-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини
Гідроксихлорид алюмінію
Торги відмінено
3 904 545.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 522.73 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 522.73 UAH
Період уточнення:
20.05.2019 16:18 - 28.05.2019 09:15
Відповідь надана
Сертифікат якості
Номер:
28acd1c1eef84f948e3a33c00bef7f3d
Дата опублікування:
24.05.2019 12:40
Опис:
Відповідно до Додатку 4 Технічні вимоги, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сертифікати якості, видані виробником на продукцію (коагулянт), ЯКА ПРОПОНУЄТЬСЯ Учасником ЗА І ТА ІІІ КВАРТАЛИ ЗА 2017 ТА/АБО 2018 ТА/АБО 2019 РІК на партії продукції (коагулянту), поставлені на ІНШІ ПІДПРИЄМСТВА питного водопостачання України.
Питання :
1) Чи може учасник надати сертифікати на Товар№1 та Товар№2, але на інші КОАГУЛЯНТИ, ніж пропонує на вказані торги в інші періоди, прошу вичерпно обґрунтувати?
2) Навіщо Замовнику торгів сертифікати за І ТА ІІІ КВАРТАЛИ ЗА 2017 ТА/АБО 2018 ТА/АБО 2019 РІК на партії продукції (коагулянту), поставлені на ІНШІ ПІДПРИЄМСТВА питного водопостачання України, якщо ВИ вимагаєте надати протоколи та/або акти та/або звіти тощо), що підтверджують проведення лабораторних досліджень та промислових випробувань на водоочисній станції лабораторії КП «Кременчукводоканал» та які ВЖЕ дають змогу впевнить, що запропонований товар відповідає/не відповідає вказаним нормам.
Відповідь:
Згідно пункту 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Згідно пункту 3 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Додаток 4 Технічні вимоги містить, зокрема, вимогу щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції «Сертифікати якості, видані виробником на продукцію (коагулянт), яка пропонується Учасником за І та ІІІ квартали за 2017 та/або 2018 та/або 2019 рік на партії продукції (коагулянту), поставлені на інші підприємства питного водопостачання України».
Враховуючи вищевикладене:
1) Учасник у складі тендерної пропозиції не може надати сертифікати на Товар №1 та Товар №2, але на інші КОАГУЛЯНТИ, ніж пропонує на вказані торги в інші періоди, так як така тендерна пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
2) Учасник у складі тендерної пропозиції надає сертифікати якості, видані виробником на продукцію (коагулянт), яка пропонується Учасником за І та ІІІ квартали за 2017 та/або 2018 та/або 2019 рік на партії продукції (коагулянту), поставлені на інші підприємства питного водопостачання України. У разі подання Учасником документів, що не відповідають таким вимогам така тендерна пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Дата відповіді:
29.05.2019 11:06
Відповідь надана
Висновок СЕС
Номер:
8fe4d6ea15a84d0381571af1e81f5822
Дата опублікування:
24.05.2019 12:24
Опис:
Відповідно до Додатку 4 Технічні вимоги, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати висновок санітарно-гігієнічної експертизи на використання даного коагулянту в сфері централізованого питного водопостачання. Чи буде вважатись належним документом висновок санітрано-епідеміологічної експертизи, в якому зазначено, що сферою застосування та реалізації коагулянту є для очистки і обробки води господарсько-питного та промислового водопостачання далі по тексту……..
Враховуючи, що це питання вже піднято іншим Учасником прошу залишити вимогу надати висновок санітарно-гігієнічної експертизи, щоб запобігти в майбутньому скарг до АМКУ.
Відповідь:
Згідно пункту 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Згідно пункту 3 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Додаток 4 Технічні вимоги містить, зокрема вимогу щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції «Висновок санітарно-гігієнічної експертизи на використання даного коагулянту в сфері централізованого питного водопостачання»
Державні санітарні норми та правила "Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною" (ДСанПіН 2.2.4-171-10) обов'язкові для виконання органами виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форми власності та підпорядкування, діяльність яких пов'язана з проектуванням, будівництвом та експлуатацією систем питного водопостачання, виробництвом та обігом питних вод, наглядом і контролем у сфері питного водопостачання населення, та громадянами.
