• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція фасаду та даху - завершальний етап термореноваційних та енергозберігаючих заходів в загальноосвітній школи І-ІІІ ст. м. Устилуг Устилузької об'єднанної міської територіальної громади Волинської області» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)

згідно тендерної документації

Завершена

2 159 965.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 599.00 UAH
Період уточнення: 15.04.2019 11:57 - 20.04.2019 17:00
Відповідь надана

Кваліфікаційні вимоги

Номер: 5576901ce287403b86057056b34878c6
Дата опублікування: 19.04.2019 12:04
Опис: Шановний Замовнику, вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації в частині приведення її у відповідність згідно закону. А саме додаток 5 тендерної документації – суперечить ст. 16 Закону № 922-VIII в частині вимоги надати не менше двох копій аналогічних договорів (за законом – не менше одного). Виходячи з цього тексту, вимоги які пред'являються до учасників, якими є юридичні або фізичні особи, які подають заявку в тендер, обмежує кількість учасників.
Відповідь: Шановний Учаснику! З метою дотримання вимог ч.4 ст .22 Закону, внесено зміни в Тендерну документацію, а саме: п. 4 Розділу ІІ Додатку 2 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника»: в наступній редакції : «Сканована копія з оригіналу зазначеного у довідці договору (з усіма додатками та додатковими угодами, що є його невід’ємними частинами) та документа, що підтверджує факт його виконання (довідка № КБ-3 остання) ( не менше 1 договору)» та відповідно п. 5 Розділу ІІ Додатку 2 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» викласти «Сканована копія з оригіналу позитивного відгуку (на фірмовому бланку замовника, з вихідним номером та датою видачі) до договору, зазначеного у довідці про досвід виконання аналогічного договору ( не менше 1 відгуку)», та зміни до додатку 5 Тендерної документації: «Аналогічним буде вважатися договір на будівництво, реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, який у своєму складі містить роботи, які подібні за технічними вимогами даної закупівлі. Учасник надає не менше 1 копію аналогічного договору. * Обов’язково до опису додається копія аналогічного договору з додатками та копії довідок КБ-3 (остання), зазначеного у довідці про досвід виконання аналогічного договору, та сканкопії з оригіналів позитивного відгуку (на фірмовому бланку замовника, з вихідним номером та датою видачі, до договору, зазначеному у довідці про досвід виконання аналогічного договору, не менше 1 відгуку )».
Дата відповіді: 22.04.2019 15:44
Відповідь надана

Стосовно копій розрахунків

Номер: 4e400bdcb1274604910e06b5c7bd182e
Дата опублікування: 19.04.2019 10:17
Опис: Шановний Замовнику, у своїй тендерній документації Ви встановили вимоги щодо надання копії розрахунку фактичних загальновиробничих витрат, виходячи з обґрунтованих величин і структури цих витрат, що склалися в організації за попередній звітній період (звітній квартал або звітній рік) та завантаженості будівельної організації та копії розрахунку коштів на покриття адміністративних витрат за результатами діяльності організації у попередньому звітному періоді (звітній квартал або звітній рік). Згідно зі ст. 16 ЗУ № 922 «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Відтак встановлені Замовником вимоги щодо надання вказаного переліку документів мають ознаки надмірності. Виходячи з вищевикладеного, просимо Вас Внести зміни до Тендерної документації. Дякую!
Відповідь: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги п.29 ч.1 ст. 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених ч.2 ст. 22 Закону. Згідно з ч.3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерний комітет Устилузької міської при розробленні тендерної документації керується нормами чинного законодавства, зокрема, ч.3 ст. 22 Закону, де зазначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерний комітет Устилузької міської ради ознак надмірності при наданні вказаного переліку документів у складі тендерної пропозиції Учасника не вбачає.
Дата відповіді: 22.04.2019 15:37
Відповідь надана

Шановний Замовнику, у свій Тендерній документації, Ви вимагаєте наступні документи а саме в Додатку 1, ч.2, п. 2.1. : 2.1. Наявність, кваліфікація та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника для виконання замовлення. Відомості подаються у таблиці «б» згідно запропонованої форми, що визначена у даному Додатку. Інформація підтверджується документами про освіту та/або підвищення кваліфікації.

