-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам’яне
Завершена
957 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 788.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 788.00 UAH
Період оскарження:
09.04.2019 15:43 - 21.05.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Номер:
ad59bd7223694692ac3e59945a3304ad
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-09-002182-a.a1
Назва:
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
В п.п.1 п. 5.1.1. розділу 3 тендерної документації зазначено вимогу, що мобільні (або пересувні) автомобільні ваги для осьового зважування транспортних засобів, повинні забезпечувати зважування маси вантажу визначеної технічною характеристикою транспортного засобу. Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та потребує внесення змін, для забезпечення можливості використання вагів вантажопід'ємність яких складає 15 тонн/вісь (разом 30 тонн) та маючи причіп з повною масою 35 т. (згідно свідоцтва про реєстрацію ТЗ) і забезпечувати поставки товару партіями, що не перевищують вантажопід'ємність таких мобільних (пересувних) автомобільних вагів. Зазначені партії в такому випадку можуть бути орієнтовно до 23 тонн кожна, одим причепом.
В п.п.2 п. 5.1.2. розділу 3 тендерної документації зазначено вимогу, щодо наявності окремо водія транспортного засобу та окремо водія технічного засобу для навантаження вугілля. Зазначене потребує внесення змін оскільки унеможливлює участь в тендері постачальникам, в яких водій виконує обов’язки по навантаженню вугілля та безпосередньо перевезення (постачання) Замовнику.
В п.п.1 п. 5.1.3. розділу 3 тендерної документації зазначено вимогу, щодо наявності аналогічного договору з бюджетною установою. Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та потребує внесення змін, для забезпечення можливості участі в тендері постачальникам, які мають аналогічні договори з комерційними підприємствами, установами та організаціями.
В «додаткові умови» Додатку 2 тендерної документації зазначено вимогу, що поставка вугілля здійснюється партіями, розмір кожної з яких повинен становити не більше 7 тонн. Враховуючи 134 тон вугілля згідно даної закупівлі – Замовником вимагається більше 19 окремих поставок. Чим мотивована така вимога, в порівнянні з постачанням вугілля в минулому році? Зазначена вимога та її наявність в п. 5.4. проекту договору спричинить додаткові транспортні витрати для постачальників, збільшення вартості тендерної пропозиції та відповідно ціни договору.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.04.2019 09:58
Вирішення:
ВІДПОВІДЬ НА ВИМОГУ UA-2019-04-09-002182-a.a1
Тендерний комітет Державного навчального заклад «Олександрійський професійний ліцей» керуючись положеннями ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» на вимогу №UA-2019-04-09-002182-a.a1 від 15.04.2019 повідомляє наступне.
П.1. Ваша вимога щодо внесення змін є безпідставною. Згідно норм чинного законодавства Замовник має право при наявності сумнівів щодо нестачі товару здійснити перевірку наявної кількості привезеного вугілля (здійснити переважування). Замовник за своїм місцезнаходженням не має власної чи залученої вагової та в нього відсутня можливість здійснити перевірку кількості привезеного вугілля з метою виявлення нестачі. Для вирішення даної проблеми замовником встановлено в тендерній документації вимогу щодо наявності в учасників власних або залучених автомобільні ваги на території Олександрійського району Кіровоградської області куди б мали можливість приїздити представники замовника. Разом з цим, у разі відсутності в учасників власних або залучених автомобільні ваги на території Олександрійського району Кіровоградської області, замовником передбачено можливість забезпечувати контроль зважування привезеного обсягу вугілля під час та за місцем його відвантаження. Для цього умовами тендерної документації передбачено можливість наявності в учасників власних або залучених мобільних (або пересувних) автомобільних вагів для осьового зважування транспортних засобів. Враховуючи зазначене вище, наявне в учасника вагове обладнання повинне забезпечувати зважування саме тих транспортних засобів, якими буде здійснюватися постачання вугілля, та інформація про які повинна бути зазначена в довідці про матеріально-технічну базу. Тобто, замовником встановлено вимогу щодо забезпечення наявними в учасника автомобільними вагами зважування маси вантажу визначеної технічною характеристикою транспортного засобу, яким буде постачатися вугілля, задля того, щоб не виникло ситуації коли учасник здійснює постачання вугілля автомобілем вантажопідйомністю 40 тонн, а вагова має можливість і розрахована на зважування лише 20 тон. Додатково зазначаємо, що через відсутність місця для складування великих обсягів вугілля та враховуючи, що під’їзд до котельні де відбувається вивантаження вугілля розрахований на габарити транспортних засобів вантажопідйомністю не більше 7 тонн, замовником встановлено вимогу про постачання вугілля партіями, розмір кожної з яких повинен становити не більше 7 тонн.