Виробництво питної води здійснюється за нормативно-технічним документом та відповідно до технологічного регламенту або іншого документа з описом технологічного процесу виробництва питної води, що пройшли державну санітарно-епідеміологічну експертизу та отримали позитивний висновок. Висновок санітарно-гігієнічної експертизи повинен передбачати відповідність продукції вимогам діючого санітарного законодавства України.
Враховуючи вищевикладене, висновок санітрано-епідеміологічної експертизи, в якому зазначено, що сферою застосування та реалізації коагулянту є для очистки і обробки води господарсько-питного та промислового водопостачання буде вважатись належним документом та таким, що відповідає умовам тендерної документації
Дата відповіді:
29.05.2019 11:06
Відповідь надана
Особисті дані
Номер:
f02b05a5ee18468da8ef4d695098bfef
Дата опублікування:
24.05.2019 12:08
Опис:
Сканована копія з ОРИГІНАЛУ ДОКУМЕНТА [у кольоровому вигляді сторінок паспорта уповноваженої (уповноважених) особи (осіб)] на підписання документів пропозиції та/або договору (а саме сторінки 1–6 та місце проживання). Шановний замовнику навіщо Вам саме скан з Оригінал документу? Цей паспорт буде у вільному доступу, а враховуючи шахрайські методи отримання кретидів та не законне збагачення за рахунок таких документів, а власник паспорту отримає лише ПРОБЛЕМИ, та враховуючи що Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492 VI передбачено забезпечувати збереження і захист інформації від випадкової втрати або знищення, незаконної обробки… Вимагаю скасувати вимогу надання ОРИГІНАЛУ, натомість прошу внести зміни щодо надання КОПІЇ ДОКУМЕНТУ.
Відповідь:
Зміни, які будуть внесені до тендерної документації:
Сканована копія з сторінок паспорта уповноваженої (уповноважених) особи (осіб) на підписання документів пропозиції та/або договору (а саме сторінки 1–6 та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки. Або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копію іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492 VI (зі змінами);
Дата відповіді:
29.05.2019 11:05
Відповідь надана
Аналогічний договір
Номер:
e631742075094294b3eea59fc23e8360
Дата опублікування:
24.05.2019 11:53
Опис:
Для документального підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям Учасник надає у складі тендерної пропозиції наступні документи:
1_Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору:
2.1 Виконаний (або частково виконаний, якщо строк дії/виконання договору не закінчився на дату подання тендерної пропозиції) аналогічний договір (додаток(-ки), який(-і) є невід’ємною частиною аналогічного договору) який укладено в 2015–2019 роках
2.2 Документ (документи), що підтверджує(-ють) його виконання (або часткове виконання, якщо строк дії/виконання договору не закінчився на дату подання тендерної пропозиції): оригінал(-и) позитивного відгуку від замовника, з якими укладено договір, який надається, видаткова(-і) накладна(-і) та/або податкова(-і) накладна(-і).
Питання до замовника, чи достатньо 1(однієї) видаткової накладної +Відгук та 1 (одного) договору , що підтверджує виконання договору в 2018 році? Але по цоьму договору їх кілька.
Відповідь:
У разі надання учасником на підтвердження виконання аналогічного договору, виконаного в повному обсязі учасник надає всі видаткова(-і) накладна(-і) та/або податкова(-і) накладна(-і). Якщо, учасником на підтвердження виконання аналогічного договору надано частково виконаний договір, учасник надає видаткова(-і) накладна(-і) та/або податкова(-і) накладна(-і) у кількості, що підтверджує часткове виконання договору. Кількість відгуків пропорційно залежить від кількості наданих аналогічних договір, які укладено в 2015–2019 роках.
Дата відповіді:
29.05.2019 11:05
Відповідь надана
Переможець
Номер:
b6935751610647799394dbbded85b094
Дата опублікування:
24.05.2019 11:46
Опис:
Переможець у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надає:
- цінову довідку(-и) (або інший документ) про рівень цін на гідроксихлорид алюмінію на ринку України виданої не раніше дати публікації оголошення про проведення цієї процедури закупівлі.
