рівні 5500ккал/кг дискримінаційною, оскільки участь у процедурі закупівлі зможуть прийняти лише ті учасники, які пропонують Замовнику вугілля кам’яне марки ДГ (13-100) з нижчою теплотою згорання 5500 ккал/кг (НЕ БІЛЬШЕ, НЕ МЕНШЕ).
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» має можливість запропонувати Замовнику вугілля кам’яне марки ДГ (13-100) з нижчою теплотою згорання більше ніж 5500 ккал/кг, тобто з більш високими якісними показниками, більш якісне вугілля, але зважаючи на вищевикладені вимоги Замовника щодо значення нижчої теплоти згорання тендерна пропозиція Скаржника буде відхилена Замовником як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Крім того, ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб» для вугілля кам’яного марки ДГ (13-100) нижча теплота згорання становить НЕ МЕНШЕ 5500 ккал/кг.
На підставі вищенаведеного, з метою усунення дискримінаційних вимог, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити якісні вимоги до вугілля кам’яного марки ДГ (13-100) щодо нижчої теплоти згорання – «НЕ МЕНШЕ 5500 ккал/кг».
6. Згідно з Додатком 3 до тендерної документації якісні характеристики товару повинні відповідати наступним критеріям:
№ з/п Марка вугілля Зольність, % Вологість, % Нижча теплота згоряння Вихід летких речовин
1 ДГ 13-100 не більше 14 не більше 14 5500 кКал/кг 44-47%
Вважаємо вимогу щодо визначення якісного показника виходу летких речовин вугілля кам’яного марки ДГ (13-100) на рівні 44-47 % дискримінаційною:
- оскільки згідно ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація» для марки вугілля ДГ (довгополум’яне, газове) вихід летких речовин становить від 35 % до 44 % та згідно п. 3.1 ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація» САМЕ ЗА ВИХОДОМ ЛЕТКИХ РЕЧОВИН визначається марка вугілля.
- Якщо вихід летких речовин у вугілля що пропонується учасником ДОРІВНЮЄ або ПЕРЕВИЩУЄ показник 44 % це вже не вугілля марки ДГ (згідно ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація»)
- Скаржник має можливість запропонувати Замовнику вугілля кам’яне марки ДГ (13-100) з виходом летких речовин 41,1 %, що відповідає вимогам ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація»)
На підставі вищенаведеного, з метою усунення дискримінаційних вимог, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та визначити якісні вимоги до вугілля кам’яного марки ДГ (13-100) щодо виходу летких речовин згідно з вимогами ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація» - від 35 % до 44 %.
7. Згідно з Додатком 3 до тендерної документації виробник повинен мати СПЕЦІАЛЬНИЙ ДОЗВІЛ НА КОРИСТУВАННЯ НАДРАМИ ТА ДОЗВІЛ НА ВИКОНАННЯ ПІДЗЕМНИХ ГІРНИЧИХ РОБІТ, наданий Державною службою з питань праці. На підтвердження цього, учасник надає у складі своєї пропозиції відповідні дозволи (у вигляді кольорової скан-копії, зробленої з оригіналу документа, що містить мокру печатку уповноваженого органу), на яких повинно бути позначення, що вони надані учаснику для участі у закупівлі. Дозволи повинні зберігати свою чинність протягом строку дії договору, укладеного за результатом закупівлі.
Вважаємо вимогу щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції спеціального дозволу на користування надрами та дозволу на виконання підземних гірничих робіт дискримінаційними, оскільки зазначені дозволи мають ВИКЛЮЧНО підприємства, які здійснюють добування РЯДОВОГО ВУГІЛЛЯ (фракція 0-200).
Предметом закупівлі є вугілля кам’яне марки ДГ фракція 13-100 виробництво якого здійснюють збагачувальні фабрики, які згідно законодавства НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ мати СПЕЦІАЛЬНИЙ ДОЗВІЛ НА КОРИСТУВАННЯ НАДРАМИ ТА ДОЗВІЛ НА ВИКОНАННЯ ПІДЗЕМНИХ ГІРНИЧИХ РОБІТ, а отже надати вище вказані документи від ВИРОБНИКА вугілля кам’яного марки ДГ (13-100) (збагачувальної фабрики) жоден учасник не зможе.
