-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
з ДК 021:2015 – «38430000-8 - Детектори та аналізатори
Детектори та аналізатори
Завершена
246 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 460.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 460.00 UAH
Період уточнення:
03.06.2019 11:52 - 10.06.2019 00:00
Відповідь надана
Щодо порушень Закону при формулюванні Медико-технічних вимог
Номер:
e0ae809966754d8cae159f771d76c18d
Дата опублікування:
07.06.2019 12:27
Опис:
Згідно оголошення Замовник закупає Автоматичний гематологічний аналізатор згідно коду ДК 021:2015: 38430000-8 - Детектори та аналізатор.
В супереч вимогам частини 3 статті 5, а також частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник включив до Медико-технічних вимог Додатку 4 Документації вимогу про наявність в комплекті поставки Автоматичного гематологічного аналізатора СТОЛУ лабораторного ВЛАСНОГО ВИРОБНИЦТВА (див. п.36 та пп.36.1 та 36.2 параграфу Медико–технічні вимоги Додатку 4 до Документації).
Прошу роз’яснити чому до комплекту поставки цього Аналізатора Замовником не було включено вимогу, щодо комплектації Автоматичного гематологічного аналізатора такими Лабораторними меблями як Стілець або Шафа тощо?
Так зручно: додати до комплекту поставки товару коду ДК 021:2015: 38430000-8 - Детектори та аналізатори - товар коду ДК 021:2015: 39180000-7 - Лабораторні меблі.
На вимогу учасника усунути порушення - надати відповідь про те, що комплектація Автоматичного гематологічного аналізатора Лабораторними меблями (Стіл лабораторний , код за ДК 021:2015: 39180000-7 - Лабораторні меблі) відповідає як умовам визначення коду закупівлі згідно ДК 021:2015 так і відповідає вимогам частини 3 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також відповідає основній меті цього Закону.
Мабуть на думку Замовника, змішати в одному лоті товари коду ДК 021:2015: 38430000-8 - Детектори та аналізатори (Автоматичний гематологічний аналізатор) та товари коду за ДК 021:2015: 39180000-7 - Лабораторні меблі (Сіл Лабораторний) це якраз і є найкраще рішення для Замовника.
Адже це гарантовано забезпечить «відсіювання» всіх «чужих» потенційних Учасників, оскільки всі вони не зможуть відповідати умовам такої тендерної документації, та забезпечить перемогу «заздалегідь визначеного свого» учасника.
Крім того, таке рішення, не потребуватиме оголошення двох окремих процедур закупівлі:
- закупівлі товарів коду ДК 021:2015: 38430000-8 - Детектори та аналізатори (Автоматичний гематологічний аналізатор),
- та закупівлі товарів коду за ДК 021:2015: 39180000-7 - Лабораторні меблі (Стіл лабораторний)
Мабуть на думку Замовника саме такі торги (ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-03-001009-b) – це і є «зразкова» реалізація основної мети Закону України «Про публічні закупівлі» , що як відомо полягає в забезпеченні ефективного та прозорого здійснення закупівель, створенні конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігає проявам корупції у цій сфері та забезпечує розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідь:
НА ВАШЕ Питання щодо усунення порушень Процедури закупівлі від 05.06.2019, 14:26. № ID: UA-2019-06-03-001009-B.C1 ПОВІДОМЛЯЄМО. На веб-порталі «prozorro» розміщено оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товарів - код за ДК 021:2015: 38430000-8 - Детектори та аналізатори (далі – Закупівля), ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-03-001009-b. Відповідно до пункту 4.1 розділу 1 Тендерної документації предметом закупівлі є товар, що класифікується згідно Державного Класифікатора 021 021:2015 за кодом 38430000-8 - Детектори та аналізатори. Крім того у пункті 1 Загальних вимог Додатку 4 до Документації Замовником визначено що предметом цієї закупівлі є товар: «Автоматичний гематологічний аналізатор згідно медико-технічних вимог*» - 1 штука. Згідно пункту 6 Розділу ІІІ Тендерної документації інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота)), в тому числі технічна специфікація (опис предмета закупівлі), визначені у Додатку 4 до Документації. У п.п. 36 таблиці Медико–технічні вимоги Додатку 4 до Документації Замовником передбачено вимогу про: 36. Наявність столу лабораторного: Каркас стола лабораторного повинен бути збірно-розбірний та виготовлений з товстостінної прямокутної стальної труби 25х25х2 мм. Пофарбований епоксі-поліефірною порошковою фарбою світло-сірого кольору. Труби повинні пройти перед фарбуванням піскоструйну обробку. Товщина фарби після полімеризації повинна бути не меншою як 100-120 мкм. Стіл має витримувати допустиме розподілене навантаження на робочу поверхню до 250 кгс/м2. Стільниця має бути виготовлена з вологостійкої фанери 15мм товщиною вкритої з обох сторін хімічно-стійким пластиком 0,9 мм (виробництво Abet Laminatі) з крайком ПВХ товщиною 2 мм, або матеріалом з аналогічними хімічними та фізичними властивостями. Товщина стільниці - не менше 16 мм. Стіл повинен бути обладнаний прихованим механізмом плавного регулювання по рівню підлоги. Габарити стола (ДхГхВ), мм: 1200х600х900. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади регулюються нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), № 922-VIII від 25.12.2015 року. Даний Закон забезпечує ефективність та прозорість здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Однією з основних процедур закупівлі, є процедура відкритих торгів (ч.1 Ст. 12, ч 1. Ст. 20 Закону). Стаття 2 Закону визначає сферу застосування даного Закону. Відповідно до Ст. 21 Закону, інформування про проведення процедури відкритих торгів здійснюється через Оголошення про проведення процедури відкритих торгів, що безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також, частина 2 Ст. 21 Закону, містить обов’язкову інформацію, що зазначається Замовником в Оголошенні. Частина 2 Статті 22 Закону, встановлює вимоги до тендерної документації, які містять в тому числі посилання на наявність: 1) інструкції з підготовки тендерних пропозицій; 2) одного або декількох кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію; 9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (частина 3 Статті 22 Закону). Окрім того, норми Закону містять посилання на відповідності учасника певним критеріям оцінки. Так, статтею 16 Закону встановлені вимоги щодо підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям (надання письмового документального підтвердження), про що зазначається Замовником у тендерній документації, та які містять, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації (частина 1 Статті 25 Закону). Щодо відповідності продукції учасника медико - технічним вимогам, які встановлюються Замовником у документації торгів через надання необхідного обладнання та комплектуючих та витратних матеріалів до нього (пункті 1 Загальних вимог Додатку 4 до Документації Замовником визначено що предметом цієї закупівлі є товар: «Автоматичний гематологічний аналізатор згідно медико-технічних вимог* в комплекі зі стартовим набором реагентів та столом лабораторним» - 1 штука) зазначаємо, що дана вимога прописується Замовником з метою закупівлі запропонованого товару з необхідними для його використання комплектуючих та витратних матеріалів з метою впевненості Замовника у наданні учасниками саме того товару, що вимагається Замовником. Отже, з урахуванням наведення правових підстав, аналізом дотримання вимог чинного законодавства процедури відкритих торгів, Замовник не обмежений рамками Закону щодо визначення у документації саме тих умов, які вважає за необхідне вказати у документації. Таким чином, вимоги, що встановлюються Замовником в таких випадках, не містять будь – яких дискримінаційних вимог до учасників, на які посилають учасники, як на дискримінаційні та дають можливість усім зацікавленим особам приймати участь у торгах, за умови їх відповідності заявленим вимогам. З огляду на наведені положення законодавства та діючи виключно в рамках Закону, Замовник торгів має право прописувати у документації та вимагати від учасників ті документи, які на його погляд дають можливість в повній мірі оцінити учасника, як потенційного постачальника продукції. Класифікація предмета закупівлі та поділ його на лоти здійснюється з дотриманням положень Закону України «Про публічні закупівлі» та «Порядку визначення предмета закупівлі» тож внесення змін до тендерної документації закупівлі вважаємо не доречним. Дякуємо за порозуміння.
