-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Повітроводи та комплектуючі до них з оцинкованої сталі
Завершена
16 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 80.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 80.00 UAH
Період оскарження:
19.04.2019 10:18 - 24.04.2019 11:00
Вимога
Відхилено
Прохання узгодити зміни до Договору поставки повітропроводів для Кам’янське вище професійне училище
Номер:
dee6fee547f246a3ac854b8cd3f45acf
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-19-000455-c.b1
Назва:
Прохання узгодити зміни до Договору поставки повітропроводів для Кам’янське вище професійне училище
Вимога:
У повній відповідності технічним завданням Кам'янського вищого професійного училища, представленому на Тендерної майданчику https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/6612013/ , наш Завод СВС КЛІМА http://svsklima.com.ua/ готовий за свій рахунок виготовити необхідні вироби системи вентиляції, доставити вироби Замовникові і надати відстрочку оплати в розмірі 10 робочих днів після поставки.
Звертаємося до Вас з двома проханнями:
1. У зв'язку з тим, що узгодження змін до договорів між Кам'янським вищим професійним училищем і постачальником товарів не входить в компетенцію Керівника Училища, буду Вам вдячний за узгодження пропонованих нашим Заводом зміна п. 4.1., 5.5., 5.6., і доповнення договору пунктами 6.1.3., 6.1.4. Пропоновані нами зміни конкретизують: термін поставки - 10 днів після поставки (без фрази про можливу затримку оплати на невизначений термін, за відсутності бюджетного фінансування); перехід права власності на товар після оплати; відповідальність за збереження товару до оплати. Додаю Файл «Було - стало» і Договір в редакції Замовника;
2. Так як внесення запропонованих змін до типові договори Замовників - Бюджетних підприємств, зменшить ризики для потенційних постачальників товарів і послуг, і, як наслідок, збільшить кількість учасників тендерів і зменшить вартість робіт і послуг, що фінансуються за рахунок податків, які сплачує в тому числі і наш Завод, прошу Вас прийняти мене, і юриста нашого Заводу, в будь-який прийнятний для Вас час з 22 по 24 квітня 2019 р. в Вашому офісі на вул. Володимира Антоновича, 70, для вироблення пропозицій Міністерству освіти і науки та Кабінету Міністрів щодо актуалізації договорів.
Будемо Вам вдячні за письмову відповідь на ел. пошту нашого Заводу sale@svsklima.com.ua в термін до 24.4.2019.
З повагою,
Директор з розвитку Заводу СВС КЛІМА
Шведун Д.С. +38 067 6333468.
shvedun@svsklima.com.ua
http://svsklima.com.ua/
http://www.svsklima.pro/
2019_04_21 Було - Стало Редакції договору з Кам'янське ВПУ
Редакція Замовника Пропонована редакція
4.1 Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної та акту приймання-передачі товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання ЗАМОВНИКОМ бюджетного призначення на фінансування закупівлі на його реєстраційний рахунок. 4.1 Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної та/або акту приймання-передачі товару.
5.5.Перехід права власності на Товари відбувається в момент прийняття представником ЗАМОВНИКА Товарів. Доказом прийняття Товарів є накладна оформлена належним чином та підписана уповноваженими особами. Право власності на поставлені Товари переходить до ЗАМОВНИКА в момент отримання Товарів від ПОСТАЧАЛЬНИКА за належно оформленою накладною.
5.6. Ризик випадкової загибелі або випадкового псування Товарів, що постачається переходить до ЗАМОВНИКА одночасно з виникненням у нього права власності. 5.5.Перехід права власності на Товари відбувається в момент повної оплати за Товар в строки згідно умов п.4.1. даного Договору. Доказом прийняття Товарів є накладна оформлена належним чином та підписана уповноваженими особами.
5.6. Ризик випадкової загибелі або випадкового псування Товарів, що постачається переходить до ЗАМОВНИКА в момент передачі Товару ЗАМОВНИКУ.
Не було. 6.1.3. Зберігати поставлений Товар належним чином до моменту повної оплати за Товар згідно умов даного Договору;
6.1.4. Повернути Товар ПОСТАЧАЛЬНИКОВІ за його першою вимогою у випадку порушення ЗАМОВНИКОМ строку оплати за Товар.
Пов'язані документи:
Учасник
- 2019_04_20 Прохання узгодити зміни до Договору поставки повітропроводів для Кам’янське вище професійне училище.docx 21.04.2019 16:27
- Лист Кам'янського ВПУ.pdf 23.04.2019 09:42
Дата подачі:
21.04.2019 16:27
Вирішення:
Внесення змін до роками відпрацьованого договору є недоцільними.
Статус вимоги:
Відхилено