-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам'яне марки Д
Завершена
1 430 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 500.00 UAH
Період уточнення:
02.04.2019 14:50 - 12.05.2019 18:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
11bfafe487884f7386ff6ed4edd08cd8
Дата опублікування:
08.04.2019 17:58
Опис:
Якість вугілля і продуктів збагачення визначається його фізичними та хімічними властивостями, зокрема, виходом легких речовин, питомою теплотою згоряння, вологістю, зольністю і вмістом сірки.
В результаті збагачення вугілля його зольність, вміст сірки та вологість можуть бути значно знижені і доведені до кондицій, що задовольняють відповідних споживачів.
Показники щодо сірки, вологості та інще вказано у сертифікаті генетичних, технологічних та якісних характеристик. Отже, вимога щодо надання додаткового документу є незаконною та дискримінаційного.
Відповідь:
Відповідно до вимог п.3 пп.3.1,3.2 Наказу МОЗ України № 247 від 09.10.2000 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієничної експертизи» та абз 5 ст 11, абз 2 ст 7, п.2 абз 2 ст 10 Закону України «Про забезпечення та епідермічного благополуччя населення». Державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають об’єкти, визначенні в статті 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», якщо щодо них раніше не проводилася експертиза і власних об’єкта чи вповноважена ним особа має діючого позитивного висновку на цей об’єкт. Забороняється використання або функціонування об’єктів експертизи без наявності позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Державна санітарно-епідеміологічна експертиза передбачає: Визначення безпеки господарської та іншої діяльності, умов праці, навчання, виховання, побуту, що прямо чи побічно негативно впливають або можуть вплинути на здоров’я населення; Встановлення відповідності об’єктів експертизи вимогам санітарних норм. У випадках, передбачених санітарними нормами, забезпечувати лабораторний контроль за виконанням вимог цих норм щодо безпеки використання (зберігання, транспортування тощо) шкідливих для здоров’я речовин та матеріалів, утворюваних внаслідок їх діяльності викидів, скидів, відходів та факторів, а також готової продукції; Державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають: продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров’ю людей. Якість вугілля і продуктів збагачення визначається його фізичними та хімічними властивостями, зокрема, виходом легких речовин, питомою теплотою згорання, вологістю, зольністю і вмістом сірки. В результаті збагачення вугілля його зольність, вміст сірки та вологість можуть бути значно знижені і доведені до кондицій, що задовольняють відповідних споживачів. Враховуючи те, що вугілля буде використовуватися в будинку-інтернаті, де одночасно тривалий час перебувають велика кількість підопічних та обслуговуючий персонал, а також кількість вугілля, яку потрібно спалити для опалення вищезазначеного будинку-інтернату, постає питання гігієнічної та екологічної безпеки для підопічних (ускладнення з боку органів дихання, загальна онкологічна ситуація, тощо). Тому замовником у складі тендерної документації було висунуто дану вимогу.
Дата відповіді:
11.04.2019 14:54
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги.
Номер:
aa0e90b7e47d4d6ca127560a5d9a2a8a
Дата опублікування:
08.04.2019 17:54
Опис:
Шановний Замовнику!
Вам слід керуватись ЗУ "Про публічні закупівлі", а не рішенням АМКУ, які були прийняти до моменту набуття чинності ЗУ "Про публічні закупівлі"
Крім того, ГОСТ 19242 втратив свою чинність у 2019 році. Отже, просимо діяти Вас у рамках чинного законодавства України.
Крім того, звертаємо вашу увагу на рішення № 1540-р/пк-пз від 13.02.2019 року Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи вищевикладене вимагємо ввнести відповідні зміни до тенерної документації.
Відповідь:
Вугілля марки Д встановлена ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб технічні умови». Марка вугілля визначена згідно з ДСТУ 3472. Розмір кусків визначено відповідно з ДСТУ 4082 «Паливо тверде». Ситовий метод визначення гранулометричного складу. Документація не містить посилання на ГОСТ 19242-73 який з 01.01.2019 року втратив чинність.
