• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Аеродромний пожежний автомобіль

Детальний опис закупівлі наведено в Додатку 1 Тендерної документації.

Завершена

1 960 000.00 EUR без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 000.00 EUR
Період уточнення: 18.04.2019 17:33 - 20.05.2019 11:00
Відповідь надана

Щодо екологічного класу двигуна

Номер: 660d9d27d96c4ad393e1718d8859bb8f
Дата опублікування: 11.05.2019 10:49
Опис: В технічних вимогах (Додаток 1 до тендерної документації ), в пункті 2 «Двигун» вказано, що двигун повинен відповідати екологічному стандарту не менше Євро 5. Даний екологічний стандарт застосовується тільки для автомобілів що пересуваються дорогами загального користування. Даний автомобіль передбачає користування ним на території аеропорту. Також звертаємо увагу що допускаються габарити по ширині не більше 3500мм, при цьому дорогами загального користування можна пересуватись автомобілями з максимальною шириною до 2550мм. Використання в даному автомобілі двигуна екологічним класом Євро-5 є недоцільним і крім збільшення вартості автомобіля нічого не дає. Крім цього в вимогах прописано спец-шасі, всі світові виробники встановлюють на такі шасі двигуни з іншими класами (STAGE для Європи та TIER для США). Двигун класом Євро-5 має тільки один виробник – Rosenbauer, що є дискримінацією. Просимо аргументувати вимогу щодо екологічного класу двигуна.
Відповідь: Інформація про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі встановлена на підставі вимог п. 3 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій зазначено, що «Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”». З урахуванням вищезазначеного, надаємо роз’яснення якими критеріями користувався Замовник при визначенні що «двигун повинен відповідати екологічному стандарту не менше Євро 5». Так, в даному випадку, Замовник керувався інформацією, що зазначена в: Законі України № 2612-VIII ( 2612-19 ) від 08.11.2018) про деякі питання ввезення на митну територію України та проведення першої державної реєстрації транспортних засобів. А саме: з метою регулювання відносин щодо ввезення на митну територію України та проведення першої державної реєстрації ввезених або виготовлених в Україні транспортних засобів, а також поетапного запровадження в Україні міжнародних екологічних вимог до транспортних засобів Верховна Рада України постановляє: митне оформлення з метою вільного обігу та першу державну реєстрацію в Україні транспортних засобів за кодами товарних позицій 8701, 8702, 8704, 8705, згідно УКТ ЗЕД (5846-18), як вироблених в Україні, так і ввезених на митну територію України, нових і таких, що були в користуванні, а нових транспортних засобів за кодом товарної позиції 8703 згідно з УКТ ЗЕД, як вироблених в Україні, так і ввезених на митну територію України, здійснюють за умови їх відповідності екологічним нормам: (Абзац перший частини другої статті 2 із змінами, внесеними згідно із Законами № 2098- VIII (2098-19) від 08.06.2917, № 2301- VIII (2301-19) від 27.02.2018; в редакції Закону № 2612- VIII (2612-19) від 08.11.2018): - не нижче рівня “”ЄВРО-5”- з 1 січня 2014 року, за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні або ввезених на митну територію України до 31 грудня 2015 року включно. П. 5.1.1 ІКАО Часть 1. Спасение и борьба с пожаром. Издание четвертое, 2015г. Doc 9137-AN898 Международной организации гражданской авиации, встановлено, що адміністрацією аеропорту при оснащенні підприємства транспортними засобами для проведення аварійно-рятувальних та протипожежних заходів враховується досвід експлуатації наявних аварійно-рятувальних та протипожежних транспортних засобів. Враховуючи досвід експлуатації аеропортом наявних аеродромних пожежних автомобілів, Замовник надає перевагу двигуну який відповідає екологічному стандарту не менше Євро 5. За результатами моніторингу ринку аеродромних пожежних автомобілів Замовником встановлено, що велика кількість представлених на ринку більш потужних сучасних аеродроних пожежних автомобілів мають двигуни які відповідають екологічному стандарту не менше Євро 5. Таким чином, Тендерною документацією визначені основні технічні та Таким чином, Тендерною документацією визначені основні технічні та якісні характеристики, що є суттєвими для Замовника, при цьому звертаємо Вашу увагу, що в цій частині вимоги в документації встановлені у повній відповідності до п.3 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 14.05.2019 10:36
Відповідь надана

