-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво обходу м. Дунаївці на ділянці дорога Т-23-08 Гуків – Дунаївці – Могилів-Подільський – державна дорога Н-03 Житомир – Чернівці
Завершена
192 299 019.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 922 990.19 UAH
мін. крок: 1% або 1 922 990.19 UAH
Період оскарження:
19.04.2019 14:02 - 15.06.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга до АМКУ
Номер:
1e20c90d4182495f8aece623ce42da6f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-19-000957-a.a2
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
Оскарження Рішення Замовника про результати розгляду тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:
Учасник
- офіційний листа 08.07.2019 21:57
- Додаток 1 08.07.2019 21:57
- Додаток 2 08.07.2019 21:58
- Додаток 3 08.07.2019 21:58
- Додаток 4 08.07.2019 21:58
- Додаток 5 08.07.2019 21:58
- Додаток 6 08.07.2019 21:58
- Додаток 7 08.07.2019 21:58
- Додаток 8 08.07.2019 21:58
- Додаток 9 08.07.2019 21:58
- Рішення від 11.07.2019 № 9289 + лист Замовнику.pdf 11.07.2019 20:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.07.2019 № 10185.pdf 29.07.2019 16:26
- Рішення від 26.07.2019 № 10185.pdf 31.07.2019 20:47
- Заперечення по суті скарги UA-2019-04-19-000957-a.a2 (Обхід).pdf 17.07.2019 18:22
- Додаткове Заперечення по скарзі обхід Дунаївці.doc 23.07.2019 16:54
- Додаткові заперечення по скарзі UA-2019-04-19-000957-aa2 Уточнення.pdf 23.07.2019 16:57
- Додаткові заперечення 1551 Т-23-08 (Мірбуд).pdf 26.07.2019 11:23
- Протокол 24І5 від 23.08.2019.pdf 23.08.2019 16:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.07.2019 21:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
31.07.2019 20:48
Дата виконання рішення Замовником:
23.08.2019 16:08
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до Рішення №10185-р/пк-пз від 26.07.2019 року постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України зобов’язано Службу автомобільних доріг у Хмельницькій області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції акціонерного товариства «МІРБУД» щодо відкритих торгів з публікацією англійською №UA-2019-04-19-000957-a по предмету закупівлі: «Будівництво обходу м. Дунаївці на ділянці дорога Т-23-08 Гуків – Дунаївці – Могилів-Подільський – державна дорога Н-03 Житомир – Чернівці. 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт».
Допустити до аукціону тендерну пропозицію учасника АТ «МІРБУД» щодо відкритих торгів з публікацією англійською №UA-2019-04-19-000957-a по предмету закупівлі: «Будівництво обходу м. Дунаївці на ділянці дорога Т-23-08 Гуків – Дунаївці – Могилів-Подільський – державна дорога Н-03 Житомир – Чернівці. 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт» на підставі Рішення №10185-р/пк-пз від 26.07.2019 року постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України.
Задовільнена:
Так
Скарга
Розгляд припинено
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "Миколаївбудцентр"
Номер:
acd29b713e5c4eccbcf7a95072551771
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-19-000957-a.a3
Назва:
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "Миколаївбудцентр"
Скарга:
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "Миколаївбудцентр" (див. додану скаргу).
