• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Будівництво нового корпусу блоку дистанційної променевої терапії комунальної установи «Запорізький обласний клінічний онкологічний диспансер» Запорізької обласної ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Культурна, 177-А» (код ДК 021:2015 (CPV) 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)

Джерело фінансування закупівлі - бюджетні кошти

Завершена

61 247 591.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 61 248.00 UAH
Період уточнення: 13.05.2019 13:15 - 19.05.2019 08:00
Відповідь надана

Додаток 1, пункт 2.1

Номер: a15fb1918b6f4d7d9d1fab8e89334e9b
Дата опублікування: 17.05.2019 12:41
Опис: У пункті 2.1, Додатку 1 тендерної документації, а саме " Довідка, складена за нищенаведенем зразком № 2, що підтверджує наявність в Учасника інженерно-технічних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід", вказується, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати завірені належним чином копії документів, що підтверджують кваліфікацію всіх зазначених в довідці інженерно-технічних працівників (наприклад, сертифікат або диплом про освіту, або свідоцтво підвищення кваліфікації тощо). Скажіть будь-ласка, чи можуть ці документи бути надані російською мовою.
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення по процедурі закупівлі відповідно до вимог статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» надаємо наступне роз’яснення. Відповідно до умов тендерної документації допускається наявність в складі тендерної пропозиції Учасника документів, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою.
Дата відповіді: 22.05.2019 09:51
Відповідь надана

Спосіб ознайомлення з робочим проектом.

Номер: 8219adb9b018438ab25818baeb6b13f5
Дата опублікування: 17.05.2019 12:12
Опис: Шановний Замовник торгів! 24.04.2019 р. Вами вже оголошувалися торги UA-2019-04-24-003245-b, з тим самим предметом закупівлі, що і в нинішніх. 10.05.2019 р. торги UA-2019-04-24-003245-b були відмінені по причині подання для участі у торгах менше двох тендерних пропозицій. Однією з причин неподання пропозицій вважаємо недостатність інформації, наданої Учасникам для участі у торгах. Уповноважена особа Дмитро Калегов, який також визначений як контактна особа, на вказаний в оголошенні номер телефону +380665091677 не відповідає, отримати зв’язок з ним через інші підрозділи Замовника також неможливо. Згідно п.3 ч.2 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII Тендерна документація повинна містити: «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).» При проведенні торгів на закупівлю будівельних робот , вважаємо обов’язковим надання Учасникам можливості ознайомлення з робочим проектом цих робот. Згідно інформації системи «Прозорро» такий проект був розроблений і переданий Замовнику по Договору 0023-2-А-2018 від 19.11.2018 р. Враховуючи можливий великий обсяг проектної документації, та складнощі при її розміщенні у системі «Прозорро», пропонуємо визначити порядок ознайомлення з нею всіх бажаючих Учасників торгів. Згідно рекомендацій Центру компетенції ДУ «Професійні закупівлі» , однією з форм надання роз’яснень може бути проведення загальних зборів потенційних Учасників торгів , у строки не пізніше ніж за сім днів до кінцевої дати подання пропозицій. Можливі й інші форми ознайомлення Учасників з усією необхідною інформацією. Не надання такої інформації може бути розцінено як дискримінація Учасників, та призведе до оскарження умов закупівлі в АМКУ згідно ст.18 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII.
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення по процедурі закупівлі відповідно до вимог статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» надаємо наступне роз’яснення. Технічне завдання до тендерної документації сформовано відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та п.6.2.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», де зазначено перелік документів, які мають надаватись замовником в обов’язковому порядку під час закупівлі будівельних робіт. Надана в складі технічного завдання відомість обсягів робіт та підсумкові відомості ресурсів повністю відповідають вимогам вищезазначених документів та в повній мірі дозволяють сформувати тендерну пропозицію учасника. Умови тендерної документації в частині технічного завдання виключають будь-яку дискримінацію учасників, адже відповідають вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» та п.6.2.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати тільки кошторисну документацію, для складання якої надано всі вихідні дані. Креслення чи інші проектні рішення не вимагаються для надання учасниками, а тому не включені до технічного завдання за предметом закупівлі. Проектна документація, необхідна для виконання будівельних робіт, буде передана підряднику- переможцю торгів відповідно до умов договору підряду, в т.ч. з урахуванням обмежень щодо захисту авторських прав на інтелектуальну власність. Стосовно дискримінації, то дискримінація – це ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
Дата відповіді: 22.05.2019 09:51