Щодо технічних характеристик

Номер: 4b48b387d0a54bf18106916908b587c8
Дата опублікування: 11.05.2019 08:07
Опис: Доброго дня! 1. Відповідно до вимог тендерної документації щодо технічних характеристик аеродромного пожежного автомобіля (Додаток 1) зазначено: - “​Кабіна для розміщення екіпажу ​складається з алюмінієвої безкапотної конструкції з скляною площею панорамного типу”; - “​Цистерна для води Цистерна для води виготовлена із поліпропілену“; - “​Цистерна для піноутворювача Цистерна для піноутворювача виготовлена із поліпропілену“. Алюміній та поліпропілен в першу чергу є легкими та корозостійкими матеріалами, тому для можливості Учасникам запропонувати аеродромні пожежні автомобілі інших виробників, які відповідають технічним вимогам згідно Додатку 1 але при цьому при їх виробництві, для виготовлення кабіни та цистерн для води і піноутворювача, використовуються інші корозостійкі матеріали, які за своїми фізико-механічними, хімічними та теплофізичними властивостями є навіть кращими, просимо внести зміни до технічної специфікації, а саме вимоги щодо матеріалів з яких виготовлені кабіна та цистерни для води і піноутворювача викласти в наступній редакці: - “​Кабіна для розміщення екіпажу ​складається з безкапотної конструкції з алюмінію або іншого корозостійкого матеріалу, зі скляною площею панорамного типу”; - “​Цистерна для води Цистерна для води виготовлена із поліпропілену або іншого корозостійкого матеріалу“; - “​Цистерна для піноутворювача Цистерна для піноутворювача виготовлена із поліпропілену або іншого корозостійкого матеріалу“. Такі зміни до технічної специфікації дозволять з​більшити коло учасників та забезпечити більше високу конкурентоспроможність закупівлі. 2. В технічній специфікації, в Додатку один зазначено: “Система водопостачання забезпечує ​подачу вогнегасячих речовин по наступним лініям постачання,​а саме: 7. Одна напірна лінія для подачі під тиском води та піноутворювача для подачі вогнегасячих засобів до балки для укладки піни на злітно-посадкову смугу. Запірна арматура водопінних комунікацій серійного випуску, призначатися для оснащення пожежних автомобілів (​в тендерній пропозиції (технічній частині) вказати конкретний тип)”​. Просимо надати роз’яснення: що саме мав на увазі Замовник вказавши, що Запірна арматура водопінних комунікацій серійного випуску, призначатися для оснащення пожежних автомобілів? Конкретний тип чого Учасник повинен зазначити?
Відповідь: Інформація про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі встановлена на підставі вимог п. 3 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій зазначено, що «Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”». З урахуванням вищезазначеного, надаємо роз’яснення якими критеріями користувався Замовник при визначенні: “Кабіна для розміщення екіпажу складається з алюмінієвої безкапотної конструкції з скляною площею паронамного типу“; -“Цистерна для води виготовлена із поліпропілену“; -“Цистерна для піноутворювача виготовлена із поліпропілену” Так, в даному випадку, Замовник керувався інформацією, що зазначена в: (Мовою оригіналу) ІКАО Часть 1. Спасение и борьба с пожаром. Издание четвертое, 2015г. Doc 9137-AN898 Международной организации гражданской авиации, Глава 5 (Факторы учитываемые в ходе разработки технических требований к аварийно-спасательным и противопожарным транспортным средствам), пункт 5.1 (зазначений пункт встановлює, що адміністрацією аеропорту при оснащенні підприємства транспортними засобами для проведення аварійно-рятувальних та протипожежних заходів визначаються технічні вимоги для аеродромного пожежного автомобіля, в тому числі і до “Кабіни для розміщення екіпажу яка складається з алюмінієвої безкапотної конструкції з скляною площею панорамного типу“; -“Цистерни для води яка виготовлена із поліпропілену“; -“Цистерни для піноутворювача яка виготовлена із поліпропілену” також пунктом 5.1 встановлено, що адміністрацією аеропорту при оснащенні підприємства транспортними засобами для проведення аварійно-рятувальних та протипожежних заходів враховується досвід експлуатації наявних аварійно-рятувальних та протипожежних транспортних засобів, в таблице 5.1 даного документа Типовые факторы для выбора аварийно-спасательных и противопожарных транспортных средств (RFF): должна быть предусмотрена «совместимость нового транспортного средства с имеющимся парком транспортных средств». Враховуючи досвід експлуатації аеропортом наявних аеродромних пожежних автомобілів, Замовник надає перевагу аеродромному пожежному автомобілю в якого “Кабіна для розміщення екіпажу складається з алюмінієвої безкапотної конструкції з скляною площею панорамного типу“; -“Цистерна для води виготовлена із поліпропілену“; -“Цистерна для піноутворювача виготовлена із поліпропілену”. Основним національним документом в сфері аварійно-рятувального та протипожежного забезпечення польотів у цивільній авіації України є Правила аварійно-рятувального та протипожежного забезпечення польотів у авіації України від 24 травня 2013 року за № 809/23341 та затверджені наказом Міністерства інфраструктури України від 07.05.2013 року № 286. Так, пунктом 4.2 зазначених Правил встановлено, що «організація протипожежного забезпечення польотів на авіапідприємстві передбачає оснащення «більш потужною сучасною пожежно-рятувальною технікою…» За результатами моніторингу ринку аеродромних пожежних автомобілів Замовником встановлено, що велика кількість представлених на ринку більш потужних сучасних аеродромних пожежних автомобілів мають “Кабіну для розміщення екіпажу з алюмінієвої безкапотної конструкції з скляною площею панорамного типу“; -“Цистерну для води виготовлену із поліпропілену“; -“Цистерну для піноутворювача виготовлену із поліпропілену”. Враховуючи досвід експлуатації аеропортом наявних аеродромних пожежних автомобілів, Замовник надає перевагу аеродромному пожежному автомобілю в якого “Запірна арматура водопінних комунікацій серійного випуску, призначатися для оснащення пожежних автомобілів ”. Замовник мав на увазі тип запорної арматури наприклад: запірна арматура з механічним приводом, запірна арматура з гідравлічним приводом, запірна арматура з електричним приводом, тощо. Серійний випуск мається на увазі, що запірна арматура та привід арматури випускається серійно виробником запірної арматури. Таким чином, Тендерною документацією визначені основні технічні та якісні характеристики, що є суттєвими для Замовника, при цьому звертаємо Вашу увагу, що в цій частині вимоги в документації встановлені у повній відповідності до п.3 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 14.05.2019 10:35
Відповідь надана