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на відхилення 08.07.2019 23:28
- Скан-копія платіжного доручення 08.07.2019 23:28
- клопотання 26.07.2019 13:34
- Дод поясненя до скарги UA-2019-04-19-000957-a.pdf 26.07.2019 13:42
- виправлений дозвіл на викиди забр. речовин.pdf 26.07.2019 13:42
- лист від 18.07.2019 Департаменту адмін послуг.pdf 26.07.2019 13:42
- лист Печерського районного суду м. Києва від 04.07.2019р.pdf 26.07.2019 13:42
- Скарга підприємства до Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації.pdf 26.07.2019 13:42
- заява про вчинення злочину_ подана адвокатом підприємства 04.07.2019.pdf 26.07.2019 13:42
- Докази направлення Скарги підприємства до Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації (квитанція ).pdf 26.07.2019 13:42
- лист від 25.07.2019 Департамент Херсонської ОДА.pdf 26.07.2019 13:42
- копія конверту_ в якому надійшов лист про відізвання відгуку.pdf 26.07.2019 13:56
- інформація про пошук поштових відправлень - Укрпошта.pdf 26.07.2019 13:56
- інформація про пошук поштових відправлень - Укрпошта.pdf 26.07.2019 14:22
- Докази направлення Скарги підприємства до Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації.pdf 26.07.2019 14:22
- Лист Мінюсту щодо розгляду скарги Миколаі_вбудцентр 01_08_2019.pdf 29.07.2019 17:16
- Рішення від 11.07.2019 № 9293 + лист Замовнику.pdf 11.07.2019 20:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.07.2019 № 10271.pdf 30.07.2019 17:33
- Рішення від 29.07.2019 №10271.pdf 01.08.2019 21:07
- Заперечення по суті скарги UA-2019-04-19-000957-a.a3 (частина 1).PDF 17.07.2019 17:56
- Заперечення по суті скарги UA-2019-04-19-000957-a.a3 (частина 2).PDF 17.07.2019 17:57
- Додаткові заперечення МБЦ 1552 Т-23-08.pdf 26.07.2019 11:18
- Додаткові заперечення Обхід Дунаївці.pdf 29.07.2019 17:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.07.2019 23:28
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
01.08.2019 21:07
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
01.08.2019 21:07
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дискримінаційні вимоги Тендерної документації
Номер:
93e667a2102c47cba7a81fc6c6b41e00
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-19-000957-a.a1
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги Тендерної документації
Скарга:
Скарга на дискримінаційні вимоги Тендерної документації (детальніше у доданій скарзі).
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації 15.05.2019 23:47
- Скан-копія платіжного доручення 15.05.2019 23:47
- лист ДП «ДерждорНДІ» № 19.3-14-507 від 10.05.2018р 15.05.2019 23:53
- договір № 28/02 від 28.02.2018р. про надання послуг автомобілями-самоскидами вантажними 15.05.2019 23:53
- лист-підтвердження власника самоскидів 15.05.2019 23:53
- лист специфікації на самоскиди 15.05.2019 23:53
- опис структуруючої енергозберігаючої добавки SASOBIT® 15.05.2019 23:53
- ДСТУ Б В 2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови» 15.05.2019 23:53
- атестат АБЗ 15.05.2019 23:53
- Договір поставки асфальтобетону 15.05.2019 23:53
- протокол випробувань асфальтобетонних сумішей 15.05.2019 23:53
- рішення Органу оскарження № 3877-р/пк-пз від 02.04.2019 15.05.2019 23:53
- отримані Скаржником у цьому розі відгуки за аналогічними договорами 15.05.2019 23:53
- докази звернень до замовників з проханням надати нові відгуки 15.05.2019 23:53
- Рішення від 17.05.2019 № 6094 + лист Замовнику.pdf 20.05.2019 15:22
- Інформація про резулятивну частину рішення від 04.06.2019 № 7180pdf.pdf 05.06.2019 15:03
- рішення від 04.06.2019 № 7180.pdf 07.06.2019 19:41
- Заперечення на скаргу UA-2019-04-19-00957-a частина 1.pdf 27.05.2019 17:01
- Заперечення на скаргу UA-2019-04-19-000957-a частина 2.pdf 27.05.2019 17:03
- Додаткові обгрунтування до заперечення по суті скарги UA-2019-04-19-000957-a.a1.PDF 04.06.2019 10:52
- Протокол № 24І3 12.06.2019.pdf 12.06.2019 14:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.05.2019 23:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.06.2019 19:41
Дата виконання рішення Замовником:
12.06.2019 14:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Голову тендерного комітету Нечая Л. Є., який повідомив, що отримали рішення Антимонопольного комітету України щодо розгляду скарги через електронну систему закупівель в особистий кабінет на Майданчик e-tender в системі ProZorro щодо відкритих торгів з публікацією англійською мовою №UA-2019-04-19-000957-a (день прийняття рішення по скарзі: 07-06-19, 19:41:34).
04.06.2019 року Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення №7180-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги приватного підприємства «ПОЛТАВАБУДЦЕНТР» №15/09 від 15.05.2019 року, ідентифікатор скарги: №UA-2019-04-19-000957-a.a1.
