• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

вугілля кам'яне марки ДГ 13-100

вугілля кам'яне марки ДГ 13-100

Завершена

36 984 990.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 5 000.00 UAH
Період уточнення: 02.05.2019 13:23 - 24.05.2019 10:00
Відповідь надана

Внесення змін до тендерної документації

Номер: 517e2432d08548e2b925a123fa0a9acc
Дата опублікування: 23.05.2019 11:12
Опис: пп. 15.1 Додатку 2 тендерної документації передбачено, що Учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати інформацію про Замовників, з якими були укладені аналогічні договори, та їх оригінали відгуків. Відповідно до умов Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник - органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності відповідних ознак. Відповідно до ст. 712 Цивільного Кодексу України за договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов'язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов'язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму. Сторонами договору поставки є Постачальник та Покупець. Отже, ваша вимога щодо наданні інформацію про Замовників, з якими були укладені аналогічні договори, та їх оригінали відгуків є дискримінаційною по відношенню до Учасників які мають досвід постачання з комерційними структурами, які не підпадають під визначення Замовника, в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». З даного прикладу є практика Антимонопольного комітету України. В даному випадку доцільним буде вживати термін Контрагент. Враховуючи вищезазначене просимо внести зміни до тендерної документації в даній частині. У разі не внесення змін, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши порушене Вами питання, слід зазначити про хибність Вашого твердження про встановлення Генеральною дирекцією ДКВС України дискримінаційних вимог у тендерній документації на закупівлю товару ДК 021:2015 код 09110000-3 – Тверде паливо (вугілля кам'яне марки ДГ 13-100). Зокрема, Вами не обґрунтовано та безпідставно стверджується, що вимога щодо надання інформації про Замовників, з якими були укладені аналогічні договори, та їх оригінали відгуків (підпункт 15.1 Додатку 2 до вказаної тендерної документації) «є дискримінаційною по відношенню до Учасників, які мають досвід постачання з комерційними структурами, які не підпадають під визначення Замовника, в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Так, слід звернути Вашу увагу, що ані положення самої тендерної документації на закупівлю товару ДК 021:2015 код 09110000-3 – Тверде палив (вугілля кам'яне марки ДГ 13-100), ані додатки до неї, не визначають, що термін (поняття) «замовник(и)» використовується у підпункті 15.1 цієї тендерної документації у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». У даному випадку тендерною документацією вимагається від учасника торгів надати «…інформацію про замовників…, оригінали відгуків, що видані Замовниками…», тобто інформацію про сторону відповідного договору (покупця, замовника тощо), відгук сторони такого договору (покупця, замовника тощо), та жодним чином це не обмежується поняттям «Замовник» у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Прирівняння Вами у даному випадку «сторони відповідного договору (покупця, замовника тощо)» до «Замовника» у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» є очевидно хибним. Таким чином, у разі надання в повному обсязі Учасником процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції інформації про замовників, з якими були укладені аналогічні договори, та їх оригінали відгуків, якими будуть виступати комерційні підприємства (структури), це не буде вважатися зі сторони Учасника порушенням вимог тендерної документації. Враховуючи зазначене повідомляємо, що внесення змін до підпункту 15.1 Додатку 2 до вказаної тендерної документації в частині зміни поняття «Замовник» на поняття «Контрагент» є необґрунтованим та таким, що не змінює суті і змісту документації. Зазначаємо, що Генеральною дирекцією ДКВС України процедура закупівлі товару здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та інших чинних нормативно-правових актів України.
Дата відповіді: 27.05.2019 15:50
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога щодо надання учасником не менше 2-х договорів

