-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи . (Послуги з поточного ремонту покрівлі).
Процедура здійснюється з метою забезпечення виконання робіт.
Завершена
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період уточнення:
15.05.2019 15:15 - 20.05.2019 18:00
Відповідь надана
гарантійний лист відстрочка оплати
Номер:
b88741ab7a2d4842be26aa321eecd093
Дата опублікування:
17.05.2019 15:27
Опис:
п.2 Розділу V вимагає надання гарантійного листа про спроможність власними і залученими силами та засобами виконувати роботи за відсутності авансу та з відстрочкою оплати до 365 (триста шістдесят п’ять) календарних днів з моменту підписання Акту виконаних робіт. Зважаючи на те, що кошти на виконання покрівельних робіт передбачені в бюджеті на 2019р., а зг. п.4 ст 7 Бюджетного кодексу України З 1 січня нового року Закон України “Про Державний бюджет України “ за попередній рік втрачає чинність, кошти за виконані роботи зг підписаного Акту виконаних робіт повинні бути сплачені до 31.12.2019р. З дати розкриття тендерних пропозицій (31.05.2019) до кінця року 214 календарних днів тому вимагати лист з відстрочкою оплати 365 календарних днів є некоректним.
Відповідь:
Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
21.05.2019 13:13
Відповідь надана
Листи-відгуки
Номер:
bb09ff3d3b884afeac2924de3078fe6c
Дата опублікування:
17.05.2019 14:47
Опис:
п.5 Розділу ІІІ тендерної документації вимагає надання позитивних листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці, не більше 90-денної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій. Роз'ясніть, будь-ласка, чому листи-відгуки повинні датовані не більше 90-денної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій. Листи-відгуки надаються після виконання робіт і якщо, наприклад, роботи виконані в минулому році і Замовником надано лист-відгук в минулому році то чому Учасник не може його надати адже у листів-відгуків немає терміну дії (вони підтверджують якість вже виконаних робіт)?
Відповідь:
Відповідно до положень частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. При цьому, норми чинного законодавства не конкретизують спосіб та перелік документів, якими учасники мають підтвердити відповідність встановленим критеріям. Згідно з роз’ясненням, наданим Мінекономрозвитку України у листі від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 “Щодо розробки тендерної документації” вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Дата відповіді:
21.05.2019 13:13