Номер: 577d1d42a68c4e07b314496409d9a429
Дата опублікування: 18.04.2019 14:28
Опис: Шановний Замовнику, у свій Тендерній документації, Ви вимагаєте наступні документи а саме в Додатку 1, ч.2, п. 2.1. : 2.1. Наявність, кваліфікація та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника для виконання замовлення. Відомості подаються у таблиці «б» згідно запропонованої форми, що визначена у даному Додатку. Інформація підтверджується документами про освіту та/або підвищення кваліфікації. Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовнику надано право вимагати від учасників виключно інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, та не надано право встановлювати додаткові вимоги, , а сам е- надання копій документів про освіту та/або підвищення кваліфікації. Документами про освіту є відповідні дипломи. Дипломи співробітників, та/або підвищення кваліфікації, містять персональні дані, розповсюдження яких заборонено чинним законодавством України. Таким чином, вимога про надання документів про освіту та трудових книжок, є порушенням норм законодавства з боку Замовника. А розголошення персональних даних є грубим порушенням законодавства України з боку учасника. Відповідно до п.2 ст. 11 Закону України « Про інформацію »не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. З огляду на вище зазначене, вимагаємо від Замовника внести зміни у Тендерну документацію. Дякую!
Відповідь: Шановнитй Учаснику!У тендерній документації Устилузької міської ради до закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція фасаду та даху - завершальний етап термореноваційних та енергозберігаючих заходів в загальноосвітній школи І-ІІІ ст. м. Устилуг Устилузької об'єднанної міської територіальної громади Волинської області» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) відсутні вимоги до учасників, зазначені у запитанні. Так, відповідно до тендерної документації Додаток №1 має назву «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» і не містить жодних вимог до учасника, зазначених у запитанні. Крім того, відповідно до кваліфікаційних вимог до учасника, визначених тендерною документацією у Додатку 4 «Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», відсутні будь які посилання на необхідність надання учасником у складі тендерної пропозиції відомостей щодо того, що кваліфікація та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) має бути підтверджена документами про освіту та/або підвищення кваліфікації. При формуванні тендерної документації в тому числі і кваліфікаційних критеріїв до учасників тендерний комітет Устилузької міської ради керується, перш за все, метою Закону України «Про публічні закупівлі»: ефективне та прозоре здійснення закупівель, що забезпечить в подальшому якісне та в повному обсязі виконання робіт.
Дата відповіді: 19.04.2019 13:25
Відповідь надана

Захист відомостей, що становлять комерційну таємницю

Номер: 87e3ac94c4d74a008bfdd13f0a011e3d
Дата опублікування: 17.04.2019 15:22
Опис: Прошу обґрунтувати потребу вказувати дані, які Ви зазначали у тендерній документації, а саме: 1. розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат за результатами діяльності організації за останній звітній період; 2. розрахунок фактичних загальновиробничих витрат, виходячи з обгрунтованих величин і структури цих витрат, що склалися в організації за останній звітній період та завантаженості товариства. Ці дані становлять комерційну таємницю і не підлягають розголошенню. Очікуєм на внесення змін у ТД.
Відповідь: Шановний Учаснику! Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги п.29 ч.1 ст. 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених ч.2 ст. 22 Закону. Згідно з ч.3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до ст. 505 ЦК України комерційною таємницею є інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію. Комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці. Обмеження на застосування режиму комерційної таємниці встановлені також постановою Кабінету Міністрів України від 9 серпня 1993 р. N 611 "Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці". Так, комерційну таємницю не становитимуть: 1) установчі документи, документи, що дозволяють займатися підприємницькою діяльністю та її окремими видами; 2) інформація за всіма встановленими формами державної звітності; 3) дані, необхідні для перевірки обчислення і сплати податків та інших обов'язкових платежів; 4) відомості про чисельність і склад працюючих, їхню заробітну плату в цілому та за професіями й посадами, а також наявність вільних робочих місць; 5) документи про сплату податків і обов'язкових платежів; 6) інформація про забруднення навколишнього природного середовища, недотримання безпечних умов праці, реалізацію продукції, що завдає шкоди здоров'ю, а також інші порушення законодавства України та розміри заподіяних при цьому збитків; 7) документи про платоспроможність; 8) відомості про участь посадових осіб підприємства в кооперативах, малих підприємствах, спілках, об'єднаннях та інших організаціях, які займаються підприємницькою діяльністю; 9) відомості, що відповідно до чинного законодавства підлягають оголошенню. Зазначена постанова Кабінету Міністрів України N 611 від 09.08.93 р. сьогодні не відповідає вимогам ч. 2 ст. 505 ЦК України, оскільки відомості, які не можуть бути віднесені до комерційної таємниці, повинні визначатися не підзаконним нормативно-правовим актом, а законом, якого, однак, в Україні поки що не прийнято. Тому, якщо документи, надання яких передбачено умовами тендерної документації, на підприємстві відносяться до комерційної таємниці, Учасником в складі тендерної пропозиції має бути надано лист-пояснення, що така документація має обмежений доступ з обґрунтуванням причин не надання, а також надані скан-копії наказу, положення та ін., підтверджуючі належність вказаної документації до документів, що становлять комерційну таємницю. Рішенням тендерного комітету внесено зміни до тендерної документації, зокрема, а саме: - п.п. д) п. 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» стор.8 Тендерної документації в наступній редакції: д) розрахунок фактичних загальновиробничих витрат виходячи з обґрунтованих величин і структури цих витрат, що склалися в організації за попередній звітний період та завантаженості будівельної організації; Якщо документи, надання яких передбачено умовами тендерної документації, на підприємстві Учасника відносяться до комерційної таємниці, Учасником в складі тендерної пропозиції має бути надано лист-пояснення, що така документація має обмежений доступ з обґрунтуванням причин не надання, а також надані скан-копії наказу, положення та ін., підтверджуючі належність вказаної документації до документів, що становлять комерційну таємницю. - п.п. є) п. 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» стор.8 Тендерної документації викладено в новій редакції: є) розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат за результатами діяльності організації у попередньому звітному періоді; Якщо документи, надання яких передбачено умовами тендерної документації, на підприємстві Учасника відносяться до комерційної таємниці, Учасником в складі тендерної пропозиції має бути надано лист-пояснення, що така документація має обмежений доступ з обґрунтуванням причин не надання, а також надані скан-копії наказу, положення та ін., підтверджуючі належність вказаної документації до документів, що становлять комерційну таємницю. - п. 15 Розділу ІV Додатку 2 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника»: «Розрахунок фактичних загальновиробничих витрат виходячи з обґрунтованих величин і структури цих витрат, що склалися в організації за попередній звітний період (звітний квартал або звітний рік) та завантаженості будівельної організації (в довільній формі). Якщо документи, надання яких передбачено умовами тендерної документації, на підприємстві Учасника відносяться до комерційної таємниці, Учасником в складі тендерної пропозиції має бути надано лист-пояснення, що така документація має обмежений доступ з обґрунтуванням причин не надання, а також надані скан-копії наказу, положення та ін., підтверджуючі належність вказаної документації до документів, що становлять комерційну таємницю». - п.17 Розділу ІV Додатку 2 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника»: «Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат за результатами діяльності організації у попередньому звітному періоді (звітний квартал або звітний рік), в довільній формі. Якщо документи, надання яких передбачено умовами тендерної документації, на підприємстві Учасника відносяться до комерційної таємниці, Учасником в складі тендерної пропозиції має бути надано лист-пояснення, що така документація має обмежений доступ з обґрунтуванням причин не надання, а також надані скан-копії наказу, положення та ін., підтверджуючі належність вказаної документації до документів, що становлять комерційну таємницю»
Дата відповіді: 19.04.2019 13:24
Відповідь надана