Дата відповіді:
11.04.2019 14:54
Відповідь надана
Порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
603eeefe9c154ca5bf5c8428ec07e5c5
Дата опублікування:
05.04.2019 09:08
Опис:
Доброго дня!
Під час вивчення тендерної документації було виявлено вимоги, встановлені Замовником, що порушують Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон).
Так, згідно з п.п.7 п.2 розділу V тендерної документації Замовник передбачає можливість щодо укладення за взаємною домовленістю сторін договір згідно ст. 636 Цивільного кодексу України, щодо покладення на учасника-переможця повноважень на оплату послуг консультанта даних торгів. Сума оплати послуг такого консультанта становить 0,7% (без ПДВ) від вартості укладеного між Замовником та переможцем торгів договору про закупівлю.
Визначення в тендерній документації умов щодо оплати учасником-переможцем процедури закупівлі юридичних, консультаційних та інформаційних послуг, наданих консультантом Замовнику, Законом не передбачено та ставить учасників в нерівні умови в рамках однієї і тієї ж процедури закупівлі, а також може вплинути на ціну пропозицій відкритих торгів, поданих учасниками під час здійснення замовником відповідної процедури закупівлі, що не відповідає меті Закону та принципам, за якими мають здійснюватися державні закупівлі, закріпленим ст. 3 Закону.
Згідно з п.18 ч.1 ст.1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Згідно з п. 32 ч.1 ст.1 Закону товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
Відповідно до п. 4.1. розділу І предметом закупівлі є: Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки Д).
Таким чином, юридично-консультаційні послуги не відносяться до предмету закупівлі. А отже, положення про їх сплату учасником-переможцем зазначених послуг не можуть бути включені до умов тендерної документації, навіть за умови добровільності їх сплати.
Відповідно до ч.6 ст.28 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом
Згідно з положенням ст.32 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця.
Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Відповідно до ч.4 ст. 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі.
Тобто, Закон не передбачає можливість встановлення додаткових умов, якими є оплата переможцем витрат, пов’язаних з наданням послуг Замовнику третьою особою. Таким чином, вищезазначені витрати, які повинні бути відшкодовані за надання послуг третьою особою, не відносяться до предмету закупівлі, з чого слідує, що положення щодо можливості покладення на учасника-переможця процедури закупівлі суми оплати послуг консультанта не можуть бути включені до Документації.
Отже, дії Замовника в частині встановлення вищезазначеної умови в тендерній документації порушують вимоги ч.4 ст.22 Закону та один з принципів здійснення закупівель, визначних ст. 3 Закону, а саме – відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Таким чином, вимагаємо надати роз’яснення якими законодавчими підставами керувався Замовник при включенні до тендерної документації можливості покладення на учасника-переможця повноважень на оплату послуг консультанта даних торгів? А також вимагаємо внести відповідні змін до тендерної документації, з метою усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі».
У разі виникнення у Замовника сумніву, щодо порушення ним приписів Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємо увагу останнього на постанову Вінницького міського суду Вінницької області м. Вінниця від 31.01.2017 року в справі № 127/15574/16-а , провадження № 2-а/127/148/17. Даною постановою було визнано протиправною та незаконною вимогу Замовника по оплаті послуг консультанта торгів учасниками закупівель в Документації конкурсних торгів, яка містила формулювання щодо можливості покладення такого обов’язку на учасника-переможця. Також, звертаємо вашу увагу на рішення № 7587-р/пк від 27.10.2017 р. Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке містить аналогічну правову позицію. Так, в даному рішенні органом оскарження встановлено, що включення в тендерну документацію умови щодо можливості оплати консультанта порушують вимоги ч.4 ст.22 Закону та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених ст.3 Закону, а саме – відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Відповідь:
Частиною 3 ст. 22 Закон № 922 передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Дана норма не містить будь-яких заборон та обмежень щодо зазначення замовником інформації про покладення на учасника-переможця конкурсних торгів витрат на юридично-консультаційні послуги. Міжгалузевим принципом права є «дозволено все, що не заборонено законом», і даний принцип застосовується в тому випадку коли окремі суспільні відносини не врегульовані нормами матеріального та відповідно процесуального права. Укладення договору на користь третьої особи регулюється згідно ст. 636 Цивільного кодексу України. Таким чином, укладення договору на користь третьої особи не суперечить положенням чинного законодавства України, а внесення пункту щодо укладання даного виду договору не є інформацією, яка не відповідає чинному законодавству.
