-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво обходу м. Дунаївці на ділянці дорога Т-23-08 Гуків – Дунаївці – Могилів-Подільський – державна дорога Н-03 Житомир – Чернівці
Завершена
192 299 019.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 922 990.19 UAH
мін. крок: 1% або 1 922 990.19 UAH
Період уточнення:
19.04.2019 14:02 - 09.06.2019 15:00
Відповідь надана
тендерна документація
Номер:
e755bc34055040e1b874a2a8542cfa37
Дата опублікування:
24.04.2019 10:35
Опис:
Відповідно до інформації з системи www.prozorro.gov.ua, дата оголошення процедури закупівлі 19 квітня 2019 року:
- у п. 5 розділу IIІ Тендерної документації Замовник вказав про наступне: «п.5 Для підтвердження відповідності зазначеним кваліфікаційним критеріям Учасники надають наступні документи:
- п.5 (14) до аналогічного договору (з додатками, що є невід'ємною частиною договору) надається скан-копія листа-відгука від Замовника (балансоутримувача) щодо якості виконаних робіт по договору або за певний етап виконання договору, «датований не пізніше тижня до кінцевого терміну подання тендерної пропозиції».
Іноземний учасник (Учасник-неризедент), як юридична особа, має великий досвід виконання аналогічних договорів, бажає взяти участь у процедурі закупівлі та має позитивний лист-відгук від іноземного Замовника-державної установи який видається один раз по факту передачі об’єкта Замовнику. Видача листа-відгуку одноразово, після закінчення будівництва об’єкту, є загальноприйнятою у Європі практикою ділового обороту. На думку Учасника-нерезидента вимога щодо 7 (семи) днів датування листа-відгуку («датований не пізніше тижня до кінцевого терміну подання тендерної пропозиції») є дискримінаційною вимогою (положенням), оскільки не може бути виконане Учасником-нерезидентом.
Просимо усунути цю вищевказану дискримінаційну вимогу щодо надання листу-відгуку що датований не пізніше тижня до кінцевого терміну подання тендерної пропозиції» оскільки ця вимога є дискримінаційною та не може бути виконана Учасником-нерезидентом.
Відповідь:
Тендерна документація №24/1 від 18.04.2019 року, Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 5. Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно статті 16 та вимоги встановлені статтею 17 Закону в Інших документах, підпункт 14 передбачено на підставі листа від 15.04.2019 року №935/1/9.3.-5 Державного агентства автомобільних доріг України.
Дата відповіді:
24.04.2019 17:02
Відповідь надана
тендерна документація
Номер:
aa0e8c0ce6a5401f93f595488287b9c1
Дата опублікування:
23.04.2019 15:29
Опис:
Згідно Тендерної документації Замовник встановив наступні вимоги, які ми вважаємо дискримінаційними, а саме: п.5 (15) «Час транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту випуску до моменту укладання не повинен перевищувати трьох годин: і навів роз’яснювальну таблицю з критеріями (Умови транспортування по автомобільним дорогам) та (Відстань транспортування, км не більше)», та навів цю ж таблицю у ДОДАТКУ №2 п.2.3. У зв’язку з неодноразовими рішеннями Органу оскарження (№10905-р/пк-пз від 24.10.2018, №10948-р/пк-пз від 25.10.2018, №3877-р/пк-пз від 02.04.2019, №3963-р/пк-пз від 03.04.2019, №4400-р/пк-пз від 10.04.2019, №4399-р/пк-пз від 11.04.2019) на аналогічні порушення, що призводять до дискримінаційних дій по відношенню до учасників тендера, просимо надати відповідь на настунпе запитання : Чи внесе Замовник зміни до тендерної документації з метою усунення порушень стосовно дискримінаційних умов вказаних у п.5 (15) та ДОДАТКУ №2 п.2.3 тендерної документації ?
Відповідь:
Тендерна документація №24/1 від 18.04.2019 року, Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 5. Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно статті 16 та вимоги встановлені статтею 17 Закону в Інших документах, підпункт 15 розроблений на підставі ДСТУ Б В.2.7-119:2011, розділ 5. Технічні вимоги, пункт 5.4. Вимоги до виробництва, укладання та ущільнення асфальтобетонної суміші, підпункт 5.4.4. Час зберігання гарячої асфальтобетонної суміші у бункері-накопичувачі не повинен перевищувати трьох годин після її приготування, робочого проекту, який пройшов експертизу та затверджений наказом Державного агентства автомобільних доріг України. А також зміна №1 до ДБН В.2.3-4:2015 затверджена Мінрегіонбуд від 21.03.2019 року.
Дата відповіді:
24.04.2019 17:07