• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

з ДК 021:2015 – «38430000-8 - Детектори та аналізатори

Детектори та аналізатори

Завершена

246 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 460.00 UAH
Період оскарження: 03.06.2019 11:52 - 16.06.2019 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога щодо усунення порушень Процедури закупівлі

Номер: 8af3a3c814ce4ae0b917f4ffdca447fb
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-03-001009-b.c1
Назва: Вимога щодо усунення порушень Процедури закупівлі
Вимога:
На веб-порталі «prozorro» розміщено оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товарів - код за ДК 021:2015: 38430000-8 - Детектори та аналізатори (далі – Закупівля), ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-03-001009-b. Замовником закупівлі виступає КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО - САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №1" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ " (далі – Замовник). Відповідно до частини 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до пункту 4.1 розділу 1 Тендерної документації предметом закупівлі є товар, що класифікується згідно Державного Класифікатора 021 021:2015 за кодом 38430000-8 - Детектори та аналізатори. Крім того у пункті 1 Загальних вимог Додатку 4 до Документації Замовником визначено що предметом цієї закупівлі є товар: АВТОМАТИЧНИЙ ГЕМАТОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗАТОР в кількості 1 шт. Згідно пункту 6 Розділу ІІІ Тендерної документації інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота)), в тому числі технічна специфікація (опис предмета закупівлі), визначені у Додатку 4 до Документації. У пункті 36 параграфу Медико–технічні вимоги Додатку 4 до Документації Замовником передбачено вимогу про: «НАЯВНІСТЬ СТОЛУ ЛАБОРАТОРНОГО: КАРКАС СТОЛА ЛАБОРАТОРНОГО ПОВИНЕН БУТИ ЗБІРНО-РОЗБІРНИЙ ТА ВИГОТОВЛЕНИЙ З ТОВСТОСТІННОЇ ПРЯМОКУТНОЇ СТАЛЬНОЇ ТРУБИ 25Х25Х2 ММ. ПОФАРБОВАНИЙ ЕПОКСІ-ПОЛІЕФІРНОЮ ПОРОШКОВОЮ ФАРБОЮ СВІТЛО-СІРОГО КОЛЬОРУ. ТРУБИ ПОВИННІ ПРОЙТИ ПЕРЕД ФАРБУВАННЯМ ПІСКОСТРУЙНУ ОБРОБКУ. ТОВЩИНА ФАРБИ ПІСЛЯ ПОЛІМЕРИЗАЦІЇ ПОВИННА БУТИ НЕ МЕНШОЮ ЯК 100-120 МКМ. СТІЛ МАЄ ВИТРИМУВАТИ ДОПУСТИМЕ РОЗПОДІЛЕНЕ НАВАНТАЖЕННЯ НА РОБОЧУ ПОВЕРХНЮ ДО 250 КГС/М2. СТІЛЬНИЦЯ МАЄ БУТИ ВИГОТОВЛЕНА З ВОЛОГОСТІЙКОЇ ФАНЕРИ 15ММ ТОВЩИНОЮ ВКРИТОЇ З ОБОХ СТОРІН ХІМІЧНО-СТІЙКИМ ПЛАСТИКОМ 0,9 ММ (ВИРОБНИЦТВО ABET LAMINATІ) З КРАЙКОМ ПВХ ТОВЩИНОЮ 2 ММ, АБО МАТЕРІАЛОМ З АНАЛОГІЧНИМИ ХІМІЧНИМИ ТА ФІЗИЧНИМИ ВЛАСТИВОСТЯМИ. ТОВЩИНА СТІЛЬНИЦІ - НЕ МЕНШЕ 16 ММ. СТІЛ ПОВИНЕН БУТИ ОБЛАДНАНИЙ ПРИХОВАНИМ МЕХАНІЗМОМ ПЛАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ПО РІВНЮ ПІДЛОГИ. ГАБАРИТИ СТОЛА (ДХГХВ), ММ: 1200Х600Х900». Вимога пункту 36 параграфу Медико–технічні вимоги Додатку 4 до Документації містить детальний опис та характеристику СТОЛУ ЛАБОРАТОРНОГО. Детальний аналіз цієї вимог вказує на те, що СТІЛ ЛАБОРАТОРНИЙ – це цілком окремий товар, який ні в якому разі не являється та не може являтись невід’ємною часиною Автоматичного гематологічного аналізатора, що є Предметом цієї закупівлі, а отже не може бути віднесений до товарів, що класифікується згідно Державного Класифікатора 021 021:2015 за кодом 38430000-8 - Детектори та аналізатори. Додатковим підтвердженням того, що СТІЛ ЛАБОРАТОРНИЙ не має ніякого відношення до Автоматичного гематологічного аналізатора є вимоги що визначені підпунктами 36.1 та 36.2 параграфу Медико–технічні вимоги Додатку 4 до Документації про: «Наявність оригінальної копії сертифікату відповідності УкрСЕПРО по ГОСТ 16371-93; 19917,93 та ДСТУ ГОСТ 22046:2004 НА ВСЮ ПРОДУКЦІЮ ВЛАСНОГО ВИРОБНИЦТВА що пропонується до закупівлі»; та «Наявність висновоку державної санітарно-епідеміологічної експертизи НА ВСЮ ПРОДУКЦІЮ ВЛАСНОГО ВИРОБНИЦТВА що пропонується до закупівлі» відповідно, адже в Україні не існує виробників