Підтвердженням факту коливання ціни на товар може бути документ, виданий відповідним органом, організацією, установою, які мають повноваження здійснювати моніторинг цін на товари, визначати зміни ціни товару на ринку. Крім Торгово-промислової палати України, таку довідку можуть надати також ДП “Держзовнішінформ”, ДП “Укрпромзовнішекспертиза” і цей перелік не є вичерпним.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною з огляду на строки подачі (5 кал.днів), які можуть припадати на вихідні та святкові та такою, що розрахована на певного учасника, який пов’язаний з Замовником торгів та мав місце перегляду ціни/отримав довідку не раніше дати публікації оголошення про проведення цієї процедури закупівлі (20.05.2019р) , який вже отримав її та буде приймати участь в даних торгах з ДЕМПІНГОМ ЦІНИ!!! а , його пропозиція буде найбільш економічно вигідною і без проблем перегляне ціну на товар №1 та товар №2 до ринкової ціни з Замовником торгів. Що ставить під сумнів чесність та прозорість Замовника торгів.
Якщо вказана довідка, якимось чином впливає на рівень цін під час оцінки даних торгів, та є такою без якої Замовник торгів не вбачає ці торги, просимо внести зміни щодо її надання, а саме : Надати під час укладання Договору про закупівлю, з дати підписання протягом 7 кал. Днів.
Відповідь:
Зміни, які будуть внесені до тендерної документації:
Згідно пункту 2 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі. Згідно пункту 2 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із виключень з вище викладеного є зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, тому для підтвердження можливого коливання ціни переможець повинен подати замовникові цінову довідку(-и) (або інший документ) про рівень цін на гідроксихлорид алюмінію на ринку України виданої не раніше дати публікації оголошення про проведення цієї процедури закупівлі «не пізніше десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю».
Підтвердженням факту коливання ціни на товар може бути документ, виданий відповідним органом, організацією, установою, які мають повноваження здійснювати моніторинг цін на товари, визначати зміни ціни товару на ринку. Крім Торгово-промислової палати України, таку довідку можуть надати також ДП “Держзовнішінформ”, ДП “Укрпромзовнішекспертиза” і цей перелік не є вичерпним.
Дата відповіді:
29.05.2019 11:04
Відповідь надана
Умови тендерної документації
Номер:
61a832e16ff34a869eb294832fcf622a
Дата опублікування:
23.05.2019 16:25
Опис:
Наше підприємство має намір взяти участь у оголошеній закупівлі коагулянтів на основі гідроксихлориду алюмінію. Проаналізувавши вимоги тендерної документації, ми як потенційні учасники просимо надати роз`яснення з наступних питань.
1. Визначена продукція за якісними характеристиками зазначеними у Додатку 4 Технічні вимоги фактично може бути поставлена тільки певними суб`єктами, які мають дилерські або партнерські відносини з конкретним виробником, що свідчить про надання переваг і можливість участі у закупівлі лише конкретних суб`єктів та усунення від участі інших потенційних учасників. Така позиція Замовника призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції у сфері надання послуг водопостачання та водовідведення населенню, зокрема очищення питної води та стічних вод, розвитку добросовісної конкуренції та здешевлення предмету закупівлі.
Так, потенційні учасники, (зокрема ,наше підприємство) які можуть поставляти еквівалент одного з коагулянтів, автоматично позбавляються можливості приймати участь у закупівлі, враховуючи, що не мають змогу поставляти еквівалент іншого коагулянту. Крім того, потенційні учасники, які бажають прийняти участь в торгах і мають дешевший еквівалент коагулянту не мають можливості запропонувати свої тендерні пропозиції, оскільки предмет закупівлі не поділений на лоти.
Отже, коли декілька коагулянтів об`єднані в один предмет закупівлі без розподілу їх на лоти, за обставин, що обидва реагенти можуть бути поставлені лише одним виробником, то інші виробники та дистриб`ютори аналогічних товарів, не зможуть взяти участь у торгах, не маючи змоги запропонувати Замовнику одночасно всі позиції предмету закупівлі згідно тендерної документації. Дії Замовника є свідомим обмеженням кола потенційних учасників та конкуренції, чим зменшується економія бюджетних коштів.
З огляду на викладене просимо обгрунтувати закупівлю 2-х різних реагентів в одному лоті та надати роз`яснення чи можливо розділити закупівлю на 2 лоти.
2. Відповідно до Додатку 4 Технічні вимоги, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі з інформацією про чинний стандарт або технічні умови у відповідності до якого (яких) виготовлено продукцію та у разі виготовлення продукції у відповідності до технічних умов, з підтвердженням їх затвердження та чинності. Просимо роз`яснити, якщо продукція запропонована нашим підприємством відповідає Європейському стандарту EN 883 чи буде такий стандарт прийнятий Замовником та які мають бути ознаки підтвердження затвердження та чинності?