Щодо технічних характеристик предмету закупівлі

Номер: 286afc8d6f07485ab5e37a2709cf8db9
Дата опублікування: 10.05.2019 15:37
Опис: Чому Додаток 1 до Тендерної документації, містить вимогу, яка встановлює конкретний вид матеріалу, з якого виготовлені цистерни для води та піноутворювача, без зазначення виразу «або еквівалент», тобто без надання можливості подання учасниками пропозиції з цистерною, виготовленою з іншого нержавіючого матеріалу?
Відповідь: Інформація про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі встановлена на підставі вимог п. 3 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій зазначено, що «Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Так, в даному випадку, Замовник керувався інформацією, що зазначена в: (Мовою оригіналу) Часть 1. Спасение и борьба с пожаром. Издание четвертое, 2015г. Doc 9137-AN898 Международной организации гражданской авиации, Глава 2 ( Уровень обеспечиваемой защиты), п.2.7.1 Оперативная цель выполнения операций службой RFF должна состоять в том, чтобы время развёртывания, необходимое для подъезда к концу каждой ВПП, а также в любую другую часть рабочей площади при оптимальных условиях видимости, не превышало трех, а желательно двух минут. Определение реального времени развёртывания должно производиться транспортными средствами службы RFF, исходя из обычного размещения ее средств, Глава 5 (Факторы учитываемые в ходе разработки технических требований к аварийно-спасательным и противопожарным транспортным средствам), в таблице 5.1 даного документа Типовые факторы для выбора аварийно-спасательных и противопожарных транспортных средств (RFF): должна быть предусмотрена «совместимость нового транспортного средства с имеющимся парком транспортных средств». П. 5.7.12 ( при рассмотрении любых изготовителей основное внимание следует уделять получению максимальных преимуществ, вытекающих из технических усовершенствований, особенно в тех случаях, когда это приводит к повышению безопасности). Також пунктом 5.1 встановлено, що адміністрацією аеропорту при оснащенні підприємства транспортними засобами для проведення аварійно-рятувальних та протипожежних заходів враховується досвід експлуатації наявних аварійно-рятувальних та протипожежних транспортних засобів. Основним національним документом в сфері аварійно-рятувального та протипожежного забезпечення польотів у цивільній авіації України є Правила аварійно-рятувального та протипожежного забезпечення польотів у авіації України від 24 травня 2013 року за № 809/23341 та затверджені наказом Міністерства інфраструктури України від 07.05.2013 року № 286. Так, пунктом 4.2 зазначених Правил встановлено, що «організація протипожежного забезпечення польотів на авіапідприємстві передбачає оснащення «більш потужною сучасною пожежно-рятувальною технікою…» За результатами моніторингу ринку аеродромних пожежних автомобілів Замовником встановлено, що велика кількість представлених на ринку більш потужних сучасних аеродроних пожежних автомобілів мають цистерни для води та піноутворювача які виготовлені з поліпропілену. Також, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Додатку 1 (пункт 1 «Особливі вимоги до предмету закупівлі» Розділ I) Тендерної документації 17.04.2019 № 15-03-156 на закупівлю «Великовантажні мототранспортні засоби (Аеродромний пожежний автомобіль)» (код ДК 021:2015-34140000-0) передбачено наступне: «1. Особливі вимоги до предмета закупівлі: Будь-які посилання в найменуванні та/або технічних характеристиках на каталожний номер, виробників, конкретну торговельну марку або тип, ГОСТ, ДСТУ тощо передбачає надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту повинні відповідати встановленим технічним характеристикам). У разі надання еквіваленту, Учасник в Тендерній пропозиції (технічній частині) повинен зазначити запропонований еквівалент та його технічні характеристики, що визначені Документацією. Посилання Замовником в найменуванні та/або технічних характеристиках на каталожний номер, виробників, торговельну марку або тип, ГОСТ, ДСТУ тощо обумовлено наданням Учасникам загального уявлення про технічні характеристики чи складові Товару. Під «еквівалентом» Товару або його складових розуміється рівноцінний та рівнозначний Товар, такий що повністю відповідає встановленим вимогам Замовника.» Враховуючи зазначене вище, Учасники мають можливість запропонувати інший нержавіючий матеріал, але за умови, що цей матеріал, повністю відповідає встановленим технічним характеристикам. Таким чином, Тендерною документацією визначені основні технічні та якісні характеристики, що є суттєвими для Замовника, при цьому звертаємо Вашу увагу, що в цій частині вимоги в документації встановлені у повній відповідності до п.3 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 14.05.2019 10:29
Відповідь надана

Щодо технічних характеристик предмету закупівлі

Номер: 079c88cd216a49b9938108f997d165ba
Дата опублікування: 10.05.2019 15:36
Опис: Просимо внести зміни Технічних вимог до предмету закупівлі викладених в пункті 1 додатку 1 до Тендерної документації, а саме щодо шасі, яке повинно мати систему стабілізації автомобіля при можливості опрокидування (RSC), виключивши цю вимогу, оскільки ця вимога є не обгрунтованою, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, так як шасі з такою опцією виготовляє лише 1 виробник – компанія Rosenbauer (Австрія). Крім того ця опція на наш погляд є лише маркетинговим ходом та суперечливою, якщо взяти до уваги масу автомобіля з вогнегасними засобами.
Відповідь: Інформація про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі встановлена на підставі вимог п. 3 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій зазначено, що «Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”». З урахуванням вищезазначеного, надаємо роз’яснення якими критеріями керувався Замовник при визначенні вимог «до системи стабілізації автомобіля при можливості опрокидування (RSC)». Так, в даному випадку, Замовник керувався інформацією, що зазначена в: (Мовою оригіналу) Часть 1. Спасение и борьба с пожаром. Издание четвертое, 2015г. Doc 9137-AN898 Международной организации гражданской авиации, Глава 2 ( Уровень обеспечиваемой защиты), п.2.7.1 Оперативная цель выполнения операций службой RFF должна состоять в том, чтобы время развёртывания, необходимое для подъезда к концу каждой ВПП, а также в любую другую часть рабочей площади при оптимальных условиях видимости, не превышало трех, а желательно двух минут. Определение реального времени развёртывания должно производиться транспортными средствами службы RFF, исходя из обычного размещения ее средств, Глава 5 (Факторы учитываемые в ходе разработки технических требований к аварийно-спасательным и противопожарным транспортным средствам), в таблице 5.1 даного документа Типовые факторы для выбора аварийно-спасательных и противопожарных транспортных средств (RFF): должна быть предусмотрена «совместимость нового транспортного средства с имеющимся парком транспортных средств». П. 5.7.12 (при рассмотрении любых изготовителей основное внимание следует уделять получению максимальных преимуществ, вытекающих из технических усовершенствований, особенно в тех случаях, когда это приводит к повышению безопасности, в этой связи важное значение будет иметь устойчивость, характеризуемая углом наклона, и комплексный характер кабины для расчета. Також, пунктом 5.1 встановлено, що адміністрацією аеропорту при оснащенні підприємства транспортними засобами для проведення аварійно-рятувальних та протипожежних заходів враховується досвід експлуатації наявних аварійно-рятувальних та протипожежних транспортних засобів. Основним національним документом в сфері аварійно-рятувального та протипожежного забезпечення польотів у цивільній авіації України є Правила аварійно-рятувального та протипожежного забезпечення польотів у авіації України від 24 травня 2013 року за № 809/23341 та затверджені наказом Міністерства інфраструктури України від 07.05.2013 року № 286. Так, пунктом 4.2 зазначених Правил встановлено, що «організація протипожежного забезпечення польотів на авіапідприємстві передбачає оснащення «більш потужною сучасною пожежно-рятувальною технікою…» Наявність на ЗПС-1, та ЗПС-2 ділянок з криволінійним рухом та поворотами за маршрутом, необхідність подолання зазначених ділянок на високій швидкості створює додаткові ризики для життя та здоров’я екіпажу та при цьому існує можливість перекидання автомобіля. З метою недопущення зазначеного, Тендерною документацією передбачено оснащення автомобіля анти блокувальною системою (ABS) та системою стабілізації автомобіля, що виключає можливість перекидання (RSC). Враховуючи досвід експлуатації службою аварійно-рятувального та протипожежного забезпечення польотів ДП МА «Бориспіль» наявних аеродромних пожежних автомобілів, автомобілі з зазначеною системою забезпечують безпеку пожежно-рятувального відділення, прибуття в найкоротший час в крайні точки ЗПС та вчасне виконання оперативної задачі при гасінні пожежі та рятуванню людей. За результатами моніторингу ринку аеродромних пожежних автомобілів Замовником встановлено, що велика кількість представлених на ринку більш потужних сучасних аеродроних пожежних автомобілів мають: «систему стабілізації автомобіля при можливості опрокидування (RSC)». Таким чином, Тендерною документацією визначені основні технічні та якісні характеристики, що є суттєвими для Замовника, при цьому звертаємо Вашу увагу, що в цій частині вимоги в документації встановлені у повній відповідності до п.3 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 14.05.2019 10:24
Відповідь надана