Дата відповіді:
12.06.2019 15:59
Відповідь надана
Щодо комплектації Автоматичного гематологічного аналізатора СТОЛОМ ЛАБОРАТОРНИМ.
Номер:
e8983b37dfb24a3182d89695282937f9
Дата опублікування:
06.06.2019 16:43
Опис:
Чи може Замовник пояснити яким чином СТІЛ ЛАБОРАТОРНИЙ відноситься до коду ДК 021:2015: 38430000-8 - Детектори та аналізатори?
Адже Автоматичний гематологічний аналізатор та СТІЛ ЛАБОРАТОРНИЙ – це зовсім різні товари які виробляються зовсім різними виробниками.
Крім того, такий СТІЛ ЛАБОРАТОРНИЙ має бути ще й ВЛАСНОГО ВИРОБНИЦТВА (див. вимогу п.36 та пп.36.1, а також пп.36.2).
На веб-порталі «prozorro» розміщено відповідь Замовника на вимогу Учасника щодо порушення вимоги частини 3 статті 5, а також частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
З цієї відповіді можна зробити одне припущення: що для Замовника найкращою гарантією у отриманні «САМЕ ТОГО ТОВАРУ, ЩО ВИМАГАЄТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ» – є обмеження кола потенційних учасників шляхом створення дискримінаційних вимог не зважаючи на те, що згідно частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Не важко догадатись про мотиви які спонукають Тендерний комітет Замовника діяти в супереч вимог Закону.
Дивно, чому Замовник не включив до комплекту поставки Автоматичного гематологічного аналізатора, наприклад автомобіль, адже це дало б змогу «відсіяти» ще більшу кількість потенційних учасників.
Залишається сподіватись на те, що оскільки всі відомості щодо процедури цих торгів розміщені в відкритому доступі то Адміністрація цього медичного закладу, або інші компетентні органи, зможуть надати правову оцінку таким діям Тендерного комітету Замовника
Відповідь:
НА ВАШЕ питання щодо усунення порушень Процедури закупівлі від 05.06.2019, 14:26. № ID: UA-2019-06-03-001009-B.C1 ПОВІДОМЛЯЄМО. На веб-порталі «prozorro» розміщено оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товарів - код за ДК 021:2015: 38430000-8 - Детектори та аналізатори (далі – Закупівля), ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-03-001009-b. Відповідно до пункту 4.1 розділу 1 Тендерної документації предметом закупівлі є товар, що класифікується згідно Державного Класифікатора 021 021:2015 за кодом 38430000-8 - Детектори та аналізатори. Крім того у пункті 1 Загальних вимог Додатку 4 до Документації Замовником визначено що предметом цієї закупівлі є товар: «Автоматичний гематологічний аналізатор згідно медико-технічних вимог*» - 1 штука. Згідно пункту 6 Розділу ІІІ Тендерної документації інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота)), в тому числі технічна специфікація (опис предмета закупівлі), визначені у Додатку 4 до Документації. У п.п. 36 таблиці Медико–технічні вимоги Додатку 4 до Документації Замовником передбачено вимогу про: 36. Наявність столу лабораторного: Каркас стола лабораторного повинен бути збірно-розбірний та виготовлений з товстостінної прямокутної стальної труби 25х25х2 мм. Пофарбований епоксі-поліефірною порошковою фарбою світло-сірого кольору. Труби повинні пройти перед фарбуванням піскоструйну обробку. Товщина фарби після полімеризації повинна бути не меншою як 100-120 мкм. Стіл має витримувати допустиме розподілене навантаження на робочу поверхню до 250 кгс/м2. Стільниця має бути виготовлена з вологостійкої фанери 15мм товщиною вкритої з обох сторін хімічно-стійким пластиком 0,9 мм (виробництво Abet Laminatі) з крайком ПВХ товщиною 2 мм, або матеріалом з аналогічними хімічними та фізичними властивостями. Товщина стільниці - не менше 16 мм. Стіл повинен бути обладнаний прихованим механізмом плавного регулювання по рівню підлоги. Габарити стола (ДхГхВ), мм: 1200х600х900. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади регулюються нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), № 922-VIII від 25.12.2015 року. Даний Закон забезпечує ефективність та прозорість здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Однією з основних процедур закупівлі, є процедура відкритих торгів (ч.1 Ст. 12, ч 1. Ст. 20 Закону). Стаття 2 Закону визначає сферу застосування даного Закону. Відповідно до Ст. 21 Закону, інформування про проведення процедури відкритих торгів здійснюється через Оголошення про проведення процедури відкритих торгів, що безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також, частина 2 Ст. 21 Закону, містить обов’язкову інформацію, що зазначається Замовником в Оголошенні. Частина 2 Статті 22 Закону, встановлює вимоги до тендерної документації, які містять в тому числі посилання на наявність: 1) інструкції з підготовки тендерних пропозицій; 2) одного або декількох кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію; 9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (частина 3 Статті 22 Закону). Окрім того, норми Закону містять посилання на відповідності учасника певним критеріям оцінки. Так, статтею 16 Закону встановлені вимоги щодо підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям (надання письмового документального підтвердження), про що зазначається Замовником у тендерній документації, та які містять, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації (частина 1 Статті 25 Закону). Щодо відповідності продукції учасника медико - технічним вимогам, які встановлюються Замовником у документації торгів через надання необхідного обладнання та комплектуючих та витратних матеріалів до нього (пункті 1 Загальних вимог Додатку 4 до Документації Замовником визначено що предметом цієї закупівлі є товар: «Автоматичний гематологічний аналізатор згідно медико-технічних вимог* в комплекі зі стартовим набором реагентів та столом лабораторним» - 1 штука) зазначаємо, що дана вимога прописується Замовником з метою закупівлі запропонованого товару з необхідними для його використання комплектуючих та витратних матеріалів з метою впевненості Замовника у наданні учасниками саме того товару, що вимагається Замовником. Отже, з урахуванням наведення правових підстав, аналізом дотримання вимог чинного законодавства процедури відкритих торгів, Замовник не обмежений рамками Закону щодо визначення у документації саме тих умов, які вважає за необхідне вказати у документації. Таким чином, вимоги, що встановлюються Замовником в таких випадках, не містять будь – яких дискримінаційних вимог до учасників, на які посилають учасники, як на дискримінаційні та дають можливість усім зацікавленим особам приймати участь у торгах, за умови їх відповідності заявленим вимогам. З огляду на наведені положення законодавства та діючи виключно в рамках Закону, Замовник торгів має право прописувати у документації та вимагати від учасників ті документи, які на його погляд дають можливість в повній мірі оцінити учасника, як потенційного постачальника продукції. Класифікація предмета закупівлі та поділ його на лоти здійснюється з дотриманням положень Закону України «Про публічні закупівлі» та «Порядку визначення предмета закупівлі» тож внесення змін до тендерної документації закупівлі вважаємо не доречним. Дякуємо за порозуміння.
Дата відповіді:
11.06.2019 16:20
Відповідь надана
Щодо декларування (реєстрації) оптово-відпускної ціни
Номер:
b0a1579d4f92416a8aea555fea098188
Дата опублікування:
06.06.2019 11:55
Опис:
Шановний Замовнику,
Згідно інформації наведеної в Додатку 4 до Документації Вами передбачено для закупівлі Автоматичний гематологічний аналізатор.
Як відомо автоматичні гематологічні аналізатори відносяться до Медичних виробів для діагностики in vitro.
