-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Повітроводи та комплектуючі до них з оцинкованої сталі
Завершена
16 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 80.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 80.00 UAH
Період уточнення:
19.04.2019 10:18 - 24.04.2019 11:00
Відповідь надана
Прохання узгодити зміни до Договору поставки повітропроводів для Кам’янське вище професійне училище
Номер:
f896eaa9fc9949ecbb689dd839e51b11
Дата опублікування:
21.04.2019 03:54
Опис:
2019_04_21 Прохання узгодити зміни до Договору поставки повітропроводів для Кам’янське вище професійне училище
Пану Демура Антону Львовичу
Заступнику Директору Департаменту освіти і науки, Депутату VII скликання Дніпропетровська обласна рада
osvita@adm.dp.gov.ua
Копия № 1: Пану Неклеса Вадиму Викторовичу
Директору Кам’янське вище професійне училище
dvpu_gosp@ua.fm
dndz_vpu@ua.fm
№ 19-4-21/1 вiд 20.04.2019.
Шановний Антон Львович,
Висловлюю Вам свою вдячність за якісне управління навчальними закладами Дніпропетровської області, за активне просування Туринського процесу, за наукову діяльність і Винахід спосібу затвердіння виробів з полімерних композиційних матеріалів.
У повній відповідності технічним завданням Кам'янського вищого професійного училища, представленому на Тендерної майданчику https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/6612013/ , наш Завод СВС КЛІМА http://svsklima.com.ua/ готовий за свій рахунок виготовити необхідні вироби системи вентиляції, доставити вироби Замовникові і надати відстрочку оплати в розмірі 10 робочих днів після поставки.
Звертаємося до Вас з двома проханнями:
1. У зв'язку з тим, що узгодження змін до договорів між Кам'янським вищим професійним училищем і постачальником товарів не входить в компетенцію Керівника Училища, буду Вам вдячний за узгодження пропонованих нашим Заводом зміна п. 4.1., 5.5., 5.6., і доповнення договору пунктами 6.1.3., 6.1.4. Пропоновані нами зміни конкретизують термін поставки - 10 днів після поставки (без фрази про можливу затримку оплати на невизначений термін, за відсутності бюджетного фінансування), перехід права власності на товар після оплати, відповідальність за збереження товару до оплати. Додаю Файл «Було - стало» і Договір в редакції Замовника;
2. Так як внесення запропонованих змін до типові договори Замовників - Бюджетних підприємств, зменшить ризики для потенційних постачальників товарів і послуг, і, як наслідок, збільшить кількість учасників тендерів і зменшить вартість робіт і послуг, що фінансуються за рахунок податків, які сплачує в тому числі і наш Завод, прошу Вас прийняти мене, і юриста нашого Заводу, в будь-який прийнятний для Вас час з 22 по 24 квітня 2019 р. в Вашому офісі на вул. Володимира Антоновича, 70, для вироблення пропозицій Міністерству освіти і науки та Кабінету Міністрів щодо актуалізації договорів.
Будемо Вам вдячні за письмову відповідь на ел. пошту нашого Заводу sale@svsklima.com.ua в термін до 24.4.2019.
З повагою,
Директор з розвитку Заводу СВС КЛІМА
Шведун Д.С. +38 067 6333468.
shvedun@svsklima.com.ua
http://svsklima.com.ua/
http://www.svsklima.pro/
2019_04_21 Було - Стало Редакції договору з Кам'янське ВПУ
Редакція Замовника Пропонована редакція
4.1 Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної та акту приймання-передачі товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання ЗАМОВНИКОМ бюджетного призначення на фінансування закупівлі на його реєстраційний рахунок. 4.1 Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної та/або акту приймання-передачі товару.
5.5.Перехід права власності на Товари відбувається в момент прийняття представником ЗАМОВНИКА Товарів. Доказом прийняття Товарів є накладна оформлена належним чином та підписана уповноваженими особами. Право власності на поставлені Товари переходить до ЗАМОВНИКА в момент отримання Товарів від ПОСТАЧАЛЬНИКА за належно оформленою накладною.
5.6. Ризик випадкової загибелі або випадкового псування Товарів, що постачається переходить до ЗАМОВНИКА одночасно з виникненням у нього права власності. 5.5.Перехід права власності на Товари відбувається в момент повної оплати за Товар в строки згідно умов п.4.1. даного Договору. Доказом прийняття Товарів є накладна оформлена належним чином та підписана уповноваженими особами.
5.6. Ризик випадкової загибелі або випадкового псування Товарів, що постачається переходить до ЗАМОВНИКА в момент передачі Товару ЗАМОВНИКУ.
Не було. 6.1.3. Зберігати поставлений Товар належним чином до моменту повної оплати за Товар згідно умов даного Договору;
6.1.4. Повернути Товар ПОСТАЧАЛЬНИКОВІ за його першою вимогою у випадку порушення ЗАМОВНИКОМ строку оплати за Товар.
Відповідь:
Внесення змін до роками відпрацьованого договору є недоцільним
Дата відповіді:
23.04.2019 09:39