• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації і оповіщення людей про пожежу та управління евакуюванням

Послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації і оповіщення людей про пожежу та управління евакуюванням

Завершена

1 558 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 791.00 UAH
Період уточнення: 19.04.2019 08:56 - 26.04.2019 09:00
Відповідь надана

Питання

Номер: 5c633db9294143e7bf3893179fee6fb2
Дата опублікування: 25.04.2019 10:34
Опис: Послуги зі спостереження включено в вартість закупівлі?
Відповідь: Послуги зі спостереження не включені в вартість закупівлі, ці послуги будуть сплачуватися Комунальним закладом «Навчально-виховний комплекс «Спеціалізована школа І-ІІ ступенів з поглибленим вивченням природничих наук – ліцей № 293» Деснянського району міста Києва» на підставі договору з відповідною організацією.
Дата відповіді: 25.04.2019 21:05
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 38cbfa2509b8472c888a664fb9a4476c
Дата опублікування: 25.04.2019 10:23
Опис: Судячи з технічного завдання Ви також закуповуєте послуги зі спостереження в межах даної закупівлі, але договір у Вас лише на монтаж і код закупівлі також включає лише монтаж.
Відповідь: У вимогах тендерної документації слід розуміти, як вимогу встановлення обладнання, необхідного для передачі тривожних сповіщень на пульт спостереження згідно вимог ДБН В.2.5-56:2014 перевірку працездатності передачі таких сповіщень, та введення в експлуатацію, підготовку виконавчих документів для заключення договору між Комунальним закладом «Навчально-виховний комплекс «Спеціалізована школа І-ІІ ступенів з поглибленим вивченням природничих наук – ліцей № 293» Деснянського району міста Києва» та організацією, яка надає відповідні послуги (цілодобового спостереження).
Дата відповіді: 25.04.2019 21:06
Відповідь надана

ДАБІ

Номер: 49ca2f4a5769412986ca09d7bec139e6
Дата опублікування: 25.04.2019 10:22
Опис: щодо ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України на діяльність з будівництва об'єктів IV і V категорії складності (клас наслідків СС2, СС3), звертаємо увагу, що дана вимога вже оскаржувалася в АМКУ у закупівлі UA-2019-02-18-000284-c і скаргу було задоволено. Згідно технічного завдання Замовник закуповує такі послуги: «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування». Надання даного виду послуг регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, а саме частина 1 передбачає: «Ці Ліцензійні умови визначають ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та ВИЧЕРПНИЙ перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Законодавець чітко окреслює те, що перелік даних вимог є ВИЧЕРПНИМ, а отже, таким, що є чітко визначеним та не може бути зменшений\збільшений. Про подібне йдеться і у ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а саме, там визначено перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, і там є ДВІ ОКРЕМІ позиції - 9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про архітектурну діяльність"; та 13) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Тобто навіть з цих норм вбачається, що йдеться про ДВІ АБСОЛЮТНО РІЗНІ ЛІЦЕНЗІЇ. Також просимо врахувати, що для отримання ліцензії ДАБІ (будівельної) потрібно мати, як мінімум, столярний цех, ремонтні майстерні, працівників відповідної кваліфікації – землекопи, бетонери, будівельники, гірники і так далі. В той же час, для робіт і послуг протипожежного призначення ці робітники не потрібні, відповідно не зрозуміло, чому ми повинні мати таку ліцензію, якщо не здійснюємо таку діяльність. Згідно пункту 3 Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України основним завданням Держархбудінспекції є реалізація державної політики з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, а саме: виконання дозвільних та реєстраційних функцій у БУДІВНИЦТВІ у визначених законодавством випадках. Постанова КМУ «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт» від 13 квітня 2011 р. № 466 надає роз’яснення, що «будівельні роботи - роботи з нового будівництва, реконструкції, технічного переоснащення, реставрації, капітального ремонту будівлі». Також відповідно до пункту 2 Порядку ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 р. № 1396: «Юридична особа та фізична особа (підприємець) - суб'єкти господарської діяльності (далі - суб'єкти будівельної діяльності), що мають намір провадити БУДІВЕЛЬНУ діяльність, повинні отримати ліцензію згідно з цим Порядком». Законодавець чітко зазначає - суб’єкти, що провадять БУДІВЕЛЬНУ діяльність, не обслуговування, не встановлення, або будь-що інше, а БУДІВЕЛЬНУ. Відповідно до Переліку будівельних робіт, які НЕ ПОТРЕБУЮТЬ документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 406, а саме пункт 14: улаштування систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення про їх виникнення, установок пожежогасіння, автоматичних установок контролю за вибухонебезпечними концентраціями газу в повітрі, охоронних систем з їх диспетчеризацією, систем внутрішнього та зовнішнього протипожежного водопостачання, монтаж протипожежних воріт (штор), дверей, клапанів і вікон, пристроїв для блискавкозахисту будівель та споруд. Також наголошуємо, що надання послуг в межах даної закупівлі надається на підставі ліцензії згідно Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. В нових ліцензійних умовах ліцензія на надання послуг протипожежного призначення включає в себе такі види робіт: 1. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних). 2. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень. 3. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимного захисту. 4. Спостерігання за системами протипожежного захисту. 5. Технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники). 6. Вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення). 7. Оцінка (експертиза) протипожежного стану новоутворених підприємств та об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин). Другий пункт саме і належить до предмету закупівлі Замовника. У підсумку маємо те, що вимога про надання ліцензії ДАБІ не поширюються на оголошену Замовником закупівлю через те, що: 1) будівельна діяльність не провадиться у рамках процедури закупівлі; 2) учасники не є суб’єктами будівельної діяльності; 3) для монтажу систем пожежної сигналізації є своя окрема ліцензія відповідно до ліцензійних умов.
Відповідь: На підставі п.2 ст. 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та відповідно до п.5.1 чинного ДБН В.1.2-14-2009 «Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ», а також, згідно розрахунку класу наслідків проекту 24/11/2017-СПС (Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності Комунальний заклад «Спеціалізована школа I-II ступенів з поглибленим вивченням природних наук -ліцей 293» за адресою: вул. Милославська, 7 Деснянського району міста Києва), об’єкт «Послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації і оповіщення людей про пожежу та управління евакуюванням в Комунальному закладі «Навчально-виховний комплекс «Спеціалізована школа І-ІІ ступенів з поглибленим вивченням природничих наук – ліцей № 293» Деснянського району міста Києва» відноситься до об’єктів із значними (СС3) наслідками. У відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. №256, та на підставі вимог підрозділу 11.3 та розділу 13 чинного ДБН В.2.5-56:2014, необхідно проводити монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання, тобто роботи, які є в переліку видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню. Також, звертаємо увагу, що «Послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації і оповіщення людей про пожежу та управління евакуюванням» не відображені в переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. №406
Дата відповіді: 25.04.2019 21:10
Відповідь надана