3. Відповідно до Додатку 4 Технічні вимоги, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сертифікати якості, видані виробником на продукцію (коагулянт), яка пропонується Учасником за І та ІІІ квартали за 2017 та/або 2018 та/або 2019 рік на партії продукції (коагулянту), поставлені на інші підприємства питного водопостачання України. В документі повинні бути вказані: найменування та адреса підприємства-виробника, назва продукта, номер і дата випуску партії, маса брутто і нетто, показники якості продукта за результатами аналізів чи підтвердження відповідності вимогам стандарта або технічних умов. Просимо роз`яснити, яким чином діяти постачальнику, який закуповує імпортну продукцію та поставляє реагент на підприємства питного водопостачання України? Виробник продукції не поставляє на відповідні підприємства коагулянт, відповідно, надати сертифікат від виробника щодо продукції поставленої на інші підприємства питного водопостачання України неможливо. Зокрема, просимо роз`яснити чи повинні надаватись сертифікати за І та ІІІ квартали за 2017 та/або 2018 та/або 2019 рік в межах одного року? Чи можливо надати сертифікат за І квартал 2019 року та ІІІ квартал 2018 року, адже ІІІ квартал 2019року ще не настав?
4. Відповідно до Додатку 4 Технічні вимоги, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати висновок санітарно-гігієнічної експертизи на використання даного коагулянту в сфері централізованого питного водопостачання. Чи буде вважатись належним документом висновок санітрано-епідеміологічної експертизи, в якому зазначено, що сферою застосування та реалізації коагулянту є системи водопідготовки питної води?
5. Відповідно до Додатку 4 Технічні вимоги, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сертифікат управління якістю міжнародних стандартів ISO 9001:2008 та/або ISO 9001:2015 в області виробництва та продажу алюмінієвих коагулянтів для водопідготовки, що засвідчують якість продукції та її безпечність за умови використання у галузі господарсько-питного водопостачання. Просимо роз`яснити, чи повинно в сертифікати бути зазначена саме вищевказане формулювання «в області виробництва та продажу алюмінієвих коагулянтів для водопідготовки, що засвідчують якість продукції та її безпечність за умови використання у галузі господарсько-питного водопостачання»
Відповідь:
1. Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом; Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Виходячи з вищенаведеного, Замовник самостійно приймає рішення щодо визначення предмета закупівлі, а також щодо визначення окремої частини предмета закупівлі. Розділення предмета закупівлі є правом Замовника, а не його обов’язком, що додатково підтверджується листом Мінекономрозвитку № 3304-06/26774-06 від 02.08.2017.
Аналіз інформації, що є у відкритому доступі, інформації, що надається учасниками та переможцями у системи торгів Prozoro свідчать про те, що в Україні є принаймні два вітчизняних виробника, та два представника іноземних виробників, які згідно до технічних показників продукції, мають у своєму асортименті обидва еквівалентні продукти. Крім того враховуючи близьку природу реагентів, розділення на лоти вважаємо недоречним.
2.Згідно пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII тендерна документація повинна містити зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
В додатку 4 Технічні вимоги встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи, зокрема «Довідка в довільній формі з інформацією про чинний стандарт або технічні умови у відповідності до якого (яких) виготовлено продукцію.»
Якщо продукція запропонована Учасником виготовлена у відповідності до європейських стандартів (EN), розроблених CEN і CENELEC або стандартів країн-торгових партнерів України (ASTM та DIN), Учасник надає довідку в довільній формі з інформацією про чинний стандарт або технічні умови у відповідності до якого (яких) виготовлено продукцію
3.Згідно пункту 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Згідно пункту 3 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Додаток 4 Технічні вимоги містить, зокрема, вимогу щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції «Сертифікати якості, видані виробником на продукцію (коагулянт), яка пропонується Учасником за І та ІІІ квартали за 2017 та/або 2018 та/або 2019 рік на партії продукції (коагулянту), поставлені на інші підприємства питного водопостачання України».
Враховуючи вищевикладене, Учасник, що закуповує імпортну продукцію, надає сертифікат якості на партію Товару, виданий виробником на Товар, який Учасник постачав іншим підприємствам питного водопостачання України. Можливе надання сертифікату якості за І квартал 2019 року та ІІІ квартал 2018 року або в інших роках в межах 2017-2019 рр..