Щодо технічних характеристик предмету закупівлі

Номер: a2a8bfce97f44c42a127a1ded3405c67
Дата опублікування: 10.05.2019 15:36
Опис: Просимо внести зміни до Технічних вимог до предмету закупівлі викладених в пункті 1 додатку 1 до Тендерної документації, а саме що стосуються можливості підйому бамперної турелі змінивши показник «не менше 70 ° над горизонтом» на показник «не менше 60 ° над горизонтом», з метою збільшення кола учасників та для забезпечення їх конкурентоспроможності, оскільки такий показник кута дозволяє здійснювати ліквідацію пожеж на території ДП «Міжнародний аеропорт «Бориспіль»
Відповідь: Інформація про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі встановлена на підставі вимог п. 3 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій зазначено, що «Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”». З урахуванням вищезазначеного, надаємо роз’яснення якими критеріями керувався Замовник при визначенні вимог до «можливості підйому бамперної турелі не менше 70º над горизонтом». Так, в даному випадку, Замовник керувався інформацією, що зазначена в: (Мовою оригіналу) Часть 1. Спасение и борьба с пожаром. Издание четвертое, 2015г. Doc 9137-AN898 Международной организации гражданской авиации, Глава 5 (Факторы учитываемые в ходе разработки технических требований к аварийно-спасательным и противопожарным транспортным средствам), в таблице 5.1 даного документа Типовые факторы для выбора аварийно-спасательных и противопожарных транспортных средств (RFF): должна быть предусмотрена «совместимость нового транспортного средства с имеющимся парком транспортных средств». Глава 15 (Процедуры борьбы с пожаром на воздушном судне и аварийно-спасательные операции), п. 12.2.1 (Основная задача службы RFF аэропорта заключается в том, чтобы подавить пожар в критической зоне, которую следует защищать при пожаре, возникающем в результате авиационного происшествия, в целях создания условий для эвакуации лиц, находящихся на борту воздушного судна. Рекомендуемое оборудование и методы его использования в целом направлены на достижение этой цели), також пунктом 5.1 встановлено, що адміністрацією аеропорту при оснащенні підприємства транспортними засобами для проведення аварійно-рятувальних та протипожежних заходів враховується досвід експлуатації наявних аварійно-рятувальних та протипожежних транспортних засобів. Основним національним документом в сфері аварійно-рятувального та протипожежного забезпечення польотів у цивільній авіації України є Правила аварійно-рятувального та протипожежного забезпечення польотів у авіації України від 24 травня 2013 року за № 809/23341 та затверджені наказом Міністерства інфраструктури України від 07.05.2013 року № 286. Так, пунктом 4.2 зазначених Правил встановлено, що «організація протипожежного забезпечення польотів на авіапідприємстві передбачає оснащення «більш потужною сучасною пожежно-рятувальною технікою…» За результатами моніторингу ринку аеродромних пожежних автомобілів Замовником встановлено, що велика кількість представлених на ринку більш потужних сучасних аеродроних пожежних автомобілів мають: «можливість підйому бамперної турелі не менше 70º над горизонтом». Враховуючи досвід експлуатації службою аварійно-рятувального та протипожежного забезпечення польотів ДП МА «Бориспіль» наявних аеродромних пожежних автомобілів, зробивши аналіз пожеж на повітряних судах, інфраструктурі, парках паливно мастильних матеріалів, з ціллю створення та підтримання умов, які сприяють виживанню людей, забезпеченню безпечних маршрутів евакуації і організації успішного та ефективного гасіння пожежі на повітряних судах, інфраструктурі ДП МА «Бориспіль», парках паливно мастильних матеріалів, та для забезпечення концепції заснованої на забезпеченні захисту критичної зони в умовах пожежі, яка виникла з урахуванням оновлення парку повітряних суден, висоти об’єктів, та можливих під’їзних доріг з мінімальною відстанню до ймовірних загорань та відповідно розрахунків в оперативних документах служби, замовник надає перевагу аеродромному пожежному автомобілю з можливістю підйому бамперної турелі не менше 70º над горизонтом. Таким чином, Тендерною документацією визначені основні технічні та якісні характеристики, що є суттєвими для Замовника, при цьому звертаємо Вашу увагу, що в цій частині вимоги в документації встановлені у повній відповідності до п.3 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 14.05.2019 10:20
Відповідь надана

