• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівельні матеріали

86 найменувань; 16163 шт, 680 рулонів, 1654 мішків, 2500 кг, обсяг 2000 м2 , уп. 95, п.м. 1251, тис.шт 20

Завершена

3 840 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 38 400.00 UAH
Період уточнення: 14.06.2019 16:02 - 19.06.2019 20:00
Відповідь надана

Вимога/скарга

Номер: 45526b270fdd42f7bafadce84a84e931
Дата опублікування: 17.06.2019 12:04
Опис: Доброго дні Шановний Замовнику. Основним видом діяльності нашого підприємства згідно КВЕД є оптово-роздрібна торгівля залізними виробами, будівельними матеріалами, санітарно-технічними виробами тощо. Ознайомившись з вимогами тендерної документації виникає ряд питань. Так, Додатком 1 (перелік документів…) передбачено, що для отримання необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг) робіт чи послуг від інших фізичних/юридичних осіб, необхідно прикласти копію договору. У нас власний транспортний парк, а як зазвичай для своєчасної доставки товару Замовникам логістичною службою підшуковується автотранспорт по системі Ларді-транс, то про яку копію договору може йти мова при поданні тендерної пропозиції. Також в довідці щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для постачання товару Ви вимагаєте інформацію щодо кожного працівника та надання документу, що підтверджує її освітньо-кваліфікаційний рівень Також Ви вимагаєте Лист-згоду на оброблення, використання, поширення персональних даних та доступ до них відповідно до норм чинного законодавства від кожної особи, зазначеної у довідці (оригінал Листа-згоди від кожної особи, зазначеної у довідці за її особистим підписом або завірена Учасником копія Листа-згоди). Поясність будь-ласка яким нормативним документом Ви керуєтесь вимагаючи цю інформацію по кожній людині. На нашому підприємстві працює понад 70-т працівників, які мають необхідні досвід та знання. Згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Ви вправі вимагати лише те, що передбачено п.2 статті 16. Ст.11 Закону України «Про захист персональних даних» чітко зазначені підстави для обробки персональних даних. Зокрема п.3 щодо укладання та виконання правочину. Чи можливо Ви будете укладати договір з кожним працівником, а не з керівником юридичної особи, який уповноваженим на це Статутом. П.4 Ви вимагаєте довідку банку в якому відкрито рахунок учасника. Також в цьому пункті Ви вимагаєте довідку про відкриття рахунків в усіх банківських установах???? А на підставі якого нормативного документу Ви вимагаєте від учасника Гарантійний лист про те, що Учасник буде нести кримінальну відповідальність згідно зі статями Кримінального кодексу за підроблення документів (п.12). В додатку 3 Технічні вимоги Ви попереджаєте учасника про платний заїзд на територію складів. А поясність будь-ласка – ВАМ, ЯК ДЕРЖАВНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ НА ВАШУ ПОТРЕБУ ЗАВОЗИТЬСЯ ТОВАР, ТО ЯКА ПЛАТА МАЄ БУТИ ЗА ЗАЇЗД НА ТЕРИТОРІЮ???? АБО ЯКЩО ВИ ВСЕ Ж ВИМАГАЄТЕ ПЛАТНОГО ПРОЇЗДУ ТО В ДОКУМЕНТПЦІЇ МАЄ БУТИ ІНФОРМАЦІЯ ЩО ЗА ЗАЇЗД НА ТЕРИТОРІЮ ВОДІЮ БУДЕ ОБОВ»ЯЗКОВО ВИДАНО КАСОВИЙ ЧЕК З ОБОВ»ЯЗКОВИМИ РЕКВІЗИТАМИ ПІДПРИЄМСТВА АБО ПРИБУТКОВИЙ КАСОВИЙ ОРДЕР З УСІМА ЗАПОВНЕНИМИ РЕКВІЗИТАМИ ТА ВІДБИТКОМ ПЕЧАТКИ. В п.4 додатку 3 поставка Товару здійснюється партіями відповідно до письмових заявок Покупця, в яких Покупець зазначає найменування та кількість Товару. Якщо Ви бажаєте йти назустріч Постачальнику то зазначте будь-ласка, що поставка товару здійснюється машинними партіями – 10 тон, 20 тон. А як на рахунок поставок «Новою поштою», «Делівері» тощо. В проекті договору п. 3.1 Вами не зазначено строк розрахунків (зазначено лише в п.9 Вимог до предмету закупівлі) - протягом 60 (шістдесят) банківських днів. Але договір – це основний документ. Також в проекті договору відсутня відповідальність покупця за несвоєчасно проведені розрахунки з покупцем. Вимагаємо в п.3.1 чітко прописати строк розрахунку, а р.7 Договору добавити пунктом, що за порушення Покупцем строків оплати - Покупець має право стягнути з Постачальника пеню у розмірі 0,1 відсотка від вартості Товару, щодо якого допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад 20 (двадцять) днів Покупець має право додатково стягнути з Постачальника штраф у розмірі 7 (семи) відсотків вказаної ціни. Дякую за розгляд і надіємось на внесення змін до тендерної документації, що б якомога більш учасників могли прийняти участь в закупівлі.
