• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сервер Entry І2-13704 або еквівалент

Вимоги щодо товару визначені в тендерній документації

Торги не відбулися

227 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 137.50 UAH
Період оскарження: 02.05.2019 12:34 - 16.05.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

визнати нас переможцем

Номер: 88330c954942484483be7e4ac27d04d3
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-02-000590-a.a1
Назва: визнати нас переможцем
Вимога:
Шановний замовник! Ви неправомірно відхилили нашу пропозицію 1. В протоколі ви написали, що у нас немає позитивного відгуку, хоча він є Аналогічні договори \ тернопільська ОДА \ відгук.pdf і датований 16.05.2019р., що повністю виконує вимоги документації. 2. У протоколі ви написали, що у нас немає Згоди суб'єкта персональних даних, хоча вона є - Лист згода обробка персональних даніх.pdf 3. У протоколі ви написали, що ми не надали лист у складі Тендерної Пропозиції щодо виконання пункту 5.5. Але ви не надали у складі тендерної документації форми або формулювання, як ми це повинні виконати. Таким чином ми маємо повне право робити це у вільній формі і своїм формулюванням, ви не можете такий варіант відхилити. Цей лист пов'язаний з проектом договору, тому ми об'єднали в один документ дві ваші вимоги. У нас в документації є документ Лист згода договір.pdf і в ньому чітко написано, що крім погодження з проектом договору ми ПОГОДЖУЄМОСЯ З УСІМА УМОВАМИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, таким чином тут ми гарантуємо виконання пункту 5.5, який ви вимагали надати і виконуємо даний пункт документації повністю. Крім того зверніть увагу на пункт 5.5. У ньому ви пишете Всі документи згідно п. 5.5. цього Розділу …. мають бути подані замовнику у вказаний вище спосіб не пізніше ніж до закінчення робочого часу, встановленого внутрішнім трудовим розпорядком, останнього (п’ятого) календарного дня з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Всі означає ВСІ, тобто цею лист це теж один з документів пункту 5.5 і ви позначили чіткі терміни подачі, але судячи з цього його взагалі не потрібно подавати тому що немає наміру укласті договір. Цей пункт документації взагалі суперечить сам собі. Однак ми повністю виконали цей пункт документації, хоча він є дуже суперечним. Таким чином ми бачимо в вашому рішенні відхилити нашу пропозицію - упереджене ставлення і дискримінацію нас, як учасника процедури. Якщо ви не зміните ваше рішеннями ми звернемося в АМКУ і змусимо вас визнати нас переможцем.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вельми шановний учасник, розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне: Порядок розгляду та оцінки тендерних пропозицій визначено у відповідності до ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Зокрема, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Згідно п. 4 вказаної норми після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. При цьому строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. У відповідності до листа-роз’яснення МЕРТУ №3302-06/24704-06 від 05.08.2016р. Закон, зокрема ст. 28 встановлює різні алгоритми здійснення розгляду та оцінки тендерних пропозицій у залежності від очікуваної вартості закупівлі. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Також частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому, замовник визначає спосіб документального підтвердження у вигляді переліку документів які учасник має надати для підтвердження відповідних вимог встановлених у тендерній документації. Отже, Замовник самостійно визначає спосіб документального підтвердження встановленим умовам тендерної документації, та виходячи з особливостей закупівлі. Також хотілось би зазначити що замовником було встановлено вимогу у тендерній документації, що Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону (надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції щодо виконання умов цього пункту). Відповідно п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Також повідомляємо, згідно ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а Замовником тендерна пропозиція розглядається в межах інформації, що подана станом на кінцеву дату та час подання, тобто до завершення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Отже хоча Замовником не була встановлена форма, але у тендерній документації була зазначена чітка вимога надати гарантійний лист, що учасник у разі визнання його Переможцем торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надасть замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону, при цьому даний лист повинен бути наданий у складі тендерної пропозиції. При цьому наголошуємо, що Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. А вимога щодо надання гарантійного листа була визначена у тендерній документації для усіх учасників та відповідно зазначена у підставах для відхилення усіх учасників, а тому ніякого дискримінаційного ставлення до учасника нема. Доповідачі повідомили, що при поданні Протоколу Про відхилення тендерної пропозиції підставою для відхилення було обрано підставу відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації) та відповідно одна підстава зазначена у протоколі (- Пункту 5.5. частини „ Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону ” розділу „Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації передбачено, що Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону (надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції щодо виконання умов цього пункту). Учасник у складі тендерної пропозиції не надав відповідний гарантійний лист), проте було допущено технічну помилку в частині зазначення інформації стосовно опису підстав відхилення, а саме «Всупереч вимозі тендерної документації подана тендерна пропозиція станом на момент завершення періоду на прийом тендерних пропозицій не містить позитивний відгук від замовника та згоду суб’єкта персональних даних, що розглядається Замовником як те що учасник не надав відповідні документи». Також зазначено, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» не врегульовано виправлення технічних помилок, що можуть бути допущені при оприлюдненні інформації в системі «Прозорро», а програмні засоби системи «Прозорро» не дозволяють здійснювати корегування інформації після оприлюднення даної інформації. Отже замовник не має можливості в цій частині впливати на зміст інформації зазначеній у протоколі який опублікований у системі «Прозорро». Також повідомляємо що відповідно до Закону Протокол про відхилення не є обов’язковим документом для завантаження в систему при відхиленні учасника, достатньо зазначити підставу для відхилення відповідно до ст. 30 Закону. У статті 30 Закону передбачені підстави за які Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, при цьому достатньо однієї такої підстави. Крім того, практика розгляду подібних зауважень/скарг органом оскарження (АМКУ) є наступною - Замовник на власний розсуд зазначає перелік та обсяг (кількість), формат, зміст та тому подібне стосовно документів, які повинен надати Учасник. При цьому хотілось би зазначити що ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачений порядок оскарження процедури закупівлі, та у разі якщо учасник важчає що його права порушені він може звернутися до Антимонопольного комітету України.
Статус вимоги: Не задоволено