укладення прямого договору про надання консультативних послуг з організації та проведення закупівлі товарів (робіт, послуг) за державні кошти між Замовником та Консультантом торгів встановлює обов’язок для фахівців-правників з однієї сторони надати кваліфіковану юридичну допомогу у вигляді здійснення правового аналізу, підготовки проектів рішень та форм документів в рамках процедури закупівлі комітету, а Замовник торгів зобов’язується оплатити вартість таких послуг.
Замовники, як представники держави та суб’єктів бюджетного процесу, що мають справу з державними коштами та обмеженими можливостями в їх використанні, у зв’язку з складним економічним становищем нашої держави як у зовнішніх так і внутрішніх процесах, консультантами торгів пропонується використання цивільно-правового інституту такого як – Заміна боржника в зобов’язані передбаченого ст. 520 ЦКУ, правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів; інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант торгів). Правовим наслідком такого договору є те, що обов’язок щодо оплати послуг консультанта від замовника переходить до особи, з якою укладено договір на користь третьої особи.
Договір на користь третьої особи між Замовником та Учасником торгів може бути укладений як окремий правочин за результатами проведення процедури закупівлі, визначення переможця торгів та укладення договору про закупівлю.
Наголошуємо, що залучення консультантів для організації та проведення публічних закупівель є законною, важливою та необхідною обставиною, що дозволить убезпечити Замовника торгів від непрофесійного тлумачення норм Закону та, як наслідок можливих порушень, і забезпечить якісне виконання покладених на тендерний комітет функціональних обов’язків.
Дата відповіді:
10.04.2019 17:05
Відповідь надана
Вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Номер:
18f488ccf88546e58b9227da68de3d13
Дата опублікування:
04.04.2019 14:09
Опис:
Доброго дня!
Під час вивчення тендерної документації було виявлено порушення Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Так, згідно з ч.4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст.3 Закону одним з принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників.
Однак, на порушення даних приписів законодавства, Замовником було включено до складу тендерної документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Так, в п.7.7.3. Додатку №1 до тендерної документації (Технічна специфікація) Замовником прописана вимога щодо надання оригіналу або завіреної, відповідно до вимог тендерної документації, копію(ії) посвідчення якості вугілля, що видається імпортеру на кожну партію імпортуємого вугілля, виданих лабораторією на ім’я видобувача вугілля, яка акредитована національним центром акредитації країни видобувача, відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO 17025, на марку вугілля, що є предметом закупівлі даних торгів.
Таким чином вбачається, що Замовник обмежив участь в закупівлі лише тими учасниками, які імпортують вугілля марки Д (25-50) з-за кордону та планує закупити лише імпортне вугілля. Вказана вимоги є дискримінаційною по відношенню до постачальників, які планують постачати вугілля видобутого на території України, що є предметом даної процедури закупівлі.
Аналогічна дискримінаційна вимога містить і в п.7.8. Додатку №1 до тендерної документації (Технічна специфікація), зокрема Замовник вимагає копії сертифікатів СТ-1 виданих імпортеру вугілля на весь обсяг пропозиції та посвідчення якості вугілля на поставлену партію вугілля, виданого лабораторією виробника, що зареєстрована в реєстрі суб’єктів акредитації, що підтверджують відвантаження вугілля на договірних засадах на користь такого учасника.