Службу автомобільних доріг у Хмельницькій області зобов’язано внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі «Будівництво обходу м. Дунаївці на ділянці дорога Т-23-08 Гуків – Дунаївці – Могилів-Подільський – державна дорога Н-03 Житомир – Чернівці. 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2019-04-19-000957-a з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Отримавши рішення від Антимонопольного комітету України тендерний комітет проаналізував та врахував всі зауваження органа оскарження і прийшов до спільної згоди про внесення змін до тендерної документації на «Будівництво обходу м. Дунаївці на ділянці дорога Т-23-08 Гуків – Дунаївці – Могилів-Подільський – державна дорога Н-03 Житомир – Чернівці. 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт» керуючись Законом України “Про публічні закупівлі” частина 2, стаття 23:
«Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів.
Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону».
Перелік змін:
№ з/п Тендерна документація затверджена рішенням тендерного комітету, протокол № 24/1 від 18.04.2019 року Нова редакція тендерної документації
1 2 3
Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
5 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно статті 16 та вимоги встановлені статтею 17 Закону
Інші документи:
11) довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, про обов’язок Учасником дотримуватися вимог чинного законодавства при виконані робіт, що є предметом закупівлі, а саме:
- довідка про захист довкілля,
- заходи із захисту довкілля; довідка про обов’язок дотримання Учасником вимог чинного законодавства про захист довкілля та довідка про заходи із захисту довкілля (перелік заходів) на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, при виконані робіт, що є предметом закупівлі;
14) - лист-відгук від Замовника (балансоутримувача) щодо якості виконаних робіт по договору або за певний етап виконання договору, датований не пізніше тижня до кінцевого терміну подання тендерної пропозиції; - позитивний лист-відгук датований 2019 роком від Замовника (балансоутримувача) щодо якості виконаних робіт по договору або за певний етап виконання договору в попередні періоди;
15) Час транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту випуску до моменту укладання не повинен перевищувати трьох годин:
Умови транспортування по автомобільним дорогам Відстань транспортування, км не більше
З капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобет
н, чорний щебінь) 150
З перехідним типом дорожнього одягу 110
В межах населеного пункту 75
17) Для документального підтвердження наявності працівників, Учасник надає копію таблиці 6 звіту по ЄСВ по кожному працівнику із відміткою органу ДФС про отримання за останній звітний період.
ДОДАТОК №2 ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)
Інформаційна довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею:
Час транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту випуску до моменту укладання не повинен перевищувати трьох годин:
Умови транспортування по автомобільним дорогам Відстань транспортування, км не більше
З капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобет
н, чорний щебінь) 150
З перехідним типом дорожнього одягу 110
В межах населеного пункту 75
ДОДАТОК №3 ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)
Інформаційна довідка про досвід виконання аналогічного договору протягом останніх 5 років (2014 - 2018 рік) на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею:
Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору у період з 2014 по 2018 роки (з додатками, що є невід’ємною частиною договору) до тендерної пропозиції мають бути долучені до договору відповідно завірені копія (копії) довідка (довідки) та акт (акти) виконаних робіт підписані сторонами договору на повну вартість або частину вартості договору та лист-відгук від Замовника (балансоутримувача) щодо якості виконаних робіт по договору або за певний етап виконання договору на виконання аналогічних робіт датований не пізніше тижня до кінцевого терміну подання тендерної пропозиції. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору у період з 2014 по 2018 роки (з додатками, що є невід’ємною частиною договору) до тендерної пропозиції мають бути долучені до договору скан-копія (скан-копії) довідка (довідки) та акт (акти) виконаних робіт підписані сторонами договору на повну вартість або частину вартості договору та позитивний лист-відгук датований 2019 роком від Замовника (балансоутримувача) щодо якості виконаних робіт по договору або за певний етап виконання договору в попередні періоди.
ДОДАТОК №4 Інформаційна довідка про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, що будуть залучені до робіт, на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею:
Для документального підтвердження наявності працівників, Учасник надає копію таблиці 6 звіту по ЄСВ по кожному працівнику із відміткою органу ДФС про отримання за останній звітний період.
Розмістити зміни до тендерної документації та нову редакцію тендерної документації в особистому кабінеті на Майданчику e-tender в системі ProZorro щодо відкритих торгів з публікацією англійською мовою №UA-2019-04-19-000957-a «Будівництво обходу м. Дунаївці на ділянці дорога Т-23-08 Гуків – Дунаївці – Могилів-Подільський – державна дорога Н-03 Житомир – Чернівці. 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт».