-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Експертні послуги з проведення оцінки арештованого майна)
Завершена
644 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.8% або 5 000.00 UAH
Період уточнення:
22.04.2019 12:07 - 27.04.2019 14:00
Відповідь надана
визначення видів майна
Номер:
30f0393555014363aa2d80805e4aa2d0
Дата опублікування:
23.04.2019 09:14
Опис:
1. Якими нормативними документами ФДМУ або іншим законодавством України, керувалися фахівці ГТУЮ у Рівненській області при визначенні назв та видів об’єктів оцінки, що не відповідають напрямам та спеціалізаціям оцінки, зазначених в дозвільних документах суб’єктів оціночної діяльності на території України?
2. Дайте визначення "землям адміністративної забудови". Такий термін відсутній у Класифікації видів цільового призначення земель, затверджених Наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 23.07.2010 № 548.
3. Яким чином юридично-правовий термін "приватизована ділянка чи ні" відносится до такого виду майна як домоволодіння?
4. Відповідно до Наказу Держстату від 11.04.2016р. №56 «домоволодіння – це житловий будинок з господарськими спорудами та будівлями, які розташовані на одній земельній ділянці». Чи може називатися домомовлодінням житловий будинок без земельної ділянки? Домомолодіння без приватизованої ділянки є нічим іншим як житловим будинком. Тобто п.2 та п. 3 - ідентичні види майна.
5. Оскільки серійне технологічне обладнання є складовою технологічної лінії, а сукупність технологічних ліній – є нічим іншим як технологічним комплексом, дайте визначення пп. 13, 15 та 16, які по своїй суті є однотипними та відносяться до одно виду майна.
6. пп. 4 та 5, відносяться до одного виду майна. Різниця в площах, що зазначена в тендерній документації, є кількісною величиною та виступає додатковим дискримінаційним критерієм. З якою метою розбиті площі до 1000 м.кв. та більше 1000 м.кв.? До якого типу віднесені "будівлі та приміщення" із пп. 4 та 5 - житлові, нежитлові, виробничі, складські, спеціалізовані, побутові, офісні, торгові центри?
7. пп. 7 та 8, а також пп. 10 та 11 відносяться до одного виду майна. Різниця в площах, що зазначена в тендерній документації, є кількісною величиною та виступає додатковим дискримінаційним критерієм. З якою метою проведена градація, якщо оціночні процедури не відрізняються?
8. Кваліфікаційни критерій про "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (щодо оцінки описаного та арештованого органами ДВС майна) договору, укладеного не раніше 2018 року" є явно дискримінаційним, обмежує конкуренцію та не відповідає вимогам ч. 3 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на те, що починаючи з 2018 року оцінка арештованого майна проводиться через тендерну процедуру та такій вимозі може відповідати лише переможець тендеру 2018 року.
Відповідь:
1. При визначенні предмета закупівлі Замовник керувався Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, а також річним планом закупівель і плановими потребами державних виконавців щодо оцінки описаного та арештованого майна. Напрями та спеціалізації оцінки, що встановлені нормативно-правовими актами Фонду державного майна України, стосуються професійної підготовки оцінювачів, порядку видачі (позбавлення) відповідних кваліфікаційних свідоцтв та сертифікатів суб’єкта оціночної діяльності, і не є обов’язковими при визначенні предмета закупівель.
2. Класифікація видів цільового призначення земель, затверджена наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 23.07.2010 № 548, застосовується для забезпечення обліку земельних ділянок за видами цільового призначення у державному земельному кадастрі та для використання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, організаціями, підприємствами, установами при веденні обліку земель та формування звітності із земельних ресурсів.
Під поняттям "землі адміністративної забудови" тендерний комітет мав на увазі землі, відмінні від земель житлової забудови, розташовані в межах адміністративно-територіальної одиниці, тобто "землі громадської забудови".
3. Тлумачення юридичних термінів та надання консультацій з правових питань не відноситься до компетенції тендерного комітету.
4. Оцінка такого об'єкту як "Домоволодіння з неприватизованою земельною ділянкою" включає як оцінку житлового будинку, так і належних йому господарських споруд та будівель. Таким чином, об'єкти оцінки, зазначені в п.2 та п. 3 "Найменування об’єкту оцінки", не є ідентичними.
5. При визначенні предмета закупівлі Замовник керувався Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, та плановими потребами державних виконавців щодо оцінки описаного та арештованого майна. Виокремлення найменувань об'єкту оцінки "серійне технологічне обладнання", "технологічна лінія", "технологічний комплекс" здійснено на підставі ринкових досліджень цін на послуги з оцінки майна, що містяться у відкритих джерелах. Переважна більшість пропозицій суб’єктів оціночної діяльності диференціює вартість послуг з оцінки нерухомого майна залежно від масштабу таких об’єктів.
6. При визначенні предмета закупівлі Замовник керувався Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, та плановими потребами державних виконавців щодо оцінки описаного та арештованого майна. Виокремлення найменувань об'єкту оцінки "будівлі та приміщення (від 0 до 1000 кв.м.)", "будівлі та приміщення (від 1000 до 10000 кв.м.)" здійснено на підставі ринкових досліджень цін на послуги з оцінки майна, що містяться у відкритих джерелах. Переважна більшість пропозицій суб’єктів оціночної діяльності диференціює вартість послуг з оцінки нерухомого майна залежно від масштабу таких об’єктів.
До будівель та приміщень із п. 4 та п. 5 "Найменування об’єкту оцінки" віднесені будівлі усіх типів, крім житлових.
7. При визначенні предмета закупівлі Замовник керувався Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, та плановими потребами державних виконавців щодо оцінки описаного та арештованого майна. Виокремлення найменувань об'єкту оцінки "Землі житлової та адміністративної забудови (до 0,2 га)" і "Землі житлової та адміністративної забудови (від 0,2 га до 10 га і вище)", "Землі іншого призначення (до 0,2 га)" і "Землі іншого призначення (від 0,2 га до 10,0 га)" здійснено на підставі ринкових досліджень цін на послуги з оцінки майна, що містяться у відкритих джерелах. Переважна більшість пропозицій суб’єктів оціночної діяльності диференціює вартість послуг з оцінки нерухомого майна залежно від масштабу таких об’єктів.
8. Твердження про наявність ознак дискримінації при встановленні вимоги "про надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (щодо оцінки описаного та арештованого органами ДВС майна) договору, укладеного не раніше 2018 року" та те, що "починаючи з 2018 року оцінка арештованого майна проводиться через тендерну процедуру та такій вимозі може відповідати лише переможець тендеру 2018 року" є такими, що не відповідають дійсності, оскільки укладання договорів про закупівлю даного предмету між суб'єктом оціночної діяльності та будь-яким замовником можливе при застосуванні процедури відкритих торгів, переговорної процедури (за наявності правових підстав) та при здійсненні допорогових закупівель, в т.ч. без використання електронної системи закупівель. Крім того, витребуваний аналогічний договір може діяти по дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій оголошеної закупівлі
UA-2019-04-22-000744-c (тут - 07.05.2019 14:00).
Дата відповіді:
25.04.2019 10:49