Тобто Замовник знову ж таки обмежує коло учасників, котрі можуть взяти участь в даній процедурі відкритих торгів лише тими учасниками, котрі здійснюють поставку імпортного вугілля марки Д (25-50).
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Отже, з метою усунення порушень норм Закону, вимагаємо Замовника внести відповідні зміни до документації в цій частині, та усунути дискримінаційні вимоги, які обмежують конкуренцію.
Відповідь:
Згідно інформації ВП «УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ»ДП «НТЦ «ВУГЛЕІННОВАЦІЯ», вугілля марки Д на території підконтрольній Уряду України не видобувається. Тобто все вугілля марки Д на теперішній час на території України є імпортованим.
Єдиним джерелом вугілля марки Д на території України була шахта «Трудівська» ДП «ДОНЕЦЬКА ВУГІЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ», яка на теперішній час знаходиться на тимчасово непідконтрольній Уряду України території.
Тому замовником з метою підтвердження якісних характеристик імпортованого вугілля, з метою запобігання закупівлі вугілля, добутого на непідконтрольній Уряду України, його підміни на більш дешевшу та менш якісну марку вугілля і вимагається надання підтвердження того, що учасником буде запропоновано саме ту марку вугілля з відповідними якісними та кількісними показниками.
Дата відповіді:
09.04.2019 09:51
Відповідь надана
Предмет закупівлі
Номер:
59e3f82fb1f64309ad8ab7edec82c20c
Дата опублікування:
03.04.2019 13:54
Опис:
Шановний Замовнику!
Відповідно до публічних даних, у 2017 році Вами закуповувалось вугілля марки ДГ 13-100, у 2018 році - вугілля марки АМ 13-25. З яких підстав у даний публічній закупівлі Вами встановлено вимогу щодо закпівлі вугілля марки Д?
Яке обладнання використовує Замовник? Яка марка вугілля необхідна/рекомендована для обладнання, згідно технічних документів на облднання?
Відповідь:
Доводимо до Вашого відома, що родовища вугілля "антрацит" (марка А) на території України знаходяться у Луганській і Донецькій областях. На території, що контролюється Урядом України, немає вугледобувних та вуглепереробних підприємств, які виробляють/збагачують вугілля марки А. Вугілля антрацит, яке продавалося на території України мало своє походження з територій які не контролюються українською владою. Зазначене підтверджувалось листом державного підприємства "Вугілля України" від 28.01.2015 № 0125/05.
Вугілля марки А (антрацит) може підпадати під санкції або заборону здійснення державних/публічних закупівель Замовником у них, передбачених згідно п.10ч.1ст.4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII та рішенням Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», введених в дію Указом Президента України від 15травня 2017 року № 133/2017, Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 № 1702-VII, Постанови Кабінету Міністрів України «Про обмеження поставок, окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію» від 16.12.2015 року № 1035 (зі змінами)).
Додатково інформуємо про те, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта, конкретно під ту марку вугілля, яка у вас є в наявності.
Дата відповіді:
08.04.2019 16:35
Відповідь надана
Документи
Номер:
90c066d96ae74a5890a69b975e5461bf
Дата опублікування:
03.04.2019 13:48
Опис:
Тендерна документація містить вимогу надати: - копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на марку вугілля, що є предметом закупівлі.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім того, даний докумен, згідно чиного законодавства не є обовязковим. Також варто зазначити, що така вимога покладає додаткові витрати на самого учасника пов’язані з виготовленням исновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на марку вугілля, що є предметом закупівлі .
Безпечність вугілля характризуються показниками сірки, хлору та мишяку. Отже встановлення вимоги щодо надання копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на марку вугілля, що є предметом закупівлі є дискримінаційною.
