-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Сервер Entry І2-13704 або еквівалент
Вимоги щодо товару визначені в тендерній документації
Торги не відбулися
227 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 137.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 137.50 UAH
Період уточнення:
02.05.2019 12:34 - 10.05.2019 00:00
Відповідь надана
уточнення
Номер:
bc380fd761f24325aa141a25b23c46d0
Дата опублікування:
09.05.2019 21:52
Опис:
Шановний замовник!
У зв'язку з тим, що це повторне оголошення тендера і вашим неоднозначним рішенням за першим прохання прояснити кілька моментів.
Відповідно до тендерної документації є обов'язковий пункт, необхідно надати
8. Копії Сертифікатів относительно виробника або виробництва обладнання: на систему управління якістю ISO 9001: 2015-го, IDT (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 9001 діє до: 2015); на систему екологічного керування ISO 14001: 2015 року, IDT (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 14001 діє до: 2015).
Якщо учасник не надасть дані сертифікати, а надасть пояснення, що дані сертифікати не є обов'язковими на даний момент, що ця техніка не підлягає обов'язковій сертифікації на сьогодні, це все одно буде порушенням і ви повинні відхилити таку пропозицію, згідно
ст. 30 Закону
4) тендерна пропозиція НЕ відповідає умів Тендерної документації.
???
Щоб пропозиція не була відхилена потрібно або надати ці сертифікати або внести зміни в тендерну документацію в період уточнень Відповідно до ст. 23. Закону і прибрати цей пункт, ми правильно розуміємо?
І так само по пункту
6. Інформація относительно договірніх отношений з виробника серверів або его офіційнім представником, дилером, дистриб'ютор чи покупцем, что Здійснює реалізацію та постачання товару, Шляхом Подання у складі Тендерної Пропозиції копії договору, что підтверджує можлівість постачання товару на договірніх засідках на Користь такого учасника , в тому чіслі серверів, что є предметом закупівлі, або копію листа від віробніків або їх офіційніх представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання, для даної закупівлі Із зазначеним найменування з амовніка, номера тендеру в системе публічніх закупівель, назви та юридичної адреси учасника, Який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату Подання тендерних пропозіцій.
Якщо учасник не надасть договір / лист авторизації, а в тендерній пропозиції надасть пояснення, що це є дискримінаційною вимогою і не виконвє цей пункт буде однозначно відхилений згідно
ст. 30 Закону
4) тендерна пропозиція НЕ відповідає умів Тендерної документації.
?
Оскільки потрібно було робити скаргу про дискримінаційні вимоги і зміни в документації протягом 10 днів періоду уточнень Відповідно до ст. 23. Закону і при необхідності просити прибрати даний пункт з тендерної документації.
Якщо вони залишаються їх потрібно буде 100% виконувати ми правильно розуміємо?
Відповідь:
Замовником детально опрацьовано Ваше питання, та повідомляємо наступне: Підпунктом 1.7. пункту 1.1. частини „Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу „Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації передбачено, що неспроможність подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.
У разі якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою, в якому зазначає підстави ненадання відповідних документів з посиланням на норми чинного законодавства України.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Тобто, щодо Копії сертифікатів щодо виробника або виробництва обладнання: на систему управління якістю ISO 9001:2015, IDT (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 9001:2015); на систему екологічного керування ISO 14001:2015, IDT (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 14001:2015) учасник надає сертифікати або лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою, в якому зазначає підстави ненадання відповідних документів з посиланням на норми чинного законодавства України, або Замовник вносить зміни у тендерну документацію в порядку передбаченому ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі». Той же порядок передбачений і для Інформація щодо договірних відносин з виробником серверів або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем, що здійснює реалізацію та постачання товару, шляхом подання у складі тендерної пропозиції копії договору, що підтверджує можливість постачання товару на договірних засадах на користь такого учасника, в тому числі серверів, що є предметом закупівлі, або копію листа від виробників або їх офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання, для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій. При цьому наголошуємо, що Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня.
Також повідомляємо, що відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачений порядок оскарження процедури закупівлі, та у разі якщо учасник важчає що його права порушені він може звернутися до Антимонопольного комітету України.
Дата відповіді:
13.05.2019 14:43
Відповідь надана
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Номер:
a362b0d3d281449f8745fefaa8ff5f73
Дата опублікування:
02.05.2019 23:52
Опис:
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за питання. Відповідно до п. 35 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки згідно ч. 1 ст. 28 Закону є ціна у даный закупівлі. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством. Отже до участі у відкритих торгах допускаються пропозиції фізичних осіб-підприємців та відповідно ціна яка буде зазначена учасником у результаті проведення електронного аукціону буде розглядатися як остаточна цінова пропозиція. При цьому замовнеком не встановлено у тендерній документації ніяких обмежень щодо приймання участі у закупівлі та відповідно ніяких додадаткових нарахувань. Пропозиції платників та не платників ПДВІ розглядаються на рівних підставах.
Дата відповіді:
03.05.2019 12:36