• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи . (Послуги з поточного ремонту покрівлі).

Процедура здійснюється з метою забезпечення виконання робіт.

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Номер: 2ff8ec35838c4ef98b8a076bd102a0ec
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-04-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.09.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 04.09.2019 17:21 - 26.09.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.09.2019 № 164 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 03.09.2019 № 164 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UА-2019-05-15-002524-a 15.05.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 407-99-71, kat_ya@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абз. 8 ч. 2 ст. 21 Закону та п. 14 форми оголошення про проведення відкритих торгів Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579. За результатами аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог п. 13 ч. 2 ст. 22, ч. 2 ст. 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план на 2019 рік,оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію від 23 травня 2019 року № 3 (далі – ТД), тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПРОФІТ БУДЦЕНТР» (далі – Переможець), протокол засідання тендерного комітету від 06.06.2019 № 3, повідомлення про намір укласти договір від 06.06.2019, договір від 24.06.2019 № 18. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено, що тендерне забезпечення відсутнє. При тому, що в п. 2 розділу ІІІ ТД наявна вимога надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії на суму 16 000 грн. Тобто, в порушення абз. 8 ч. 2 ст. 21 Закону та п. 14 форми оголошення про проведення відкритих торгів Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579, в оголошенні не зазначено вид тендерного забезпечення. Крім цього, моніторингом встановлено, що положення тендерної документації до яких вносились зміни 23.05.2019 не оприлюднено Замовником в окремому документі та не відображено у вигляді закреслених даних в останній ТД, опублікованій 23.05.2019, чим порушено ч. 2 ст. 23 Закону. Також, відповідно до п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону ТД повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Проте, в порушення п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. За результатами аналізу встановлено невідповідність пропозиції Переможця умовам ТД, зокрема: 1. В складі пропозиції Переможця надані договори оренди автомобілів укладених між ТОВ «ПРОФІТ БУДЦЕНТР» та фізичними особами від 21 січня 2019 року № 1 та від 21 січня 2019 року №2 не посвідчені нотаріально відповідно до вимог ст. 799 Цивільного кодексу України, та є нікчемними згідно ст. 220 Цивільного кодексу України, що не підтверджує вимогу підпункту 1 пункту 5 розділу ІІІ ТД. 2. Відсутня довідка про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) та/або акт виконаних робіт по договорах від 22.04.2019 № 40/22, від 26.03.2019 № 57/03, від 15.03.2019 № 20/19, від 13.03.2019 № 03/19-1, що не відповідає підпункту 3 пункту 5 розділу ІІІ ТД. 3. Відсутні позитивні листи-відгуки від контрагентів по договорам: від 25.02.2019 № 570, від 01.03.2019 №01/03, від 13.03.2019 № 03/19-1, від 14.03.2019 № 14-03/1, від 15.03.2019 № 20/19, від 26.03.2019 № 57/03, що не відповідає підпункту 3 пункту 5 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, та уклав з ним договір від 24.06.2019 № 18 на закупівлю товарів за державні кошти загальною сумою 510 000,00 гривень.
Період усунення порушень: 12.09.2019 17:15 - 27.09.2019 00:00
Дата публікації висновку: 12.09.2019 17:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надання пояснення.
Дата публікації звіту: 18.09.2019 18:06