Автоматичних гематологічних аналізаторів - тож про яку продукціє ВЛАСНОГО ВИРОБНИЦТВА йде мова в цих вимогах, адже Предметом закупівлі цих торгів є Автоматичний гематологічний аналізатор? Складається враження на те, що вимога пункту 36, а також підпунктів 36.1 та 36.2 параграфу Медико–технічні вимоги Додатку 4 до Документації викладені Замовником навмисно для штучного обмеження кількості потенційних учасників цієї процедури, а отже такі дії Замовника можуть містити ознаки узгоджених корупційних дій з можливою метою спотворення результатів торгів, що в свою чергу може призвести до втрат коштів Державного та/або місцевого Бюджету. Крім того сформувавши вимоги пункту 36 та підпунктів 36.1 та 36.2 параграфу Медико–технічні вимоги Додатку 4 до Документації Замовник обмежив коло учасників Процедури закупівлі, тільки тими учасниками, які зможуть запропонувати Автоматичний гематологічний аналізатор - імпортного виробництва, а Стіл лабораторний власного виробництва, крім того такий Стіл Лабораторний додатково ще має відповідати «Конкретним» особливостям та розмірам, що характерні тільки для одного виробника в Україні. Такі дискримінаційні вимоги Замовника порушують права Скаржника, а також інших потенційних учасників цієї Процедури закупівлі які хочуть та можуть поставити відповідний Автоматичний гематологічний аналізатор, але які не являються Виробником Столу лабораторного. Потрібно відмітити, що такі дії Замовника порушують вимоги частини 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» оскільки Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також такі дії Замовника порушують вимоги частини 4 статті 22 Закону оскільки тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. ВРАХОВУЮЧИ ВИКЛАДЕНЕ ПРОШУ: - прийняти до розгляду цю вимогу; - усунути порушення, щодо класифікації предмету закупівлі шляхом видалення з цієї процедури закупівлі товарів, що не відносяться до коду Державного Класифікатора 021 021:2015 - 38430000-8 - Детектори та аналізатори. - внести зміни до тендерної документації та виключити з неї дискримінаційні вимоги пункту 36 та підпунктів 36.1 та 36.2 параграфу Медико–технічні вимоги Додатку 4 до Документації; - провести окрему процедуру закупівлі Стола лабораторного визначивши при цьому відповідний код класифікації такого товару згідно Державного Класифікатора 021 021:2015
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: ШАНОВНИЙ СКАРЖНИК! НА ВАШУ Вимогу щодо усунення порушень Процедури закупівлі від 05.06.2019, 14:26. № ID: UA-2019-06-03-001009-B.C1 ПОВІДОМЛЯЄМО. На веб-порталі «prozorro» розміщено оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товарів - код за ДК 021:2015: 38430000-8 - Детектори та аналізатори (далі – Закупівля), ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-03-001009-b. Відповідно до пункту 4.1 розділу 1 Тендерної документації предметом закупівлі є товар, що класифікується згідно Державного Класифікатора 021 021:2015 за кодом 38430000-8 - Детектори та аналізатори. Крім того у пункті 1 Загальних вимог Додатку 4 до Документації Замовником визначено що предметом цієї закупівлі є товар: «Автоматичний гематологічний аналізатор згідно медико-технічних вимог*» - 1 штука. Згідно пункту 6 Розділу ІІІ Тендерної документації інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота)), в тому числі технічна специфікація (опис предмета закупівлі), визначені у Додатку 4 до Документації. У п.