-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Торфобрикет
Торги відмінено
667 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 335.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 335.00 UAH
Період уточнення:
20.06.2019 14:31 - 06.07.2019 00:00
Відповідь надана
Дискримінація та грубе порушення проведення закупівель.
Номер:
47877e1b9bd64866854b6c298381ded9
Дата опублікування:
27.06.2019 11:47
Опис:
Уважно вивчивши тендерну документацію замовника про повторне проведення закупівлі товару в червні 2019 за кодом ДК 021:2015– 09110000-3 – Тверде паливо (торфобрикет) 290 т № UA-2019-06-20-001005-b за умови низки дискримінаційних вимог вбачається, що все це зроблено штучно задля усунення конкуренції та відміни оголошених тендерів і як наслідок закупівлі товару шляхом проведення переговорної процедури у виробника чи окремого учасника.
Аналізуючи закупівлі торфу у 2018 році навіть неосвідченим спеціалістам видно порушення та дискримінацію в проведенні закупівель, до того ж замовник провівши дві процедури № UA-2018-10-17-001298-a та № UA-2018-11-05-000532-a, в одній (першій) з яких приймало участь 2 учасники не мав право проводити переговорну процедуру № UA-2018-11-30-001409-a згідно Пункту 4 cт. 35 Закону, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, на тій підставі, що недостатня кількість учасників була тільки в одному тендері.
Відміна закупівлі з підстав відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом не рахується як підстава в розумінні п.4.ст.35 Закону.
Це грубе порушення законодавства мають дослідити та кваліфікувати належним чином компетентні органи а також перевірити наскільки учасник який жодного разу не приймав участь у цих двох тендерах та з котрим провели переговорну процедуру ФОП Прикін Віктор Михайлович має в наявності заявлені та неіснуючі в природі документи щодо якості товару, а саме:
1. Копію сертифікату* генетичних, технологічних та якісних характеристик на продукцію (торфобрикет), що становить предмет закупівлі за даними торгами, який виданий Технічним комітетом України з стандартизації ТК 92 (або іншою установою уповноваженою по сертифікації торфобрикету), і який посвідчений мокрою печаткою безпосереднього виробника торфобрикету або його представником (дилером, дистриб’ютором, постачальником, продавцем). Сертифікат повинен бути дійсним на момент розкриття тендерних пропозицій. В сертифікаті обов’язково має бути зазначено коли він виданий та термін (строк), до якого він дійсний
Щодо Технічного комітету України з стандартизації ТК 92, яке перебуває в стані припинення та не проводить випробувань на такий вид продукції. Просимо внести зміни в тендерну документацію затверджену Рішенням тендерного комітету №42 від «20»червня 2019 року, та взагалі видалити умови щодо надання такого документу.
2. Друга дискримінаційна вимога щодо надання учасником оригіналу протоколу випробувань торфобрикету, який підтверджує відповідні показники якості вимогам замовника згідно цієї документації, виданого в 2019 році незалежною лабораторією, яка акредитована національним агентством по акредитації України, відповідно до вимог стандарту ISO 17025 разом з копією атестату акредитації, і який посвідчений мокрою основною печаткою безпосереднього власника атестату та копією договору між лабораторією та учасником на проведення лабораторних випробувань в 2019 році.
Дана вимога для нас як для учасників цієї закупівлі є двічі дискримінаційною оскільки, по-перше, ми як учасники та потенційні постачальники твердого палива (торфобрикету) за даною закупівлею маємо в наявності торфобрикет придбаний у 2018 році, а також сертифікати якості та протоколи випробування на цей торфобрикет, видані у 2018 року. Крім того, звернувшись зараз до нашої лабораторії була надана відповідь про зміни умов співпраці, в тому числі і в частині вартості і термінів послуг. Отже виготовлення нових сертифікатів якості та протоколів випробувань 2019 року на теж саме тверде паливо, придбане у 2018 році і яке є в наявності є недоцільним та неможливим за відсутності часу на підготовку та збільшує витрати які є складовою вартості торфобрикету. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою яка не забезпечує захист замовника від постачання недоброякісної продукції, звужує коло учасників та призводить до збільшення вартості товару та неефективного витрачання бюджетних коштів. Просимо виключити дискримінаційну вимогу.
По-друге, Протокол випробувань видається на відвантажену чи вироблену партію вугілля відповідною лабораторією. Таким чином Учасник повинен мати в наявності торфобрикет, що є предметом закупівлі. А якщо учасник планує видобуток чи придбання товару в майбутньому, то такий Учасник не спроможний надати документи, що вимагаються Замовником. Дана вимога є дискримінаційною, та така яка обмежує коло учасників процедури закупівлі та позбавляє можливості суб’єктів господарювання подати свої тендерні пропозиції. Наведена вище умова тендерної документації порушує вимоги частини 4 статті 22 та принципи здійснення закупівель, визначенні статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація та добросовісна конкуренція серед учасників. Постійно діючою адміністративною колегією АМКУ неодноразово приймались рішення із зобов’язанням Замовника усунути дискримінаційні вимоги та внести зміни до тендерної документації. На підставі вищевикладеного вимагаємо внести зміни в тендерну документацію затверджену Рішенням тендерного комітету №42 від «20»червня 2019 року.
До того ж, аналогічна ситуація чи можливо корупційна схема відбувається (як найменше відстежується) і в 2019 в першому тендері на закупівлю 290 т торфу ( № UA-2019-05-31-000836-c) який не відбувся з підстав відхилення всіх тендерних пропозицій!! Зазначимо, не з підстав відсутності достатньої кількості учасників). Проаналізувавши цю процедуру вже бачимо грубе порушення щодо безпідставного відхилення учасника переможця ТОВ «ВУДПРОМ» з найнижчою ціною та з повним пакетом документів які вимагалися замовником у тендерній документації. Мотиви з непроведення тендеру бачать всі, так як і ігнорування та недотримання основних принципів проведення публічних закупівель, серед яких і економія та доцільне витрачання бюджетних коштів.
Чи є підстави вважати це дивне співпадіння змовою замовника з виробником чи окремим учасником та викрити наявність корупційної складової, а також розслідувати справу про порушення законодавства про захист економічної конкуренції звичайно мають спеціально уповноважені на те контролюючі та правоохоронні органи, органи Прокуратури та СБУ, органи Антимонопольного Комітету України та державної аудиторської служби до яких буде направлене звернення в разі неусунення замовником вищезазначених невідповідностей.
Отже, на підставі вищевикладеного вимагаємо внести зміни в тендерній документації та не порушувати існуючі принципи проведення публічних закупівель, такі як добросовісна конкуренція серед учасників, щодо усунення якої замовником наразі створені всі умови.
Відповідь:
Повідомляємо Вам , що в тендерній документації на закупівлю торфобрикету жодних дискримінаційних вимог немає. Ви маєте право звернутися до Антимонопольного комітету для виявлення порушень в тендерній документації.
Дата відповіді:
05.07.2019 10:18