Номер: db934f589dc644938c1e318eacbbfd83
Дата опублікування: 20.05.2019 12:21
Опис: Відповідно до ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Частиною 2 ст. 16. Закону України «Про публічні закупівлі» наведено повний перелік кваліфікаційних критеріїв до учасників. Вимога щодо надання двох або більше аналогічних договорів є дискримінаційною та суттєво звужує коло учасників торгів. Згідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи викладене, Вимога Замовника щодо надання трьох або більше аналогічних договорів порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст. 5, ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», отже, вимагаємо внести зміни до тендерної документації. Крім того, Рішеннями АМКУ № 1207-р/пк-пз від 14.03.2017 року, №1002-р/пк-пз від 03.03.2017 року, № 1002-р/пк-пз від 03.03.2017 року підтверджено, що вимога Замовника про надання двох або більше аналогічних договорів є дискримінаційною та незаконною. Просимо внести відповідні зміни.
Відповідь: Доброго дня! Щодо Вашого питання повідомляємо наступне. Відповідно до вимог частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) – передбачено, що "Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити". Крім того, у Законі не зазначено конкретних вимог або заборон, щодо кількості аналогічних договорів, а також не встановлено обов'язкових вимоги до Замовників торгів вимагати підтвердження всіх або однієї-двох кваліфікаційних критеріїв визначених у статті 16 Закону. З приводу аналогічних рішень органу оскарження, зазначаємо, що кожна скарга та рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель є індивідуальною та стосуються конкретної процедури закупівлі.
Дата відповіді: 22.05.2019 11:19
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 0d3682b2c6a34395bcbb794fbbbdbb37
Дата опублікування: 17.05.2019 13:51
Опис: Додатком № 2 до тендерної документації передбачено: «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті 17 Закону. 1. Оригінал або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів) (далі – Довідка) видану уповноваженим органом, яка повинна бути дійсна на момент її надання. 2. Оригінал або нотаріально завірена копія документу (-ів) виданого уповноваженим органом, що фізичну особу, яка є учасником не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Документ повинен бути не більше місячної давнини відносно дати оприлюдненого на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір. 3. Оригінал або нотаріально завірена копія документу (-ів) виданого уповноваженим органам про те, що, службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Документ повинен бути не більше місячної давнини відносно дати оприлюдненого на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір.» Виникає питання чи Переможець подає тільки документи, які перелічені у Додатку № 2 чи подає ще документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 8 частини першої цієї статті 17 Закону?
Відповідь: Доброго дня! Щодо Вашого питання повідомляємо наступне. Відповідно до частини 3 статті 17 Закону України «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.»
Дата відповіді: 21.05.2019 11:30
Відповідь надана

Уточнення щодо накладення ЕЦП на документи.

Номер: 31982169d59a4b5d880f7835a2f9edf2
Дата опублікування: 08.05.2019 17:24
Опис: Просимо надати розяснення, чи буде помилкою завантажити усі документи, згідно вимог тендерної документації та підписани пропозицію ЕЦП? чи потрібно завантажувати кожний документ, зберігати, накладати ЕЦП та редагувати тендерну пропозицію наступним документом?
Відповідь: Доброго дня! Документи Учасника повинні бути завантажені у вигляді сканованих файлів PDF (Portable Document Format) з накладанням електронного підпису (ЕП) (на кожен документ), мають бути відкриті для загального доступу (за виключенням підстав визначених Законом) та не містити паролів, з урахуванням положень статті 27 Закону. Крім того, електронною системою закупівель ProZorro дозволяється накладання електронного підпису (ЕП), як на кожен документ окремо, так і на тендерну пропозицію в цілому.
Дата відповіді: 13.05.2019 14:25
Відповідь надана

Аналогічні дговори

Номер: 588d0f1438574fef9f3fcd2d68975249
Дата опублікування: 08.05.2019 17:22
Опис: Шановний Замовнику, просимо надати уточнення щодо аналогічних договорів. Чи достатньо подати учаснику один виконанний аналогічний договор на поставку вугілля камяного ДГ (13-100)?
Відповідь: Доброго дня! У складі тендерної пропозиції Учасника повинен бути лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічних договорів з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, із зазначенням предмету договору, дати укладання договору, інформації про замовників, їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон). На підтвердження інформації надати: - оригінал або нотаріально завірені копії договорів (з додатками), що включають постачання предмету закупівлі. Під поняттям договорів мається на увазі, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати не менше 2-х договорів, що включають постачання предмету закупівлі.
Дата відповіді: 13.05.2019 14:24