Стосовно захисту персональних даних

Номер: d900b82931b64c698242ea1d6a0df9bc
Дата опублікування: 17.04.2019 10:32
Опис: Шановний Замовнику, у Вашій ТД є вимога щодо надання Учасником сканованої копії з оригіналу документа (сторінок паспорта уповноваженої (уповноважених) особи (осіб)) на підписання документів пропозиції та/або договору, або копію іншого документа, передбаченого ст. 13 ЗУ "Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус" від 20.11.2012 № 5492VI (зі змінами). Згідно чинного законодавства України, Ви маєте право вимагати надання документу, що посвідчує особу та довідку про присвоєння ідентифікаційного коду (у разі відсутності з релігійних переконань, копію сторінки паспорта з відповідною відміткою або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу) лише для підтвердження учасника фізичної особи, в тому числі ФОП. Жодним чинним законодавчим актом не передбачено підстави вимагати вказаних документів для уповноважених осіб юридичної особи. Крім того, вказані документи для уповноважених осіб підприємства містять персональні дані таких осіб (сімейний стан, місце проживання), що є персональними даними та не підлягає розголошенню!!!! Зверніть увагу, що перевірити дані особи, яка підписує тендерну документацію та договір за результатами проведення закупівлі Замовник матиме змогу особисто при підписанні угоди, елементарно попросивши у особи її паспорт, а не виставляючи її персональні дані привселюдно. Прошу внести зміни у Тендерну документацію щодо надання вищевказаних документів. Дякую!
Відповідь: Шановний Учаснику! Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги п.29 ч.1 ст. 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених ч.2 ст. 22 Закону. Згідно з ч.3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі (пункт 35 частини першої статті 1 Закону). Таким чином, якщо особа, яка має намір взяти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству, така особа може звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження. Згідно із діючим законодавством Замовник має право запитувати дані, передбачені вимогами тендерної документації, однак учасник паралельно має право їх не надавати, якщо його посадова особа не надає згоди на розголошення таких даних, адже за своєю суттю вони є персональними (Закон України «Про захист персональних даних»). Враховуючи зазначене, рішенням тендерного комітету внесено зміни до тендерної документації, зокрема, до п. 5 Розділу І Додатку 2, а саме: «Сканована копія з оригіналу документа (а саме: 1-6 сторінок паспорта та місце проживання уповноваженої (уповноважених) особи (осіб)) на підписання документів пропозиції та/або договору, або копію іншого документа, передбаченого статтею 13 ЗУ «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI (зі змінами). У випадку, якщо уповноважена (уповноважені) особа (особи) на підписання документів пропозиції та/або фізична особа, яка є Учасником (фізична особа-підприємець) не надає свої паспортні дані та довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру, Учасник повинен надати лист-пояснення з посиланням на норми законодавчих актів щодо підстав ненадання паспортних даних». Надання такого листа-пояснення із обґрунтуванням причин ненадання копії паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру не буде вважатися підставою для відхилення пропозиції Учасника».
Дата відповіді: 19.04.2019 13:16