На підставі вищенаведеного, з метою усунення дискримінаційних вимог, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом виключення з неї вимоги щодо необхідності надання учасниками в складі тендерної документації спеціального дозволу на користування надрами та дозволу на виконання підземних гірничих робіт виданих виробникові Державною службою з питань праці (у вигляді кольорової скан-копії, зробленої з оригіналу документа, що містить мокру печатку уповноваженого органу), на яких повинно бути позначення, що вони надані учаснику для участі у закупівлі.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. На строк до винесення рішення за скаргою призупинити процедуру відкритих торгів, які проводяться Максимільянівською сільською радою за предметом закупівлі - ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне ДГ (13-100).
3. Встановити наявність порушень Максимільянівською сільською радою порядку проведення процедури закупівлі - ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне ДГ (13-100).
4. Прийняти рішення, яким зобов’язати Максимільянівську сільську раду усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації за предметом закупівлі - ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне ДГ (13-100) викладені в даній скарзі.
ДОДАТОК:
1. Оригінал платіжного доручення в електронній формі № 377 від 17.07.2019 р.
2 Сканований з оригіналу Статут ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» у новій редакції зі змінами, затверджений рішенням засновника від 31.12.2005 р. (у якому зазначена назва підприємства на українській та російській мові, повноваження директора).
3. Скановані з оригіналу зміни до Статуту ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС», затверджені рішенням засновника № 4 від 09.12.2014 р.
4. Сканована копія електронного витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань від 25.11.2017 р.
Директор
ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА
«ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» В.Ф. Пилипенко
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ Максимильяновка.pdf 17.07.2019 18:04
- Скан-копія платіжного доручення 17.07.2019 18:04
- рішення від 22.07.2019 № 9808 + лист Замовнику.pdf 22.07.2019 20:07
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 17.07.2019 № UA-2019-07-03-000297-b.a4.pdf 05.08.2019 20:47
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.08.2019 № 10813.pdf 08.08.2019 17:58
- рішення від 07.08.2019 № 10813.pdf 12.08.2019 20:34
- Відповідь.PDF 29.07.2019 16:05
- Відповідь.docx 29.07.2019 16:05
- Тендерна_документацiя_нова 16.08.2019.doc 16.08.2019 10:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.07.2019 18:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.08.2019 20:34
Дата виконання рішення Замовником:
16.08.2019 11:01
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення АМКУ №10813-р/рк-пз від 07.08.2019р. внесені зміни до тендерної документації.
Вимога
Вирішена
вимога щодо усунення дискримінаційних вимог з тпендерної документації
Номер:
70f3eb51e18345abaed8d5d94e027e50
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-03-000297-b.c3
Назва:
вимога щодо усунення дискримінаційних вимог з тпендерної документації
Вимога:
Згідно зі ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників.
Крім того, відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Але тендерна документація Замовника на закупівлю вугілля кам’яного марки ДГ (13-100) містить дискримінаційні вимоги, а саме:
Відповідно до п. 3 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів.
Аналогічним є той договір, який укладений ІЗ БЮДЖЕТНОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ, ТОБТО ПІДПРИЄМСТВОМ, УСТАНОВОЮ, ОРГАНІЗАЦІЄЮ, ЯКА ЗДІЙСНЮВАЛА РОЗРАХУНОК ЗА ПОСТАВЛЕНЕ ВУГІЛЛЯ ЗА БЮДЖЕТНІ КОШТИ (КОШТИ ДЕРЖАВНОГО ТА/АБО МІСЦЕВИХ БЮДЖЕТІВ).
Окрім цього, аналогічним є той договір, предмет якого є ідентичним даному предмету закупівлі, В ЧАСТИНІ МАРКИ ТА ФРАКЦІЇ ВУГІЛЛЯ.
Вважаємо вимогу щодо надання на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів виключно договорів, укладених з бюджетними установами дискримінаційною, оскільки підприємство може не мати досвіду поставки товару на бюджетний сектор економіки, але мати позитивний досвід поставки на комерційний сектор економіки (як у випадку з нашим підприємством) та різниці в поставці вугілля на бюджетний або комерційний сектор економіки жодної немає.