4. Згідно пункту 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Згідно пункту 3 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Додаток 4 Технічні вимоги містить, зокрема вимогу щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції «Висновок санітарно-гігієнічної експертизи на використання даного коагулянту в сфері централізованого питного водопостачання»
Державні санітарні норми та правила "Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною" (ДСанПіН 2.2.4-171-10) обов'язкові для виконання органами виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форми власності та підпорядкування, діяльність яких пов'язана з проектуванням, будівництвом та експлуатацією систем питного водопостачання, виробництвом та обігом питних вод, наглядом і контролем у сфері питного водопостачання населення, та громадянами.
Виробництво питної води здійснюється за нормативно-технічним документом та відповідно до технологічного регламенту або іншого документа з описом технологічного процесу виробництва питної води, що пройшли державну санітарно-епідеміологічну експертизу та отримали позитивний висновок. Висновок санітарно-гігієнічної експертизи повинен передбачати відповідність продукції вимогам діючого санітарного законодавства України.
Враховуючи вищевикладене, висновок санітрано-епідеміологічної експертизи, в якому зазначено, що сферою застосування та реалізації коагулянту є системи водопідготовки питної води буде вважатись належним документом.
5.Згідно пункту 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Згідно пункту 3 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Додаток 4 Технічні вимоги містить, зокрема вимогу щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції «Сертифікат управління якістю за системою міжнародних стандартів ISO 9001:2008 та/або ISO 9001:2015 в області розробки, виробництва та продажу алюмінієвих коагулянтів для водопідготовки, що засвідчують якість продукції та її безпечність за умови використання у галузі господарсько-питного водопостачання.»
Враховуючи вищевикладене, Учасник повинен надати сертифікат управління якістю за системою міжнародних стандартів ISO 9001:2008 та/або ISO 9001:2015 який повинен містити галузь дії стандарту, а саме в області розробки, виробництва та продажу алюмінієвих коагулянтів призначених для водопідготовки, що засвідчують якість продукції та її безпечність за умови використання у галузі господарсько-питного водопостачання.
Дата відповіді:
28.05.2019 16:23
Відповідь надана
Лаболаторні дослідження та промислові випробування
Номер:
820315e8943f4ec8a223a90f717e0d0a
Дата опублікування:
22.05.2019 16:12
Опис:
Доброго дня!
Маємо велике бажання та всі можливості для прийняття участі на постачання предмету закупівлі (гідроксихлориду алюмінію) на рівних умовах з іншими учасниками закупівлі, але враховуючи умови тендерної документації (далі-ТД) потрібно надати (протоколи та/або акти та/або звіти тощо), що підтверджують проведення лабораторних досліджень та промислових випробувань на водоочисній станції лабораторії з рекомендацією щодо подальшого промислового застосування коагулянту (продукції), що пропонується Учасником, в лабораторії КП «Кременчукводоканал». Прошу надати вичерпну інформацію з цього приводу, як отримати вище перелічені документи та скільки часу потрібно на ці дослідження, враховуючи, що Ви вже мали досвід видачі таких документів раніше. Також прошу вказати, що для цього потрібно Учаснику (кількість реагенту, портативне обладнання та все, що Замовник торгів використовує під час вказаних досліджень), щоб Учасник зміг провести вищевказані дослідження без перешкод, контактні дані уповноваженої особи Замовника торгів (ПІБ, посада, номер телефону) для уточнення приїзду представників Учасника. Гарного дня!
Відповідь:
Базуючись на вимогах п. 3.10 ДСаНПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною», керуючись п. 5.10, п. 10.4.1 ДБН В.2.5-74:2013 «Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування», марки та види реагентів встановлюються на основі попередніх досліджень відповідно до їх характеристик для різних періодів року в залежності від якості вихідної води. Порядок внесення товару (реагентів) для технологічних процесів виробництва питної води передбачає наступні етапи:
1) Надання фахівцям КП «Кременчукводоканал» наявної дозвільної документації органів санітарно-епідеміологічного нагляду України для використання у процесах питного водопостачання, технічні (паспортні) характеристики реагенту (карта DS), витяг або посилання на Документ, згідно якого виробляється даний реагент, заяви виробника про відповідність якості реагенту вимогам Документу, сертифікату безпечності на реагент (бюлетень про безпеку – карта MSDS), свідоцтва про країну походження реагенту та переліку підприємств ВКГ України, бажано Дніпровського каскаду, на яких вже існує досвід промислової роботи з даним реагентом.