Щодо технічних характеристик предмету закупівлі

Номер: 88ba85ba786c4084887fcde328c9b1eb
Дата опублікування: 10.05.2019 15:36
Опис: Просимо внести зміни до Технічних вимог до предмету закупівлі викладених в пункті 1 додатку 1 до Тендерної документації, а саме щодо кабіни для розміщення екіпажу, змінивши вимогу щодо відповідності безпеки кабіни європейському стандарту з «ЕСЕ R 29-3» на «ЕСЕ R 29-2», який станом на сьогодні діє в Європі. Крім того в Україні цей стандарт не є чинним.
Відповідь: Інформація про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі встановлена на підставі вимог п. 3 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій зазначено, що «Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”». З урахуванням вищезазначеного, надаємо роз’яснення якими критеріями користувався Замовник при визначенні що «безпека кабіни повинна відповідати європейському стандарту безпеки ЕСЕ R 29-3». Так, в даному випадку, Замовник керувався інформацією, що зазначена в: (Мовою оригіналу) ІКАО Часть 1. Спасение и борьба с пожаром. Издание четвертое, 2015г. Doc 9137-AN898 Международной организации гражданской авиации, Глава 5 (Факторы учитываемые в ходе разработки технических требований к аварийно-спасательным и противопожарным транспортным средствам), в таблице 5.1 даного документа Типовые факторы для выбора аварийно-спасательных и противопожарных транспортных средств (RFF): должна быть предусмотрена «совместимость нового транспортного средства с имеющимся парком транспортных средств». Пункт 5.1 (зазначений пункт встановлює, що адміністрацією аеропорту при оснащенні підприємства транспортними засобами для проведення аварійно-рятувальних та протипожежних заходів визначаються технічні вимоги для аеродромного пожежного автомобіля в тому числі для кабіни, а саме: «… місткість кабіни розрахунку, аспекти проектування та безпеки кабіни», також пунктом 5.1.1 ІКАО Часть 1. Спасение и борьба с пожаром. Издание четвертое, 2015г. Doc 9137-AN898 Международной организации гражданской авиации, встановлено, що адміністрацією аеропорту при оснащенні підприємства транспортними засобами для проведення аварійно-рятувальних та протипожежних заходів враховується досвід експлуатації наявних аварійно-рятувальних та протипожежних транспортних засобів. Враховуючи досвід експлуатації аеропортом наявних аеродромних пожежних автомобілів, Замовник надає перевагу аеродромному пожежному автомобілю в якому безпека кабіни повинна відповідати європейському стандарту безпеки ЕСЕ R 29-3. Основним національним документом в сфері аварійно-рятувального та протипожежного забезпечення польотів у цивільній авіації України є Правила аварійно-рятувального та протипожежного забезпечення польотів у авіації України від 24 травня 2013 року за № 809/23341 та затверджені наказом Міністерства інфраструктури України від 07.05.2013 року № 286. Так, пунктом 4.2 зазначених Правил встановлено, що «організація протипожежного забезпечення польотів на авіапідприємстві передбачає оснащення «більш потужною сучасною пожежно-рятувальною технікою…» За результатами моніторингу ринку аеродромних пожежних автомобілів Замовником встановлено, що велика кількість представлених на ринку більш потужних сучасних аеродроних пожежних автомобілів мають безпеку кабіни відповідно європейському стандарту безпеки ЕСЕ R 29-3. Таким чином, Тендерною документацією визначені основні технічні та якісні характеристики, що є суттєвими для Замовника, при цьому звертаємо Вашу увагу, що в цій частині вимоги в документації встановлені у повній відповідності до п.3 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 14.05.2019 10:17
Відповідь надана

Щодо технічних характеристик предмету закупівлі

Номер: e0ec0623f31b416d9f47fee8853b06e3
Дата опублікування: 10.05.2019 15:36
Опис: Просимо внести зміни до Технічних вимог до предмету закупівлі викладених в пункті 1 додатку 1 до Тендерної документації, а саме що стосуються габаритних розмірів автомобіла по висоті з урахуванням основної турелі (поворотного лафетного ствола), змінивши показник висоти з «не більше ніж 3700 мм.» на показник «не більше 3900 мм.», з метою збільшення кола учасників та для забезпечення їх конкурентоспроможності, оскільки всі європейські стандарти передбачають висоту гаражних воріт 4 метри, а також автомобіль з такою висотою придатний для застосування на всій території ДП «Міжнародний аеропорт «Бориспіль», в т.ч. в’їзду та виїзду з гаражного боксу.
Відповідь: Інформація про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі встановлена на підставі вимог п. 3 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій зазначено, що «Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”». З урахуванням вищезазначеного, надаємо роз’яснення якими користувався Замовник при визначенні габаритних розмірів предмета закупівлі по висоті, а саме: «по висоті, з урахуванням основної туреллі (поворотного лафетного стволу) - не більше ніж 3700мм». Так, відповідно до пункту 5.7 «Обмеження висоти для руху транспортних засобів» Правил наземного руху в аеропорту встановлено заборону руху транспортних засобів у контрольованій зоні аеропорту, габаритна висота яких більша від зазначеної на знаку. При проїзді під гейтами №1-11 біля пасажирського терміналу «D» встановлений знак з забороною проїзду при висоті більше ніж 3,7 метра, (що відповідає 3700мм). Пунктом 5.7.3 зазначених Правил встановлено: «Експлуатанти транспортних засобів повинні брати до уваги ці обмеження при закупівлі транспортних засобів або заміни устаткування, щоб переконатися, що вони зможуть експлуатувати у контрольованій зоні аеропорту це устаткування із врахуванням даних обмежень». Таким чином, Тендерною документацією визначені основні технічні та якісні характеристики, що є суттєвими для Замовника, при цьому звертаємо Вашу увагу, що в цій частині вимоги в документації встановлені у повній відповідності до п.3 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 14.05.2019 10:15
Відповідь надана