У пункті 2 Загальних вимог Додатку 4 до Документації Вами передбачено Вимогу викладену в такій редакції:
“Запропоновані товари повинні мати зареєстровану оптово-відпускну ціну. Учасник повинен надати документальне підтвердження про зареєстровану оптово-відпускну ціну по кожному із запропонованих виробів (реєстрація в реєстрі оптово-відпускник цін згідно Постанови КМУ від 2 липня 2014 р. № 240 «Питання декларування зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби та вироби медичного призначення».). У разі, якщо запропонований товар не підлягає декларуванню зміни оптово-відпускної ціни, відповідно до законодавства, учасникам у складі пропозиції конкурсних торгів необхідно надати копію листа МОЗ України та/або копію листа Держлікслужби та/або підпорядкованих підприємств у якому буде міститися відповідна інформація»
Але згідно положень Постанови КМУ від 25 січня 2017 року № 43 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2008 року № 955 та від 2 липня 2014 року № 240» (в подальшому – «Постанова 43» відмінено реєстрацію (декларування) оптово-відпускних цін для медичних виробів для діагностики in vitro.
Оскільки Предметом цієї закупівля є товар: автоматичний гематологічний аналізатор, що являє собою медичний виріб для діагностики in vitro, та який класифіковано Тендерним комітетом Замовника згідно ДК 021:2015 – «38430000-8 – «Детектори та аналізатори» - то згідно Постанови 43 для цього товару відмінено реєстрацію (декларування) оптово-відпускних цін. Отже підтверджуючим документом про те, що запропонований товар не підлягає декларуванню зміни оптово-відпускної ціни є Постанова 43, а не лист МОЗ України та/або копію листа Держлікслужби та/або підпорядкованих підприємств, як це передбачено Тендерною документацією
Просимо внести зміни до Документації та видалити з неї пункт 2 Загальних вимог Додатку 4 до Документації оскільки для товару, що є предметом цієї закупівлі згідно Постанови 43 відмінено реєстрацію (декларування) оптово-відпускної ціни
Відповідь:
В ЗВ"ЯЗКУ З ТЕХНІЧНОЮ ПОМИЛКОЮ . ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ПРИВЕДЕНА У ВІДПОВІДНІСТЬ. ДЯКУЄМО.
Дата відповіді:
06.06.2019 14:02
Відповідь надана
Щодо Декларації про відповідність згідно вимог Технічного регламенту, затвердженого Постановою КМУ від 02.10.2013 р. № 754
Номер:
158caa7bd76b4aab806525584e54e1f5
Дата опублікування:
05.06.2019 15:08
Опис:
Шановний Замовнику,
У пункті 1 Загальних вимог Додатку 4 до Документації Вами передбачено Вимогу викладену в такій редакції:
«Запропоновані вироби повинні бути дозволені до застосування на території України. (надати завірені копії Свідоцтв про державну реєстрацію на кожне найменування з переліку виробів, що свідчать про їх наявність в Державному реєстрі медичної техніки та виробів медичного призначення, або завірені копії декларації або копії документів»
В цій вимозі Ви вимагаєте від Учасників надати Декларації що підтверджують можливість застосування медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог Технічного регламенту, затвердженого Постановою КМУ від 02.10.2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів»).
В той же час предметом закупівлі згідно цієї процедури є товар: Автоматичний гематологічний аналізатор згідно медико-технічних вимог.
Як відомо автоматичні гематологічні аналізатори відносяться до Медичних виробів для діагностики in vitro. Отже такі товари мають відповідати вимогам Технічного регламенту, затвердженого Постановою КМУ від 02.10.2013 р. № 754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro»).
Просимо внести зміни до Документації доповнивши її вимогою про надання учасниками Декларації що підтверджують можливість застосування медичного виробу для діагностики in vitro за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог Технічного регламенту, затвердженого Постановою КМУ від 02.10.2013 р. № 754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro»).
Завчасно дякую
Відповідь:
Дякуємо за запитання !
Зміни відповідно до Вашого зауваження буде внесено до тендерної документації.
Дата відповіді:
06.06.2019 13:10