• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне

Завершена

957 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 788.00 UAH
Період уточнення: 09.04.2019 15:43 - 15.05.2019 11:00
Відповідь надана

Уточнння

Номер: 6226690afbca4dcf8465e9b267668b50
Дата опублікування: 10.04.2019 11:35
Опис: Шановний Замовнику. акт відбору проб по формі згідно ДСТУ 4096-2002 - є необовязковим докуметом. Просимо виключити дану вимогу з тендерної докуменацій, оскільки Ви вимагаєто протокол випробувань та сертифікат якості на минулу партію товару. Крім того, додатково пояснюємо, що сертифікат якості та протокол випробування видається лабораторією за умови виїзду співробітника лабораторії на місце відбору проб.
Відповідь: ВІДПОВІДЬ Згідно з підпунктами 7.1.-7.3. пункту 7 Національного стандарту України «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб» ДСТУ 7146:2010 вугілля приймає ВТК виробника відповідно до ГОСТ 1137 та цього стандарту. Вугілля приймають і постачають партіями. Порядок і періодичність випробовування установлюють згідно з ДСТУ 4096. Партію вугілля вважають прийнятою до відправлення, якщо від неї відібрано об’єднану товарну пробу згідно з ДСТУ 4096 та оформлено посвідчення якості. У свою чергу в ДСТУ 4096:2002 зазначено, що посвідчення якості видається на відвантажену чи вироблену партію вугілля відповідною лабораторію. Таким чином, на нашу думку акт відбору проб передбачений положеннями Національного стандарту України. Разом з тим інформацію про спосіб підтвердження учасниками відповідності тендерної пропозиції (перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність) технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, визначається замовником САМОСТІЙНО, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дотриманням принципів, закріплених у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата відповіді: 15.04.2019 14:43
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 7c1e17d6885547e3ae9c2da6d8ec38f9
Дата опублікування: 10.04.2019 11:28
Опис: Тендерною документацією вимагається: Додатково учасник повинен надати в складі пропозиції на водія транспортного засобу, яким буде постачатися товар, та водія технічного засобу/технологічного транспортного засобу/машини для навантаження вугілля, оригінал або копію медичної довідки щодо придатності до керування транспортним засобом, чинної станом на дату розкриття тендерних пропозицій. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки надання таких документів не передбачено ЗУ "Про публічні закупівлі".
Відповідь: ВІДПОВІДЬ Згідно з п.2 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація, зокрема, повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям Нормами ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, зокрема, такий кваліфікаційний критерій як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Разом з тим інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників (перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність) зазначеному критерію, визначається замовником САМОСТІЙНО, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дотриманням принципів, закріплених у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Водночас згідно з нормами частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. З урахуванням зазначеного вище, замовником було передбачено вимогу в тендерній документації щодо надання в складі тендерних пропозицій медичної довідки щодо придатності до керування транспортним засобом на водія транспортного засобу, яким буде постачатися товар, та водія технічного засобу/технологічного транспортного засобу/машини для навантаження вугілля. Зауважимо, що зазначена вимога не суперечить чинному законодавству в сфері публічних закупівель. Навпаки, звертаємо Вашу увагу на той факт, що згідно з положеннями п. 1.1. розділу І Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, яке затверджене Наказом Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства внутрішніх справ України 31.01.2013 № 65/80, медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів проводиться з метою визначення придатності особи до безпечного керування транспортними засобами. При цьому положеннями п. 1.3. розділу І Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, яке затверджене Наказом Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства внутрішніх справ України 31.01.2013 № 65/80, встановлено, що водії, які виконують роботи з перевезення пасажирів та вантажів, підлягають періодичному медичному огляду один раз на рік. Тому вимога стосовно надання в складі тендерної пропозиції «медичної довідки щодо придатності до керування транспортним засобом на водія транспортного засобу, яким буде постачатися товар, та водія технічного засобу/технологічного транспортного засобу/машини для навантаження вугілля» є необхідною та законодавчо врегульованою положеннями ст.16 та ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також дана вимога жодним чином не обмежує конкуренцію та не є дискримінаційною вимог і не порушує норми частини 3 статті 5 і частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 15.04.2019 14:42
