• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Електрична енергія

Торги відмінено

90 283 102.77 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 126.19 UAH
Період уточнення: 25.04.2019 19:54 - 13.05.2019 16:00
Відповідь надана

Уточнення інформації, зазначеної у тендерной документації

Номер: 99a847ccfa2043549f5c2f342fcc59ef
Дата опублікування: 13.05.2019 15:20
Опис: У п. 1. Розділу VІ тендерної документації зазначено, що Повідомлення про відміну торгів оприлюднюється в електронній системі закупівель Тендерним комітетом протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення та автоматично надсилається усім учасникам електронною системою закупівель. У разі, якщо процедура закупівлі відбувається з використанням веб-порталу Підприємства, повідомлення про відміну торгів оприлюднюється на веб-порталі Підприємства протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Прошу пояснити про використання веб-порталу Підприємства, при проведенні торгів, оскільки згідно з Законом України «Про публічні закупівлі», торги повинні проводитись виключно в електронній системі закупівель.
Відповідь: Усі рішення щодо даної закупівлі будуть опублікованні в електронній системі закупівель
Дата відповіді: 13.05.2019 15:58
Відповідь надана

Умови оплати

Номер: 46cbd55ce14247c4be2a8121f396cb40
Дата опублікування: 10.05.2019 11:45
Опис: Шановний Замовник! Згідно умов ТД, зокрема п.8 Додатка 4 до ТД, оплата рахунка Постачальника за Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання його Споживачем. Споживач має право відстрочити оплату на строк до 30 (тридцяти) календарних днів. Дане формулювання з'явилось після внесення змін до ТД, хоча в першої редакції ТД його не було. Ми розуміємо застереження Замовника, але враховуючи, що суми коштів на оплату місячного споживання електроенергії ДП "Укрхімтрансаміак" достатньо великі, а також той факт, що ДП "Енергоринок" приймає оплату від Постачальників згідно заявок кінцевих Споживачів виключно по попередній оплаті (це умови договору з ДП "Енергоринок") можливості отримувати оплату з відстрочкою не має можливості у 99% Постачальників. Цей факт значно звужує коло потенційних постачальників та унеможливлює отримання Замовником найкращої пропозиції на закупівлю електричної енергії. Пропонуємо розробити умови оплати, які будуть складатися з декількох подекадних (або потижневих) передоплат протягом місяця з корегуванням останнього місячного платежу для уникнення суттєвих переплат. Просимо внести зміни до ТД таким чином надавши змогу Постачальникам надати Вам найкращі умови та якісний сервіс.
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне. ДП «Укрхімтрансаміак» передбачає та розуміє наслідки та ризики, що можуть бути спричинені вимогою п.8 Додатку 4 Тендерної документації, а саме - «Споживач має право відстрочити оплату на строк до 30 (тридцяти) календарних днів». Вимога ПРАВА відстрочки зумовлена, зокрема, зростанням витрат на електричну енергію, а також зменшення обсягу оборотних коштів. Це в свою чергу, може призвести, у виключних випадках, до застосування зазначеного права відстрочки при недостатності обігових коштів. Умови оплати по факту спожитої електроенергії, а також Право відстрочки, не суперечить загальноприйнятій практиці, що застосовується на ринках енергопостачання.
Дата відповіді: 11.05.2019 14:38
Відповідь надана

Документи учасника

Номер: 0ddabd47d2114badaf2159975e29358a
Дата опублікування: 07.05.2019 11:03
Опис: У п. 4. Розділу 6 тендерної документації, зазначено порядок подання документів переможцем торгів. Відповідно до зазначеного порядку датою отримання підприємством документів переможця вважається дата реєстрації підприємством, яка зазначається на супровідному листі (складається учасником в довільній формі) до вказаних вище документів. Оскільки, учасник переможець може знаходитись за межами Києва, документи переможця можуть бути надіслані кур'єром. Доказом вручення документів кур'єром є підпис отримувача на експрес-накладній. Враховуючи, що кур'єр не має можливості отримати від одержувача відмітку на супровідному листі прошу внести зміни у тендерну документацію, та зазначити, що датою отримання підприємством документів переможця вважається дата реєстрації підприємством, яка зазначається на супровідному листі (складається учасником в довільній формі), або відмітка отримувача на експрес-накладній кур'єрської служби, або надати можливість учаснику переможцю завантажити необхідні документи через електрону площадку
Відповідь: Будуть внесені відповідні зміни у Тендерну документацію
Дата відповіді: 07.05.2019 18:18
Відповідь надана

Кваліфікаційни критерії

Номер: 122defff32174fcf82594e5da564fd62
Дата опублікування: 06.05.2019 08:25
Опис: У пункті 1.1 Додатку 1 до тендерної документації “Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників торгів” зазначено, що учасник повинен надати скан-копію листа щодо наявності власних (орендованих) приміщень, обладнання, спеціалізованої техніки, програмного забезпечення, необхідного для виконання договору в заплановані терміни. Враховуючи специфіку електричної енергії як товару, та специфіку постачанні електричної енергії визначених Законом України “Про оптовий ринок електричної енергії” просимо надати роз'яснення: яке саме необхідно вказати обладнання, спеціалізовану техніку, програмне забезпечення для виконання договору постачання електричної енергії. У пункті 1.1 Додатку 1 до тендерної документації “Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників торгів” зазначено, що учасник повинен надати скан-копію листа про працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, із зазначенням їх ПІБ, освіти стажу роботи. Враховуючи, що на підприємстві працюють більш ніж 150 осіб просимо надати роз'ясненні, необхідно вказувати всіх працівників, чи ні. У пункті 1.1 Додатку 1 до тендерної документації “Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників торгів” зазначено, що учасник повинен надати скан-копію(ї) договору(ів) про виконання аналогічних послуг з постачання електричної енергії з додатками, які є невід’ємною частиною договору. Прошу надати роз'яснення які необхідно надати договори: виконані, чи діючи, які ще не виконані. У пункті 4.3. Додатку 1 до тендерної документації “Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників торгів” зазначено, що учасник повинен надати “скан-копію завірених копій договорів з Обленерго на транзит електроенергії”. Просимо надати роз'яснення, які саме необхідно надати договори, оскільки Постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року N 312 «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії» не передбачено укладання договорів на транзит електричної енергії між Постачальником електричної енергії та Обленерго
Відповідь: Необхідно надати перелік засобів (матеріально-технічну базу) які безпосередньо будуть задіяні при виконанні договору з постачання електричної енергії для ДП «Укрхімтрансаміак» Необхідно надати інформацію про працівників, які безпосередньо будуть задіяні при виконанні договору з постачання електричної енергії для ДП «Укрхімтрансаміак» Копії договорів необхідно надати діючи та/ або виконані. Щодо договорів на транзит електричної енергії між Постачальником електричної енергії та Обленерго у Тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 07.05.2019 18:18
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: b43fe027b58b4975a35a75a77cc7c001
Дата опублікування: 02.05.2019 15:23
Опис: Відповідно до ч. 3 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», – Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування. На підставі вищезазначеного, просимо скасувати всі вимоги, передбачені тендерною документацією, які стосуються надання інформації та її документального підтвердження щодо відповідності учасників встановлених Замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідь: ДП "Укрхімтрансаміак" не є Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Тому ми для проведення тендеру в електронній системі закупівель використовуємо процедуру допорогових закупівель, а не процедуру відкритих торгів. Отже, Ваша вимога не є правомірною.
Дата відповіді: 03.05.2019 16:27