-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Мультимедійний комплекс (у складі проектор, інтерактивна дошка , ноутбук), багатофункціональний пристрій(принтер, сканер, копір), ноутбук
Завершена
439 073.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 195.37 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 195.37 UAH
Період уточнення:
16.05.2019 14:37 - 26.05.2019 09:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
384c0701fb7c4f3e9c3dee7760a48b7c
Дата опублікування:
21.05.2019 09:41
Опис:
Шановний Замовник!
На захисті конкуренції у процесі публічних закупівель стоїть низка принципів, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Одним з таких принципів є принцип недискримінації учасників. Його суть полягає в тому, що встановлюються рівні умови участі у процедурах закупівель для вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм. При цьому, Замовнику забороняється вдаватися до дій, які можуть дискримінувати потенційних учасників закупівлі. Відповідно до п.5 типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, визначеного Наказом №704 від 22.06.2016 року із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки№ 1036 від 14.07.2017 «Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів…».
Керуючись принципами ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» вважаємо за доцільне звернути Вашу увагу що зазначення габаритних розмірів, унікального маркування, специфічної комплектації та таке інше, які жодним чином не впливають на функціонал та навчальній процес, також може призвести до виникнення нерівних умов для учасників та їх дискримінації. Тому наполегливо просимо прибрати з тендерної документації вимоги, що стосуються габаритних розмірів, та товщини дошки, як дискримінаційні.
Також повідомляємо, що Код закупівлі ДК 021:2015: 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання не передбачає закупівлю спеціалізованого програмного забезпечення. Згідно коду ДК 32320000-2 передбачено закупівлю лише техніки (телепроекційне обладнання, мультимедійне обладнання, відеомонітори, телевізори). Закупівля спеціалізованого програмного забезпечення, проведення тренінгів та таке інше під даним кодом не передбачена. Зважаючи на вище зазначене проведення тренінгів, мастеркласів, вимоги до їх проведення, надання документів та сертифікатів на підтвердження кваліфікації Спікера також не можуть бути предметом закупівлі в рамках публічних закупівель (Згідно коду ДК 32320000-2) як на платній так і на безоплатній основі, а можуть бути запропоновані Постачальником на добровільній основі як доповнення до тендерної пропозиції.
Технічна частина цього тендеру містить значно більше вимог стосовно програмного забезпечення, сертифікатів на це програмне забезпечення, та проведення тренінгів по користуванню програмним забезпеченням, ніж вимог безпосередньо по товару, що є предметом закупівлі.
Тому вимагаємо або розділити тендер на два окремих лота: ДК 021:2015: 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання - для придбання техніки, та ДК 021:2015 48930000-6 - Пакети навчального та розважального програмного забезпечення - для придбання спеціалізованого програмного забезпечення, або прибрати дискримінаційні вимоги що стосуються програмного забезпечення, яке не є предметом закупівлі даного тендеру. A саме:
- специфічні функції та можливості програмного забезпечення (35 ліцензійних додатків для створення уроків та багато інших),
-надання Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України (Гриф МОН на програмне забезпечення «Схвалено для використання у закладах загальної середньої освіти»),
-надання документів та сертифікатів на підтвердження кваліфікації Спікера,
-надання гарантійного листа про проведення майстер класу по користуванню інтерактивним обладнанням сертифікованим спікером з обов’язковим наданням такого сертифікату, виданого органами Міністерства освіти і науки України.
Зараз тендерна документація складена з порушенням Закону України "Про публічні закупівлі". Усунення порушень дозволить прийняти участь у тендері більшому колу учасників, створити відкриту та прозору конкуренцію, придбати обладнання за значно меншою ціною, домогтися значної економії бюджетних коштів для НУШ та подальшого використання для інших потреб навчальних закладів.
У разі якщо тендерна документація і надалі буде містити дискримінаційні вимоги щодо спеціалізованого програмного забезпечення, які обмежують коло учасників ми вимушені будемо звернутися до антимонопольного комітету з відповідною скаргою.
Відповідь:
Доброго дня! Шановний учаснику, просимо з розумінням поставитися до наших вимог до даного високовартісного обладнання, так як ми бажаємо закупити лише якісне обладнання та бути впевнені в тому, що кінцевий користувач буде повністю проконсультований по роботі з ним.
Що стосується питання програмного забезпечення, то таке йде в комплекті поставки інтерактивної дошки та не закуповується окремо, тому повністю підпадає під Код закупівлі ДК 021:2015: 32320000-2. А для того, щоб вчителі могли вільно користуватися даним високовартісним обладнанням та використовувати всі його можливості для покращення рівня навчально процесу, вважаємо за необхідне проведення інструктажу по роботі з таким обладнанням та програмним забезепеченням. Для кваліфікованого такого інструктажу, ми, як замовник, маємо пересвідчитися, що це буде виконано кваліфікованим представником постачальника.
Розділити дану закупівлю немає можливості, так як програмне забезепечення постачається у комплекті інтерактивної дошки і не використовується окремо.
Дата відповіді:
23.05.2019 15:08
Відповідь надана
Відсутність інормації про технічну частину та дискриминаційні вимоги
Номер:
8f41d10a061b402e8a564b5c0bf42b69
Дата опублікування:
20.05.2019 20:21
Опис:
Шановний замовнику. Нагадуємо що один з шести принципів Закону про державну закупівлю статті 3 та статті 5 п.3 закону є недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням службовим становищем замовника та добросовісна конкуренція серед учасників. Також згідно закону Статті 22 п3. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Проаналізувавши Ваші вимоги можна сказати що вони не зовсім зрозумілі, а саме:
- «Товщина (інтерактивної дошки) не менше 39,5 мм» . Чи можна збільшення цього параметру вважати «поліпшення»? Яким чином збільшення або зменшення цього параметру впливає на навчальний процес та умови використання товару? Чи не суперечить цей параметр розмірам, зазначеним в тендерній документації як «Розміри не менше:1754 мм х 1261 мм х 30 мм;»?
- Не зовсім зрозуміло зазначення Розмірів інтерактивної дошки. Як ці розміри можуть впливати на функції товару? Що саме вважати поліпшенням в цьому випадку? Складається враження, що ці параметри взято з технічних характеристик дошки конкретної моделі конкретного виробника. На нашу думку ці вимоги є дискримінаційними, оскільки унеможливлюють участь у Тендері Учасників з будь яким Товаром, окрім саме тієї моделі з якої взято параметри.
- Слід зазначити що технічна документація не містить жодних характеристик для багатофункціонального пристрою(принтер, сканер, копір), який зазначений як предмет закупівлі.
- Також технічна документація не містить жодних характеристик для ноутбуків, який вказаний як окремий предмет закупівлі в кількості 2 шт. Чи повинні ці ноутбуки бути аналогічними тим, що вимагаються у складі Мультимедійного комплексу?
Хочемо наголосити, що внесення необхідних змін дозволить Вам отримати значно більше пропозицій, із яких Ви зможете вибрати найбільш економічно вигідну.
Будь-ласка, виправте наведені недоліки та приведіть тендерну документацію до норм та вимог чинного законодавства.
Відповідь:
Доброго дня ! Шановний учаснику, звертаємо вашу увагу, що згідно Додатка 3 до тендерної документації, до усіх вищезазначених товарів, що містять посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, джерело його походження або виробника, застосовується вираз "або еквівалент". це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної торгівельної марки. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного товару. Тендерним комітетом буде розглянуто всі надані учасниками торгів пропозиції відповідно до умов тендерної документації з характеристиками не гіршими, ніж зазначені в тендерній документації, або кращими.
Технічні характеристики багатофункціонального пристрою були внесені до Тендерної документації та викладені в новій редакції ТД.
Щодо ноутбуків в кількості 2 шт. які зазначені в тендерній документації як окремий предмет закупівлі то їх технічні характеристики є аналогічними тим ноукбукам що вимагаються у складі мультимедійного комплексу.
Дата відповіді:
23.05.2019 15:00
Відповідь надана
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Номер:
8a6cbd506abb41ea88faa07e3074c7b1
Дата опублікування:
16.05.2019 23:40
Опис:
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь:
В тендерній документації не вказані торгівельна марка або модель предмета закупівлі. технічні вимоги повинні відповідати Додатку №3 тендерної документації. Допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб- підприємців неплатників ПДВ. Вартість товару враховується з ПДВ, якщо неплатник, то ціна товару без ПДВ. Розглянемо його ціну як остаточну.
Дата відповіді:
17.05.2019 12:02