Условия оплаты изменения

Номер: ab926895d5434d929e7c47c61185518c
Дата опублікування: 10.05.2019 15:22
Опис: Добрый день. Наша компания тоже, является представителем мирового производителя пожарных автомобилей для аэропортов. Просим внести изменения в проект договора касательно оплаты. Оплата в размере 100% цены товаров и услуг в соответствии с Заявкой на поставку, производится Заказчиком путем открытия безотзывного документарного делимого аккредитива с подтверждением первокласного европейского банка , открытого в Украинском банке, по поручению Заказчика в пользу Поставщика Все банковские комиссии на с акредитива на территории Украины оплачиваются заказчиком. Все банковские комиссии с аккредитива за территорией Украины оплачиваются Поставщиком. Рассмотрите пожалуйста возможность внести данные изменения
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Ваше запитання за своєю суттю не є зверненням роз'ясненнями щодо тендерної документації та умови оплати, зазначені в тендерній документації, не порушують вимог законодавства, також, неможливо вважати умови оплати, зазначені в тендерній документації, дискримінаційними з огляду на той факт, що запитання не містить в собі доказів неможливості Учасника їх дотриматись. За своєю суттю Ваше запитання є пропозицією про зміну. Тому вважаємо за необхідне повідомити Вас, що з метою задоволення попиту учасників, які бажають прийняти участь в процедурі закупівлі, замовником вивчається можливість здійснення оплати на умовах акредитиву. Відповідно до внутрішнього порядку, що діє в ДП МА «Бориспіль», перед розглядом тендерним комітетом питання щодо внесення змін до тендерної документації, необхідно провести певну процедуру внутрішніх погоджень, для яких, нажаль, не достатньо трьох робочих днів. З огляду на зазначене вище повідомляємо, що за результатами розгляду Вашої пропозиції, та у випадку отримання необхідних погоджень, тендерним комітетом буде розглянуте питання щодо внесення змін до тендерної документації стосовно здійснення оплати за акредитивом з викладенням в проекті договору прийнятних для аеропорту умов акредитиву. У випадку прийняття відповідного рішення тендерним комітетом зміни будуть оприлюднені в порядку, визначеному Законом. Не оприлюднення змін до кінцевого строку подання тендерних пропозицій свідчитиме про неможливість прийняти пропозицію про зміну умов оплати. Відповідно до ч. 7 ст. 179 Господарського кодексу України (далі – ГКУ): Господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених ГКУ, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів. Так, згідно положень Цивільного кодексу України:  відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості (ч. 1 ст. 627);  покупець зобов'язаний оплатити товар після його прийняття або прийняття товаророзпорядчих документів на нього, якщо договором або актами цивільного законодавства не встановлений інший строк оплати товару (ч. 1 ст. 692). Так, відповідно до політики ДП МА «Бориспіль» в частині взаєморозрахунків з контрагентами та з метою забезпечення дотримання інтересів останнього при закупівлі товарів, робіт та послуг у ДП МА «Бориспіль» передбачено здійснення оплати за Товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару, оплати за Послуги протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту наданих Послуг. Дані умови були прийняті з метою захисту інтересів державного підприємства, насамперед, забезпечення своєчасності платежів за отримані товари/послуги. Дані умови є обґрунтованими та жодним чином не порушують вимоги чинного законодавства.
Дата відповіді: 14.05.2019 10:13
Відповідь надана

Оплата и внесение изменений в договор

Номер: 47860d3df3fc42d086d214228a30e506
Дата опублікування: 08.05.2019 10:45
Опис: Добрый день. Наша компания является представителем мирового производителя пожарных автомобилей для аэропортов. Так как планируемые к закупке пожарные аэродромные автомобили являются дорогостоящим продуктом, и производятся согласно специфических технических требований Заказчика и конкретно под Заказчика и имеют долгий цикл производства и не являються техникой масового потребления, просим внести изменения в проект договора касательно оплаты. Оплата в размере 100% цены товаров и услуг в соответствии с Заявкой на поставку, производится Заказчиком путем открытия безотзывного документарного аккредитива, открытого в Украинском банке, по поручению Заказчика в пользу Поставщика. Просим рассмотреть данное обращение
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Ваше запитання за своєю суттю не є зверненням роз'ясненнями щодо тендерної документації та умови оплати, зазначені в тендерній документації, не порушують вимог законодавства, також, неможливо вважати умови оплати, зазначені в тендерній документації, дискримінаційними з огляду на той факт, що запитання не містить в собі доказів неможливості Учасника їх дотриматись. За своєю суттю Ваше запитання є пропозицією про зміну. Тому вважаємо за необхідне повідомити Вас, що з метою задоволення попиту учасників, які бажають прийняти участь в процедурі закупівлі, замовником вивчається можливість здійснення оплати на умовах акредитиву. Відповідно до внутрішнього порядку, що діє в ДП МА «Бориспіль», перед розглядом тендерним комітетом питання щодо внесення змін до тендерної документації, необхідно провести певну процедуру внутрішніх погоджень, для яких, нажаль, не достатньо трьох робочих днів. З огляду на зазначене вище повідомляємо, що за результатами розгляду Вашої пропозиції, та у випадку отримання необхідних погоджень, тендерним комітетом буде розглянуте питання щодо внесення змін до тендерної документації стосовно здійснення оплати за акредитивом з викладенням в проекті договору прийнятних для аеропорту умов акредитиву. У випадку прийняття відповідного рішення тендерним комітетом зміни будуть оприлюднені в порядку, визначеному Законом. Не оприлюднення змін до кінцевого строку подання тендерних пропозицій свідчитиме про неможливість прийняти пропозицію про зміну умов оплати. Відповідно до ч. 7 ст. 179 Господарського кодексу України (далі – ГКУ): Господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених ГКУ, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів. Так, згідно положень Цивільного кодексу України:  відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості (ч. 1 ст. 627);  покупець зобов'язаний оплатити товар після його прийняття або прийняття товаророзпорядчих документів на нього, якщо договором або актами цивільного законодавства не встановлений інший строк оплати товару (ч. 1 ст. 692). Так, відповідно до політики ДП МА «Бориспіль» в частині взаєморозрахунків з контрагентами та з метою забезпечення дотримання інтересів останнього при закупівлі товарів, робіт та послуг у ДП МА «Бориспіль» передбачено здійснення оплати за Товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару, оплати за Послуги протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту наданих Послуг. Дані умови були прийняті з метою захисту інтересів державного підприємства, насамперед, забезпечення своєчасності платежів за отримані товари/послуги. Дані умови є обґрунтованими та жодним чином не порушують вимоги чинного законодавства.
Дата відповіді: 13.05.2019 09:42
Відповідь надана