Вимога

Номер: 8b7733fef9ae4d39a1ee8091211b592e
Дата опублікування: 25.04.2019 10:19
Опис: Перед початком робіт Виконавець повинен отримати в ДЕРЖАВНІЇ АРХІТЕКТУРНОБУДІВЕЛЬНІЙ ІНСПЕКЦІЇ УКРАЇНИ дозвіл на виконання робіт. - на підставі якого закону ми маємо отримувати дозвіл від ДАБІ на провадження робіт??? Ми ж не провадимо будівельну ліцензію і відношення до ДАБІ не маємо. Тому вимагаємо виключити дану вимогу та внести зміни!
Відповідь: На підставі Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» в Державній архітектурно-будівельній інспекціії України та відповідно порядку отримання права на виконання будівельних робіт на об’єктах с класом ризику СС2 та СС3 (об’єктах IV-V категорії складності). Доповнення та зміни внесено до Тендерної документації
Дата відповіді: 26.04.2019 13:08
Відповідь надана

Вимога

Номер: 12d3a9167acd477197c934e3d1981997
Дата опублікування: 25.04.2019 10:18
Опис: Авторизаційний лист від виробника (-ів) або його (їх) офіційних представників на території України про те, що учасник торгів має право і можливість постачати, монтувати та обслуговувати обладнання на території України, на обладнання, що постачається, розповсюджуються гарантійні умови виробника. Лист надається у сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF). - на підставі якого НПА сформована дана вимогга? І якщо виробник знаходиться за кордоном, то як ми маємо отримати від нього цього листа? Обладнання завозять постачальники. Учасники даної закупівлі на пряму не спілкуються з авиробником. Тому вимагаємо виключити вимога про надання авторизаціного диста, бо вона незаконна та дискримінуюча!
Відповідь: Зміни в Тендерну документацію внесено
Дата відповіді: 26.04.2019 11:58
Відповідь надана

Вимога

Номер: a3728ea6599a41a396a5a452a06fc7de
Дата опублікування: 25.04.2019 10:15
Опис: У Вас зазначено: Ліцензія ДЕРЖАВНОЇ ІНСПЕКЦІЇ ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ (надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення відповідних робіт та ступеня ризику). - такої ліцензії сьогодні не існує, оскільки зараз ліцензії на пожежну діяльність видає ДСНС і ступенів ризику вже не існує також (це стара форма ліцензії). Тому просимо виключити вимогу, яку Ви прописали і зазначити - надати ліцензію на виконання робіт і надання послуг протипожежного призначення.
Відповідь: Зміни в Тендерну документацію внесено
Дата відповіді: 26.04.2019 13:08
Відповідь надана

Вимога

Номер: 6b2742ba9f6c4295a029dd991b001af5
Дата опублікування: 25.04.2019 10:10
Опис: Ви посилаєтесь на пункт 14 постанови КМУ № 852, але чомусь там йдеться про 2 працівники (14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. 15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.). А у Вас в вимозі їх чомусь стає 4. Ваша вимога не відповідає чинному законодавству. І якщо Ви вже вимагаєте, щоб працінвики відповідали постанові № 852, то виправте кількість на не менше 2х осіб.
Відповідь: Зміни в Тендерну документацію внесено
Дата відповіді: 26.04.2019 11:57