Відповідь:
Відповідно до вимог п.3 пп. 3.1, 3.2 Наказу МОЗ України № 247 від 09.10.2000 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи» та абз 5 ст 11, абз 2 ст 7, п. 2 абз 2 ст 10 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення».
Державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають об'єкти, визначені в статті 11 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", якщо щодо них раніше не проводилася експертиза і власник об'єкта чи вповноважена ним особа не має діючого позитивного висновку на цей об'єкт.
Забороняється використання або функціонування об'єктів експертизи без наявності позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Державна санітарно-епідеміологічна експертиза передбачає:
Визначення безпеки господарської та іншої діяльності, умов праці, навчання, виховання, побуту, що прямо чи побічно негативно впливають або можуть вплинути на здоров'я населення;
Встановлення відповідності об'єктів експертизи вимогам санітарних норм.
У випадках, передбачених санітарними нормами, забезпечувати лабораторний контроль за виконанням вимог цих норм щодо безпеки використання (зберігання, транспортування тощо) шкідливих для здоров'я речовин та матеріалів, утворюваних внаслідок їх діяльності викидів, скидів, відходів та факторів, а також готової продукції;
Державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають:
продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей
Якість вугілля і продуктів збагачення визначається його фізичними та хімічними властивостями, зокрема, виходом легких речовин, питомою теплотою згоряння, вологістю, зольністю і вмістом сірки.
В результаті збагачення вугілля його зольність, вміст сірки та вологість можуть бути значно знижені і доведені до кондицій, що задовольняють відповідних споживачів.
Враховуючи те, що вугілля буде використовуватися в будинку-інтернаті, де одночасно тривалий час перебувають велика кількість підопічних та обслуговуючий персонал, а також кількість вугілля, яку потрібно спалити для опалення вищезазначеного будинку - інтернату, постає питання гігієнічної та екологічної безпеки для підопічних (ускладнення з боку органів дихання, загальна онкологічна ситуація, тощо).
Тому замовником у складі тендерної документації було висунуто дану вимогу.
Дата відповіді:
08.04.2019 16:33
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
d7e459cd589f49bbab04c2439b562969
Дата опублікування:
03.04.2019 13:42
Опис:
Просимо надати роз’яснення стосовно наявності дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку, з наступних підстав: Замовник з незрозумілих причин зазначив в предметі закупівлі та планує придбати марку вугілля Д (25-50).
На сьогоднішній день єдиним стандартом, який встановлює марки вугілля з розміром кусків є ДСТУ 7146:2010, в якому не передбачена марка вугілля Д (25-50). ДСТУ 7146:2010 ( Таблиця 1) передбачено лише марка Д 13-100 та Д 25-200.
Частиною третьою статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (надалі – Закон) передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації вимоги стосовно постачання вугілля марки Д (25-80) порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону та один з принципів здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Тому, дані дії Замовника в частині встановлених вище умов Документації є такими, що порушують основні принципи, встановлені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене вимагаю надати роз’яснення з цього питання та внести відповідні зміни до документації конкурсних торгів.
Відповідь:
Згідно рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель № 772-Р/ПК-СК від 03.08.2012 року, Колегією встановлено наступне:
Національним стандартом України "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб" - ДСТУ 7146:2010 (надалі – Стандарт) передбачено використання для побутових потреб вугілля марок Д,ДГ,Г,П,А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько-Волинського басейну, з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242, а також вугілля, що імпортують, якщо воно за класифікаційними показниками відповідає ДСТУ 3472, а за розміром кусків (крім 6-100 мм) – ГОСТ 19242.
Крім того, ГОСТом 19242 "Вугілля буре, кам'яне та антрацит. Класифікація по розміру кусків" визначено розмір кусків, зокрема, для класу "Орех" (О) – 25-50 мм.
Отже, вугілля марки ДО згідно з ГОСТ 19242 відповідає вимогам Стандарту.
Дата відповіді:
08.04.2019 16:40