Відповідь: На Вашу вимогу від 17.06.2019 повідомляємо наступне. У своїй діяльності щодо здійснення процедур закупівель тендерний комітет ДП «МТП «Чорноморськ» (далі – тендерний комітет) керується чинним законодавством України, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі», нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель, нормативними документами Порту та ін. СТОСОВНО ВИМОГИ ПРО ПЛАТНІСТЬ ЗАЇЗДУ НА ТЕРИТОРІЮ ПОРТУ. ПРОПУСКНИЙ РЕЖИМ НА ТЕРИТОРІЮ ПОРТУ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ НА ПІДСТАВІ ДОГОВОРУ, УКЛАДЕНОГО МІЖ ДП «МТП «ЧОРНОМОРСЬК» ТА ДП «АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ». ОФОРМЛЕННЯ КОЖНОЇ ПЕРЕПУСТКИ (У Т.Ч. ДЛЯ ВАНТАЖНОГО АВТОТРАНСПОРТУ) ПЛАТНЕ, ОПЛАТА ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ В КАСУ ДП «АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ». ЗАМОВНИК НЕ ЗДІЙМАЄ ОПЛАТУ ЗА ПЕРЕПУСТКИ ТА НЕ ОФОРМЛЮЄ ЇХ. ПЕРЕПУСТКА ОФОРМЛЮЄТЬСЯ НА КОЖНУ ВАНТАЖНУ МАШИНУ, З ВКАЗІВКОЮ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ ВОДІЯ. Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих що передбачені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та указує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям. Разом з тим, згідно з частиною третьою статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Це цілком відноситься до вимог тендерної документації до надання довідок з банку (банків), Гарантійного листа про те, що Учасник буде нести кримінальну відповідальність згідно зі статями Кримінального кодексу за підроблення документів, умов поставки та оплати товару, встановленими в проекті договору та в технічних вимогах тендерної документації. Ніякими нормативними документами у сфері законодавства про публічні закупівлі не встановлено заборону на такі вимоги замовника. Згідно із «Узагальненими рекомендаціями для замовників щодо заповнення тендерної документації для процедури закупівлі - відкриті торги» ДП "Прозорро" від 17.11.2017, Законом передбачено три кваліфікаційні критерії, які можуть бути встановлені замовником до учасників згідно вимог статті 16 Закону. Кваліфікаційні критерії, передбачені Законом, можуть встановлюватись як кожен окремо, так і одночасно всі разом, керуючись конкретними умовами і обставинами та виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Серед цих критеріїв: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - зазначений критерій встановлюється замовником, щоб мати можливість за потреби пересвідчитись, що закупівля відбуватиметься у суб’єкта, який має відповідно кваліфікований персонал. Замовникові, у разі встановлення такого кваліфікаційного критерію, доцільно конкретизувати вимоги щодо кваліфікації персоналу, досвіду роботи тощо. На підтвердження цьому кваліфікаційному критерію інформація може бути надана учасниками або у вигляді таблиці, або довідки (у довільній формі або за формою встановленою замовником) із зазначенням необхідних відомостей, наприклад: ПІБ працівників, кваліфікація/спеціальність, досвід роботи за конкретною спеціальністю. Це ж стосується і вимоги про надання листа-згоди на оброблення, використання, поширення персональних даних та доступ до них відповідно до норм чинного законодавства від кожної особи, зазначеної у довідці. Згідно із ст. 14 Закону України "Про захист персональних даних", поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб'єкта персональних даних. Сторона, якій передаються персональні дані, повинна попередньо вжити заходів щодо забезпечення вимог цього Закону. Законом не визначено форму надання згоди на обробку персональних даних. Це може бути окремий документ, який підписує суб'єкт персональних даних, одна з умов договору, або це може бути будь-яка інша форма, яка дасть змогу зробити висновок про її надання (написання заяви, заповнення анкети тощо). В нашому випадку вимога про надання листа-згоди базується на майбутній необхідності оформлення перепусток на територію порт ; - наявність обладнання та матеріально-технічної бази - зазначений критерій є доцільним для можливості підтвердження замовникові, що учасник закупівельної процедури має необхідні для здійснення постачання, надання послуг або виконання робіт обладнання та інше матеріально-технічне забезпечення, яке дозволить виконати у подальшому зобов’язання за договором про закупівлю. Вимоги щодо документів встановлюються у залежності від специфіки конкретного предмету закупівлі. Інформація може бути надана у вигляді таблиці або довідки із зазначенням конкретних відомостей (можуть бути надані копії відповідних документів (технічних паспортів) обладнання, документи щодо наявності власного та/або залученого парку машин, механізмів, приміщень, наявність орендованих або власних виробничих потужностей необхідних для виконання замовлення тощо. Замовником в тендерній документації чітко, однозначно та зрозуміло описано вимоги стосовно змісту та форми документів, якими учасник має підтверджувати свою відповідність кваліфікаційним критеріям, ураховуючи при цьому вимоги законодавства в цілому і ці вимоги не производять до можливого штучного/формального обмеження кола потенційних учасників. При встановлені вищезазначених вимог Замовник керувався наступними мотивами: відповідно до оприлюдненого оголошення про проведення процедури відкритих торгів та річного плану закупівель очікувана вартість становить – 3 840 000, 00 грн. з ПДВ, що є значною сумою при термінах поставки до 31.12.2019р., крім того, довідкова інформація, яка надається Учасником у складі тендерної пропозиції не завжди відповідає об’єктивній дійсності. Укладення договору організацію, яка не відповідає встановленим критеріям є ризикованим, тому ці критерії є необхідними для запобігання виникнення в подальшому негативних наслідків, а тому не є дискримінаційними. Таким чином, тендерна документація складена з дотриманням усіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить будь-яких вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Дата відповіді: 19.06.2019 17:07