П.2. Вимоги тендерної документації не містять дискримінаційних вимог в частині обов’язкової наявності окремо водія транспортного засобу та окремо водія технічного засобу для навантаження вугілля. Це може бути одна і та сама особа, однак оформлена у відповідності до чинного законодавства України про працю на відповідну посаду.
П.3. Встановлення вимоги щодо наявності аналогічного договору з бюджетною установою передусім зумовлено необхідністю підтвердження можливості та належного виконання зобов’язань за договором виходячи з досить складної ситуації, яка склалася на ринку постачання вугілля кам’яного. Замовник є бюджетною установою і тому для нас дуже важливо щоб учасник мав досвід співпраці саме з бюджетними установами, оскільки бюджетні установи мають специфіку в частині здійснення оплат за поставлений товар.
П.4. Вимога стосовно поставки вугілля партіями, розмір кожної з яких повинен становити не більше 7 тонн, зумовлена тим, що Замовник не має можливості здійснювати приймання великих обсягів вугілля через невелику територію біля котельні та через відсутність місця для складування великих обсягів вугілля. Водночас, зауважимо, що під’їзд до котельні де відбувається вивантаження вугілля розрахований на габарити транспортних засобів вантажопідйомністю не більше 7 тонн.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на незаконні вимоги тендерної документації
Номер:
78e612bc02eb46baa0ea4b7e7c652ee1
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-09-002182-a.a3
Назва:
СКАРГА на незаконні вимоги тендерної документації
Скарга:
Умови, викладені у тендерній документації, є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі, виходячи з наступного.
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення.pdf 20.04.2019 23:25
- Скарга Олександрія.pdf 20.04.2019 23:25
- Рішення від 24.04.2019 № 5008 + лист Замовнику.pdf 24.04.2019 21:12
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.05.2019 № 5793.pdf 13.05.2019 19:54
- Рішення від 11.05.2019 № 5793.pdf 15.05.2019 21:36
- Перелік змін.pdf 25.04.2019 15:27
- Повідомлення в Орган Оскарження.pdf 25.04.2019 15:27
- Повідомлення органу оскарження.pdf 17.05.2019 14:37
- лист зі змінами 2.pdf 17.05.2019 14:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.04.2019 23:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.05.2019 21:36
Дата виконання рішення Замовником:
17.05.2019 14:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання норми абзацу 3 частини 7 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо Вас про усунення порушень, зазначених у скарзі Товариства з обмеженою відповідальністю «ПАЛИВТОРГ» № UA-2019-04-09-002182-a.a3 та рішенні №5793-р/пк-пз від 11.05.2019р. Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель і надаємо в якості підтвердження Перелік змін до тендерної документації за оголошенням № UA-2019-04-09-002182-a
Скарга
Розгляд припинено
Скарга щодо встановлення у тендерній документації Державним навчальним закладом "Олександрійський професійний ліцей" дискримінаційних вимог
Номер:
03474cc2e0c847779e807577d19fec23
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-09-002182-a.a2
Назва:
Скарга щодо встановлення у тендерній документації Державним навчальним закладом "Олександрійський професійний ліцей" дискримінаційних вимог
Скарга:
Деталі та підстави подання скарги - в файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в АМКУ - Кіровоградська обл. - 3.docx 17.04.2019 20:23
- Скарга в АМКУ - Кіровоградська обл. - 3.pdf 17.04.2019 20:23
- ПД-3.pdf 17.04.2019 20:23
- рішення від 22.04.2019 № 4876 + лист Замовнику.pdf 22.04.2019 17:33
- рішення від 11.05.2019 № 5795.pdf 13.05.2019 16:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.04.2019 20:23
Опис причини скасування:
Скаргу відкликано суб’єктом оскарження.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
25.04.2019 10:26
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
13.05.2019 16:06