По – друге, вважаємо вимогу щодо надання на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів лише договорів на поставку вугілля марки ДГ (13-100) у кількості 3 штук також дискримінаційною, оскільки наше підприємство має досвід поставки вугілля інших марок, та не має досвіду поставки вугілля кам’яного марки ДГ (13-100) у кількості 3 виконаних договорів, але має можливість його поставляти маючи прямі договірні відносини з виробником.
На підставі вищенаведеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити з неї вимоги щодо можливості надання в складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів лише договорів, укладених з бюджетними установами та виключно договорів на поставку вугілля кам’яного марки ДГ 13-100
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.07.2019 09:54
Вирішення:
Вашу вимогу задоволено частково, відповідні зміни внесено до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
вимога щодо усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації
Номер:
0d284e2231c7402485989387c74da85f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-03-000297-b.b2
Назва:
вимога щодо усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації
Вимога:
Згідно зі ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників.
Крім того, відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Але тендерна документація Замовника на закупівлю вугілля кам’яного марки ДГ (13-100) містить дискримінаційні вимоги, а саме:
Відповідно до п. 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати паспорт на ваги, в якому повинна стояти відмітка про дату проходження повірки, у відповідності до норм чинного законодавства України.
Проте, відповідно до підпункту 1 п. 3 Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів позитивні результати періодичної, позачергової повірок та повірки після ремонту ЗВТ засвідчують відбитком повірочного тавра на ЗВТ чи записом з відбитком повірочного тавра у відповідному розділі експлуатаційних документів та/АБО ОФОРМЛЮЮТЬ СВІДОЦТВО ПРО ПОВІРКУ ЗВТ ЗА ФОРМОЮ ЗГІДНО З ДОДАТКОМ 2 до цього Порядку
Таким чином, повірка вагового обладнання може бети оформлена не тільки шляхом внесення запису в експлуатаційні документи, але й шляхом видачі відповідного свідоцтва.
Наше підприємство має повірений засіб вимірювальної техніки (ЗВТ), результати якого оформлені САМЕ СВІДЦТВОМ ПРО ПОВІРКУ ЗАСОБУ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ.
На підставі вищенаведеного, вимагаємо внести зміни в тендерну документації шляхом додавання пункту, що повірка вагового обладнання може бути підтверджена свідоцтвом про повірку вагового обладнання.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.07.2019 09:35
Вирішення:
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Надання учасниками паспорту на ваги, в якому повинна стояти відмітка про дату проходження повірки, у відповідності до норм чинного законодавства України є вимогою, яка дозволяє Замовникові переконатися що замовник отримає саме ту кількість вугілля, яку вказано в тендерній документації, оскільки власного вагового обладнання Замовник не має. У випадку якщо повірка вагового обладнання буде оформлена не шляхом внесення запису в експлуатаційні документи, а шляхом видачі відповідного свідоцтва – це не буде підставою для дискримінації учасника. Враховуючи вищенаведене жодних порушень з боку замовника немає. Натомість замовник навпаки прописав такі умови закупівлі, які дозволять на умовах вільної конкуренції придбати якісний товар, товар, що має реальність свого походження, при цьому ще і заощадивши бюджетні кошти, оскільки під час закупівлі застосовується аукціон.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Тендерна документація
Номер:
87810c7851b6429496bf7250b02a3782
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-03-000297-b.b1
Назва:
Тендерна документація
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно додатку 3 до Тендерної документації …»Якщо учасник є виробником, то він надає лист-довідку із зазначенням місцезнаходження шахти, дозволи на проведення підземних гірничих робіт та дозвіл на користування надрами , та документ, що підтверджує знаходження вугілля на складі, в обсягах визначених даною закупівлею «Виробник повинен надати спеціальний дозвіл на користування надрами та дозвіл на виконання підземних робіт, наданий Держаною службою з питань праці,»…
Складається питання, навіщо Замовнику ці документи третіх осіб, які взагалі не впливають на якість та поставку товару(вугілля) до замовника. До уваги Замовника, шахта є виробником вугільної продукції, а торгівельну марку,що до предмету закупівлі вугілля кам`яне ДГ 13-100 виробляє – збагачувальна фабрика ,яка працює згідно ДСТУ 7146:2010. Документи які засвідчують якість вугілля передбачені у ДСТУ 7146:2010, а саме документ: Сертифікат генетичних технологічних та якісних характеристик.