п. 36 таблиці Медико–технічні вимоги Додатку 4 до Документації Замовником передбачено вимогу про: 36. Наявність столу лабораторного: Каркас стола лабораторного повинен бути збірно-розбірний та виготовлений з товстостінної прямокутної стальної труби 25х25х2 мм. Пофарбований епоксі-поліефірною порошковою фарбою світло-сірого кольору. Труби повинні пройти перед фарбуванням піскоструйну обробку. Товщина фарби після полімеризації повинна бути не меншою як 100-120 мкм. Стіл має витримувати допустиме розподілене навантаження на робочу поверхню до 250 кгс/м2. Стільниця має бути виготовлена з вологостійкої фанери 15мм товщиною вкритої з обох сторін хімічно-стійким пластиком 0,9 мм (виробництво Abet Laminatі) з крайком ПВХ товщиною 2 мм, або матеріалом з аналогічними хімічними та фізичними властивостями. Товщина стільниці - не менше 16 мм. Стіл повинен бути обладнаний прихованим механізмом плавного регулювання по рівню підлоги. Габарити стола (ДхГхВ), мм: 1200х600х900. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади регулюються нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), № 922-VIII від 25.12.2015 року. Даний Закон забезпечує ефективність та прозорість здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Однією з основних процедур закупівлі, є процедура відкритих торгів (ч.1 Ст. 12, ч 1. Ст. 20 Закону). Стаття 2 Закону визначає сферу застосування даного Закону. Відповідно до Ст. 21 Закону, інформування про проведення процедури відкритих торгів здійснюється через Оголошення про проведення процедури відкритих торгів, що безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також, частина 2 Ст. 21 Закону, містить обов’язкову інформацію, що зазначається Замовником в Оголошенні. Частина 2 Статті 22 Закону, встановлює вимоги до тендерної документації, які містять в тому числі посилання на наявність: 1) інструкції з підготовки тендерних пропозицій; 2) одного або декількох кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію; 9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (частина 3 Статті 22 Закону). Окрім того, норми Закону містять посилання на відповідності учасника певним критеріям оцінки. Так, статтею 16 Закону встановлені вимоги щодо підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям (надання письмового документального підтвердження), про що зазначається Замовником у тендерній документації, та які містять, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації (частина 1 Статті 25 Закону). Щодо відповідності продукції учасника медико - технічним вимогам, які встановлюються Замовником у документації торгів через надання необхідного обладнання та комплектуючих та витратних матеріалів до нього (пункті 1 Загальних вимог Додатку 4 до Документації Замовником визначено що предметом цієї закупівлі є товар: «Автоматичний гематологічний аналізатор згідно медико-технічних вимог* в комплекі зі стартовим набором реагентів та столом лабораторним» - 1 штука) зазначаємо, що дана вимога прописується Замовником з метою закупівлі запропонованого товару з необхідними для його використання комплектуючих та витратних матеріалів з метою впевненості Замовника у наданні учасниками саме того товару, що вимагається Замовником. Отже, з урахуванням наведення правових підстав, аналізом дотримання вимог чинного законодавства процедури відкритих торгів, Замовник не обмежений рамками Закону щодо визначення у документації саме тих умов, які вважає за необхідне вказати у документації. Таким чином, вимоги, що встановлюються Замовником в таких випадках, не містять будь – яких дискримінаційних вимог до учасників, на які посилають учасники, як на дискримінаційні та дають можливість усім зацікавленим особам приймати участь у торгах, за умови їх відповідності заявленим вимогам. З огляду на наведені положення законодавства та діючи виключно в рамках Закону, Замовник торгів має право прописувати у документації та вимагати від учасників ті документи, які на його погляд дають можливість в повній мірі оцінити учасника, як потенційного постачальника продукції. Класифікація предмета закупівлі та поділ його на лоти здійснюється з дотриманням положень Закону України «Про публічні закупівлі» та «Порядку визначення предмета закупівлі» тож внесення змін до тендерної документації закупівлі вважаємо не доречним. Дякуємо за порозуміння.
Статус вимоги: Задоволено