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: aa46796078844d43a59caacfcae634e2
Дата опублікування: 10.04.2019 10:51
Опис: Шановний Замовнику! Тендерною документацією встановлено вимогу щодо надання Учасником: 2. Оригінал посвідчення про якість на минулу партію вугілля пропонованої марки (яке повинне бути видане не раніше 2018 року), споживачем в якому повинен бути вказаний безпосередньо учасник, із зазначенням номерів вагонів або інших транспортних засобів та якісних показників вугілля (зольності, загальної вологи, нижчої теплоти згорання) та оригіналом (-ми) перевізного (-их) документу (-ів) (накладної) на перевезення вантажу до наданого посвідчення про якість. Дана вимога є дискримінаційною та незаконною, так як Учасник може закуповувати товар, який вже прибув на територію України. Такий учасник може лише надати поствідчення якості та транспортну накладу видану на постачальника Учасника, а не на імя Учасника. Просимо внести зміни у тендерну документацію.
Відповідь: ВІДПОВІДЬ Згідно з підпунктами 7.1.-7.3. пункту 7 Національного стандарту України «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб» ДСТУ 7146:2010 вугілля приймає ВТК виробника відповідно до ГОСТ 1137 та цього стандарту. Вугілля приймають і постачають партіями. Порядок і періодичність випробовування установлюють згідно з ДСТУ 4096. Партію вугілля вважають прийнятою до відправлення, якщо від неї відібрано об’єднану товарну пробу згідно з ДСТУ 4096 та оформлено посвідчення якості. Відповідно до положень підпункту 7.4. пункту 7 Національного стандарту України «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб» ДСТУ 7146:2010 у посвідченні якості зазначають: зокрема – назву споживача та номери вагонів або інших транспортних засобів. Під час підготовки та подання своєї тендерної пропозиції учасник повинен визначити вартість, за яку він згоден виконати замовлення щодо постачання вугілля. Для формування вартості пропозиції учасник повинен знати собівартість продукції, яку він планує постачати. Не маючи договірних відносин з виробником вугілля чи іншим суб’єктом господарювання, що буде здійснювати постачання та відвантаження вугілля учаснику, на нашу думку учасник не може сформувати вартість пропозиції для участі у торгах, оскільки в нього відсутня точна інформація щодо собівартості продукції. Отже для підготовки своєї пропозиції учасник повинен знати собівартість продукції за якою він буде закуповувати вугілля для подальшої його реалізації. Таким чином, учасник, який вирішив прийняти участь у зазначених торгах на момент подання тендерної пропозиції повинен для формування вартості своєї пропозиції укласти договір на постачання вугілля необхідної марки з виробником вугілля чи іншим суб’єктом господарювання, що буде здійснювати постачання та відвантаження вугілля учаснику. В свою чергу, уклавши договір на постачання вугілля, учасник згідно з ДСТУ 7146:2010 має змогу отримати копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик і має змогу отримати у виробника чи іншого суб’єкта господарювання, з яким укладено договір на постачання та відвантаження вугілля учаснику, документи про якість на вироблену партію вугілля. Разом з цим відповідно до підпункту 7.4. пункту 7 ДСТУ 7146:2010 у посвідченні якості зазначають, зокрема, «назву споживача». На нашу думку, якщо відвантажувати на нашу адресу вугілля буде безпосередньо учасник, який приймає участь у торгах, то в даному випадку цей учасник і повинен бути визначений споживачем в посвідченні якості. Купуючи вугілля для його подальшої реалізації, учаснику ніхто не забороняє отримати згідно стандарту ДСТУ 7146:2010 посвідчення якості в якому він значитиметься споживачем та отримати перевізний (-і) документ (-и) (накладну) на перевезення цього вугілля. Вимога тендерної документації про необхідність надання «оригіналу посвідчення про якість на минулу партію вугілля пропонованої марки (яке повинне бути видане не раніше 2018 року), споживачем в якому повинен бути вказаний безпосередньо учасник, із зазначенням номерів вагонів або інших транспортних засобів та якісних показників вугілля (зольності, загальної вологи, нижчої теплоти згорання) та оригіналом (-ми) перевізного (-их) документу (-ів) (накладної) на перевезення вантажу до наданого посвідчення про якість», не може вважатись дискримінаційною, оскільки не створює перешкод для участі будь-кому з потенційних учасників процедури закупівлі.
Дата відповіді: 15.04.2019 14:41