• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) км 158+000 – км 173+000

ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) км 158+000 – км 173+000

Завершена

213 671 120.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 535 000.00 UAH
Період уточнення: 14.03.2019 14:24 - 05.04.2019 09:00
Відповідь надана

Відміна торгів

Номер: 55cc797d758f4d65b977e56b42553429
Дата опублікування: 14.03.2019 16:36
Опис: Станом на 14.03. поточного року замовником було відмінено закупівлю послуг за вище згаданим предметом і в той же самий день оголошення було опубліковано повторно. Згідно протоколу відміни торгів підставою для відміни стала відсутність потреби в подальшій закупівлі товарів, робіт і послуг. Надайте будь ласка відповідь з якої причини крім встановлення тендерного забезпечення (розміру грн.) та зміни ділянок км. відбулася відміна торгів?
Відповідь: САД у Житомирській області 26.02.19р. оголошено торги на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) км 157+063 – км 172+063 (прив’язки а/д згідно Постанови КМУ від 30 січня 2019 р. № 55 «Про затвердження переліку автомобільних доріг загального користування державного значення») (Переліком уточнено протяжність міжнародних та національних автомобільних доріг загального користування до геопросторових координат автомобільних доріг). Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 06 лютого 2019 р. № 130-р затверджено перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2019 році та обсягів бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок спеціального фонду державного бюджету за бюджетною програмою 3111020 “Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення” (опубліковано на Урядовому порталі 11.03.19р.) з прив’язками а/д згідно постанови Кабінету Міністрів України № 712 від 16 вересня 2015р. із змінами згідно постанови КМУ № 654 від 09 серпня 2017р., але без урахування змін відповідно до Постанови КМУ від 30 січня 2019 р. № 55. Відповідно до ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Це щодо внесення змін саме до тендерної документації. Тому згідно Закону, замовник має право до завершення прийому пропозицій, фактично змінювати все, але перш ніж вносити зміни в оголошення, замовник у разі необхідності вносить зміни в річний план закупівель чи додаток до річного плану закупівель, а згідно листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 14.09.2016 року "Щодо планування закупівель" зазначено, що частиною першою статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, періодичність і характер таких змін (зміна очікуваної вартості закупівлі, предмету закупівлі, орієнтовного початку процедури закупівлі тощо) законодавством не визначені та не обмежені. Тому замовник може періодично вносити зміни до річного плану закупівель/додатку до річного плану відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах тощо, але тільки до здійснення відповідної закупівлі. Відповідно до вимог статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги в наступних випадках: • відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг; • неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; • порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом; • подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками — менше трьох пропозицій; • допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками — менше трьох пропозицій; • відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом. Якщо уважно вивчити норми статті 31 Закону, то зрозуміло, що прийняття рішення про відміну торгів покладається саме на Замовника. У Законі України «Про публічні закупівлі» немає жодних обмежень щодо прийняття тендерним комітетом рішення про відміну торгів, тобто замовник може відмінити торги або визнати їх такими, що не відбулися, на будь-якому з етапів проведення процедури закупівлі. Тендерним комітетом САД у Житомирській області 14.03.19р. прийнято рішення про відміну закупівлі UA-2019-02-26-000896-c. Замовником торгів - САД у Житомирській області 14.03.19р. оголошено торги на закупівлю послуг ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) км 158+000 – км 173+000 згідно додатку до розпорядження КМУ №130-р від 06.02.19р.
Дата відповіді: 15.03.2019 13:17