2) Проведення фахівцями КП «Кременчукводоканал» всебічної оцінки безпеки та якості реагентів у практиці питного водопостачання на базі наданої інформації. Після розгляду даної інформації визначається можливість та необхідність проведення лабораторних випробувань.
3) Проведення фахівцями КП «Кременчукводоканал» серії лабораторних випробувань на протязі календарного року у лабораторії водоочисної станції КП «Кременчукводоканал» з оформленням звітів або актів. Періодичність проведення лабораторних досліджень – 1 раз на квартал. При цьому представник реагенту повинен надати методику вхідного контролю даного реагенту та план (програму) лабораторних тестів, виходячі з головних критеріїв якості очищеної води за параметрами – кольоровість, перманганатна окиснюваність, залишковий алюміній, каламутність та робоча доза реагентів.
4) На основі позитивних результатів проведеної серії лабораторних досліджень на протязі календарного року приймається рішення щодо проведення промислових досліджень реагенту. Період промислових випробувань 4-7 діб. Для цього розробляється додаток до існуючого технологічного регламенту експлуатації водоочисної станції КП «Кременчукводоканал» з наступним погодженням з кременчуцьким управлінням Держпродспоживслужби в Полтавській області.
5) За умови позитивних результатів промислових досліджень реагенту складається звіт (акт) з рекомендаціями щодо подальшого промислового використання даного реагенту у практиці питного водопостачання та внесення до діючого технологічного регламенту експлуатації водоочисної станції КП «Кременчукводоканал».
Таким чином, загальна тривалість процедури внесення реагенту до технологічного регламенту роботи водоочисних споруд КП «Кременчукводоканал» складає орієнтовно 15 місяців.
Дата відповіді:
27.05.2019 14:57
Відповідь надана
умови документації
Номер:
a945bf967a2546038b4c1456553cadab
Дата опублікування:
22.05.2019 15:03
Опис:
Прошу дати роз`яснення щодо наступних питань:
1) Додаток 4 п. 3 передбачає надання Сертифікату якості, виданого виробником на продукцію (коагулянт), яка пропонується Учасником за І та ІІІ квартали за 2017 та/або 2018 та/або 2019 рік на партії продукції (коагулянту), поставлені на інші підприємства питного водопостачання України. В документі повинні бути вказані: найменування та адреса підприємства-виробника, назва продукта, номер і дата випуску партії, маса брутто і нетто, показники якості продукта за результатами аналізів чи підтвердження відповідності вимогам стандарта або технічних умов. Питання, якщо в Учасника є сертифікат в якому Виробником продукції НЕ ВКАЗАНО всі перераховані параметри, так як є затверджена форма цього документу Заводом, та на які Учасник не має ЖОДНОГО впливу чи буде він відповідати цьому критерію? Також в Додатку 4 вказано Товар №1 та Товар №2, а Загальні положення ТД містять кількість поставки товарів-247 тонн, виходячи з вищевикладеного лише по одній позиції гідроксихлорид алюмінію , але предметом закупівлі не передбачено лоти та/або 2 позиції Товарів, лише одна, як оформлювати пропозицію на участь?
Відповідь:
Вимогу щодо документу про якість встановлено згідно підпункту 6.5.5 розділу 6 Наказу від 05.07.95 № 30 Державного комітету України по житлово-комунальному господарству. У разі надання Учасником у складі тендерної пропозиції документа, який містить не всю інформацію, передбачену в Додатку 4 Технічні вимоги, така тендерна пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Положення тендерної документації не суперечать змісту Додатку 4 Технічні вимоги, так як сумарна кількість тонн Товару №1 та Товару №2 становить 247 тонн. Крім того інші вимоги до Товару №1 та Товару№2 аніж, ті що визначені у Додатку 4, є незмінними в інших розділах та додатках тендерної документації. Тому, враховуючи вищенаведене, Учасник складає свою тендерну пропозицію з урахуванням інформації наявної в додатку 4 Технічні вимоги, щодо кількості, якості, характеристик Товару №1 та Товару №2.
Дата відповіді:
27.05.2019 14:56