Наведені ваші вимоги дають чітко зрозуміти, що Замовник підігруєте конкретному учаснику, тим самим дискримінуєте інших учасників торгів.
Вимагати спеціальні дозволи на користування надрами та дозволи на виконання підземних робіт, не в компетенції Замовника,ці повноваження Держаної служби з питань праці, а не сільської ради, та до того, такі документи у фабрик взагалі відсутні.
Ці питання вже неодноразово були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, яка в свою чергу визнавала цю вимогу дискримінаційної і зобов'язувала Замовників торгів внести відповідні зміни до Документації.
Схаменіться та внесіть відповідні зміни до тендерної документації, які відповідають ДСТУ 7146:2010 та не суперечать Законодавству України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до Замовника 10.07.2019 12:17
Дата подачі:
10.07.2019 12:18
Вирішення:
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Надання дозволів учасниками є вимогою, яка дозволяє замовникові переконатися у реальності походження вугілля. У тому, що його дійсно було придбано у виробника та як наслідок ті технічні і якісні характеристики, які зазначені у документах виробника (сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик) властиві вугіллю, яке пропонується учасником.
Твердження стосовно того, що до виключної компетенції Держаної служби з питань праці належить можливість вимоги є помилковим. Оскільки замовник може вимагати надання спеціальних дозволів, які видаються виробникові, якщо такі документи зможуть підтвердити якість та походження вугілля. В даному випадку такі документи підтверджують саме походження вугілля.
Враховуючи вищенаведене жодних порушень з боку замовника немає. Натомість замовник навпаки прописав такі умови закупівлі, які дозволять на умовах вільної конкуренції придбати якісний товар, товар, що має реальність свого походження, при цьому ще і заощадивши бюджетні кошти, оскільки під час закупівлі застосовується аукціон. Якщо учасник закуповує вугілля у Збагачувальної фабрики, то вiн повинен надати договір мiж виробником (шахтою) та збагачувальною фабрикою з специфiкацiєю та цiною. В специфiкацiї повинна бути марка вугілля, об’єм та цiна, а також сертифiкати генетичних, технологічних та якісних характеристик ВIД ВУГЛЕДОБУВАЮЧОГО ПIДПРИЕМСТВА(ШАХТИ). Також учасник повинен надати документ, в якому показаний ситофракцiйний аналiз на збагачення даного вугілля та певний вiдсоток виходу даної фракцiї, що потребує Замовник. Також посвiдчення якостi вiд виробника (шахти) до переробника (Збагачувальна фабрика), протокол випробувань. Пicля збагачення учасник повинен надати у складі пропозиції посвiдчення якостi на об’єм не меньший нiж потребує Замовник, яке видане виробником(фабрикою), а не незалежною лабораторiєю, протокол випробувань з показниками не гiршими нiж потребуе Замовник, а також документ де вказано, що даний сорт вугілля вироблено з партiї, яка постачалася виробником (шахтою) згідно даного договору. На ОФIЦIЙНИХ ФАБРИКАХ Є ЦI ДОЗВОЛИ, ТОМУ В ДАНIЙ CИТУАЦII УЧАСНИК ПОВИНЕН НАДАТИ ДОЗВОЛИ I ВIД ШАХТИ (У ЯКОI ЦI ДОЗВОЛИ ICНУЮТЬ) I ВIД ЗБАГАЧУВАЛЬНОI ФАБРИКИ. В ДАНIЙ СИТУАЦII ЗАМОВНИК ХОЧЕ ВIДСЛIДКУВАТИ ПОХОДЖЕННЯ ДАНОГО ВУГIЛЛЯ, А ДЕ ДАНИЙ СОРТ БУВ ВИГОТОВЛЕНИЙ, I ДЕ ДАНА МАРКА БУЛА ДОБУТА.
Статус вимоги:
Відхилено