• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) км 158+000 – км 173+000

ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) км 158+000 – км 173+000

Завершена

213 671 120.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 535 000.00 UAH
Період оскарження: 14.03.2019 14:24 - 11.04.2019 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.

Номер: d532b69429c246adb8f32b8841e34870
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-14-002345-a.b1
Назва: Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником Служба автомобільних доріг у Житомирській області оголошено відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-03-14-002345-a предмет закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011. ПОСЛУГИ З ПОТОЧНОГО СЕРЕДНЬОГО РЕМОНТУ АВТОМОБІЛЬНОЇ ДОРОГИ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ М-21 ВИСТУПОВИЧІ – ЖИТОМИР – МОГИЛІВ-ПОДІЛЬСЬКИЙ (ЧЕРЕЗ М. ВІННИЦЮ) КМ 158+000 – КМ 173+000. Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України. В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції) вказано, що «Замовник вимагає вид забезпечення тендерної пропозиції – електронну банківську гарантію.». З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг. Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку. Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація. У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації. Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація. У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Житомирській області не вбачає порушень законодавства в сфері публічних закупівель у встановленні в тендерній документації вимоги надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 3 % від очікуваної вартості закупівлі у вигляді електронної банківської гарантії.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 01.04.2019 16:18
Підтвердження вирішення: Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Житомирській області розглянуто Вашу вимогу про приведення процедури закупівлі послуг ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) км 158+000 – км 173+000 (45000000-7. Будівельні роботи та поточний ремонт) № UA-2019-03-14-002345-а за процедурою відкритих торгів з публікацією оголош. англ.мовою у відповідність до вимог законодавства та повідомляємо наступне: Згідно ст. 22 ч.2, ч.3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами) (далі Закон) вказано, що саме повинна містити тендерна документація, яка розробляється та затверджується Замовником, зокрема, у разі, якщо Замовник вимагає надати забезпечення тендерної пропозиції, тендерна документація повинна містити розмір, вид та умови надання забезпечення. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №490 від 22.03.2016р. «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (зі змінами) затверджено форму оголошення про проведення відкритих торгів. Формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу,в т.ч. формою оголошення про проведення відкритих торгів затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою. ФОРМА ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 3. Місцезнаходження замовника*. 4. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. 5. Конкретна назва предмета закупівлі. 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). 7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. 10. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі. 10-1. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). 11. Розмір мінімального кроку пониження ціни. 12. Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки *. 12-1. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності). 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій. 14. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати). 15. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати). 16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій*. 17. Дата та час проведення електронного аукціону*. 18. Строк, на який укладається рамкова угода**. 19. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду**. __________ * Заповнюється електронною системою закупівель автоматично. ** Заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. {Форма із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 45 від 17.01.2017} Пункти 14 та 15 форми оголошення про проведення відкритих торгів є обов’язковими для заповнення Замовником в електронній системі закупівель. Згідно з Законом України “Про публічні закупівлі” Замовник має право вимагати від усіх учасників у складі тендерних пропозицій внесення тендерного забезпечення тендерної пропозиції, що надається лише у вигляді гарантії. Метою такого забезпечення є гарантування Замовнику прийнятного захисту від “недобросовісних” учасників. Розмір тендерного забезпечення тендерної пропозиції становить ≤0,5% для робіт та ≤3,0% для товарів і послуг. Види гарантії, у якій може бути подано забезпечення: • банківська гарантія • страхова гарантія • гарантія фінансової установи. Найбільш поширеною на практиці є вимога про надання забезпечення у формі банківської гарантії. Банківська гарантія – це документ, у якому банк гарантує перерахування певної суми (зазначеної в умовах закупівлі) замовнику у гарантійному випадку (тобто у разі, коли постачальник не виконав обов’язки, пов’язані з поданням тендерної пропозиції). Для відповідальних постачальників умова про необхідність надання банківської гарантії не несе ризиків. Це тільки зобов'язання - якщо Учасник виконує умови участі у закупівлі, він сплачує банку лише вартість оформлення документу. Підсумовуючи вищевикладене, можна сказати, що правова суть надання учасником такої гарантії полягає у можливості замовника задовольнити свої вимоги за рахунок коштів такого забезпечення у разі невиконання зобов’язань учасником тендеру. Згідно ТД, затвердженої рішенням тендерного комітету №64 від 14.03.2019р. Замовником торгів встановлено вимогу надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 3 % від очікуваної вартості закупівлі у вигляді електронної банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 (зі змінами). Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Житомирській області не вбачає порушень законодавства в сфері публічних закупівель у встановленні вищезазначеної вимоги в тендерній документації.
Задовільнена: Так