Стосовно дискримінаційних умов в технічній специфікації

Номер: cf9f6153e54641eb91a1604ca79e3729
Дата опублікування: 07.05.2019 16:17
Опис: Детально вивчивши Тендерну документацію від 17.04.2019№15-03-156 на закупівлю «Великовантажні мототранспортні засоби (Аеродромний пожежний автомобіль)», номер закупівлі у системі електронних закупівель Prozzoro - UA-2019-04-18-001617-b, було встановлено, що Замовником до предмета закупівлі було висунуто вимоги до технічних характеристик, які можуть порушувати Закон України “Про публічні закупівлі” та обмежувати коло постачальників. В додатку №1 зазначені габаритні розміри пожежного автомобіля з певними обмеженнями: - по довжині, з бамперною туреллю (поворотним бамперним лафетним стволом): не більше, ніж 12000 мм; - по ширині, з дзеркалами заднього виду – не більше 3500 мм; - по висоті, з урахування основної турелі (поворотного лафетного стволу) – не більше ніж 3700 мм. Звертаємо Вашу увагу на те, що такі обмеження зменшують коло потенційних постачальників, оскільки габаритні розміри аеродромних пожежних автомобілів різних виробників, особливо якщо вони зазначені з урахуванням довжини/висоти турелей, можуть відрізнятись. В даному випадку, враховуючи такі обмеження, Учасники можуть запропонувати пожежний автомобіль конкретного виробника - Rosenbauer, оскільки зазначена довжина (з урахуванням бамперної турелі) та висота (з урахуванням висоти основної турелі) відповідають габаритним розмірам пожежного автомобіля “PANTHER 6x6”. Враховуючи вищезазначене, з метою виключення ознак дискримінації і створення сприятливих умов для конкуренції, просимо Вас виключити з Додатку 1 вимогу щодо габаритних розмірів пожежного автомобіля, оскільки технічні характеристики, що стосуються розмірів не є експлуатаційними та не впливають на можливість пожежного автомобіля забезпечувати рівень необхідного пожежного захисту аеродрому ДП МА «Бориспіль». 2. Також детально вивчивши технічну специфікацію ми бачимо, що опис більшості вимог до технічних характеристик відповідає опису відповідно до каталогу на аеродромні пожежні автомобілі “PANTHER 6x6”. Для забезпечення принципів недискримінації, а також для можливості участі у закупівлі більшій кількості постачальників, просимо Вас переглянути технічну специфікацію і вказати дійсно важливі критерії і характеристики, які визначаються умовами експлуатації аеродромних пожежних автомобілів і вимогами щодо забезпечення рівня пожежного захисту аеродрому; всі інші, незначні, вимоги просимо видалити. 3. В технічній специфікації, у вимогах до насосу пожежного автомобіля зазначено: “Номінальна потужність: не менше 9000 л/хв. при напорі не більше ніж 14 бар та забезпечує роботу системи водопостачання автомобіля”, що також є особливістю аеродромних пожежних автомобілів “PANTHER 6x6”. Аеродромні пожежні автомобілі провідних виробників, які є аналогічними “PANTHER 6x6” та які можуть забезпечувати відповідний рівень пожежного захисту аеродрому ДП МА “Бориспіль”, відповідають документам ICAO Doc 9137 «Керівництво з технічного обслуговування аеропортів», частина 1, і стандарту NFPA 414 для авіаційно-рятувальних і пожежних машин. При цьому аналогічні пожежні автомобілі інших виробників, з колісною формулою 6х6 та експлуатаційними технічними характеристиками, яким повинен відповідати пожежний автомобіль, що є предметом закупівлі, оснащені водяними насосами з різною номінальною потужністю - 6000 л/хв., 7570 л/хв., 8000 л/хв. в залежності від виробника. Просимо внести зміни до тендерної документації, а саме в Додатку 1, в технічній специфікації зазначити наступне: “Номінальна потужність: не менше 6000 л/хв. при напорі не більше ніж 10 бар та забезпечує роботу системи водопостачання автомобіля”. Підкреслюємо, що аеродромні пожежні автомобілі з номінальною потужністю водяного насосу 6000 л/хв повністю відповідають стандарту NFPA 414 для авіаційно-рятувальних і пожежних машин та забезпечують відповідний рівень пожежного захисту аеродрому ДП МА “Бориспіль”, але при цьому можуть мати меншу вартість, що сприятиме економії бюджету. В разі, якщо такі зміни не будуть внесені, просимо пояснити, згідно яких документів (нормативних документів, вимог, тощо) встановлена така вимога щодо водяного номінальної потужності водяного насосу.
Відповідь: Відповідь на перше питання. Інформація про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі встановлена на підставі вимог п. 3 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій зазначено, що «Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”. З урахуванням вищезазначеного, надаємо роз’яснення якими користувався Замовник при визначенні габаритних розмірів предмета закупівлі по висоті, а саме: «по висоті, з урахуванням основної туреллі (поворотного лафетного стволу) - не більше ніж 3700мм». Так, відповідно до пункту 5.7 «Обмеження висоти для руху транспортних засобів» Правил наземного руху в аеропорту встановлено заборону руху транспортних засобів у контрольованій зоні аеропорту, габаритна висота яких більша від зазначеної на знаку. При проїзді під гейтами №1-11 біля пасажирського терміналу «D» встановлений знак з забороною проїзду при висоті більше ніж 3,7 метра, (що відповідає 3700мм). Пунктом 5.7.3 зазначених Правил встановлено: «Експлуатанти транспортних засобів повинні брати до уваги ці обмеження при закупівлі транспортних засобів або заміни устаткування, щоб переконатися, що вони зможуть експлуатувати у контрольованій зоні аеропорту це устаткування із врахуванням даних обмежень». По довжині, «з бамперною туреллю (поворотним лафетним стволом): не більше, ніж 12 000мм». Так, відповідно до вимог пункту 2.4.1. Правил безпеки праці в органах і підрозділах МНС України № 312 від 07.05.2007 року зазначено:«відстань від автомобіля до передньої чи задньої стінки приміщення: у гаражах на 1-3 автомобіля повинна бути не менше 2м», (довжина гаража аварійно-рятувальної станції -17 500мм). По ширині, «з дзеркалами заднього виду – не більше 3500 мм». Так, відповідно до вимог пункту 2.4.6. Правил безпеки праці в органах і підрозділах МНС України № 312 від 07.05.2007 року зазначено: «ворота в гаражі пожежного депо мають бути завширшки не менше 4 метрів. В усіх випадках вони повинні бути на 1 метр ширші за ширину пожежних автомобілів, що є на озброєнні», (ширина в’їзних- виїзних воріт аврійно-рятувальної станції – 4 400 мм). Тендерною документацією визначені основні технічні та якісні характеристики, що є суттєвими для Замовника. Відповідь на друге питання. Інформація про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі встановлена на підставі вимог п. 3 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій зазначено, що «Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”. З урахуванням вищезазначеного, надаємо роз’яснення якими критеріями керувався Замовник при визначенні вимог до технічних характеристик. Так, в даному випадку, Замовник керувався інформацією, що зазначена в: «Главе 5 (Факторы учитываемые в ходе разработки технических требований к аварийно-спасательным и противопожарным транспортным средствам)». Часть 1. Спасение и борьба с пожаром. Издание четвертое, 2015. Doc 9137-AN898 Міжнародної організації цивільної авіації, та Правилами аварійно-рятувального та протипожежного забезпечення польотів у цивільній авіації України, що зареєстровані в Міністерстві юстиції України 24 травня 2013 року за № 809/23341 та затверджені наказом Міністерства інфраструктури України від 07.05.3013 року № 286. Таким чином, Тендерною документацією визначені основні технічні та якісні характеристики, що є суттєвими для Замовника, при цьому звертаємо Вашу увагу, що в цій частині вимоги в документації встановлені у повній відповідності до п.3 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідь на третє питання. Інформація про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі встановлена на підставі вимог п. 3 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій зазначено, що «Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”. З урахуванням вищезазначеного, надаємо роз’яснення якими критеріями керувався Замовник при визначенні вимог «до насосу пожежного автомобіля». Так, в даному випадку, Замовник керувався інформацією, що зазначена в: (Мовою оригіналу) Часть 1. Спасение и борьба с пожаром. Издание четвертое, 2015г. Doc 9137-AN898 Международной организации гражданской авиации, Глава 5 (Факторы учитываемые в ходе разработки технических требований к аварийно-спасательным и противопожарным транспортным средствам), глава 15 (Процедуры борьбы с пожаром на воздушном судне и аварийно-спасательные операции), п. 12.2.1 (Основная задача службы RFF аэропорта заключается в том, чтобы подавить пожар в критической зоне, которую следует защищать при пожаре, возникающем в результате авиационного происшествия, в целях создания условий для эвакуации лиц, находящихся на борту воздушного судна. Рекомендуемое оборудование и методы его использования в целом направлены на достижение этой цели). Основним національним документом в сфері аварійно-рятувального та протипожежного забезпечення польотів у цивільній авіації України є Правила аварійно-рятувального та протипожежного забезпечення польотів у авіації України від 24 травня 2013 року за № 809/23341 та затверджені наказом Міністерства інфраструктури України від 07.05.2013 року № 286. Так пунктом 4.2 зазначених Правил встановлено, що «організація протипожежного забезпечення польотів на авіапідприємстві передбачає оснащення «більш потужною сучасною пожежно-рятувальною технікою…» За результатами моніторингу ринку аеродромних пожежних автомобілів Замовником встановлено, що велика кількість представлених на ринку більш потужних сучасних аеродроних пожежних автомобілів мають номінальну потужність: не менше 9000 л/хв. При напорі не більше ніж 14 бар та забезпечує роботу системи водопостачання автомобіля. Враховуючи досвід експлуатації службою аварійно-рятувального та протипожежного забезпечення польотів ДП МА «Бориспіль» аеродромних пожежних автомобілів, зробивши аналіз пожеж на повітряних суднах які мали місце в міжнародних аеропортах світу, та аварію в аеропорту (Шереметьево) де загинула сорок одна людина враховуючи двох дітей, Замовник надає перевагу аеродромному пожежному автомобілю з номінальною потужністю: не менше 9000 л/хв. При напорі не більше ніж 14 бар та забезпечує роботу системи водопостачання автомобіля, що забезпечить максимальну подачу вогнегасячих речовин за мінімальний період часу. Забезпечення концепції заснованої на забезпеченні захисту критичної зони в умовах пожежі, яка виникла у результаті авіаційної події з ціллю створення та підтримання умов, які сприяють виживанню людей, забезпеченню безпечних маршрутів евакуації пасажирів, які знаходяться на борту повітряного судна і організації рятування людей втративших здатність рухатись без сторонньої прямої допомоги які знаходяться на борту. Таким чином, Тендерною документацією визначені основні технічні та якісні характеристики, що є суттєвими для Замовника, при цьому звертаємо Вашу увагу, що в цій частині вимоги в документації встановлені у повній відповідності до п.3 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 11.05.2019 11:23